29 Μαΐ 2012

550 χιλιόμετρα με ένα Scirocco 2.0 Tfsi DSG!

Παρόλο που είμαστε στο carbloggergr εραστές της αυτοκίνησης, μετρημένες είναι (δυστυχώς) οι φορές που έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε ένα αξιόλογο πολύ γρήγορο αυτοκίνητο. Αυτό βέβαια από την άλλη μεριά μας δίνει τη χαρά να απολαύσουμε με κάθε αισθητήριο την κάθε στιγμή που ζούμε όταν έρθει η ώρα αυτή. Και επιτέλους μετά από αρκετό καιρό, καθίσαμε στο τιμόνι ενός τέτοιου αυτοκινήτου. 
Ένα δίλιτρο Scirocco με τον καταπληκτικό κινητήρα TFSI συνδυασμένο με το κιβώτιο επιτημονικής φαντασίας DSG, ήρθε στα χέρια μας για μια δοκιμή που κράτησε 550 χιλιόμετρα και ήταν αρκετή για να εμφανιστεί ξανά το χαμένο χαμόγελο στο πρόσωπο μας.



Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μας υπόσχονται μια συναρπαστική βόλτα..
210 ίπποι στις 5300 σαλ., 28,5 κιλά ροπής διαθέσιμα ήδη από τις 1700 σαλ., 6,9 δλ επιτάχυνση μέχρι τα 100 χλμ., και 238 χλμ / ώρα τελικής ταχύτητας!
Το αυτοκίνητο ακόμα πριν μπεις μέσα σε προδιαθέτει θετικά με το άγριο "βλέμμα" του, το μικρό του ύψος, τους μεγάλους τροχούς και τα φουσκωμένα φτερά που φιλοξενούν αυξημένα μετατρόχια σε σχέση με το ομόσταυλο Golf με το οποίο μοιράζεται δάπεδο και μηχανικά μέρη. Σου δίνει την εντύπωση ότι είναι κολλημένο στο έδαφος. Ευτυχώς όμως, η εμφάνιση του δεν παραπέμπει σε Golf. Οι Γερμανοί αποφάσισαν να αφήσουν στο Scirocco τις συντηρητικές πένες τους και να δημιουργήσουν ένα πραγματικά όμορφο και ξεχωριστό σχήμα δια χειρός του σχεδιαστή Valter Da Silva! Καμιά σχέση με τα αντίστοιχα coupe των άλλων εταιριών που ακολουθούν τη βαρετή πεπατημένη μοιάζοντας απίστευτα με τις αντίστοιχες πεντάθυρες εκδόσεις των μικρομεσαίων hatchbacks που βασίζονται. Έχεις λοιπόν μπροστά σου ένα ξεχωριστό coupe που μπορεί να σταθεί άνετα δίπλα σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα, μπορείς όμως άνετα να πάρεις άλλους τρεις φίλους για ένα ταξιδάκι μαζί και με τις αποσκευές τους!




Μπαίνοντας μέσα κάθεσαι χαμηλά στο κάθισμα με την πολύ καλή πλευρική στήριξη και καταλαβαίνεις ότι έχει γίνει πολύ δουλειά στη δημιουργία της τέλειας θέσης οδήγησης. Όλα βρίσκονται στη σωστή απόσταση και έχουν τη σωστή αίσθηση. Παρόλο που το εσωτερικό δεν ακολουθεί το εξωτερικό σε έμπνευση, σε φτιάχνει με την γνώμονα την αφή και την εργονομία και όχι τόσο με την όραση.


Αρκετά μπλά μπλά όμως με το εξωτερικό - εσωτερικό, ας πάμε λοιπόν στο ζουμί! Το αυτοκίνητο επιταχύνει με εντυπωσιακούς ρυθμούς ανεξάρτητα από τον ρυθμό περιστροφής του κινητήρα βοηθούμενο από το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG! Διαβάζαμε στα περιοδικά για το μαγικό αυτό κιβώτιο, ήμασταν όμως πάντα πολύ επιφυλακτικοί με τα αυτόματα κιβώτια οποιασήποτε προέλευσης με την προτίμηση μας στα χειροκίνητα. Μέχρι όμως τη στιγμή πυυ είδαμε τον απίστευτα μικρό χρόνο από αλλαγή σε αλλαγή, την ομαλή μετάβαση από τη μια σχέση στην άλλη όσο βαθειά και να πατούσαμε το γκάζι, την σοφή επιλογή των σχέσεων ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και το πόσο πατάμε το γκάζι!
Έχοντας το κιβώτιο DSG στο δεξί σου χέρι, νοιώθεις ότι στις αλλαγές ταχυτήτων συνεργάζονται αρμονικά ο Michael Schumacher και ο Σκρουτζ Μακ Ντακ! Είναι δυνατόν; Και όμως είναι. Όταν οδηγάς με πολύ ήπιους ρυθμούς, ο Σκρόυτζ κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων ακόμη και στις 1500 στροφές εξοικονομώντας πολύτιμο καύσιμο. Αν όμως αποφασίσεις να επιταχύνεις γρήγορα πιέζοντας βαθειά το δεξί πόδι ο Michael παίρνει τα ηνία κατεβάζοντας δυο-δυο τις σχέσεις όπου είναι απαραίτητο και αλλάζοντας στον κόφτη κολώντας την πλάτη σου σ' αυτήν του καθίσματος! Τα προσπεράσματα γίνονται παιχνιδάκι και η αίσθηση ασφάλειας είναι καταπληκτική. Από την άλλη ο κινητήρας έχει μηδενική καθυστέρηση στην απόκριση κάνοντας σε να πιστεύεις ότι οδηγάς έναν ατμοσφαιρικό πολύ μεγάλου κυβισμού.


 Το αυτοκίνητο δίνει την εντύπωση ότι είναι ακλόνητο και ότι πατάει πολύ καλά στο δρόμο. Σε αυτό βοηθάει και το μεγάλο πλάτος του καθώς και η χαμηλή θέση οδήγησης. Το τιμόνι είναι αμεσότατο με πολύ καλή αίσθηση και πληροφόρηση.
Ένα άλλο στοιχείο που μας εντυπωσίασε ήταν η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου για ένα αυτοκίνητο τέτοιων δυνατοτήτων. Στη διαδρομή μας των 550 χιλιομέτρων σε ανοιχτό δρόμο με ταχύτητες 120-140 χλμ/ώρα και με 2-3 ανοίγματα κατά τη διάρκεια της διαδρομής, το Scirocco είχε μέση κατανάλωση λίγο κάτω από 8 λίτρα / 100 χλμ!
Δυστυχώς όπως όλα τα καλά διαρκούν λίγο, έτσι και η επαφή μας με το δίλιτρο τουρμπάτο Scirocco έφτασε στο τέλος της, αφήνοντας μας όμως τις καλύτερες εντυπώσεις..Κρίμα που τα διάφορα τεκμήρια και χαράτσια μας αποτρέπουν να έχουμε στην κατοχή μας τέτοια αυτοκίνητα - διαμάντια!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...