Ο Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας μπορεί να άλλαξε πέρυσι, ωστόσο η έλευση του νέου πρότυπου μέτρησης των εκπομπών CO2, γνωστός και ως WLTP, άφησε εκτός πολλά καινούρια και «καθαρά» αυτοκίνητα καθώς αυξήθηκαν δυσανάλογα οι μετρήσεις τους.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας είχαν εντοπίσει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε πολύ νωρίς, ‘όμως, η μείωση της κίνησης αλλά και ο κορωνοϊός αποτέλεσαν βασικά στοιχεία της διόρθωσης των δεδομένων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr, ο νέος Δακτύλιος που θα ισχύσει από τον Οκτώβριο έως και τον Ιούλιο του 2023 θα έχει σημαντικές αλλαγές κυρίως για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η Ιανουαρίου 2021, από τότε που ξεκίνησε να εφαρμόζεται ο νέος τρόπος υπολογισμού των μέσων εκπομπών CO2 στα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να αυξηθούν κατά πολύ οι τιμές τους...
Διαβάστε περισσότερα στο www.makeleio.gr