Τι κι αν ένα αυτοκίνητο είναι οικονομικό στην κατανάλωση αν κάθε λίγο μας
αναγκάζει να τρέχουμε στα συνεργεία ή να μας αφήνει στο δρόμο, τότε όχι
ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε. Με αυτό το σκεπτικό δίνουμε μεγάλη βάση στην
αξιοπιστία ιδιαίτερα των παλιότερων αυτοκινήτων και όποτε έχουμε κάποια αξιόλογη
και έγκυρη πληροφορία στο θέμα "αξιοπιστία", την βγάζουμε στον "αέρα. Αυτή τη
φορά βρήκαμε σχετικό θέμα στο φόρουμ του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ, και αρχίσαμε να
συγκεντρώνουμε πραγματικές αναφορές από Έλληνες οδηγούς και σας τις
παρουσιάζουμε στο άρθρο αυτό.
Πιο συγκεκριμένα. έχουμε αρχίσει την καταγραφή βλαβών που αναφέρουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στο θέμα του forum Τι ζημιές έχουν βγάλει τα αυτοκινητάκια σας;. Οι αναφορές των ιδιοκτητών εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα
Τελευταία ενημέρωση: 1/12/2014, 165 αναφορές
No
|
Μοντέλο - Ετος - χλμ
|
Προβλήματα
|
Σελίδα στο forum
|
1
|
Alfa Romeo 146 220.000χλμ
|
βαση μηχανης,μπουζοκαλωδια,δυναμο,μηχανισμος
ηελκτρικου παραθυρου,χερουλι απο την μερια του οδηγου,βαση σασμαν (το οποιο
αρχιζει αν ξαναχαλαει),οι βασεις απο τα φωτα μπροστα εσπασαν οποτε αλλαγη
μπροστα φαναριων,χταποδι και τελικο,πισω δαγκανες δισκοφρενων χαλασμενες (μαγκωναν),σετ
συμπλεκτη,μια βλακεια για το υδραυλικο τιμονι δεν θυμαμαι τι ηταν παντως
κρατουσα τερμα αναποδα το τιμονι για να παω ευθεια και ηταν
παναλαφρο,πολλαπλασιαστης,ντιζα χειροφρενου 4
φορές αλλαγή,
ντιζα γκαζιου 2 φορες.
|
10
|
2
|
Alfa Romeo 147 (3ος του 2005) με
92.000χλμ!
|
Γρυλος ηλεκτικου παραθυρου συνοδηγου (αντικατασταση
στην εγγυηση), Θερμοστατης (αντικατασταση στην εγγυηση!), Σπασιμο ιμαντα δυναμο
απο μποσικα μιας τροχαλιας, Μεταβλητος χρονισμος των βαλβιδων (δικη μου
υπαιτιοτητα!)
|
5
|
3
|
Alfa Romeo 147 2001 105 PS 145000
χλμ!
|
περα απο μια αντλια βενζινης τιποτα αλλο μονο ενας
τριγμος απο την πλατη του πισω καθισματος απο εκει και περα το αμαξι το εχω
ξεσκισει σε χωματοδρομους σε κατσικοδρομους το εχω κακομεταχειριστει και δεν
καταλαβαινει τιποτα
|
10
|
4
|
Alfa Romeo 147 (3ος του 2005) με
92.000χλμ!
|
Γρυλος ηλεκτικου παραθυρου συνοδηγου (αντικατασταση
στην εγγυηση), Θερμοστατης (αντικατασταση στην εγγυηση!), Σπασιμο ιμαντα δυναμο
απο μποσικα μιας τροχαλιας, Μεταβλητος χρονισμος των βαλβιδων (δικη μου
υπαιτιοτητα!)
|
5
|
5
|
alfa romeo 146 1.4 boxer 1996 200.000χλμ (μεταχειρισμενο
με 80Κ χλμ το 2004)
|
ζαμφορ (2 φορες) 2005.σωληνακια τιμονιου 2004,
θερμοστατης 2006, σασμαν 2008,δεξι καπακι μηχανης βαλβιδες λογω σπασιματος
ιμαντα χρονισμου 2009
|
5
|
6
|
Alfa Romeo 147
|
Διακόπτης φλας-Στραβό καπάκι αερόσακου συνοδηγού -Πίσω
διακόπτης πορτ-μπαγκάζ-Αντλία βενζίνης (χ2) -Αισθητήρας αερόσακου-Συμπλέκτης
(10.000κμ)
-Μπροστινό ψαλίδι-Σωλήνας βενζίνης -Ιμάντας εκκεντροφόρων, κάρφωσε βαλβίδες |
2
|
7
|
Alfa Romeo 147 1.6TS 2003 128000χλμ
|
2 καμμένα προβολάκια ομίχλης- αισθητήρας στροφών-
κυλινδράκι συμπλέκτη
|
2
|
8
|
Alfa Romeo 156 2.0TS 372000
χλμ
|
εχει φτασει 372.000 χλμ λειτουργει κανονικα,καιει
περιπου 0,8L λαδι καθε 8000 χλμ και δεν εχει βγαλει την παραμικρη ζημια αν
εξαιρεσω οτι το αλλαξα σετ συμπλεκτη στα 280000 χλμ προληπτικα!!!!
κανονικα τα service του στην ωρα τους και ιμαντες καθε 100.000
|
34
|
9
|
Alfa Romeo 166 2.0TS facelift 2004 125000 χλμ
|
Κλειδαριά συνοδηγού (80.000χλμ), Θερμοστάτης
(120.000 χλμ) και ψυγείο καλοριφέρ (123.000 χλμ). Aπολαυστικό αυτοκίνητο.
|
2,16
|
10
|
Audi 80 1991 1,6 356.000 χλμ
|
Εχει αλλάξει μια φορά τρόμπα
βενζίνης 110.000,νερού και απο μια φορά δισκόπλακες 220.000,αμορτισέρ 230.000,
σινεμπλόκ 315.000,βάσεις μηχανής 165.000,ρουλεμάν
230.000, και ψυγείο νερού 220.000.καιει γυρω στα 500ml λαδι.φοβερή εντύπωση μου
έχουν κάνει μικρες επισκευές που καναμε και άντεξαν στο χρονο π.χ. επισκευη
αντλιας νερου στα 114.000-αλλάχτηκε πρώτη φορά στα 316.000. επισκευή τρομπακι
συμπλέκτη στα 133.000 χώρις πρόβλημα μέχρι σήμερα.Πολύ
ευχαριστημλενος
|
16
|
11
|
Audi 80 1992 1,6 75 PS 270.000 χλμ
|
καμμενο κεντρικο κλειδωμα,αλλαχτηκε μια φορα η
μιζα,το δοχειο διαστολης του ψυγειου επειδη χαλασε ο αισθητηρας για την
προειδοποιηση οτι δεν εχει νερο και αναβε συνεχως η ενδειξη στο καντραν,μοτερακι
ρελαντι,μπαλακια μπροστα,ρουλεμαν πισω τροχου. Πολύ ευχαριστημλενος
|
12
|
12
|
Audi A3
|
είχε εξαρχής πρόβλημα το megatronic (εγκέφαλος στο DSG που αποφασίζει πότε
θα συμπλέξει τις ταχύτητες) και ήταν "αναποφάσιστο" στο πότε να συμπλέξη την 1η
και την όπισθεν.
|
1
|
13
|
Audi A4 1.8 T quattro 180ps 480.000 χλμ
|
τα προβλήματα που έχει είναι μπαλάκια-ψαλίδια και τα οποία άρχισαν να
παρουσιάζονται απ'το 2002 που ήρθε στην Ελλάδα το όχημα.Τα προβλήματα αυτά είναι
λόγω κακού οδοστρώματος.Δούλεψε το όχημα σε πολλά αλάτια στη Γερμανία αλλά και
στην Κοζάνη που είναι σήμερα και δεν έχει βγάλει το παραμικρό σε σκουριά ή
σαπίλα.Μία φορά άλλαξα δισκοπλατό στα 320.000χλμ. Πολύ αξιόπιστο
|
21
|
14
|
Audi A6 1.8 T 110.000 χλμ
|
το μόνο που χρειάστηκε αλλαγή πέρα απ' τα Service ήταν το ένα ακρόμπαρο, αλλά
αλλάχτηκαν και τα 2 για προληπτικούς λόγους
|
21
|
15
|
Audi Q5 2.0T S-tronic 2009 15500χλμ
|
τίποτα ακόμα (εκτός από τα συνηθισμένα με τις
στροφές)
|
2
|
16
|
BMW 120i (Καινούριο, 2007-2009 - 22.000κμ)
|
Αισθητήρας εκκεντροφόρων B26-Αισθητήρας NOx
|
2
|
17
|
BMW 318i E46 1998 75000χλμ
|
κομμένη ντίζα χειροφρένου την πρώτη μέρα κυκλοφορίας-
μηχανισμός ηλιοροφής- σπασμένο κάθισμα συνοδηγού άνευ λόγου και αιτίας- αντλία
βενζίνης
|
2
|
18
|
BMW 318i E46
|
Το ψυγειο αλλαχτηκε 3 φορες απο 2 ως 3 φορες
αλλαχτηκαν βεντιλατερ θερμοστατης,τρομπα νερου, δοχειο νερου,2 φορες οι γρυλλοι
των παραθυρων και πολλσ αλλα..Πολύ δυσαρεστημένος
|
15
|
19
|
BMW 320si 2006
|
Τίποτα
|
2
|
20
|
BMW 320i Ε90 2005
|
Τίποτα
|
11
|
21
|
c2 vts, 125 ps
|
1) ανοιγμα κιβωτιου 5-6 φορες. αλλαγη γραναζιου 2ας,
3ης , 4ης συγχρονιζε διαφορων ταχυτητων καποιων περισσοτερες απο μια φορες 2)
απο το διαφορικο εφυγε δοντακι απο ενα γραναζι δορυφορο και σφηνωθηκε αναμεσα
στα γραναζια και στο καβουκι , ραγιζει το καβουκι, χυνονται οι βαλβολινες στην
εξατμιση 3) αλλαγή διακοπτη φωτων εντός εγγύησης 4) γενικα πολυ κρυο τα παραθυρα
κανουν τα δικα τους και μπορει να μεινουν ανοικτα 5) 2 φορες στραβη δισκοπλακα
6) 2 φορες κομμενη ζαντα
|
3
|
22
|
Citroen C4 1.4 - 49000 χλμ 2005
|
Θεμα με την ταπετσαρια στην πορτα του οδηγου,
αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση, Πισω αμορτισερ, ειχαν
τελειωσει πολυ νωρις
|
14
|
23
|
Citroen C4 1.4 - 66500 χλμ
2007
|
κανένα πρόβλημα
|
14
|
24
|
citroen 2cv '76
|
τιποτα.
|
1
|
25
|
citroen gs '77
|
αξιοπιστο..μόνο ενα καμμενο ντιστριμπιτερ.
|
1
|
26
|
citroen gsa '84
|
Αψογη-πραγματικα κανενα προβλημα
|
1
|
27
|
Citroen
Xsara vts 1.6 μοντέλο
'01 με 152.000χλμ
|
τρόμπα νερού στα 115.000 οπότε συνδιάστηκε με μεγάλο
σέρβις με ιμάντες και στα 125.000χλμ γρύλλο παραθύρου οδηγού με κόστος 80€ σε
Valeo. Στη συνέχεια στα 130.000 και συνοδηγού με ίδιο κόστος και μόλις εχθές
αλλάχτηκαν τα λαμπάκια της εσωτερικής οθόνης πληροφοριών
|
12
|
28
|
citroen xantia I '95 200000 km
|
Αγορασμενο μεταχειρισμενο το 2000. Φλατζα, γρυλλος
οδηγου μια φορα, ενας διακλαδωτηρας (πρόβλημα με τα νερα του καλοριφερ μεσα στο
ταμπλω) ,ντιζακια σασμαν, το aircondition εχει χασει το φρεον εδω και χρονια
αλλα ο παππουλης ειναι παραδοσιακος τυπος..χρίζει αλλαγής και η φουσκα του
εμβολου του υδραυλικου τιμονιου που εχει σκιστει
|
1
|
29
|
citroen xantia II '99 170000km
|
Γρυλλοι παραθυρων οδηγου και συνοδηγου απο μια
φορα..Καμμενη λαμπα stop και η μια μπροστα των θεσεως..Μια μικροδιαρροη στις
πισω επιστροφες της αναρτησης, 20e ενα λαστιχακι..
|
1
|
30
|
citroen xantia II
1,8 16v
'99 3950000km
|
70.000 ψυγειο στην εγγυηση.2 φορές ημιαξόνια.2 φορές
δίσκο-πλατώ. μετά τις 220.000 αλλαγή σταδιακά σε καποια ελαστικά σωληνάκια της
αναρτησης.230.000 πολλαπλασιαστής, καταλύτης. 250.000 αντλία βενζίνης. 250.000
πίσω βάση μηχανής. 1 φορά σινεμπλόκ στα μπροστινά ψαλίδια μετά τις 250.000.
280.000 αλλαγή top mounts.300.000 αντλια νερου.350.000 επισκευη μιζας. 370.000
Στεγανοποίηση τρόμπας υψηλής υδροπνευματικης αναρτησης. ενας γρυλος παραθυρου.
ανα 80.000+ σφαιρες αναρτησης. ανα 80.000 ιμαντες.
|
17
|
31
|
Citroen ZX 1.4 Reflex
|
350.000χλμ Ενισχυτής πολλαπλασιαστή και
μια αντλία βενζίνης.
|
2
|
32
|
Citroen ZX 2.0
|
μόλις πάρθηκε είχε ήδη πρόβλημα στην μπατάρια. Κάθε
φορά που είχε 40+ βαθμούς υπερθερμενόταν και έμενε να κρυώσει στην άκρη. Πόμολα
έχουν επίσης αλλάχτεί μυριάδες φορές. Κάντράν έχει σβήσει 2 φορές. Φώτα δεν
λειτούργησαν ποτέ σωστά. Χρώμα ξέφτησε στα 4 χρόνια. Ξαναβάφτηκε - Ξαναξέφτυσε.
Παράθυρο συνοδηγού σφράγισε οριστικά και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Φρένα έχοουν
χαλάσει καμιά 10 φορές. Και χιλιάδες άλλα θέματα. Δόθηκε για ανταλλακτικά
|
15
|
33
|
Daewoo Lanos 135000 χλμ
|
εκτος απο τα αναλωσιμα οι μονες ζημιες του ηταν
1)κολημενα πισω φρενα πριν 5 χρονια ειχαν κολληση κατι εμβολακια 2)μου εχει
κοπει 2 φορες ενα σωληνακι που ερχεται απο το φιλτρο και παει στη μηχανη .εχουν
κοπει ενα σωληνακι αναθυμιασεων και το σωληνακι συνγχρονισμου (αυτο που ειναι
στον εκκεντροφορο) αλλαξα δισκο στα 26000+χλμ
|
18
|
34
|
Fiat grante pundo t-jet face lift του 09 50.000
χιλιόμετρα
|
κάηκε το λαμπάκι του αναπτήρα κάηκε μια ξένον λάμπα
μια μπαταρία και 4 λάστιχα
|
4
|
35
|
Fiat Duna - έτος αγοράς: 1987
|
5-6 αλλαγές στις φούσκες των μπιλιοφόρων, δύο
καρμπυρατέρ, στα 100000km και στα 165000, δυο καστάνιες χειροφρένου, 125000 και
216400km, μία ηλεκτρονική ανάφλεξη με 147500, ένα ρουμπινέτο καλοριφέρ με
173000, ένα μοτέρ καθαριστήρα και μία τρόμπα νερού, ένα ψυγείο στα 229000km, δυο
φορές ψαλίδια, στα 90000 και στα 221000km, δυό ντίζες συμπλέκτη δυό ντίζες
κοντέρ. Ενα ρεκτιφιέ στα 161000. Το αυτοκίνητο σήμερα έχει περίπου 236000km.
