Το Golf 7 παρουσιάστηκε στο τέλος του 2012 στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτων του Παρισιού. Παρότι σχεδιασμένο από δυο ομάδες σχεδιαστών με επικεφαλείς τους φημισμένους Walter de Silva και Klaus Bischoff, το Golf 7 χαρακτηρίστηκε άτολμο σχεδιαστικά και προσκολλημένο στις γραμμές της 6ης γενιάς. Παρόλο που έχει διατηρήσει όλα τα χαρακτηριστικά που δίνουν την ταυτότητα του Golf, δύσκολα ένα μη έμπειρο μάτι θα το ξεχωρίσει από την προηγούμενη 6η γενιά.
Συμφωνώντας κι εμείς με τις παραπάνω κριτικές και έχοντας το "μικρόβιο" του σχεδιασμού, παρουσιάζουμε τη δική μας πρόταση για τη σχεδιαστική γραμμή της 7ης έκδοσης του φημισμένου Golf
Η πρόταση μας παραπέμπει ακόμη πιο έντονα στην 1η γενιά του Golf, του αυτοκινήτου σταθμός στην αυτοκίνηση που σχεδιάστηκε από τον Ιταλό Giorgetto Giugaro και παραγόταν σε κάποιες χώρες μέχρι πρόσφατα!
Χρησιμοποιήσαμε λοιπόν ως βάση την παρακάτω φωτογραφία της 7ης γενιάς του Golf GTI και κάναμε εκεί τις δικές μας σχεδιαστικές επεμβάσεις.(η φωτογραφία λήφθηκε από τη σελίδα www.autoblog.gr).
Παρακάτω θα αναλύσουμε τις δικές μας επεμβάσεις στην σχεδιαστική γραμμή της 7ης γενιάς.
1. Το επίπεδο των πλευρικών παραθύρων της 1ης γενιάς ήταν πολύ χαμηλότερο από ότι στην 7η. Για το λόγο αυτό χαμηλώσαμε κι εμείς το επίπεδο για να θυμίζει πιο έντονα το Golf 1.
2. Στο Golf 1 η κάτω γραμμή του πλευρικού παραθύρου στο τέλος της έχει ένα μικρό τμήμα που ανεβαίνει προς τα επάνω για να ενωθεί με την κατακόρυφη πίσω πλευρική γραμμή. Αυτό το χαρακτηριστικό αν και υφίσταται στην 7η γενιά , δεν είναι τόσο έντονο. Χαμηλώνοντας το επίπεδο των πλευρικών παραθύρων, πετύχαμε το χαρακτηριστικό αυτό να φαίνεται όπως στο Golf της 1ης γενιάς.(ίσως και ακόμη πιο έντονο)
3. Η κλίση της 3ης πόρτας στο Golf 7 δεν ήταν τόσο έντονη όσο της 1ης. Με την δική μας επέμβαση στο Golf 7, η η πίσω γραμμή του Golf 7 παραπέμπει εντονότερα στην 1η γενιά.
4. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου της 1ης γενιάς, δεν είναι κατακόρυφο αλλά έχει μια ελαφριά κλίση προς τα μέσα. Στο σημερινό μοντέλο το πίσω μέρος είναι κατακόρυφο. Για να δώσουμε κι εμείς την ίδια κλίση στο πίσω μέρος της δικής μας πρότασης, διογκώσαμε λίγο το μέρος των φωτιστικών σωμάτων. Έτσι, η γραμμή μετά τα φωτιστικά σώματα μέχρι τον προφυλακτήρα έχει την κλίση προς τα μέσα του αυτοκινήτου της 1ης γενιάς.
5. Ο πίσω προφυλακτήρας διογκώθηκε για να δώσει το σχήμα να παραπέμπει πάλι σε αυτό της 1ης γενιάς.
6. Στο μπροστινό μέρος χρησιμοποιήθηκαν διπλοί κυκλικοί προβολείς όπως στο Golf 1ης γενιάς.Ο ακραίος προβολέας είναι μεγαλύτερος από τον εσωτερικό αλλά και οι δυο βρίσκονται στο ίδιο ύψος. Επίσης το ύψος της μάσκας είναι ενιαίο.
7. Η μάσκα είναι λίγο ψηλότερα από το υπάρχον Golf 7 και όχι τόσο κεκλιμένη όπως το πρώτο Golf.
8. Η μάσκα είναι ανασηκωμένη από το κάτω μέρος για να αποδίδει το κάτω κομμάτι της μάσκας μεταξύ των δυο ακραίων προβολέων που δεν έχει γρίλιες στο Golf 1
Η σχεδιαστική μας πρόταση πιστεύουμε ότι δίνει την ξεχωριστότητα που λείπει από την 7η γενιά προβάλλοντας τον γνησιο χαρακτήρα του μοντέλου
5. Ο πίσω προφυλακτήρας διογκώθηκε για να δώσει το σχήμα να παραπέμπει πάλι σε αυτό της 1ης γενιάς.
6. Στο μπροστινό μέρος χρησιμοποιήθηκαν διπλοί κυκλικοί προβολείς όπως στο Golf 1ης γενιάς.Ο ακραίος προβολέας είναι μεγαλύτερος από τον εσωτερικό αλλά και οι δυο βρίσκονται στο ίδιο ύψος. Επίσης το ύψος της μάσκας είναι ενιαίο.
7. Η μάσκα είναι λίγο ψηλότερα από το υπάρχον Golf 7 και όχι τόσο κεκλιμένη όπως το πρώτο Golf.
8. Η μάσκα είναι ανασηκωμένη από το κάτω μέρος για να αποδίδει το κάτω κομμάτι της μάσκας μεταξύ των δυο ακραίων προβολέων που δεν έχει γρίλιες στο Golf 1
Η σχεδιαστική μας πρόταση πιστεύουμε ότι δίνει την ξεχωριστότητα που λείπει από την 7η γενιά προβάλλοντας τον γνησιο χαρακτήρα του μοντέλου