Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με στυλ και μέχρι 2000 ευρώ!

Όταν κάποιος έχει χρήματα, και θέλει να αγοράσει ένα στυλάτο αυτοκίνητο, μπορεί να προτιμήσει ένα από τα trendy νέα μοντέλα που συναντάμε καλογυαλισμένα στις βιτρίνες των αντιπροσωπειών όπως τα Fiat 500, BMW Mini, Alfa Romeo MiTo και Giulietta, Mazda MX5, VW Beetle, Nissan Juke, Toyota IQ, Smart ForTwo κλπ. Τι γίνεται όμως όταν τα χρήματα είναι λίγα; Σε προηγούμενο μας άρθρο ασχοληθήκαμε με στυλάτα αυτοκίνητα των 1000 ευρώ. Σ' αυτό θα ανεβάσουμε τον πήχη και θα παρουσιάσουμε τις επιπλέον επιλογές που έχει κανείς με 2 χιλιάρικα στην τσέπη!


Alfa Romeo 156 (1997-03) (προ facelift)


Η Alfa 156 ήταν ένα αυτοκίνητο - σταθμός στην ιστορία της Alfa Romeo και γενικότερα της μητρικής Fiat καθώς με το ξεχωριστό στυλ της, την κοφτερή οδική συμπεριφορά και την ποιότητα κατασκευής της κέρδισε το αγοραστικό κοινό. Ήταν ένα αυτοκίνητο που πάντρευε αρμονικά στοιχεία από παλιότερες Alfa Romeo και τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις. Ένα από πολύ όμορφα εξωτερικά χαρακτηριστικά της 156 ήταν ότι στις πίσω πόρτες οι χειρολαβές ήταν κρυμμένες στο τελείωμα του παραθύρου και δεν ήταν ορατές κάτι που την έκαμνε να μοιάζει με δίπορτο κουπέ και όχι με τετράθυρο σεντάν.

Audi A3 (1996-03)



Το A3 ήταν το come back της φίρμας στην μικρομεσαία κατηγορία μετά από πολλά χρόνια απουσίας to 1996. Εκτός από ότι ήταν άριστο ποιοτικά και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, το A3 είχε και ξεχωριστό στυλ. Με σπορτίφ γραμμή με μεγαλύτερης διάστασης τροχούς από ότι συνηθιζόταν μέχρι τότε στην μικρομεσαία κατηγορία, τονισμένα φτερά μπρός και πίσω, αρκετά κεκλιμένο πίσω τζάμι, ξεχώρισε αμέσως από τα αυτοκίνητα της εποχής του. Ακόμη και σήμερα όμως το A3 στέκεται χωρίς συμπλέγματα δίπλα σε σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτοντας εκτός από στυλ και το κύρος της γερμανικής φίρμας. Με κινητήρες 1.6, 1.8 και 1.8 turbo το A3 δεν ξεφεύγει από άποψη πάγιων εξόδων από τον προϋπολογισμό μας.

Audi A4 (1994-01)


To Audi A4 έχει ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα σχήματα καθώς είχε ένα μεγάλο αριθμό από πωλήσεις στη χώρα μας. Έχοντας χαμηλό ρύγχος, σφηνοειδές σχήμα, την οροφή που αποτελεί ένα εννιαίο τόξο από την εμπρός μέχρι την πίσω κολώνα, το Α4 παραπέμπει ακόμη και στα σημερινά μοντέλα της εταιρίας όπως το ΤΤ. Από άποψη κινητήρων το Α4 κυκλοφόρησε στη χώρα μας με αυτούς των 1,6 λίτρων και 100 ίππων και 1,8 λίτρων 125 χωρίς turbo και 150 ή 180 με turbo. Το πιο ευχάριστο είναι ότι μπορεί πλέον να αποκτηθεί με τιμές που αρχίζουν κάτω από 2000 ευρώ.