Καίει αρκετό λάδι.
|
4
|
36
|
Fiat 127 amico
|
.δεν έβγαλε ποτέ τίποτα
|
4
|
37
|
Fiat Bravo 1,2 16v
|
Τρεις φλάντζες κεφαλής, ένας χαλασμένος δείκτης
θερμοκρασίας, ένα ηλεκτρικό παράθυρο που αλλάχτηκε ο μηχανισμός του. Δύο φορές
αλλαγή του ρυθμιστή του ρελαντί.
|
32
|
38
|
Fiat Brava 1,2 16v 1999
|
Πουλήθηκε στις 50000 χλμ...το μόνο προβλημα που
έβγαλε ήταν ο κλιματισμός που μετά απο αρκετή ταλαιπωρία σε άσχετα συνεργεία,
ένας βοηθός γάτος (έχει δικό του συνεργείο τώρα) βρήκε ότι βραχυκύκλωνε ένα
καλωδιάκι
|
4
|
39
|
Fiat Fiat Cinquecento 900cc
|
:Φλάντζα κεφαλής, τσιμουχάκια βαλβίδων
|
32
|
40
|
Fiat Panda 100hp
|
:Στον 1,5 χρόνο έμεινε απο μπαταρία.κανένα άλλο
πρόβλημα
|
4
|
41
|
Fiat Panda έτος 2007
|
Τίποτα
|
3
|
42
|
Fiat Punto 1994 1.2
|
καμμενη φλαντζα,καμμενες λαμπες ,αισθητηρας στροφων,καμμενος πολλαπλασιαστης.
|
1
|
43
|
Fiat Punto 1998
|
μόνο μια αντλία βενζίνης σε 56.000χλμ.
|
14
|
44
|
Fiat Punto 1,2 sx 2001
|
χωρίς προβλήματα
|
14
|
45
|
Fiat Punto 1.3 1994 -2004 110000 χλμ | Ακινητοποίηση από αντλία βενζίνης δύο φορές, μία από διανομέα, μία από κολλημένη ντίζα γκαζιού, χρειάστηκε αλλαγή ολόκληρου του σετ συμπλέκτη στα 35.000 από σπασμένο "συγχρονιζέ" αν θυμάμαι καλά το είχαν πει (ακούγονταν σαν να σέρνω τενεκέδες), τριγμοί μέσα στον πίνακα οργάνων και στην περιοχή του λεβιέ. |
10
|
46
|
Fiat punto gt
|
3 φορές σκασμένα κολλάρα νερού, Καμμένη
φλάτζα.προβλήματα με τις θερμοκρασίες, 1 φορά MAF, ένας πολλαπλασιαστής.
|
4
|
47 |
Fiat Punto 1.4
16V(2004-...) 112.000χλμ
|
έχει αλλάξει αμορτισέρ(ελλατωματικά όχι λόγο χλμ),
συναγερμό, κάτι λάμπες και χρειάζεται έλεγχο στα προβολάκια ομίχλης εμπρός
|
12
|
48 |
Fiat Tempra 1994 147000χλμ
|
αντικατάσταση δυναμό στα 57000km 2001 μια
ανακατασκευή αυτού το2008 στα 88600km. μία τρόμπα νερού στα 95000.
Το αυτοκίνητο σήμερα έχει 100000km και προβληματικό αισθητήρα βολάν. - αλλάχθηκε
τελικά ο παραπάνω αισθητήρας στα 102550km (με άφησε στο δρόμο) - αλλάχθηκε η
βαλβίδα του ρελαντί στα 109800km - αλλάχθηκε (ξανά) η φλάντζα βαλβίδων στα
113300km. Μαζί αντικαταστάθηκε και ο θερμοστάτης (ανέβαζε θερμοκρασία). -
κατέβηκε το σασμάν στα 113900km για να αλλαχθεί το συγχρονιζέ της δευτέρας. Δε
βρέθηκε ανταλλακτικό οπότε έμεινε ως είχε - αλλάχθηκε (ξανά) το δυναμό στα
120500km ενώ αντικαταστάθηκε δωρεάν 6 μήνες μετά από άλλο στα 129400km διότι
βγήκε ελαττωματικό. - αλλάχθηκε η τρόμπα βενζίνης στα 124671km ενώ
αντικαταστάθηκε δωρεάν 5 μήνες μετά από άλλη στα 134000km διότι βγήκε
ελαττωματική. (και τις δύο φορές με άφησε στο δρόμο) - αντικαταστάθηκε η
κρεμαγιέρα στα 145118km (πριν 20 ημέρες - κλασσικά με άφησε στο δρόμο)
|
4,18
|
49 |
Fiat Uno 1000cc 1993
|
Καμμένη ηλεκτρονική μετά από βροχή, σάπισμα
εξάτμισης στα 2 χρόνια (σε 6 χρόνια χρήσης)
|
6
|
50 |
Ford Ranger 2001
|
Κανένα πρόβλημα |
8
|
51 |
Ford Fiesta 2004
|
έχουν αλλαχτει ο πολλαπλασιαστής, η τρόμπα του ψυγείου και είχε κ προβλημα στο συμπλέκτη (πρόσφατα αυτα) καθώς κ οι διακόπτες των παραθύρων στη πόρτα του οδηγού |
14
|
52
|
Ford Focus 2005 50000
χλμ
|
Κανένα πρόβλημα |
8
|
53
|
Ford Focus 2006 90000
χλμ
|
Απώλεια υγρού υδραυλικού τιμονιού (ακινητοποιήθηκε) αλλάχθηκε το μαρκούτσι 150 € (την ίδια βλάβη έμαθα παρουσιάσαν και άλλα focus)- Σπασμένο λεβιέ που ρυθμίζει το κάθισμα οδηγού - Νερά από το A/C στο πάτωμα του συνοδηγού, αρκετά συχνά (βουλώνει ένα σωληνάκι αποχέτευσης το οποίο ξεβουλώνει με φύσημα αλλά ξαναβουλώνει μάλλον από λάσπες) κατά τα άλλα θεωρώ το αυτοκίνητο αξιόπιστο |
15
|
54
|
Ford Ka
2004 135000 χλμ
|
Δυναμό σωληνάκια φρένων πολλαπλασιαστής Συμπλέκτης Δοχείο ψυκτικού Φλασιέρα (δεν επαναφέρει το αριστερό φλας) Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές (με το που ξεκλειδώνω τη δεξιά πόρτα ξανακλειδώνει) Φλάντζα κεφαλής Ηλεκτροβάνα για το κλιματιστικό (μόνιμα ζεστός αέρας, ακόμα και όταν είναι τα πάντα σβησμένα) Αισθητήρας λάμδα στο |
18
|
55
|
Honda
CRV diesel 2009
χλμ
|
προβλήματα με σύστημα διεύθυνσης από την πρώτη μέρα.
Αμέτρητες επισκέψεις για ζυγοστάθμηση/ευθυγράμμιση αλλά συνεχίζει να τραβάει
αριστερά και να «τρώει» τα ελαστικά ανομοιόμορφα
|
18
|
56
|
Honda
S2000 μοντ.2000 500000 χλμ
|
Χωρίς πρόβλημα
|
8
|
57
|
Hyundai accent
του
97' 110.000
km
|
Μέχρι το 2005 που κρατήθηκε μόνο αναλώσιμα
|
15
|
58
|
Hyundai accent
του
97' 177.000 km
|
1 αντλια νερου, 1 τρυπιο ψυγειο, γρατζουναει η τριτη
σχεση στο κιβωτιο, θελει αλλαγη στους γρυλλους των παραθυρων και στους
μπιλιοφορους
|
4
|
59
|
Hyundai accent
2003 111000 χλμ
|
Απολύτως τίποτα με εξαίρεση υγρασία στα μπροστινά φανάρια και εδώ και 2
χρονια τρίζει το αριστερό παράθυρο. 1) Θόρυβος απο αριστερό ψαλίδι: Μια βίδα
είχε χαλαρώσει και όπως μου πε ο μηχανικός αν έφευγε η βίδα σε καμια εθνική
οδό θα... έφευγα και γω 2) Φούσκες ιμιαξονίου (στα 99.000 χλμ) 3)Τα
δύο μπροστινά παράυθρα τρίζουν. Η βάση που τα συγκρατεί έχει χαλαρώσει και
είναι θέμα χρόνου να "κρεμαστεί" κανά παράθυρο. (κόστος επισκευής όχι πάνω
απο 40 ευρώ και τα 2 . Αν αποφασίσω να τα φτιάξω) 4) Το ψηφιακό ρολοι στη
κονσόλα σβήνει συνεχώς. όταν το χτυπήσω ή μπω σε καμιά λακκούβα με δύναμη
ανάβει. Το φύς του έχει ξεκουμπώσει κάπως απο ότι μου παν. 5) Ο κινητήρας
έχει αρχίσει απο τα 85.000 χλμ να τσιμπά λάδι. Κάτι λιγότερο απο το 1/3
λαδιού μου τσιμπάει ανά 15.000 χλμ 6) 2-3 περιστατικά που κάποια ένδειξη ή
λαμπα δεν άναβε ή εσβηνε για λίγο (πχ το αριστερό φλας στο πίνακα οργάνων ή
το φως στο σταχτοδοχείο)Τα φώτα στους διακόπτες του aircondition νέκρωσαν
(δεν έχει καεί κάποια ασφάλεια σίγουρα).
