Αυτοκίνητα ονείρων των 40άρηδων

Είσαι γύρω στα 40; Τότε πρέπει να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Είναι μια αναδρομή στα όνειρα που είχες όταν ήσουν 20-25..Τότε που έβραζε το αίμα σου και με κάθε αφορμή ήθελες να γκαζώνεις και να δοκιμάζεις τα όρια σου  και του αυτοκινήτου σου σε μια στριφτερή διαδρομή..Τότε που οι φράσεις "οικονομία βενζίνης" και "οικονομική κρίση" ήταν παντελώς άγνωστες και τα όνειρα σου ήταν γεμάτα από τα αυτοκίνητα των σελίδων των περιοδικών αυτοκινήτου. Αυτοκίνητα που διάβαζες γι' αυτά και έκλεινες τα μάτια και γύριζες το κλειδί της μηχανής. Επειδή κι εγώ είμαι ηλικιακά στην ίδια φάση ας πάμε να ξεφυλλίσουμε μαζί τα όνειρα μας και να δούμε τα αυτοκίνητα που μας συνάρπαζαν τότε.





Δεν θα μιλήσουμε για Porsche και για Ferrari. Θα μιλήσουμε όμως για τα αυτοκίνητα που βλέπαμε στους δρόμους μας και ξεχνούσαμε να τραβήξουμε από πάνω τους το βλέμμα. Αυτοκίνητα που δε χορτέναμε να διαβάζουμε τις προδιαγραφές και τα τεστ τους στα αυτοκινητιστικά περιοδικά.
Το πιο συναρπαστικό στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι τα εν λόγω αυτοκίνητα πωλούνται ως μεταχειρισμένα σήμερα κάπου στο 10% ή και λιγότερο της τιμής τους σαν καινούργια. Έτσι, ποτέ δεν είναι αργά να πραγματοποιήσουμε σήμερα ένα άπιαστο όνειρο του χθες!
Έτσι, στο άρθρο αυτό θα παρουσιάσουμε τα ονειρεμένα μας αυτοκίνητα του τότε και τις τιμές ως μεταχειρισμένα μέσα από την έρευνα μας σε ιστότοπους πώλησης μεταχειρισμένων που μπορούμε να κάνουμε δικά μας τώρα.

Alfa Romeo 156



Η Alfa 156 ήταν ένα αυτοκίνητο - σταθμός στην ιστορία της Alfa Romeo και γενικότερα της μητρικής Fiat καθώς με το ξεχωριστό στυλ της, την κοφτερή οδική συμπεριφορά και την ποιότητα κατασκευής της κέρδισε το αγοραστικό κοινό. Ήταν ένα αυτοκίνητο που πάντρευε αρμονικά στοιχεία από παλιότερες Alfa Romeo και τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις. Ένα από πολύ όμορφα εξωτερικά χαρακτηριστικά της 156 ήταν ότι στις πίσω πόρτες οι χειρολαβές ήταν κρυμμένες στο τελείωμα του παραθύρου και δεν ήταν ορατές κάτι που την έκαμνε να μοιάζει με δίπορτο κουπέ και όχι με τετράθυρο σεντάν. Μια μεταχειρισμένη Alfa 156 μπορεί να βρεί κανείς σε τιμές που αρχίζουν από τα 1500€

Audi A3 1.8 Turbo




Το αδερφάκι του Golf  GTI της εποχής, άκουγε στο όνομα Audi A3 1.8 Turbo. Κρατούσε πολύ καλά, είχε άριστη ποιότητα και η εμφάνιση του που παρέπεμπε σε κουπέ, έδειχνε ένα αυτοκινητο που πατάει καλά στο έδαφος. Δικό σας με τιμές που αρχίζουν από 2500 ευρώ.

Audi TT



Το μοντέλο της Audi ήταν κάτι εντελώς ξεσωριστό σε εμφάνιση κουπέ. Θύμιζε κάτι μεταξύ Porsche και Audi A6 και κέρδισε αμέσως το αγοραστικό κοινό τόσο με την εμφάνιση, όσο και με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του. Με τον turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων πήγαινε "αέρα" κάνωντας τους απανταχού λάτρεις να το αγαπ'ησουν.

BMW 318is E36 coupe




Η BMW ήταν μια φίρμα που συνδύαζε στα αυτοκίνητα της σπορ επιδόσεις και γερμανική στιβαρότητα. Η 318is coupe είχε στο ζενίθ όλα τα παραπάνω κάνοντας χαμογελαστούς τους ιδιοκτήτες της και ζηλιάρηδες όλους τους υπόλοιπους!

