Μαγνήτες για οικονομία βενζίνης - Αλήθεια ή ψέμα;

Οποιοδήποτε θέμα σχετίζεται με την οικονομία στο καύσιμο σίγουρα μας απασχολεί όλους εμάς που έχουμε στην κατοχή μας κάποιο μηχανάκι ή αυτοκίνητο με τις σημερινές εξωπραγματικές τιμές της βενζίνης. Έτσι, όλοι σε κάποια στιγμή έχουμε δει διαφημίσεις σε αυτοκινητιστικά περιοδικά, εφημερίδες αλλά και στο διαδίκτυο για κάποια εξαρτήματα που υπόσχονται οικονομία στα καύσιμα ως 30%, αύξησης ιπποδύνμης και ροπής στον κινητήρα και λιγότερα καυσαέρια.

(οι εικόνες είναι από το http://fuelxx-economy.gr/)

Αναφέρω μερικούς δικτυακούς τόπους που διαθέτουν στην αγορά τέτοια προϊόντα:

www.fueleconomy.gr


www.fuelxxcrete.gr


www.fuelsaver.gr


www.magnetizer.gr

και άλλους πολλούς ακόμη. Τα εξάρτήματα που πουλούν όλοι αυτοί οι δικτυακοί τόποι, δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα ζεύγος ισχυρών μαγνητών στην πλειονότητα των περιπτώσεων.
Ήδη στο CarBloggerGR, έχουμε αναφερθεί σε σχετικό άρθρο για την οικονομία βενζίνης στη χρήση μαγνητών. Λόγω όμως του μεγάλου ντόρου που γίνεται γύρω από το θέμα μαγνήτες και οικονομία βενζίνης, επανέρχομαστε με πολύ περισσότερες πληροφορίες για να ξεκαθαρίσουμε αν λειτουργεί ή όχι η πατέντα αυτή.

Η ιστορία έχει ώς εξής:
Στο β' παγκοσμίο πολέμο, η R.A.F και η U.S.A.F. προσπαθούσαν να βρουν τρόπους να αυξήσουν την ακτίνα δράσης των πολεμικών τους αεροπλάνων, καταδιωκτικών και βομβαρδιστικών. Έτσι δημιούργησαν ένα παρόμοιο μηχανισμό που λειτουργούσε με ηλεκτρομαγνητισμό, ο οποίος όμως ήταν πολύ βαρύς και μεγάλος και το όλο σχέδιο απορρίφτηκε, διότι απαιτούσε μία μεγάλη εξωτερική πηγή ενέργειας.
Την δεκαετία του 1950, ο επιστήμονας πυραυλικών συστημάτων Simon L. Ruskin ανακάλυψε πως η μαγνητική διέγερση μπορεί να μετατρέψει το παραϋδρογόνο σε ορθοϋδρογόνο. Αυτή η διέγερση, που πραγματοποιούταν με μαγνητικό πεδίο, είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της κίνησης των μορίων υδρογόνου και κατά συνέπεια την δραματική αύξηση της αποδοτικότητας του καυσίμου.

Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω, υπάρχει κάποια λογική στη χρήση των μαγνητών για την οικονομία καυσίμου.
Θα αναρωτηθεί κάποιος: Καλά, και τι κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν εκμεταλεύονται το φαινόμενο αυτό για να κάνουν πιο οικονομικά τα αυτοκίνητα τους; 
Αντρέχοντας για άλλη μια φορά σε εκατοντάδες σελίδες forums που σχετίζονται με την αυτοκίνηση βρήκα πληροφορίες που σχετίζονται με το θέμα ακόμα και από του ίδιους τους πωλητές αυτών των εξαρτημάτων.
Βρέθηκαν δυο πωλητές (από Forum του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ) που αναφέρθηκαν στην αποτελεσματι΄κότητα ή όχι των μαγνητών στην οικονομία βενζίνης.
Πωλητής 1:
είναι ιδανικά για συμβατικά αυτοκίνητα λόγω καρμπυρατέρ και ευαισθησιών στις Ελληνικές βενζίνες, όχι τόσο ομως για τα σύχρονα αυτοκίνητα που έχουν ψεκασμό.