Ανομοιόμορφη
φθορά στις δισκόπλακες. Τα τακάκια τρίβονται ανομοιόμορφα . Το σασμάν δείχνει τα χρόνια του |
16,18,31
|
60
|
Hyundai accent
2003 66000 χλμ
|
κανένα πρόβλημα |
9
|
61
|
Hyundai Coupe FX 1.6 1999
|
Πρόβλημα στον εγκέφαλο εντός εγγύησης, κατάρευση
εμπρός δεξιάς ανάρτησης εντός εγγύησης, ακινητοποίηση πεντάλ συμπλέκτη (σε 5
χρόνια χρήσης)
|
6
|
62
|
Hyundai Getz έτος 2003 1,3 140000
km
|
Δεν εχει παρουσιασει στην ουσια ποτε προβληματα. Ο
δισκος αντεχει ακομα, τα αμορτισερ το ιδιο.
Μια καμενα λαμπα στο μπροστινο δεξι φως και καποια
μικροτριξιματα οταν ειναι κατεβασμενο το δεξιο παραθυρο.
|
10
|
63
|
Hyundai Getz έτος 2004 110000 km
|
Κάποια λαμπάκια, αλλαγή μπαταρίας και άλλα αναλώσιμα..
το πήρα και με δωρεάν σέρβις.. Άψογο
|
3
|
64
|
ΗΥUNDAI LANTRA 1,6 '98 235.000 Km
|
Πολύ αξιόπιστο. Καμία βλάβη
|
14
|
65 |
Kia Rio έτος 2007
|
Δεν μαζεύει η ζώνη του οδηγού
|
3
|
66
|
LADA NIVA 99 86000 χλμ
|
γρυλλος παραθυρου συνοδηγου,
αλλαγη με μεταχ κοστος 40 ευρω. Τιποτα αλλο.
|
18
|
67
|
Lancia Ypsilon 1.4 2004 92.000
χλμ
|
προβλήματα με ηλιοροφή, τριγμοί από
παντού, φθηνα πλαστικά. Στα χλμ αυτά καίει λάδι 4 λτ / 10000 χλμ
|
10
|
68
|
Lancia y 1.4 12V(1997-2005) 115.000χλμ
|
Λαμπάκια μέσα στο ταμπλό σχεδόν
όποτε άλλαζα λάδια, Λάμπες εμπρός φώτων καμιά 20 φορές... Μηχανικά τίποτα. Ο
επόμενος μου είπε ότι άλλαξε το ψυγείο γιατί ήταν τρύπιο
|
12
|
69
|
Lancia Delta
2009 150
Oro
|
καταπληκτικο αμαξι το καλυτερο απο αυτα που εχω ηδη εχει 31.000 χιλιομετρα
μηδεν τριγμους ουτε μια ζημια ουτε να ξηλωθει κανενα πλαστικο ή να τριζει μονο
λαδακια και το μεγαλο servise
|
10
|
70
|
Lancia Delta hf turbo.
|
καμμενος αισθητηρας,καμμενες λαμπες,κρεμαγιερα,,ραγισμενη εξαγωγη και
σαλιγκαρι τουρμπινας,τρομπα φρενων.
|
1
|
71
|
Land Rover Freelander 2002 120000km
|
3 φορές αλλαγή μηχανισμού ηλιοροφής- 2 φορές αλλαγή
τρόμπας βενζίνης- 1 φορά αλλαγή τρόμπας νερού- φλάτζα στα 80000χλμ- 2 φορές
ρουλεμάν πίσω διαφορίκου- 2 φορές αλλαγή μηχανισμού παραθύρου 5ης πόρτας(+
διάφορα άλλα που δεν θυμάμαι)
|
2
|
72
|
matiz του 98 με 245,000 χλμ
|
1 αντλία βενζίνης στα 70.000 ( αλλάχτηκε μέσα στην
3ετή εγγύηση) 1 αντλία βενζίνης στα 235,000. τo air condition μετά τα
200,000 χλμ δουλεύει στο 50% πριν 1 εξάμηνο άλλαξα και τον πλαστικό σωλήνα
που πηγαίνει από το φιλτροκούτι στη μηχανή επειδή είχε μια ρωγμή
|
4
|
73
|
Mazda 323 1,3 '92 . 130.000 ΚΜ
|
αξιόπιστο.. 2 λάμπες , 1 μπαταρία.
1 τσιμούχα μπιλιοφόρου |
14
|
74
|
Mazda 626 έτος 1983
|
προς το τέλος έβγαλε προβληματάκια γηρατειών όπως
διάφορα λαστιχάκια στη μηχανή κλπ. γενικά πολύ αξιόπιστο
|
3
|
75
|
Mazda 626 έτος 2001
|
χωρίς πρόβλημα
|
3
|
76
|
Mazda MX5 2.0(2007-...) 52.000 χλμ
|
Αλλαγή αισθητήρα καθίσματος συνοδηγού την 1η ημέρα
αγοράς
|
12
|
77
|
Mazda rx8 challege 2008
38500 χλμ |
καταλυτης στα 1800χλμ (εγγυηση).θορυβος διαφορικου
15000χλμ αλλαγη βαλβολινης.μπουκοματα κατα την εκκινηση του μοτερ (αλλαγη μουζι)
(20000χλμ).θορυβος διαφορικου 25000χλμ αλλαγη βαλβολινης.θορυβος διαφορικου
35000χλμ αλλαγη βαλβολινης.θορυβος διαφορικου 38500χλμ θελει αλλαγη το διαφορικο
|
17
|
78
|
Mazda rx8 challege 2005
45000 χλμ |
κ Πολλαπλασιαστές στα 41000 χλμ, κόστος αλλαγής 240
ευρώ 2. Αλλαγή εντός Εγγύησης το πίσω δεξί φανάρι. 3. Αλλαγή μπουζί
προληπτικά στα 35000 χλμ, κόστος 80 ευρώ 4. Αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού και
Γενικός Έλεγχος μια φορά κάθε χρόνο, κόστος 80 ευρώ 5. Αλλαγή φίλτρου αέρα στα
35000 χλμ, κόστος 40 ευρώ 6. Αλλαγή υγρών φρένων κάθε δυο χρόνια 7. Αλλαγή
φίλτρου καμπίνας κάθε τρία χρόνια 8. Απολύμανση Συστήματος αεραγωγών-κλιματισμού
και καμπίνας στα 40000 χλμ , κόστος 30 ευρώ 9. Πλύσιμο
Εσωτερικό-Εξωτερικό-Κινητήρα και πλαστικοποίηση στα 40000 χλμ, κόστος 40 ευρώ
10. Αλλαγή τακάκια εμπρός στα 31000 χλμ, κόστος 70 ευρώ + εργασία 11. Αλλαγή
βαλβολίνες διαφορικού και σασμάν στα 40000 χλμ ο
|
18
|
79
|
Mercedes C έτος 2008
|
Τίποτα
|
3
|
80
|
Nissan Almera 1996 220000 km
|
- Δίσκος πλατό 3 φορές παρά την πολύ προσεκτική χρήση (κάποιο
δακτυλίδι σπασμένο κάθε φορά)- Θερμοστάτης 2 φορές, τη δεύτερη παραλίγο να κάψει
τη μηχανή - Μίζα 1 φορά (καρβουνάκια, με άφησε στο δρόμο) - Περίεργος θόρυβος
στα φρένα, γιατί άλλαξε το υλικό στα τακάκια να μην έχει αμίαντο (πάντως
δούλευαν σωστά) - Αντλία που ψεκάζει νερό στο παμπρίζ (στην εγγύηση) - φρέον
κλιματισμού σχεδόν κάθε χρόνο - Ανέβαζε εύκολα θερμοκρασία όταν δούλευε το A/C,
τελικά το ψυγείο ήταν μικρότερο από ότι θα έπρεπε , όταν έβαλα στη θέση του
μεγαλύτερο το πρόβλημα λύθηκε οριστικά. Ολα τα υπόλοιπα ήταν άψογα
|
15
|
81
|
Nissan Almera 1997 265000 km
|
Μίζα [2 φορές] Φρένα [2 φορές] Τα δύο τελευταία χρόνια άρχισε να ξεβάφει το
βάψιμο στην οροφή. Δύο μέρες πριν μπει οριστικό τέλος στη ζώη του έσπασαν και
καταστράφηκαν τα τακάκια και το αμάξι έμεινε παραδίδοντας οριστικά πνεύμα
|
14
|
82
|
Nissan Cherry '90
|
Μία μπαταρία
|
3
|
83
|
Nissan Micra '96 100000km
|
Μια μπαταρία και 2 λάμπες
|
3
|
84
|
Nissan Sunny B11 του 1987
|
μετά από 17 χρόνια έβγαλε ζημιά: σπασμένη μίζα
|
2
|
85
|
Nissan Sunny 1,3 1986(?)
