Τα βενζινοκίνητα Mazda της επόμενης γενιάς θα έχουν 30% μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές CO2 από ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η 30% καλύτερη οικονομία βενζίνης σε πραγματικές συνθήκες θα επιτευχθεί χάρη σε νέους κινητήρες με τεχνολογία καύσης παρόμοια με των ντίζελ.
Τόσο αποδοτική είναι η τελευταία αυτή τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης, που η ιαπωνική εταιρεία υποστηρίζει ότι μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε εκπομπές CO2 συνολικού κύκλου (well-to-wheel), χωρίς να χρειαστεί να προσθέσει βαριά και ακριβά εξαρτήματα υβριδικής ή plug-in τεχνολογίας...
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο www.newsit.gr