Εδώ και πολλά χρόνια, οι ιστότοποι συλλέγουν δεδομένα χρηστών είτε για να τα πουλήσουν σε ιστότοπους τρίτων είτε για να τα χρησιμοποιήσουν για τη στοχευμένη διαφήμισή τους: Τα πιο γνωστά παραδείγματα είναι το Facebook και η Google.
Η προβολή μιας διαφήμισης ή η εμφάνιση σχετικών αποτελεσμάτων αναζήτησης για τα παπούτσια που επιθυμούσατε φαινόταν ως μια σχετικά ακίνδυνη χρήση των προσωπικών δεδομένων που λειτουργούσε (όπως φαινόταν) προς όφελος όλων.
Στη συνέχεια άρχισαν τα σκάνδαλα υποκλοπής δεδομένων. Από το σκάνδαλο Microsoft Hotmail έως την Cambridge Analytica και το σκάνδαλο Zoom του 2020, οι χρήστες του διαδικτύου ένιωσαν στο πετσί τους τις υποκλοπές δεδομένων...
Διαβάστε περισσότερα στο www.ethnos.gr