|
στα 4 χρόνια κατοχής του καμία βλάβη
|
15
|
86
|
Nissan Sunny 2,0 GTI 1994(?)
|
2 λαμπες στοπ πισω, μια εξάτμιση και ενας ιμαντας
στα 5 χρόνια κατοχής του
|
15
|
87
|
Nιssan Almera '96 140000km
|
Μία μπαταρία
|
3
|
88
|
Opel Astra 1.4 2000 (178.000 Κm)
|
Νερό στα φανάρια, άλλαξαν στην εγγύηση, Υδραντλία
στα 45.000 Km., Καμμένες λάμπες Η7 σταθερά κάθε 2 χρόνια, Αισθητήρας λ,
Αισθητήρας abs που πάει πακέτο με το μουαγιέ λόγω προβληματικής ζυγοστάθμισης
που τον έκανε να τρέμει συνέχεια, Βουλωμένα μπεκ λόγω φθηνής βενζίνης,ανέβασε
θερμοκρασία και κόντεψε να φτάσει κόκκινο. Θερμοστάτης; Αισθητήρας ή βαλβίδα
θερμοκρασίας; Φλάντζα, Ψυγείο από πέτρα στο δρόμο που του άνοιξε τρύπα και έχανε
σταθερά
|
5
|
89 |
Opel astra h 2005 1.6 109000 χλμ
|
ρουλεμαν εμπρος τροχου 400Ε μπαρακια ζυγαριας 60Ε
πολλαπλασιαστης 150Ε παγουρι νερου με αισθητηρα 60Ε αντλια νερου 120Ε μιζα 150Ε
μέχρι στιγμής
|
18
|
90
|
opel astra H 05' 1.4
|
Αγορασμένο το 2010 με 73000Km
-80.000Km αντικατάσταση αντλίας νερού λόγω μικρής διαρροής από αυτήν.-100.00Km αντικατάσταση ακρόμπαρα-ημίμπαρα.(φυσιολογική φθορά)-110.000Km αντικατάσταση του ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη του a/c compressor. - έσπασε ο εκκεντροφόρος εξαγωγής. Θα ανοιχτεί κεφαλάρι στα 125.000Km |
20
|
91
|
Opel
corsa C 1.2 1/2002
~155000km |
αλλαγη ( επισκευη?) κρεμαγιερας εντος εγγυησεως στα
δυο χρόνια,παλαντζο ταχυτητητων: 2 φορες, φισουνες ημιαξονιου πλευρας οδηγου :
δυο φορες μετα τα 100000κμ σε χαμηλωμενο αμαξι, κλειδαρια/μύλος μιζας στο τιμονι
: μια φορα, κόλλησε λόγω θερμοκρασιας και θεσεως παρκαρισματος και εσπασε με το
ζόρισμα, αισθητηρας maf στα ~145000κμ, αισθητηρας στροφαλου στα ~145000κμ,
αντλία νερου στα ~153000κμ, Απο ηλεκτρικα μόνο μια-δυο φορες ασφαλειες φωτων και
αναπτήρα
|
5
|
92
|
Opel corsa 1.0 μοντέλο 90
|
τίποτα μόνο αναλώσιμα
|
4
|
93
|
Opel Corsa 2001 119.000km
|
Στα 60.000 ΜΑF (Bosch) 150€
και στα 75.000 το αρθρώσεις μοχλού ταχυτήτων, 125€. Συν κάτι λάμπες μπροστά αριστερά |
12
|
94
|
Opel Corsa C
|
Μηχανισμός παραθύρου (στα χέρια μου από 2001 έως
2004 - 45.000κμ) -MAF 75.000κμ
|
2
|
95 |
Opel Corsa 1.4 2005 (46.000 Km)
|
1. Καμμένο δεξί stop
2. Αντλία βενζίνης |
5
|
96 |
OPEL CORSA 1.4 2005 SPORT
126.000 χιλ |
μηδενικές βλάβες. επισκευαστηκε δωρεαν,στα πλαισια
της εγγυησης προληπτικα η κρεμαγιερα
|
12
|
97 |
OPEL CORSA D 1.4 2007
75.000 χιλ |
Ελαττωματική πλαφονιέρα από τη 1η μέρα, αλλάχτηκε
στην εγγύηση. Στο 4ο έτος τζόγος στη κολώνα του τιμονιού που αλλάχτηκε (εκτός
εγγύησης).Μετά το 5ο έτος ρετάριζε ένας κύλινδρος, διορθώθηκε με αλλαγή μπουζί
|
19
|
98 |
Opel Insignia Cosmo 1.6T 200
|
:Φτού μην το ματιάσω... αλλά μόνο 4200 χλμ έχει από τον Σεπτέμβρη που έχω να
το οδηγήσω, και όπως δείχνουν τα πράγματα, θα αργήσω αρκετά ακόμα για να το
οδηγήσω και πάλι
|
6
|
99 |
Opel Kadett 1.2 1984(280.000++ Km)
|
Η κλασσική μίζα που έπαιρνε νερό. Άλλαξε με εγγύηση
και με λίγη σιλικόνη όλα καλά, Δυναμό τρισάθλιο γαλλικό. Αλλαγή σε Bosch και
είμαστε στο 2ο μετά από 25 χρόνια, 1 εξάτμιση, Φλάντζα αφότου πέρασα όλη την Α.Ο.
τελικιασμένος στα 165 Km/h πρόπερυσι, Σπασμένος μοχλοδιακόπτης φλας από απότομη
τιμονιά και γροθιά που έφαγε, Αλλαγή σωληνώσεων και καλωδιώσεων μετά από 20
χρόνια,
Μία φορά μείναμε από μπαταρία και μία από νερό λόγω νεροποντής στην Ε.Ο.Χερούλια για παράθυρα. Έφυγαν τα λάστιχα και δεν τα πουλάνε ξεχωριστά και τους αλλάξαμε. |
5
|
100 |
Peugeot 206 1,6 2003 175.000 σκληρά χλμ
|
Ένα καλώδιο στις ασφάλειες (που έμεινα χωρίς φώτα...
