17 Οκτ 2012

Renault Clio IV: Βάζει γκολ απ' τα αποδυτήρια!

Μια από τις πιο λαμπερές και σημαντικές παρουσίες της φετινής έκθεσης αυτοκινήτου του Παρισιού, ήταν αυτή του νέου Renault Clio IV. Το νέο Clio έχει όλα τα προσόντα για να χαράξει μια πολύ πετυχημένη πορεία στην αγορά των σούπερμινι αλλά και να κλέψει πωλήσεις και από την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων!



Από άποψη κινητήρων το νέο Clio ακολουθώντας τη μόδα του downsizing, προσφέρεται με το νέο τρικύλινδρο λιλιπούτειο κινητήρα της Renault 0,9 λίτρων και απόδοσης 90 ίππων και 135 Nm ροπής, που φαίνεται να έχει τα φόντα να αντικαταστήσει τον turbo των 1,2 λίτρων του απερχόμενου μοντέλου. Με τη βοήθεια του start&stop και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (βασικός εξοπλισμός), είναι  ο πρώτος τρικύλινδρος και υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας στη ιστορία της Renault που καταναλώνει 4,3 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και 99 γραμ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο (έκδοση eco2 με πιο "αραιή" κλιμάκωση κιβωτίου).
Το προνόμιο της μη καταβολής τελών κυκλοφορίας εξασφαλίζει και ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων, ο οποίος μετά από μία σειρά βελτιώσεων εξακολουθεί να αποτελεί την αποδοτικότερη επιλογή στην γκάμα του Clio.
Η μέγιστη τιμή της ισχύος φτάνει και εδώ τους 90 ίππους, με τη ροπή, να έχει αυξηθεί κατά 10% σε σχέση με το παρελθόν, φτάνοντας πλέον τα 220 Nm.
Διαβάζοντας από τον ιστότοπο του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ οδηγικές εντυπώσεις από την παρουσίαση του μοντέλου, φαίνεται ότι οι Γάλλοι έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά σ' αυτόν τον τομέα. Ένας τομέας όπου είχαν εκφραστεί παράπονα στο Clio της τρίτης γενιάς ήταν η αποκομμένη αίσθηση του τιμονιού. Στην κτέταρτη γενιά, το τιμόνι έχει σωστή αίσθηση και η οδική συμπεριφορά θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερη; κατηγορίας.
Στο εσωτερικό, η ποιότητα κατασκευής διαβάζουμε από το auto.in.gr είναι πολύ καλή και ο σχεδιασμός πολύ μοντέρνος


Οι χώροι του αυτοκινήτου, είναι ικανοί να κλέψουν αγοραστές από αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας, ειδικά αυτός των αποσκευών που έχει φτάσει πλέον τα 300 λίτρα!


Εξωτερικά, ο κύριος Van der Acker φαίνεται ότι έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, σχεδιάζοντας ένα πολύ όμορφο αμάξωμα! 
Σε αντίθεση με τον έτερο Γαλλο εκπρόσωπο στην κατηγορία των σούπερμίνι Peugeot 208, εδώ έχουμε ένα αυτοκίνητο που κατά τη γνώμη μας παγιδεύει το βλέμμα! Το μπροστινό ρύγχος με το τονισμένο σήμα της φίρμας, τα τονισμένα φτερά, το εξογκωμένο μαρσπιέ, δίνουν ένα μυώδη και σπορτίφ χαρακτήρα στο μοντέλο! 
Οι Γάλλοι φαίνεται να έριξαν πολύ δουλειά σε όλα τα επίπεδα για να προκύψει το νέο Clio! Κατά τη γνώμη μας έφτιαξαν τον ηγέτη της σούπερμίνι κατηγορίας!

Το νέο Renault Clio θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά μέσα στο Νοέμβριο, με τιμή εκκίνησης που θα κυμαίνεται μεταξύ 11- 12.000 ευρώ.

Διαστάσεις (m): Μ/Π/Υ: 4,062/ 1,732/ 1,448
Μεταξόνιο (m): 2,589
Κινητήρας (cc): 1.149 (1.2), 898 (TCe 90), 1.461 1.5 (dCi 90)
Iσχύς (Ίπποι/σ.α.λ.): 75/5.500 (1.2), 90/5.250 (TCe 90), 90/4.000 (dCi 90)
Ροπή (Νm/σ.α.λ.): 107/4.250 (1.2), 135/2.500 (TCe 90), 220/1.750 (dCi 90)
Βάρος (kg): Aπό 980
Κατανάλωση l/100 km στο μεικτό κύκλο) : 5,5 (1.2), 4,3 (TCe 90), 3,2 (dCi 90)
Εκπομπή CO2 (gr/km): 127 (1.2), 99 (TCe 90), 83 (dCi 90)
Επιτάχυνση (0-100km/h): 15,4 (1.2), 13 (TCe 90), 12,1 (dCi 90)
Τελική ταχύτητα (km/h): 167 (1.2), 185 (TCe 90), 180 (dCi 90)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...