Ιστορίες τρέλλας με θέμα το αυτοκίνητο

Έχουμε διαβάσει κατά καιρούς διάφορες ιστορίες από οδηγούς που αναφέρονται σε διάφορες εμπειρίες που είχαν με το αυτοκίνητο τους σε δημόσιες συζητήσεις με θέμα το αυτοκίνητο. Κάποιες είναι για γέλια κάποιες για κλάμματα. Εμείς θα σας παρουσιάσουμε μερικές από τις πιο τρελλές από αυτές άλλες φορές για να γελάσετε και άλλες φορές να πείτε "πάντα υπάρχουν και χειρότερα από τα δικά μου"

 

Εμπειρία με Alfa Romeo 159

Η 159? Τι να πω; Να πω για το ότι πήγαινα με 160 στην Αθηνών Πατρών πάνω σε προσπέραση και τινάχτηκε το καπάκι της μηχανής στον αέρα και έσπασαν όλα στη μέση, μηχανή, σασμάν μπλόκαραν και οι τροχοί και κόντεψα να σας γράφω τώρα από τον παράδεισο; . Και μέχρι τότε δεν ήθελε να λειτουργεί σωστά ο αισθητήρας λ με αποτέλεσμα εκεί που ήσουν να γκαζώνει μόνο του το αμάξι ή να ψοφάει, αναλόγως στα κέφια και να μη μπορούν να το φτιάξουν!!! Δεν περιγράφω άλλο, θέλω να ξεχάσω

 Αξιοπιστία Renault Scenic

Renault scenicII 1.6 2004.
ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.
Ξανά ούτε φτυάρι. Δεν υπάρχει κάτι που να μην έχει αλλαχτεί στα ηλεκτρικά.
Παράθυρα
Κάρτα(αντί για κλειδί)
Κρεμαγιέρα(Χ2)
Κλειδαριά
Ηλεκτρονικό καντράν
Ηλεκτρική οροφή
Ηλεκτρικό χειρόφρενο
και πολλά άλλα που κάηκαν στη μνήμη μου...
Δεν υπήρχε καμιά απολύτως περίπτωση να το πάρω για ταξίδι.

Θυμάμαι ήμουνα φαντάρος στην Αθήνα, και το Υ που είχα ακόμα το είχανε χτηπήσει, και πήρα το αμάξι της πεθεράς μου αντι του Scenic που ήταν 1 έτους.

Περί Rover..

Rover 416si. To όνομα μιλάει από μόνο του. Ρεκόρ φλάτζας. 6 φλάτζες στα 15 χρόνια, εγκέφαλο, παράθυρα και πολλά άλλα που δε θυμάμαι. Ένα αμάξι που μου χάρισε κορυφαίες εμπειρίες όπως να σβήνει εν κινήσει στο κηφισό και να με αφήνει πάνω στη γέφυρα. Μέσα στο καραβάκι για Σαλαμίνα να με σπρώχνουν ,να τρώω μπινελίκια γιατί δεν έπαιρνε μπροστά σε κεντρικό φανάρι και άλλα όμορφα που δε θυμάμαι. Την επόμενη βδομάδα το πάω για καταστροφή. Αλλά σκέφτομαι πολύ σοβαρά πριν το πάω εκεί να το πάω σε μια αλάνα με ένα λοστό και να αρχίσω να το κοπανάω. Δυστυχώς πέρασε η 17 Νοέμβρη αλλιώς θα το πάρκαρα δίπλα στο πολυτεχνείο με μια ταμπέλα "Κάψτε με!!!".

Η ιστορία ενός μικροπωλητή

Aγοράστηκε καινούργιο το 1979 και το άντεξα για ένα χρόνο και 20.000 χλμ., φοιτητής και μικροεπαγγελματίας ων. Προβλήματα: 
 ΦΡΕΝΑ
1)Με την παραλαβή, μέσα στον χώρο της εταιρείας, δεν ξεκίναγε, αρνιόταν πεισματικά, γιατί είχε κολλήσει το χειρόφρενο στον ένα τροχό. Έσκαψε ένα λάκκο μισό μέτρο, από την μία πλευρά ο τροχός που γύριζε. Το αυτοκίνητο σηκώθηκε πίσω μισό μέτρο καθώς η...μούρη έπεσε στον λάκκο! 2)Τράβαγε μόνιμα δεξιά στο φρενάρισμα και δεν έστρωσε παρ΄ όλες τις αλλαγές μερών που έγιναν, μέσα στην εγγύηση. 3)Σε φρενάρισμα με ταχύτητα 100 χιλιομέτρων, μέχρι να σταματήσει, άναβαν τα φρένα, άδειο, και έμενε από...(μαντέψτε), φρένα. 4)Σε δυνατό φρενάρισμα, άδειο, το πίσω μέρος σηκωνόταν στον αέρα 20-30 πόντους! (Αέρααααααα...) 
ΜΗΧΑΝΗ
(Aπό Fiat 131) 1)Έκοψε ιμάντα εκκεντροφόρου στα 5.000 χιλιόμετρα χωρίς άλλες συνέπειες. 2)Όταν έσβηνες τον κινητήρα, τρομεροί κρότοι εκρήξεων συντάρασσαν το..."πιλοτήριο". (Αέρας έλεγαν στο κύκλωμα ψύξης. (Αέραααααα....) 3)Η ζέστη στο "πιλοτήριο" από τον κινητήρα και ο θόρυβος ήταν σε απίθανα επίπεδα μονοκινητήριου! (Αεροπλάνου) 4)Λάδωνε μονίμως το ένα μπουζί και ρετάριζε...υπέροχα. (Αν λάδωνε και τα άλλα, μου είχαν πει, δεν θα υπήρχε πρόβλημα θορύβου και ρεταρίσματος, ο κινητήρας θα είχε...νεκρική ήσυχη συμπεριφορά. Αλλά...θα προσφερόταν σε επόμενο μοντέλο!). 5)Κάνοντας όπισθεν σε ανηφόρα, (άδειο, δεν τόλμησα να το δοκιμάσω φορτωμένο), η φτερωτή του εναλλάκτη ρεύματος ερχόταν σε θέση...βολής και...πριόνιζε, (για συναιτισμό), ένα κομμάτι του σασί που επέμενε να βρίσκεται σε λάθος...χωράφια, κάνοντας ένα υπέροχο ήχο πριονοκορδέλας... 6)Έσπασε μία βάση και το σύνολο "κρέμασε" εντυπωσιακά... ΨΑΛΙΔΙΑ 
Έκοψε βάση πίσω αριστερού ψαλιδιού, και σε περάσματα από "σαγρεδάκια" χτύπαγε σαν σφυρί στο...κεφάλι μου... 
ΡΟΥΛΕΜΑΝ 
 'Εσπασαν οι...μπίλιες των εμπρός ρουλεμάν, και καθώς πηγαινε στο δρόμο, (τρόπος του λέγειν), ακούγονταν θαυμάσιοι ήχοι από...στραγάλια που σπάνε... 
 ΤΙΜΟΝΙ 
Στρίβοντας τέρμα το τιμόνι, κάποια μπάρα πήγαινε...κάτω από το..γκάζι, :lol: (αλήθεια σας λέω), με αποτέλεσμα να μην πατιέται, μπαίνοντας σε ένα εκπληκτικό "η τιμόνι η γκάζι" mode... 
ΜΕΤΑΛΛΟ 
 Όταν ξέχασα μέσα τα κλειδιά και κλείδωσα με το χέρι την ασφάλεια, ναι δεν έφερνε...αντιρρήσεις, στράβωσα με τα...χέρια το πλαίσιο της πόρτας, έπιασα από το άνοιγμα που δημιουργήθηκε τα κλειδιά και το...ξαναέκλεισα σαν να μην συμβαίνει τίποτα! Το "μέταλλο" του είχε συμπεριφορά...μαστίχας, (χρησιμότατο...).... 
ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ 
Δούλευε "εξαιρετικά" αρκεί να: 1)μην έκανε πολύ κρύο. (Ανεβαίνοντας στον χιονισμένο Υμηττό, πάγωνα). 2)μην έτρεχα "πολύ" (Πάνω από 60-70 χλμ.). 3)φόραγα ωτοασπίδες 
HΛΕΚΤΡΙΚΑ 
Κάθε 1.000 - 2.000 χλμ., καιγόταν η βαλβίδα, (θερμοδιακόπτης), του ανεμιστήρα του ψυγείου νερού, και έτσι το "βοηθούσα" και εγώ, με σχετικό διακόπτη... Με τον φόβο ότι ξεχνάω πολλά ακόμα..

Πήρε φωτιά..

Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, ήταν ένα Peugeot 307 XSI 12/01. Ήταν χρυσό στο χρώμα και σαν χρυσό το είχαμε πληρώσει, ώσπου στο τέλος πήρε και φωτιά σε κάποιο ανεφοδιασμό

Σκούτερμαν


Σήμερα το μεσημέρι στο Χαλάνδρι άδειοι δρόμοι αλλά είχε δημιουργηθεί μια ουρά 7-8 αυτοκινήτων χωρίς φανερή αιτία. Τελικά η αιτία ήταν ένας μεσήλικας (σαγιονάρα, φανελάκι palco κ.λ.π. και μην ακούσω για κράνος και μ@λ@κίες ) με κάτι που στα νιάτα του πρέπει να ήταν σκούτερ, αλλά τώρα είναι παλιοσίδερα με ρόδες, ο οποίος εκινείτο στη μέση του δρόμου των δυο λωρίδων μην αφήνοντας κανένα να περάσει. Σε κάποιο σημείο με λίγο μεγαλύτερο πλάτος καταφέραμε να περάσουμε. Σταματώ στο φανάρι και να πάλι το πρώην σκούτερ να περνά ανάμεσα και να σταματά μπροστά από όλους στην αριστερή λωρίδα. Είμαι ο τρίτος στη σειρά στη δεξιά λωρίδα και βλέπω αυτόν που είναι πρώτος στην αριστερή να κατεβαίνει από το αυτοκίνητο και να λέει στον σκούτερμαν. "Μόλις ανάψει πράσινο θα ξεκινήσω αμέσως χωρίς να κορνάρω αν είσαι ακόμη εδώ κακό του κεφαλιού σου". Ο τρόπος που το έλεγε ήταν μάλλον τόσο πειστικός που ο σκούτερμαν πήγε στην άκρη της αριστερής λωρίδας 

ΤΑΞΙ ΤΑΞΙ!

οδηγός χρυσαφένιας BMW M3 E46 κινείται σε παράδρομο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας με σχετικά μικρή ταχύτητα (μάλλον έψαχνε να παρκάρει). Μια γιαγιά στην άκρη του πεζοδρομίου με το που βλέπει την M3 απλώνει το χεράκι της και φωνάζει: ΤΑΞΙ!! Ο οδηγός ανυποψίαστος (ενδέχεται να άκουγε και μουσικούλα και να μην άκουσε το κάλεσμα...)σταματά μπροστά από τη γιαγιά και ανοίγει το παράθυρο του συνοδηγού. Η γιαγιά τότε προσπαθεί να ανοίξει την πόρτα να μπει μέσα, αλλά η πόρτα δεν ανοίγει (κλειδωμένη γαρ). "Πατήσια" του λέει, ο οδηγός μένει μαλάκας, (δεν άκουσα αν της είπε κάτι) και σηκώνεται να φύγει. Δεν τσουλάει ούτε 3 μέτρα και δύο κυρίες πετάγονται από το πουθενά και φωνάζουν: "Παγκράτι, παγκράτι!!!" Ο οδηγός ούτε που σταμάτησε αυτή την φορά... Οι κυρίες βλέποντας την Μ3 να αναπτύσσει ταχύτητα συνδιαλέγονται: -Μάλλον ραδιοταξί ήταν, δεν εξηγείται μόνος του και να μην παίρνει κανέναν. -Μπα (λέει η άλλη), το χουν βρει τώρα και επιλέγουν ποιον θα πάρουν. Προφανώς το παγκράτι δεν τον βόλευε τον κύριο (ειρωνικό!!). Α στο διάολο το κάθε ζώο!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...