:rant: ), κόστος 13 ευρώ στην αντιπροσωπεία, Το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων
εμπρός (έμεινα χωρίς υαλοκαθαριστήρες Κυριακή απόγευμα που έβρεχε, σε άλλη πόλη,
κόστος 50 ευρώ εκτός αντιπροσωπείας, Ρουλεμάν πίσω ανάρτησης
|
7
|
101 |
Peugeot 106 1.6 8ν με 230.000 χλμ
|
Μπουζοκαλώδια, αντλία βενζίνης,υδραυλικού τιμονιού (τώρα μάλλόν θέλει και
κρεμαριέρα),
πολλαπλασιαστής, πίσω άξονας (δικό μου το φταίξιμο), ψυγείο καλοριφέρ και κάτι μικρο χαζά που δεν θυμάμαι τώρα (χερούλια, κλειδαριές κτλ). |
1
|
102 |
Peugeot 106 Rallye 16v 00
|
Αντλία βενζίνης στην πίστα, Ημιαξόνια, Τσιμούχα
στροφάλου, Map sernor
|
1
|
103 |
Peugeot 307 1730000 χλμ
|
Ειχα καπου στα 115κ μια φλατζα κεφαλης και αρκετες φορες το αυτοκινητο
εσβηνε στη μεση του πουθενα (σε ταξιδι κυριως) και εβγαζε το γνωστο "antipolution
fault". Επερνε κατειθειαν μπρος. Αυτο ομως φτιαχτηκε δια παντως οταν καθαριστηκε
η πεταλουδα του γκαζιου και ο αισθητηρας MAP
|
7
|
104 |
Peugeot 307 1600000 χλμ
|
μηχανικα και κυριως ηλεκτρικα αθλιο τα παραθυρα κατεβαινουν
μονα τους καιει καθε λιγο και λιγακι τις λαμπες ασφαλειες και αλλαζω και συχνα
τον αισθητηρα L συν οτι ειχα μια διαρροη λαδιων και αλλαγη σασμαν
|
10
|
105 |
Renault 12 1972
|
Το 1990 εκανε γενικη επισκευη μηχανης Μεχρι το 99
που αποσύρθηκε λόγω τρακαρίσματος οι ζημιες παμπολλες κυριως σε ηλεκτρικα φρενα
και κιβωτιο
|
15
|
106 |
Renault Clio 1999
|
αρκετους αισθητήρες , δισκος-
πλατο,πολλαπλασιαστή, ημιαξονιο, φούσκα,δυναμό, κομμένος εσωτερικός ιμαντας κ
γενικη επισκευή
|
19
|
107 |
Renault Clio 1.2 2000
|
Σχεδόν κανένα πρόβλημα εκτός από το κολλημένο
κασετόφωνο
|
3
|
108
|
renault clio 1.2 του 2004, μτχ με 80.000χλμ
|
στα 100.000 αντλία καυσίμου ~300 ευρώ
στα 110.000 πεταλούδα γκαζιού ~800 ευρώ |
4
|
109 |
renault clio 1.2 του 2002, με 105.000χλμ
|
αλλαγή εντός εγγυησης: ενα πηνιο και ενας αισθητηρας
λ, δισκος και κρεμαγιερα. Ολα αυτα στα 2 πρωτα χρονια. Μετα μέχρι σήμερα εχει
μόνο ενα ρουλεμαν
|
13
|
110 |
Renault Laguna I μοντέλο 12/99 με 125.000 χλμ
|
Τον πρώτο χρόνο που αγοράστηκε αλλάχτηκαν στην
εγγύηση πολλαπλασιαστές και μπαταρία και κλείνοντας 11 χρόνια με 112.000χλμ μόνο
πετσικάρισε η τροχαλία του δυναμό και έκανε ενοχλητικό θόρυβο οπότε έγινε
προληπτικά το σέρβις των 120.000χλμ με ιμάντες αλλάζοντας κι αυτήν
|
13
|
111 | Renault Megane Coupe 1.4 16V (2001) | Αγοράστηκε μεταχερισμένο με 58.000 χλμ το 2005 1)61000 χλμ κόντρα βάση μηχανής, φούσκα ημιαξονίου έξω δεξιά 2) 83000 χλμ. αμορτισέρ (SACHS), αλλαγή 4 πολλαπλασιαστών 3) 93000 χλμ. Αισθητήρας θερμοκρασιας νερού. 4) 117000χλμ. Δισκόπλακες+γρύλος παραθύρου οδηγού.5) 129000 χλμ. έχασε όλο το φρέον, χωρίς προφανή εξήγηση 6) 130000 χλμ. Ρουλεμάν τροχού πίσω δεξί.7) 135000 χλμ. Τροχαλία στροφάλου, τροχαλία δυναμό, ιμάντας δυναμό (τον οποίο έκοψε εν κινήσει λόγω βλάβης στην τροχαλία δυναμό που είχε υποχωρήσει και με άφησε στο δρόμο) Μολις 15000χλμ. από το "μεγάλο" service όπου είχαν αλλαχτεί ιμάντες.8 ) 140000 χλμ. Ξανά ακινητοποίηση από κομμένο ιμάντα παρελκομένων. "Ένοχος" η τροχαλία A/C αυτή τη φορά. Κόστος: αλλαγή κομπρεσέρ A/C με μεταχερισμένο γύρω στα 150 ευρώ+εργατικά. Κόντρα βάση μηχανής για 2η φορά. 9) 143000 χλμ αλλαγί στο δεξί "μπαλάκι" του ψαλιδιού. 10) Κομμένος ιμάντας παρελκομένων για 3η φορά. τράβηξε μέσα τον κομμένο ιμάντα παρελκομένων και καβάλησε δόντι και ο ιμαντας χρονισμού. Καρφωμένες και οι 16 βαλβίδες στα πιστόνια. Ολοσχερής καταστροφή του μοτέρ... Αλλαγή με μεταχειρισμένο 11) Προ 15 ημερών, πρόβλημα με τα φλας στη δεξιά πλευρά. Αναβοσβήνει το εσωτερικό λαμπάκι γρήγορα και δεν ανάβει τίποτα απέξω |
8
|
112 |
Renault Megane CC 1.6 2004
|
Καμμένοι πολλαπλασιαστές (με την σειρά και οι 4!!!),
σπάσιμο 2 φορές σε βάσεις του κινητήρα (διαφορετική βάση κάθε φορά), κλείδωμα
του τιμωνιού εν κινήση,πρόβλημα στο σύστημα VVTi (πεταλούδα που ανοίγει από 8 σε
16 βαλβίδες), εισαγωγή νερού στην καμπίνα μετά από βροχή ή πλύσιμο σε
πλυντήριο,Ξεφλούδισμα διακοσμητικών "φιλέτων" στα χερούλια της πόρτας,ποτέ δεν
βρέθηκε γιατί άναβε το λαμπάκι της μηχανής (τελικά έσβησε μόνο του, ή κάηκε :lol: ),και
όλο και κάτι άλλο θα ξεχνάω! (σε 4 χρόνια χρήσης)
|
6
|
113 |
Renault Megane I μοντέλο 96, περίπου 200.000 km
|
ουδέν πρόβλημα, μόνο τα λαμπάκια στις οθόνες
ενδείξεων για ηχοσύστημα και ώρα καιγόντουσαν συχνά και ήταν σπαστικό και ακριβό
για επισκευή
|
6
|
114 |
Renault Megane Scenic '97
|
Μακράν το χειρότερο αμαξι που είχα (αγοράστηκε
μεταχειρισμένο). Εφτιαχνες το ένα, χάλαγε το άλλο. Μέχρι και τα 4 (!) χερούλια
εσωτερικα στις πόρτες είχαν ξεχαρβαλωθεί.
|
14
|
115 |
Renault Scenic 2 1.6(2004-...) 58000 χλμ
|
Γαλλική μπανιέρα που σχεδόν αλλάξαμε και συνεχίζουμε
να αλλάζουμε τα πάντα. Τρεις(3) φορές κρεμαγιέρα, δυο(2) φορές αλλαγή
ηλεκτρονικού καντράν, ακρόμπαρα, μηχανισμούς παραθύρων, ανακληση για αλλαγή των
πίσω καθισμάτων και άλλα πολλά..
|
12
|
116 |
Renault Scenic 1,6 '08 . 28.000 Km
|
Καμένο μοτέρ κλιματισμού, αλλάχθηκε στην εγγύηση.
Φθαρμένα χερούλια στις πόρτες
|
14
|
117 |
Renault Twingo 1.2 8v '02
39.000 χλμ
|
αλλαγή αισθητήρα βολάν στα 20κάτι χιλιάδες
χιλιόμετρα
|
12
|
118 |
Rover 400 1999
|
Χαλασμένα πόμολα [3 φορές], Μπαταρία [6 φορές] (μια
βδομάδα παρκαρισμένο και η μπαταρία άδειαζε), φώτα [1 φορά] (δύο βδομάδες αφού
αγοράστηκε),χρώμα (ξεθόριασε στην οροφή όλο), κλιματισμός [4 φορές], ηχοσήστημα
[5 φορές], έμεινε στη μέση του δρόμου και δόθηκε για ανταλλακτικά.
|
15
|
119 |
Saab 9-3 SportCombi. 60Κ χμ.