BMW 520i



Η σειρά 5 της BMW με κωδικό E39 που παράχθηκε από το 1995 ως το 2002, έχει χαρακτηριστεί από τον ειδικό τύπο ως "το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο"! Κράτημα, άνεση,  ποιότητα, χώροι και επιδόσεις σε υπερθετικά επίπεδα και σίγουρα καμιά σχέση με το 1400 GLX που οδηγούσαμε. Τιμή; Στις αγγελίες μεταχειρισμένων, είδαμε μοντέλο του 2000 με 2500 ευρώ!

Fiat Punto GT




Οι Ιταλοί είναι ένας λαός που μοιάζει πολύ με εμάς τους Έλληνες. Νευρικοί, φωνακλάδες, στυλάτοι ,ευφυείς και όχοι ιδιαίτερα πλούσιοι σαν λαός, κατάφεραν να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο που καθρεφτίζει στο έπακρο το ταμπεραμέντο τους. Το Pumto GT ήταν ένα απίστευτα γρήγορο αυτοκίνητο ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα. Επιδόσεις και φρένα από άλλη διάσταση, διάβαζε τη δίψα σου για ατελείωτα γκάζια και αστραπιαίες προσπεράσεις και όλα αυτά στην ελκυστική "συσκευασία" του Punto της πρώτης γενιάς με μόλις 1400 κυβικά. Μπορεί να είχε τα προβληματάκια του στα ηλεκτρικά, ποιός νοιαζόταν όμως! Δικό σας με τιμές που αρχίζουν από 1000 ευρώ!

Fiat Coupe



Το Fiat  coupe ήταν το δυναμικό come back της Fiat στην κατηγορία των κουπέ αυτοκινήτων. Πενέμορφο, ποιοτικό και με κοφτερή οδική συμπεριφορά, γοήτευσε τους νέους αλλά και τους μεγαλύτερους και κέρδισε ένα μεγάλο μερίδιο στην πίτα των προσιτών κουπέ. Διατίθετο με κινητήρες 1,8 2,0 λίτρων και 2,0 λίτρων με τούρμπο. Ειδικά η τελυταία έκδοση, έκαψε καρδιές με τις πολύ καλές επιδόσεις της.

Ford Focus ST



Το Focus ST έχει γράψει τη δική του ιστορία τόσο στους αγώνες, όσο και στις συζητήσεις των κοντράκηδων αλλά και των εραστών της γρήγορης οδήγησης. Το αυτοκίνητο με επιδόσεις που κόβουν την ανάσα και εξωπραγματικό κράτημα στο δρόμο μπορεί να γίνει δικό σας μόλις με 2500 ευρώ (μοντέλο 2003)! Κρίμα σ' αυτούς που αναγκάζονται να τα "σκοτώσουν"

Lotus Elan




Να και μια Lotus στη λίστα μας. Η Elan ένα μοντέλο κάμπριο, φημίστηκε πολύ τόσο για το στυλ της, όσο και για το μπροστινό της σύστημα που έδινε πολύ καλό κράτημα στο αυτοκίνητο. Κινητήρας turbo 1600 κυβικών, επιτάχυνε σε 6 δλ από 0-100 χαρίζοντας το χαμόγελο στους ιδιοκτήτες της.

Mercedes SLK


Το πρώτο κουπέ κάμπριο αυτοκίνητο με μεταλλική οροφή ανήκει σίγουρα στην SLK που εντυπωσίασε τους πάντες με το στυλ, τις επιδόσεις την ποιότητα και την οδική συμπεριφορά της όταν παρουσιάστηκε . Βέβαια τότε κόστιζε και όσο ένα διαμέρισμα, τώρα όμως με 3000 ευρώ περίπου παίρνουμε ένα μοντέλο του 2000!

Nissan 100NX



Μπορεί να βασιζόταν στο Nissan Sunny της εποχής σε σασί και μηχανικά μέρη, το 100NX είχε μοναδική εξωτερική εμφάνιση αλλά και ένα εξίσου μοναδικό χαρακτηριστικό. Γινόταν targa με δυο απλές κινήσεις. Από επιδόσεις και οδική συμπεριφορά δεν τα πήγαινε άσχημα καθώς αυτές ήταν καλές στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων και εκρηκτικές στην έκδοση των 2,0 λίτρων. Τμές; από 1000 ευρώ.

