Τα ρεκόρ που έχουμε καταγράψει στις έρευνες μας για το αυτοκίνητο

Μέσα από την έρευνα που κάνουμε στο blog μας έχουμε καταγράψει στοιχεία για 600 περίπου αυτοκίνητα. Στοιχεία που έχουν προκύψει από αυτοκίνητα που κινούνται στις οδικές και καιρικές συνθήκες της Ελλάδας από Έλληνες οδηγούς. Από τα στοιχεία αυτά προκύπτουν πολύτιμα συμπεράσματα για την αξιοπιστία, την ποιότητα, την αντοχή στο χρόνο των αυτοκινήτων αυτών. 
Στο άρθρο αυτό θα αναφέρουμε τα ρεκόρ που έχουμε καταγράψει από όλες αυτές τις αναφορές!


Το παλαιότερο αυτοκίνητο 


για το οποίο έχουμε καταγράψει στοιχεία είναι το Simca Ariane του 1955! Το αυτοκίνητο έχει διανύσει 1.250.000 χλμ με τον ίδιο κινητήρα και κινείται ακόμη!

Δεύτερο στην αρχαιότητα αυτοκίνητο είναι ένα VW Kafer του 1966.

Το αυτοκίνητο με τα περισσότερα διανυθέντα χιλιόμετρα με τον ίδιο κινητήρα


είναι ένα βενζινοκίνητο  Honda Civic του 1984 το οποίο έχει διανύσει 1,289,000 χιλιόμετρα!

Δεύτερο βενζινοκίνητο σε διανυθέντα χιλιόμετρα είναι μια Mercedes-Benz s350 του 2001 με 850.000 χλμ.

Στα πετραιλεοκίνητα, η αναφορά με τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι από μια Mercedes 200d με 1,500.000 χλμ

Το αυτοκίνητο που αντέχει περισσότερο στο χρόνο 

σύμφωνα με την έρευνα μας είναι το Audi 80 B4 (1991-1995) που έχει και τις περισσότερες αναφορές στα αυτοκίνητα που έχουν διανύσει πάνω από 200.000 χλμ.


Άλλα αυτοκίνητα που διακρίθηκαν είναι τα
Renault 19 (1988-1996)
Toyota Carina E (1992-1998)
Opel Astra G (1998-2003)

Το δυνατότερο αυτοκίνητο

που έχουμε αναφορά είναι μια BMW M5 του 1988 με 265 'ιππους


και δεύτερο ένα Subaru Impreza WRX με 227 ίππους

Η πιο πονεμένη ιστορία για αυτοκίνητο

Αφορά ένα FIAT 238Ε


την οποία και παραθέτουμε. Λήφθηκε από το www.4tforum.gr

ΦΡΕΝΑ:

1)Με την παραλαβή, μέσα στον χώρο της εταιρείας, δεν ξεκίναγε, αρνιόταν πεισματικά, γιατί είχε κολλήσει το χειρόφρενο στον ένα τροχό. Έσκαψε ένα λάκκο μισό μέτρο, από την μία πλευρά ο τροχός που γύριζε. Το αυτοκίνητο σηκώθηκε πίσω μισό μέτρο καθώς η...μούρη έπεσε στον λάκκο!

2)Τράβαγε μόνιμα δεξιά στο φρενάρισμα και δεν έστρωσε παρ΄ όλες τις αλλαγές μερών που έγιναν, μέσα στην εγγύηση.

3)Σε φρενάρισμα με ταχύτητα 100 χιλιομέτρων, μέχρι να σταματήσει, άναβαν τα φρένα, άδειο, και έμενε από...(μαντέψτε), φρένα.

4)Σε δυνατό φρενάρισμα, άδειο, το πίσω μέρος σηκωνόταν στον αέρα 20-30 πόντους! (Αέρααααααα...)

ΜΗΧΑΝΗ: (Aπό 131)

1)Έκοψε ιμάντα εκκεντροφόρου στα 5.000 χιλιόμετρα χωρίς άλλες συνέπειες.

2)Όταν έσβηνες τον κινητήρα, τρομεροί κρότοι εκρήξεων συντάρασσαν το..."πιλοτήριο". (Αέρας έλεγαν στο κύκλωμα ψύξης. (Αέραααααα....)

3)Η ζέστη στο "πιλοτήριο" από τον κινητήρα και ο θόρυβος ήταν σε απίθανα επίπεδα μονοκινητήριου! (Αεροπλάνου)

4)Λάδωνε μονίμως το ένα μπουζί και ρετάριζε...υπέροχα. (Αν λάδωνε και τα άλλα, μου είχαν πει, δεν θα υπήρχε πρόβλημα θορύβου και ρεταρίσματος, ο κινητήρας θα είχε...νεκρική ήσυχη συμπεριφορά. Αλλά...θα προσφερόταν σε επόμενο μοντέλο!).

5)Κάνοντας όπισθεν σε ανηφόρα, (άδειο, δεν τόλμησα να το δοκιμάσω φορτωμένο), η φτερωτή του εναλλάκτη ρεύματος ερχόταν σε θέση...βολής και...πριόνιζε, (για συναιτισμό), ένα κομμάτι του σασί που επέμενε να βρίσκεται σε λάθος...χωράφια, κάνοντας ένα υπέροχο ήχο πριονοκορδέλας...

6)Έσπασε μία βάση και το σύνολο "κρέμασε" εντυπωσιακά...

ΨΑΛΙΔΙΑ

Έκοψε βάση πίσω αριστερού ψαλιδιού, και σε περάσματα από "σαγρεδάκια" χτύπαγε σαν σφυρί στο...κεφάλι μου...

ΡΟΥΛΕΜΑΝ

'Εσπασαν οι...μπίλιες των εμπρός ρουλεμάν, και καθώς πηγαινε στο δρόμο, (τρόπος του λέγειν), ακούγονταν θαυμάσιοι ήχοι από...στραγάλια που σπάνε...


ΤΙΜΟΝΙ

Στρίβοντας τέρμα το τιμόνι, κάποια μπάρα πήγαινε...κάτω από το..γκάζι,  :lol: (αλήθεια σας λέω), με αποτέλεσμα να μην πατιέται, μπαίνοντας σε ένα εκπληκτικό "η τιμόνι η γκάζι" mode...

ΜΕΤΑΛΛΟ

Όταν ξέχασα μέσα τα κλειδιά και κλείδωσα με το χέρι την ασφάλεια, ναι δεν έφερνε...αντιρρήσεις, στράβωσα με τα...χέρια το πλαίσιο της πόρτας, έπιασα από το άνοιγμα που δημιουργήθηκε τα κλειδιά και το...ξαναέκλεισα σαν να μην συμβαίνει τίποτα! Το "μέταλλο" του είχε συμπεριφορά...μαστίχας, (χρησιμότατο...)....

ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ

Δούλευε "εξαιρετικά" αρκεί να:

1)μην έκανε πολύ κρύο. (Ανεβαίνοντας στον χιονισμένο Υμηττό, πάγωνα).

2)μην έτρεχα "πολύ" (Πάνω από 60-70 χλμ.).

3)φόραγα ωτοασπίδες

HΛΕΚΤΡΙΚΑ

Κάθε 1.000 - 2.000 χλμ., καιγόταν η βαλβίδα, (θερμοδιακόπτης), του ανεμιστήρα του ψυγείου νερού, και έτσι το "βοηθούσα" και εγώ, με σχετικό διακόπτη...

Με τον φόβο ότι ξεχνάω πολλά ακόμα...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...