2006
|
τίποτα
|
1
|
120 |
Saab 9-3 2004 1800 70000χλμ
|
ο δεξιος καθρεπτης δεν κλεινει ηλεκτρικα το σιντι
δεν παιζει σημα SAAB πορτ μπαγκαζ-καπο αντλια νερου κλειδαρια πισω δεξια
κουμπακια ταμπλο(ξεβαμενα) δυναμο
αισθητηρας λ πισω δισκοπλακες ζανφορ αισθητηρας λαδιου αισθητηρας στροφαλου ανεμιστηρας καλοριφερ η ελαστικη επιστρωση απο τα χερουλια εχει φυγει στο πισω παρμπριζ εχουν ξεραθει τα λαστιχα και φευγουν κομματακια |
14
|
121 |
Saab 9-3 sedan. 50Κ χμ. 2007
|
Τα δυο πισω παραθυρα ειχαν καποιο προβλημα με τον
μηχανισμο. Το ενα δεν εχει επιδιορθωθει ακομη
|
1
|
122 |
Seat Cordoba 1.4 101 μοντ 2003 με 47000 χλμ
|
2 οδηγοί παραθύρων, 1 αντλία ανακυκλοφορίας
καυσαερίων (EGR), 1 βαλβίδα θερμοκρασίας, 2 βουλωμένα μπεκ
|
1
|
123 |
Seat Ibiza 1,4 2001
180000χμ
|
Ντίζα συμπλέκτη. 2 φορές, τη μία στα 40-50.000 χλμ
και την άλλη στα 140.000.
Δίσκο-πλατώ, 2 φορές Δισκόπλακες, 2 φορές Γρύλοι ηλεκτρικών παραθύρων.
πρόβλημα το εσωτερικό χερούλι της πόρτας και πλέον ανοίγει μόνο
απ'έξω.Θερμοστάτης κολλημένος ανοιχτός. 2 φορές.
Κάτι σωληνάκια βούλωσαν στη μηχανή (μπεκ; ) με αποτέλεσμα να φτύνει
λάδια από κάπου.
Οι πίσω λάμπες καίγονται κάθε εξάμηνο.Ο διακόπτης των φλας χάλασε. Ο διακόπτης των αλάρμ χάλασε. Χαλασμένο δυναμό. Βούλωσε το σωληνάκι που πετάει νερό στο πίσω τζάμι.Τρυπούλα στο ψυγείο. στα 60-70.000χλμ. |
16
|
124 |
Seat Ibiza 1,4 101 (2004) 42000χμ
|
Αλλαγη δυο φορες πολλαπλασιαστη, Αλλαγη μια φορα
βαλβιδα φρενων, -4-5 φορες εχει αναψει φωτακι κινητηρα &EPC(καποιες φορες
εξαιτιας των δυο παραπανω,αλλες ανεξηγητα), Bγηκε το σωληνακι που πεταει νερο
στο πισω παρ μπριζ, Διαρροή φρεον απο το clima, Τριγμοι απο τη πισω αναρτηση
οταν βρεχει. Βουητο απο τα πισω δισκοφρενα κατα την οπισθεν.
|
6
|
125 |
Seat Ibiza 1,4 101 (2004)
100000 χλμ
|
το τιμονι κανει ενα θορυβο οταν το γυρνας σαν
κρακ-κρακ οχι δυνατο-ενοχλητικο
στο φρεναρισμα απο μπρος δεξια ακουγεται ενα μικρο κρακ-κρακ η
κλειδαρια της βενζινης δεν κλειδωνει το δεξιο ηλεκτρικο παραθυρο μερικες φορες
δεν δουλευει το αυτοματο προς τα πανω
|
14
|
126 |
Seat Ibiza 1,4 (2004)
80000 χλμ
|
έχει επίσης το κρακ-κρακ, και το θεμα με την
κλειδαρια της βανζίνης. Αυτο με το τιμονι το κάνει απο τότε που αλλαξα αμορτισερ
και μόνο οταν εχει υγρασία
|
14
|
127 |
Seat Ibiza 2001, 16V 85hp 110.000
χλμ
|
Ψυγείο κλιματιστικού. Μηχανισμός παραθύρου οδηγού 1
φορά, συνοδηγού 2 φορές, αρκετά καμμένα λαμπάκια στην κονσόλα, δυναμό, λεβιεδάκι
ανοίγματος πόρτας (από μέσα) έσπασε, θερμοστάτης , 5 φορές συρματόσχοινο
συμπλέκτη. 4 ακινητοποιήσεις (μια από μπαταρία, μια από δυναμό και 2 από
συρματόσχοινο συμπλέκτη).
|
2
|
128 |
Seat Ibiza 2003, 160.000
χλμ
|
Σασμάν στα χιλιόμετρα αυτά
|
13
|
129 |
Seat Ibiza fr
|
: Tα προβληματα ηταν κατι σωληνακια,κατι
βιδουλες,τιποτα τραγικο αλλα αρκουσαν να το ακινητοποιησουν!
|
8
|
130 |
Seat Ibiza
2003 160000 χλμ
|
Αλλαγή σασμάν στα χλμ αυτά
|
12
|
131 |
Skoda Fabia 2002 1,4
|
κανένα πρόβλημα (55000 χλμ ως τωρα)
|
14
|
132 |
Skoda Fabia 2002 1,4 101 ps
|
180000 χλμ:ως τώρα.
- Αλλαγη βαλβίδας egr στα 160000 (280€) - γρυλος πίσω παραθυρου στα 150000 λόγω επιμονου στηριγματος χεριού 25€ - Ροδελα ψυγειου στα 120000 (0.30€) - αλλαγη ιμαντα τεντωτηρα στα 130000 λόγω εισόδου γάτας! (35€) - δεν έκαιγε σταγόνα λάδι |
19
|
133 |
Skoda Fabia 2004 1,4
|
κανένα πρόβλημα
παρόλη τη σκληρή χρήση (103000 χλμ)
|
14
|
134 |
Skoda Fabia 2010 1,4
|
45000χλμ ως τώρα - εγκέφαλος clima 900€,
πολλαπλασιαστες, ρελέ βεντιλατερ, κλειδαριά
|
19
|
135 |
skoda octavia 2002-2008
1.8 turbo abt combi 96000 χλμ
|
Αλλαγή σκάστρας και τουρμπίνας μετα απο 2 χρόνια
σκισίματος
ολική καταστροφή μπλοκέ διαφορικού και συστήματος τετρακίνησης haldex ζημια περιπου στις 6.000€ |
34
|
136 |
Skoda octavia 5 1.6 fsi
2007
|
οδηγός παραθύρου
|
34
|
137 |
Skoda octavia 5
|
Πρόβλημα με τον αερόσακκο συνοδηγού στα πλαίσια της
εγγύσης. Πρόσφατα αλλαγή προκαταλύτη και καταλύτη πολύ δαπανηρό
|
4
|
1138 |
skoda octavia 5 taxi 1900 cc 251000 χλμ
|
έκοψε στρόφαλο. Μπιέλα στα 251000 χλμ
|
19
|
139 |
Skoda superb 1.8t abt 3/2005
|
εγκέφαλος στον πρώτο χρόνο αλλαγή μέσα στην εγγύηση
3 φορές πολλαπλασιαστές κάθε φορά και από έναν αμορτισέρ στα 140.000 απο τα
120.000 ήταν τελειωμένα δεξί ψαλίδι στα 80.000 μπιλιοφόρους στα 100.000 δίσκο
πλατό, βολάν στα 180.000 και τρόμπα τιμονιού (2 άτομα έμαθαν επάνω του οδήγηση
και το πεθάνανε με τον τρόπο τους ο καθένας) και το τελικό εξάτμισης στα 120.000
|
18
|
140 |
Subaru impreza 2.0 Turbo GT ' 99. 130.000 Km
|
1 μουαγιέ τροχού , 1 airflow
|
14
|
141 |
SUZUKI ALTO 800 cc '89
|
Ένα μοτέρ στα 200.000 χλμ
|
14
|
142 |
SUZUKI GRAND VITARA 2001
120000χλμ
|
φλατζα το 2006(τριψιμο καπακι-αλλαγη
φλατζας-ψυγειο) κοστος 1200 ευρω
|
18
|
142 |
Suzuki Swift ZC11S (1.3) 2006, 105000χλμ
|
Εμπρόσθιοι δίσκοι φρένων, Βάσεις εμπρόσθιων
καθισμάτων, Προβολείς ομίχλης (ράγισαν από υπαιτιότητα δική μου), Κολώνα
τιμωνιού και κρεμαγιέρα, Άκρα αντιστρεπτικής (ζαμφόρ), Εμπρόσθια αμορτισέρ -
διαρροή λαδιού (μία φορά στα 33000 και άλλη μία ΠΟΥ ΘΑ μου είχαν αντικαταστήσει
στις 64000, αλλά επειδή είχα απηυδήσει, πλήρωσα και μου έβαλαν απευεθίας τα
Monroe του Sport), Κάτω τρομπάκι συμπλέκτη (δύο φορές).
