20 Απρ 2013

Τα 10 δημοφιλέστερα αυτοκίνητα μέχρι 1000 ευρώ και τα χαρακτηριστικά τους

Όσο μπαίνουμε πιο βαθιά στην κρίση, όλο και περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων μπορεί να αποκτήσει κανείς με μόνο 1000 ευρώ, αυτοκίνητα που κάποτε κόστιζαν 2500-3000 ευρώ! Ποια είναι όμως τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που είναι πιο δημοφιλή στα χρήματα αυτά; Μετά από ψάξιμο σε ιστότοπους με αγγελίες μεταχειρισμένων βρηκαμε τα αυτοκίνητα αυτά και σας παρουσιάζουμε μια αξιολόγηση τους σε τομείς όπως παθητική ασφάλεια, αξιοπιστία, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου



Έτσι μετά από την εύρεση των αυτοκινήτων αυτών, ψάξαμε στατιστικά στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά από το έντυπο και ψηφιακό αρχείο του carbloggergr και ανατρέξαμε σε δικές μας οδηγικές εντυπώσεις για να αναφερθούμε στα υπερ και τα κατά του κάθε μοντέλου. Στο τέλος του άρθρου υπάρχει ένας πίνακας όπου συνοψίζονται στοιχεία για την παθητική ασφάλεια, αξιοπιστία, και κατανάλωση καυσίμου για το κάθε αυτοκίνητο.
Λόγω της ισοβαθμίας σε ποσοστά των Alfa Romeo 145 / 146 και Citroen Saxo, συμπεριλήφθηκαν και τα δυο αυτοκίνητα


1.Seat Ibiza / Cordoba ποσοστό επί του συνόλου 5,5% 



Υπέρ: Καλή παθητική ασφάλεια, όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής
Κατά: Κακές (1,0) ως μέτριες (1,4) επιδόσεις, μέτρια αξιοπιστία, υψηλή κατανάλωση


2.Peugeot 106 ποσοστό επί του συνόλου 3,4% 





Υπέρ: Όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση
Κατά: Κακή παθητική ασφάλεια, μέτρια η αξιοπιστία του κινητήρα 1,4 λίτρων


3.VW Golf/Vento ποσοστό επί του συνόλου 3,0% 





ΥπέρΚαλή παθητική ασφάλεια, oμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις (1,6 GT), χαμηλή κατανάλωση (1,4)
Κατά: Μέτριες επιδόσεις (1,4 60 PS)


4.Fiat Punto ποσοστό επί του συνόλου 3,0% 




Υπέρ: Όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλές επιδόσεις χαμηλή κατνάλωση
Κατά: Μέτρια παθητική ασφάλεια, μέτρια ποιότητα κατασκευής, μέτρια αξιοπιστία


5.Nissan Sunny ποσοστό επί του συνόλου 2,6% 





ΥπέρΚαλή παθητική ασφάλεια, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις (1,4 87  PS), πολύ καλή αξιοπιστία
Κατά: Μέτριες επιδόσεις (1,4 75 PS) αδιάφορο αισθητικά σχήμα


6.Ford Escort / Orion ποσοστό επί του συνόλου 2,6% 






Υπέρκαλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής
ΚατάΚακή παθητική ασφάλεια Μέτριες επιδόσεις αδιάφορο αισθητικά σχήμα, υψηλή κατανάλωση


7.Fiat Chincuecento ποσοστό επί του συνόλου 2,5% 





Υπέρ: Συμπαθητικό σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία του, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις  (1,1) χαμηλή κατανάλωση
Κατά: Κακή παθητική ασφάλεια, κακές επιδόσεις (0,9)


8.Opel Corsa ποσοστό επί του συνόλου 2,4% 





ΥπέρΚαλή παθητική ασφάλεια, όμορφο σχήμα, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις (1,4), χαμηλή κατανάλωση (1,2), καλή αξιοπιστία
Κατάμέτρια (αλλά ασφαλής) οδική συμπεριφορά, μέτριες επιδόσεις (1,2)



9.Renault Clio ποσοστό επί του συνόλου 2,2% 




Υπέρ: όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις , χαμηλή κατανάλωση
Κατά Μέτρια παθητική ασφάλεια 


10.Citroen Saxo ποσοστό επί του συνόλου 2,0% 





Υπέρ: όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις , χαμηλή κατανάλωση
Κατά Κακή παθητική ασφάλεια 



