Η Mazda τροποποίησε ελαφρώς τη στρατηγική που θα εφαρμόσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας: αρχές του 2023 ξεκινά την αναβίωση του κινητήρα Wankel, ενώ ως το 2030 τα EV θα αντιστοιχούν στο 25% των πωλήσεών της.
Η ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με τον «οδικό χάρτη» που συνέταξε για το εγγύς μέλλον της, θα ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αρχικά με 3 νέα μοντέλα ως το 2025 - αλλά όχι σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό. Συγκεκριμένα, στοχεύει ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που θα πουλά το 2030 να είναι αμιγώς ηλεκτρικό...
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr