Τα top10 καλύτερα αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας

Σε μια προηγούμενη μας έρευνα είχαμε ψάξει για τα 10 χειρότερα αυτοκίνητα των 20 τελευταίων ετών. Εύλογα, δημιουργείται η απορία για το ποιά ήταν στον αντίποδα τα καλύτερα αυτοκίνητα. Το θέμα αυτό ψάχνουμε στο παρόν άρθρο όπου αναζητούμε τα καλύτερα αυτοκίνητα των 20 τελυταίων ετών σε σχέση με το πόσο ικανοποίησαν τους κατόχους τους.



Στην έρευνά μας αυτή, δεν αρκούμαστε στις λίστες που συναντάμε στο διαδίκτυο, αλλά πηγαίνουμε ένα βήμα πιο πέρα και εξετάζουμε τα καλύτερα αυτοκίνητα σε σχέση με το πόσο έχουν ικανοποιήσει τους κατόχους τους. Έτσι, στη δικιά μας λίστα με τα καλύτερα αυτοκίνητα των 20 τελευταίων ετών, θα συναντήσουμε αυτοκίνητα που αντιμτωπίσητκαν ως μέτρια ή αδιάφορα από τον ειδικό τύπο ωστόσο έφεραν το χαμόγελο στους κατόχους τους.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, πιάσαμε "λαυράκι" καθώς είχαμε την τύχη να βρούμε το www.carsurvey.org, έναν δικτυακό τόπο όπου μπορεί κάθε κάτοχος από όλον τον κόσμο να γράψει τις εντυπώσεις του για το αυτοκίνητο που είχε ή έχει, να το αξιολογήσει και να απαντήσει στο κρίσιμο ερώτημα της προτίμησης η όχι μελλοντικά σε αυτοκίνητο του ίδιου κατασκευαστή. Η απάντηση στην ερώτηση αυτή είναι ένα πολύ σημαντικός δείκτης ικανοποίησης του κατόχου που τη χρησιμοποιούν και οι ίδιοι οι κατασκευαστές στις έρευνες τους και αποτελεί μια σύνοψη του πόσο καλό ή όχι είναι ένα αυτοκίνητο.
Ένα ακόμη κριτήριο που χρησιμοποιήσαμε στην έρευνά μας ήταν οι αναφορές της αγγλικής εκπομπής Top gear σε συνεργασία με το κανάλι BBC τα έτη 2003 ως 2006 που αξιολόγησε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν στην Αγγλία με βάση τις αναφορές ικανοποίησης χιλιάδων οδηγών.
Αρκετά λόγια γράψαμε, ας αρχίσουμε. Όπως σε κάθε λίστα, έτσι και στη δική μας στο carblogger.gr θα αρχίσουμε από το τέλος για να  και καταλήξουμε στο νούμερο ένα.


10. Skoda Octavia 1 (1996-2011) 78%



Κυκλοφορώντας στους δρόμους της πατρίδας μας, είναι πολύ δύσκολο να αγνοήσουμε ότι τα μισά ταξί είναι Skoda Octavia. Κάτι ξέρουν οι επαγγελματίες οδηγοί που εμπιστεύονται το αυτοκίνητο που συνδυάζει χώρους, γερμανική ποιότητα κατασκευής και..ιαπωνική αξιοπιστία. Απορίας άξιο είναι πως το αντίστοιχο VW Golf της 4ης γενιάς βρίσκεται πολύ πιο κάτω στις προτιμήσεις των κατόχων του, Το Octavia πάντως έπεισε τους δικούς του κατόχους που δήλωσαν  σε ποσοστό 78% πίστη στην τσέχικη φίρμα,

-. Mazda 3 (2003-08) 78%



Η σειρά 3 της Mazda ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας στη μικρομεσάια κλάση που βασιζόταν σε ένα μοντέλο της Ford και συγκεκριμένα το Focus. Έτσι κατάφερε να συνδυάσει τη άριστη οδική συμπεριφορά του με την ιαπωνική αξιοπιστία. Παράλληλα δε στερούνταν ούτε χώρους αλλά ούτε και ποιότητα κατασκευής οπότε σίγουρα αγαπ'ηθηκε πολύ από τους κατόχους του. Έτσι το 78% αυτών δήλωσαν ότι θα ξαναπροτιμήσουν Mazda.