Πωλητής 2:
Οι δοκιμές τα τελευταία 15 χρόνια, σε καινούργια οχήματα δεν είχαν εμφανή αποτελέσματα. Κατά την δική μου γνώμη, είναι γιατί το έντονο μαγνητικό πεδίο στα ηλεκτρικά μπεκ, υποκαθιστά την οποία ανάγκη του ανάλογου προϊόντος, άρα η τοποθέτηση του είναι εκ του περισσού..
…είναι βλάκες οι βιομήχανοι που δεν το αγοράζουν κατά κόρο….» όχι, μα οι ίδιοι το έχουν, και το τοποθετούν κατά κόρο, σε σύνθετη μορφή εργασιών, δηλαδή + ο ψεκασμός..
..υπάρχει όμως και μια άλλη οπτική γωνία. ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ, ΈΣΤΩ ΝΑΙ!!!....μα σίγουρα όταν δεν το επιστρέφεις, ενόσω έχεις γραπτώς αυτό το δικαίωμα, κάτι άλλαξε.
Και εάν δούλεψε?, (και εξήγησα στις περιπτώσεις των πάλεων αυτοκινήτων), τότε κέρδισες και δεν το επιστρέφεις!.
Και εάν στην προσπάθεια σου για οικονομία, έγινες οικονομικότερος οδηγός, πιστεύοντας σε παραμύθια?. Πάλι κέρδισες, άρα νομίζεις…..και δεν το επιστρέφεις!.

Οι απαντήσεις και των δυο πωλητών είναι κατατοπιστικότατες στο θέμα μαγνήτες και οικονομία βενζίνης. Παρόλο όμως που και οι δυο αναφέρουν ότι δεν έχει εμφανή αποτελε΄σματα στην οικονομία καυσίμου, υπάρχουν αναφορές στα forums όπου έχει παρατηρηθεί οικονομία στο καύσιμο και σε κάποιες περιπτώσεις βελτίωση στις επιδόσεις.
παρακάτω, αναφέρω τις περιπτώσεις αυτές:

1. Σε παλιότερα αυτοκίνητα μή καταλυτικά:



Μοντέλο Παρατηρήσεις
Mazda 323GT (2 διπλά καρμπυρατερ)  μέχρι και 30% λιγότερη κατανάλωση και πιο γλυκιά λειτουργία του
κινητήρα
Peugeot 309 GTi (ψεκασμός Bosch L-Jetronic)  μέχρι και 30% λιγότερη κατανάλωση και πιο γλυκιά λειτουργία του
κινητήρα
Zastava Yugo 45 κάπου 20% οικονομία στη βενζίνη, ομαλότερη
λειτουργία του κινητήρα


2. Σε πιο σύγχρονα αυτοκίνητα:

Μοντέλο Παρατηρήσεις
Fiat Punto Λίγο καλύτερη οικονομία
Jeep Compass Πολύ καλύτερη οικονομία
Hyundai Accent Πολύ καλύτερη οικονομία
Opel Corsa D 2007 1.4 από 13.95 χλμ/lt σε 15.95 χλμ/lt
Seat Ibiza Λίγο καλύτερη οικονομία
Skoda fabia I (101 hp) Kαλύτερη οικονομία  (με αυτοσχέδιους μαγνήτες)
Suzuki Jimny Από 7.6 λίτρα στα 7.0 λίτρα / 100 χλμ η
κατανάλωση

Φυσικά υπήρχαν και πάρα πολλές αναφορές σύγχρονων αυτοκινήτων όπου δεν υπήρξε καμία διαφορά στην κατανάλωση

Τελικό συμπέρασμα

Η τοποθέτηση μαγνητών για οικονομία καυσίμου αποδίδει σε παλαιότερα μη καταλυτικά αυτοκίνητα και όχι κατά κανόνα στα σύγχρονα με κάποιες εξαιρέσεις όπως φαίνεται στον παραπάνω πίνακα.

Αν λοιπόν θέλετε να δοκιμάσετε στο αυτοκίνητό σας τα εξαρτήματα αυτά, ελπίζοντας ότι θα ανήκετε στις εξαιρέσεις, κάντε το! Μπορείτε είτε να προμηθευτείτε κάποιο από τα πάρα πολλά sites που πουλούν τέτοια, αλλά μπορείτε βρείτε και μόνοι σας ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ από κάποιο χαλασμένο σκληρό δίσκο, ακολουθώντας τις οδηγίες του video


και να πάρετε δυο πανίσχυρα μαγνητάκια που έχει μέσα. Θα εντυπωσιαστείτε από τη δύναμη που έχουν. Με δυο πλαστικούς σφιχτήρες, μπορείτε να τα προσαρμόσετε κατάλληλα στο σωλήνα εισαγωγής καυσίμου, σύμφωνα με τις οδηγίες όλων αυτών που πουλούν τέτοια μαγνητάκια. Όπως και να τα αποκτήσετε, για να δείτε αποτελέσμα (εάν υπάρξουν), θα πρέπει να δυανύσετε κάπου 1500 χλμ


Σχετικά άρθρα: Μαγνήτες για οικονομία στο καύσιμο: Τα δικά μας τεστ!


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...