11.Alfa Romeo 145/146 ποσοστό επί του συνόλου 2,0%





Υπέρ: όμορφο σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλή ποιότητα κατασκευής, καλές επιδόσεις 
Κατά Μέτρια αξιοπιστία, υψηλή κατανάλωση

Στον παρακάτω πίνακα παραθέτουμε στοιχεία για κάθε μοντέλο που παρουσιάσαμε για τους ακόλουθους τομείς:
Πραγματική παθητική ασφάλεια: Παραθέτουμε στοιχεία από την έρευνα της σουηδικής ασφαλιστικής εταιρίας Folksam για το έτος 2005. Η αξιολόγηση της παθητικής ασφάλειας για τα αυτοκίνητα που παρουσιάζουμε έχει 3 κατηγορίες.
1.Παθητική ασφάλεια στον μέσο όρο -χρώμα πράσινο
2.Παθητική ασφάλεια από το μέσο όρο μέχρι 15% χειρότερα - χρώμα πορτοκαλί
3.Παθητική ασφάλεια 15% και χειρότερη από τον μέσο όρο
Αξιοπιστία: Παραθέτουμε στοιχεία από τη στατιστική βλαβών του γερμανικού οργανισμού  TUV. Κι εδώ έχουμε 3 κατηγορίες
1. Καλύτερη από το μέσο όρο - χρώμα σκούρο πράσινο
2. Κοντά στο μέσο όρο - χρώμα πράσινο
3. κατω του μεσου όρου - χρώμα πορτοκαλί
Επίσης παραθέτουμε και κάποια συμπεράσματα από τις δικές μας έρευνες σε σχέση με την αξιοπιστία
Πραγματική κατανάλωση; Παραθέτουμε στοιχεία από την πραγματική κατανάλωση (και όχι την εργοστασιακή) που έχουν δηλώσει οδηγοί στον ιστότοπο sprimonitor.de. Κι εδώ έχουμε 3 κατηγορίες;
1. Αυτοκίνητα με χαμηλή κατανάλωση για την κατηγορία που ανήκουν - πράσινο χρώμα
2. Αυτοκίνητα με μέτρια κατανάλωση  για την κατηγορία που ανήκουν - πορτοκαλί  χρώμα
2. Αυτοκίνητα με υψηλή κατανάλωση  για την κατηγορία που ανήκουν - κόκκινο χρώμα

AA
Μοντέλο
Παθητική ασφάλεια
Αξιοπιστία
Πραγματική κατανάλωση από sprimonitor.de (lt / 100 km)
Folksam 2005 TUV 2006 (27.6%) Συμπεράσματα από την έρευνα μας
1 Seat Ibiza / Cordoba M.O 32.4% 7.2 (1,0 50 PS) 
7,2 (1,4 60 PS)
2 Peugeot 106 15% < 30.6% Καλό το 1,1 με κάποια προβλήματα το 1,4 (όπως φλάντζα κεφαλής) 6.1 (1,0 50 PS)
6,2 (1,1 60 PS)
6,4 (1,4 75 PS)
3 VW Golf / Vento M.O 27.3% αξιόπιστο 6,9 (1,4 60 PS)
7,7 (1,6 75 PS)
8,2 (1,6 GT 101 PS)
4 Fiat Punto - 35.0% 6,5 (1,1 55 PS)
6,8 (1,3 75 PS)
 6,95 (1,3 86 PS)
5 Nissan Sunny M.O 25.5% πολύ αξιόπιστο 7,5 (1,4 75 PS)
7,9 (1,4 87 PS)
6 Ford Escort 15% < 34.4%  8,1 (1,4 75 PS)
7 Fiat Cincue cento - 29.8% 6,4 (0,9 45 PS)
6,4 (1,1 55 PS)
8 Opel Corsa M.O 25.5% αξιόπιστο  6,4 (1,2 45 PS)
7,3 (1,4 82 PS)
9 Renault Clio -15% ως 0 37.9% αξιόπιστο 6,7 (1,1 60 PS)
7,0 (1,4 80 PS)
10 Citroen Saxo 15% < 21.6% Καλό το 1,1 με κάποια προβλήματα το 1,4 (όπως φλάντζα κεφαλής) 6.5 (1,0 50 PS)
6,1 (1,1 60 PS)
6,4 (1,4 75 PS)
11 Alfa Romeo 145/146 -15% ως 0* 32.9% 8,9 (1,35 Boxer 88 PS)
8,8 (1,4 101 PS)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...