9. Mercedes C-Class 79%




Η C-Class ήταν ένα αυτοκίνητο που κατάφερε να προσφέρει την αίγλη, και την ποιότητα που συνεπάγεται το όνομα Mercedes  στη μεσαία κατηγορία. Μέχρι να παραχθεί η A-Class ήταν η μικρότερη και η πιο προσιτή Mercedes. Παρόλο που συνέβαινε αυτό, δεν έκανε καμία έκπτωση σε ποιότητα και παράλληλα ήταν και πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Μάλλον όλα τα παραπάνω έκαναν τους κατόχους του αυτοκινήτου να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης σε ποσοστό 79% στη φίρμα με σύμβολο το αστέρι.

-. BMW 5 (1995-02) 79%



Η σειρά 5 της BMW με κωδικό E39 που παράχθηκε από το 1995 ως το 2002, έχει χαρακτηριστεί από τον ειδικό τύπο ως "το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο"! Κράτημα, άνεση,  ποιότητα, χώροι και επιδόσεις πρόσφερε η συγκεκριμένη σειρά της BMW σε υπερθετικά επίπεδα, αρετές που έκαναν το 79% των κατόχων της να ψηφίσουν ξανά BMW.


8. Honda Jazz 1 (2001-08) 81%



Το τρίτο Honda στη λίστα μας δεν είναι άλλο από το Jazz. Το βασικό ατού του αυτοκινήτου ήταν η διαθέσιμοι χώροι επιβατών αλλά και αποσκευών που ήταν αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Εκτός αυτού, έιχε όλα τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά ενός Honda όπως τους δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες, ποιότητα και αξιοπιστία. Δεν είναι παράξενο λοιπόν που το 81% των κατόχων δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στη Honda.

-. Honda HR-V (19999-2006) 81%




Το HRV ήταν το πρώτο αυτοκίνητο τύπου SUV στη μικρομεσαία κατηγορία. Εκτός από καλούς χώρους, ποιότητα, δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες και στυλ, το HRV "συχνάζει"  στις πρώτες θέσεις των στατισιτκών αξιοπιστίας που παρακολουθούμε. Δίκαια λοιπόν το 81% των κατόχων του δηλώνουν πίστη στη μάρκα Honda.

7. Honda Civic 6 (1996-00) 85%



Το Civic της 6ης γενιάς είχε και αυτό τους μαγικούς κινητήρες της εταιρίας που έδιναν φτερά στο αυτοκίνητο ακόμη και στον μικρότερο κυβισμό τους και συνάμα κατάφερναν να κάνουν και οικονομία στο καύσιμο. Παρόλο που έχασε κάτι από το σπορτίφ σχήμα της προηγούμενης πέμπτης γενιάς του μοντέλου, το μοντέλο της έκτης γενιάς συνέχισε να είναι πολύ αγαπητό στους απανταχού κατόχους του που δήλωσαν πίστη στη Honda σε ποσοστό 85%

-. Alfa Romeo GTV (1995-2008) 85%



Η GTV που παρήγαγε η Alfa Romeo, ήταν γνήσιος εκπρόσωπος της φιλοσοφίας quore sportivo (σπορτίβικη καρδια). Έτσι με την GTV στόχευσε κατευθείαν στην καρδιά του λάτρη της σπορ οδήγησης. Γρήγορη, πανέμορφη, αρκετά αξιόπιστη, έκανε τους ιδιοκτήτες της ευτυχισμένους παρόλο που χρειαζόταν ακριβή συντήρηση και δεν ήταν από τα οικονομικά σε κατανάλωση αυτοκίνητα. Το 85% των κατόχων της δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν ξανά μια Alfa Romeo.

6. Skoda Superb 1ης και 2ης γενιάς (1999-12) 86%



Η ναυαρχίδα της Skoda παρόλο που στην πραγματικότητα ήταν ένα επιμηκυμένο Passat, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους κατόχους της, κάτι που δεν κατάφερε το αυτοκίνητο στο οποίο βασιζόταν. Είναι εντυπωσιακό πως οι Τσέχοι της Skoda φτιάχνουν αυτοκίνητα που βασίζονται σε κινητήρες και πλαίσια της μητρικής VW και τα κάνουν καλύτερα από τα αντίστοιχα της VW. To Superb της 1ης γενιάς έκανε το 86% των κατόχων του να δηλώσουν ότι θα αγόραζαν ξανά ένα Skoda.

5. Toyota Yaris 1ης και 2ης γενιάς (1999-12) 86%




Το ευφυέστατο αυτοκίνητο που το σχήμα του σχεδίασε ο συμπατριώτης μας Σωτήρης Κωβός, έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις από όλες τις απόψεις στους κατόχους του. Σε αντίθεση με το Honda S2000, το Yaris δεν απευθυνόταν σε ένα εξειδικευμένο κοινό, αλλά στον λαό που ήθελε ένα όμορφο, αξιόπιστο, ποιοτικό, οικονομικό και με καλούς για την κατηγορία του χώρους αυτοκίνητο. Και οι δυο γενιές που παράχθηκαν μέσα στην τελευταία 20ετία, ικανοποίησαν τόσο πολύ τους κατόχους τους που δήλωσαν σε ποσοστό 86% για την πρώτη γενιά και 84% για την δεύτερη ότι θα αγόραζαν αυτοκίνητο της Toyota ξανά.


4. Mazda MX5 2ης και 3ης γενιάς (1997-13) 87%




Το MX5 της δεύτερης και τρίτης γενιάς ήταν ακόμη ένα αυτοκίνητο που έκανε την καρδια των απανταχού φανς της αυτοκίνησης να χτυπήσει δυνατα. Οικονομικό, όμορφο, με παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά, αξιόπιστο, το MX5 έκανε τους κατόχους του κάθε ηλικίας να νιώθουν νέοι. Σχεδόν σε κάθε στατιστική αξιοπιστίας που συναντάμε, βλέπουμε το αυτοκίνητο της Mazda στις πρώτες θέσεις. Εκτιμώντας τις χάρες του αυτοκινήτου, οι κάτοχοι του σε ποσοστό 87% δήλωσαν ότι θα ξαναγόραζαν Mazda.

3. Nissan Almera 1 (1995-2000) 88%




Τυπικός γόνος της ιαπωνικής φιλοσοφίας το Almera της 1ης γενιάς ήταν αξιόπιστο, καλοφτιαγμένο με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες. Μπορεί η εμφάνιση του ειδικότερα στην τετράθυρη έκδοση του να ήταν απρόσωπη,  τα χαρίσματα που αναφέραμε παραπάνω  όμως έκαναν το 88% των κατόχων του να δηλώσουν ότι θα ξαναπροτιμούσαν Nissan.


2. Renault Twingo (1992-07) 89%



Το Twingo είναι το 3ο αυτοκίνητο που έριξε στην παραγωγή (μετά το 19 και το Clio) στις αρχές της 10ετίας του '90 όντας σε κρίση. Το αυτοκίνητο δημιούργησε μια κατηγορία από μόνο του αυτήν των μικρών πολυμορφικών. Καμπύλες παντού, πρόσοψη που παραπέμπει σε χαμογελαστό πρόσωπο, σχεδίαση ενός όγκου και πολύχρωμο και πρωτότυπο εσωτερικό, ήταν χαρακτηριστικά άγνωστα το 1992 που παρουσιάστηκε. Το Twingo τηε 1ης γενιάς γνώρισε επίσης μεγάλη εμπορική επιτυχία πουλώντας 2,4 εκατομύρια αντίτυπα, ικανοποιώντας σε πολύ μεγάλο βαθμό τους κατόχους του από κάθε άποψη. Το 89% αυτών δήλωσαν ότι θα ξαναπροτιμούσαν Renault.


1. Honda S2000 (1999-09) 93%




Το αυτοκίνητο αυτό έχει τρελλάνει όχι μόνο δημοσιογράφους, αλλά και οποιονδήποτε κάτοχο του ανά την υφήλιο. Εκτός από τις εκπληκτικές επιδόσεις, την ιαπωνική αξιοπιστία, την ποιότητα, την οδική συμπεριφορά, το στυλ, είχε και τον εκπληκτικό δίλιτρο κινητήρα των 220 ίππων που στρόφαρε άνετα μέχρι τις 9000(!) στροφές. Η απροβλημάτιστη απόλαυση στο ζενίθ που πρόσφερε απλόχερα το αυτοκίνητο, άφησε το 93% των κατόχων του ικανοποιημένους δηλώνοντας ότι θα ξανααγόραζαν Honda.


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...