Porsche 928: Αρχόντισσα κι αλήτισσα

Με καλούς τρόπους, η Porsche 928, η επίδοξη αντικαταστάτρια της «911», ήταν απαλλαγμένη από το δύστροπο οδηγικό χαρακτήρα της τελευταίας, χωρίς όμως να υπολείπεται σε προσωπικότητα.


Το 1971, και ενώ η «911» μετρούσε ήδη επτά χρόνια ζωής, μια αβεβαιότητα στον κόσμο της αυτοκίνησης έδειχνε να επηρεάζει την τύχη πολλών σπορ αυτοκινήτων. Εκείνη την εποχή είχαν αρχίσει στην Porsche να σχεδιάζουν κάτι νέο και αρκετά διαφορετικό από το αυτοκίνητο-σύμβολο που αποτελούσε η «911». Ειδικά στην πολυπόθητη αγορά της Αμερικής, η πίεση των εκπροσώπων από τις ομάδες που αποκαλούνταν «ειδικών συμφερόντων» έδινε το στίγμα πως θα κάνουν αδύνατη τη ζωή κάποιων σπορ αυτοκινήτων. Αν και επισήμως η δράση τους πήγαζε από περιβαλλοντολογικούς λόγους, στην πράξη προσπαθούσαν να περιορίσουν τις εισαγωγές κάποιων επιτυχημένων σπορ μοντέλων. Μάλιστα, κατά κάποιον τρόπο «φωτογράφιζαν» την «911», θεωρώντας ως περισσότερο ανεπιθύμητα τα αυτοκίνητα με αερόψυκτο κινητήρα πίσω. Με όλα αυτά, ο Ερνστ Φούρμαν, που είχε πλέον μείνει μόνος στα διοικητικά της εταιρείας μετά την αποχώρηση της οικογένειας Porsche, είχε ένα δύσκολο έργο μπροστά του. Οραματίστηκε, λοιπόν, κάτι διαφορετικό και, για την ακρίβεια, ένα νέο σπορ αυτοκίνητο με υδρόψυκτο κινητήρα τοποθετημένο εμπρός. Τα χαρακτηριστικά του θα το τοποθετούσαν στην κορυφή της κατηγορίας και συνάμα θα ήταν συμβατά με τις ανάγκες όλων των μεγάλων αγορών του κόσμου...

Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο 4troxoi.gr

Διαβάστε επισης: Δέκα χαρακτηριστικά που κάνουν μοναδική την Porsche 928!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...