Nissan 200SX



Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan σίγουρα ήταν στα κέφια τους όταν δημιούργησαν το εικονιζόμενο κουπε. Όμορφο αμάξωμα με επιθετικό λουκ, κινητήρας turbo 1,8 λίτρων και πίσω κίνηση ήταν μεθυστικό κοκτέιλ για κάθε γνώστη και όχι μόνο. Αγαπήθηκε από τους οδηγούς ειδικά από αυτούς που αγαπούσαν να ντριφτάρουν ατελείωτα. Το μόνο μεμπτό ήταν ότι το εσωτερικό του θύμιζε ολίγον..Micra της εποχής και δεν ακολουθούσε το εντυπωσιακό εξωτερικό.

Peugeot 106 Rallye και GTI


Έχουμε γράψει ουκ ολίγες φορές για τα Rallye και GTI (που στην πραγματικότητα είναι ένα αυτοκίνητο με διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού) τα αυτοκίνητα που τρέλλαναν δημοσιογράφους, κοντράκησες, οδηγούς αγώνων και γενικά λάτρεις της αυτοκίνησης. Ακόμη και ο Jeremy Clarkson στην εκπομπή Top Gear, κατέταξε το 106 GTI 3ο αυτοκίνητο στον κόσμο τη δεκαετία του '90 σε οδική συμπεριφορά όταν συγκρίθηκε με υπεραυτοκίνητα της εποχής! Εκτός από αυτό ήταν και πανέμορφο είτε με τις άσπρες σιδερένιες ζάντες ως Rallye, είτε με τις αλουμινένιες ως GTI. Και όλα αυτά με μόλις 1600 κυβικά!

Peugeot 406 coupe


Το πανέμορφο κουπέ της φωτογραφίας ακούει στο όνομα 406 coupe και είναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν ποτέ. Μπορεί οι επιδόσεις να μην φέρνουν ρίγος, ωστόσο θα πιάσετε τον εαυτό σας να το χαζεύει πάντα μερικές στιγμές αφού το παρκάρετε.Δικό σας ένα μοντέλο του 2000 από 2500 ευρώ σύμφωνα με τις αγγελίες μεταχειρισμένων.

Suzuki Swift GTI



¨Άλλο ένα μικρό GTI που χαρακτηρίστηκε ως φονέας γιγάντων. Μπορεί να μην είχε το εκπληκτικό κράτημα των Rallye / GTI, πήγαινε αέρα και κατανάλωνε ελάχιστο καύσιμο. Χώρια που ήταν πανέμορφο! Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων μας απαλλάσει από τα υψηλότερα πάγια έξοδα των άλλων αυτοκινήτων.

Toyota Celica



Όποιοι από μας ήμασταν 20ρηδες τη 10ετία του '90, σίγουρα θα θυμούνται τις εντυπωσιακές Celica της εποχής. Χαμηλές, φαρδιές και με ανακλινόμενα φώτα, εξαιρετικά κεκλιμένο παρμπριτς και σφηνοειδές σχήμα, ήταν το must του κάθε νέου στην ηλικία και στην καρδιά. Τα χρόνια πέρασαν και το σχήμα των Celica μόνο ξεπερασμένο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Η τιμή τους σήμερα ως μεταχειρισμένες όμως μπορεί να κάνει το τότε άπιαστο όνειρο μια πραγματικότητα με το αντίτιμο των 1000 (ή και λιγότερο) ευρώ! Εδώ το όνομα Toyota σημαίνει εγγύηση. Αν το μεταχειρισμένο που σας ενδιαφέρει είναι καλοσυντηρημένο, δεν θα σας προδώσει καθώς τα αυτοκίνητα σαν την Celica της Toyota έχουν δημιουργήσει το σημερινό image του κατασκευαστή.

VW Golf IV GTI



Το αυτοκίνητο πο στην 1η του γενιά δημιούργησε την κατηγορία των GTI, συνέχισε να συγκινεί κάθε νέο στην καρδιά και στις επόμενες. Εμείς αναφερόμαστε στο GTI της 4ης γενιάς που συνδυάζεται με τον κινητήρα turbo της εταιρίας με ισχύ 150 ίππων. Με δυνατό τράβηγμα από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, ποιότητα και στυλ, το Golf GTI εκτός από οδηγική ευχαρίστηση, τραβάει τα βλέμματα ακόμη και σήμερα. Το σημαντικότερο είναι ότι μπορεί να γίνει δικό μας με τιμές που αρχίζουν μόλις από 2500 ευρώ!

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...