|
5
|
142 |
Suzuki swift 1.3 Gl 1992
196.000 χλμ
|
Δεν μου εχει βγάλει τιποτα μηχανικο περα απ τα
απαιραιτητα..και εναν οδηγο παραθυρου και λαμπες για τα στοπ
Θελει επισης αλλαγη ρελε αντλιας βενζινης γιατι εχει χαλασει |
34
|
142 |
Toyota
Aygo 2006 60.000 χλμ
|
μια αντλία νερού
|
12
|
142 |
Toyota carina II
του
1992 115.000 Km
|
μικροπροβλήματα
|
4
|
142 |
Τoyota Corolla 1.4 του '00 με 220000χλμ
|
κανενα προβλημα (εκτος το καψιμο λαδιου οπου μου
αλλαξε μπλοκ η εταιρεια και την αλλαγη εγκεφαλου. τα παθαινανε ολα αυτα τα μοτερ,
corolla 1.4 00'). εχει πεσει αισθητα η αποδοση του μοτερ (100κ χλμ με καινουριο
μπλοκ). Ζοριζεται αν ανεβει ανηφορες ακομα και με 1 ατομο
μεσα τις οποιες τις ανεβαινε ανετα πριν καιρο.
|
20
|
143 |
Τoyota Corolla 1.6 του '95 με 240000χλμ
|
μεσα σε 1 μηνα θερμοστατης, ψυγειο, αντλια
υδρ. τιμονιου. Κοστος 37€, 160€ και 150€
|
18
|
144 |
Toyota
corolla 1.4 VVti 2002 110.000
Km
|
τίποτα
|
11
|
145 |
Toyota Corolla 1.4 sedan '2000
100000 χλμ
|
Μόνο αναλώσιμα και 3 φορές μπαταρία
|
15
|
146 |
toyota corolla 1998 150Κ χμ
|
Προβληματα με το κιβωτιο ταχυτητων. Δεν επιανε καλα
τις ταχυτητες. Η αντιπροσωπεια δεν μπορεσε ποτε να το επιδιορθωσει ικανοποιητικα..
Το προβλημα ηταν αρκετα πιο πολυπλοκο και συμπεριλαβανε και αλλα
συστηματα. Ειχε και καποιο προβλημα με το air condition. Εκτος απο αυτα
όχι αλλα προβληματα.
|
8
|
147 |
toyota corolla 1.4vvti 02
|
τίποτα
|
1
|
148 |
toyota corolla '80 1,3 230000 χλμ
|
Δίσκος πλατό στα 230.000 χλμ και τίποτε άλλο
|
15
|
149 |
toyota LAND CRUISER 99 200000 χλμ
|
αλλαγη δυναμο κοστος 220 ευρω
|
18
|
150 |
toyota rav4 II 150000 xlm
|
μια αλλαγη καταλυτη
|
10
|
151 |
toyota starlet kp61 1982 450.000+χλμ
|
αντικατασταση μηχανης το 2005 (μετα απο 23 χρονια
δεν τραβαγε η προηγουμενη), γρυλος παραθυρου οδηγου,καρτερ λογω χτυπηματος,
κλειδαρια στο τιμονι γιατι λογω φθορας δεν εβγαινε το κλειδι και αν εβγαινε δεν
εμπαινε μετα, ασφαλεια πισω πορτας, καθισματα μπρος πισω
|
5
|
152 |
toyota yaris 2001 135.000χλμ
|
μόνο πρόβλημα καμένο το πράσινο λαμπάκι που δείχνει
ότι είναι αναμένα τα φώτα.
|
5
|
153 |
toyota yaris I 230.000χλμ
|
Μηχανικα
αλλαγη σασμαν και αντλια βενζινης γενικα με τα χιλιομετρα που
έχει κανει ειμαι απιστευτα ικανοποιημενος αλλα τα
πλαστικα αθλια κουδουνιστρα σχεδον απο την αρχη αρχισαν οι τριγμοι.
|
10
|
154 |
volvo V50 1.8 2009
|
τίποτα
|
11
|
155 |
Volvo S40 1.8 Summum (2005-2009)
|
Μοναδικό
προβλημα μια βλαβη στο Clima που οδηγησε σε αλλαγή ολης της μοναδας (σε εγγύηση)
|
11
|
156 |
VW Golf V 1.4 TSI 140 PS 2007
|
Μπαστούνι ζώνης ασφαλείας του οδηγού - δεν έδινε
σήμα στον αισθητήρα ζώνης. (- Τριγμοί, αλλά όλα τρίζουν) - Αλλαγή φαναριών εντός
εγγύησης λόγω ελαφρού "θολώματος". Μετά από ένα εξάμηνο ξαναθόλωσαν ελαφρώς.-
Λασκάρισμα ενός εμπρόσθιου φαναριού.
|
1
|
157 |
VW Golf V 1.6FSI
|
δεν δούλευε ο ένας κύλινδρος
|
1
|
158 |
VW Golf V 1.6FSI 2006
|
παραθυρο οδηγου,και κλιματιστικο.
Το πρωτο στα 15χιλ και το δευτερο στα 40χιλ. |
11
|
159 |
VW Jetta 2003 150000 χλμ
|
Προβληματα με την αναρτηση. Χαλασε προωρα η αντλια νερου. Καηκαν διαφοροι σενσορες κατα καιρους. Η ηλιοροφη εβαζε νερο |
1
|
160 |
vw passat 1.6 fsi 2006 49.000 χλμ αγορασμενο
καινουριο
|
γρυλος παραθυρου οδηγου 2 φορες μες το 2006
αλλαχτηκε στην εγγυηση(και μαλλον παει για 3η τωρα)
-πολλαπλασιαστης 2007 αλλαχτηκε στη εγγυηση |
5
|
161 |
VW Polo 1.4 100HP έτος 1998
|
Πάρα πολλές φορές οι γρύλλοι των ηλεκτρικών
παραθύρων - 2 φορές θερμοστάτης (στις 30Κ και μετά περίπου στις 150Κ)- 2 φορές
βεντιλατέρ- μπουζοκαλώδιο- αισθητήρας λ- κολώνα τιμονιού- ντιστριμπιτέρ και
πολλά ακόμα μικρά και μεγάλα προβλήματα
|
3
|
162 |
VW POLO 100HP 16V 2006
|
Ραγισμενη βαση αναρτησης στα πρωτα 5000 χλμ - Αλλαγη
σε καπακι κινητηρα στα 65000 χλμ
|
4
|
163 |
VW POLO 100HP 16V 2005
|
αλλαχτηκαν και οι 4 πολλαπλασιαστες εντος
εγγυησηςκαι απο εκει και περα τιποτα,αν εξαιρεσουμε οτι θελει ενα λιτρο λαδι
καθε 1200 περιπου χλμ
|
10
|
164 |
VW Scirocco 1,4 160 hp 36000 χλμ
|
Επιδιόρθωση ντουί (έλιωσε ένα πολύ μικρό
κομματάκι!!) .-Διαρροή παγουριού από τους υαλοκαθαριστήρες, (επισκευάστηκε
με ~20ευρώ από την αντιπροσωπία.)
|
32
|
165 |
VW Touran TSI DSG
|
Στα δύο χρόνια επαθε βλάβη το DSG
|
4
|
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: