15 Δεκ 2013

Έρευνα από τη Volvo αποδεικνύει την επίδραση του car design στον εγκέφαλο

Η Volvo σε συνεργασία με τη βρετανική εταιρεία Myndplay διεξήγαγαν έρευνα -την πρώτη του είδους- αποδεικνύοντας επιστημονικά αυτό που όλοι υποθέταμε, ότι δηλαδή, ο ανθρώπινος εγκέφαλος αντιδρά θετικά στην θέα ενός όμορφου αυτοκινήτου. Μπορεί σε ορισμένους να ακούγεται σχεδόν αυτονόητο, ωστόσο πρόκειται για την πρώτη απόπειρα ανάλυσης και πειραματικής αποτύπωσης, με επιστημονικό τρόπο, της συσχέτισης της σχεδίασης ενός αυτοκινήτου με τα συναισθήματα. 


Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τα συμπεράσματα του πειράματος το όμορφο design σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να διεγείρει τα κύτταρα του ανθρώπινου εγκεφάλου, με τρόπο αντίστοιχο των έντονων συγκινήσεων που μπορεί να βιώσει ένας άνθρωπος...
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο auto.in.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...