Daewoo matiz (1998-05)


Η μορφή του Matiz ήταν αρχικά μια σχεδιαστική πρόταση του Ιταλού Τζιουτζάρο προς την Fiat για τον αντικαταστάτη του Fiat Cinquecento. H Fiat απέρριψε το σχέδιο, η Daewoo όμως το δέχτηκε και μάλλον δικαιώθηκε. Η χαριτωμένη όψη του Matiz με τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φώτα, την ενιαία κλίση παρμπριτζ και καπώ και τροχούς στις άκρες του αμαξώματος δείχνει επίκαιρη ακόμη και σήμερα

Fiat barchetta (1995-02)


Το cabrio αυτοκίνητα πάντα ασκούσαν μια ιδιαίτερη γοητεία και ήταν ξεχωριστά. Το Barchetta που είναι μάλιστα σχεδιασμένο από τον συμπατριώτη μας Αντρέα Ζαπατίνα σαφώς επιβεβαιώνει τον παραπάνω κανόνα. Εκτός από χαριτωμένο το Barchetta είναι ποιοτικό και αξιόπιστο με καλή οδική συμπεριφορά.

Ford ka (1996-08)

Και μόνο το γεγονός ότι το Ka το συναντάμε σε αρκετές λίστες με τα πιο άσχημα αυτοκίνητα, το κάνει ξεχωριστό. Το σουλούπι του είτε θα το λατρέψεις, είτε θα το μισήσεις. Το ότι έμεινε στην παραγωγή για 12 ολόκληρα χρόνια χωρίς ουσιαστικές αλλαγές στη μορφή του (την στιγμή που ο συνήθης κύκλος παραγωγής ενός μοντέλου είναι 6-8 χρόνια), αυτό λέει πολλά.

Ford puma (1997-01)


Τη δεκαετία του '90 που τα προσιτά κουπέ αυτοκίνητα είχαν την τιμητική τους, η πρόταση της Ford άκουγε στο όνομα Puma. Σφηνοειδές προφίλ, φαρδύ και χαμηλό, με έντονα νεύρα στις πόρτες και υπερυψωμένα οπίσθια, το Puma είχε το δικό του στυλ που δείχνει όμορφο ακόμη και σήμερα.

Lada Νiva (1977- )


Το Lada Niva παρόλο που φαίνεται σαν ένα κουτί με τροχούς σε σύγκριση με σχήματα όπως του Puma που προηγείται, έχει το δικό του ξεχωριστό στυλ που μένει αναλλοίωτο για 37 ολόκληρα χρόνια. Το σουλούπι του έχει πλέον καθιερωθεί και είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ακόμη και από έναν αδαή. Ομολογούμε ότι η επιτυχία του δεν οφείλεται στη μορφή του αλλά στις απίστευτες εκτός δρόμου δυνατότητες, στην αντοχή του στη σκληρή χρήση και στην χαμηλή του τιμή σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο όχημα με δυνατότητες εκτός δρόμου.

Lancia lybra (1999-05)


Με σχήμα που αποπνέει πολυτέλεια και ρετρό επιρροές από την Lancia Aurelia της δεκαετίας του 1950, η Lybra ξεχωρίζει αμέσως από το σωρό των απρόσωπων σχημάτων των άλλων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Αποτελεί μια καλή πρόταση για όποιον επιθυμεί να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο με κλασσικό στυλ αλλά και καλούς χώρους.

Mini (1959-00)




Όλοι γνωρίζουμε το Mini τον πρώτο διδάξαντα στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων, στην μπροστινή κίνηση και στο ανεξίτηλο στυλ που αντιγράφεται ακόμη και σήμερα από διάφορα μίνι και σούπερμίνι αυτοκίνητα. Με κοφτερή οδική συμπεριφορά που θυμίζει go kart, χωράει παντού και καταφέρνει ακόμη και σήμερα να γυρίζει κεφάλια. Ο κινηματογράφος επίσης κρατάει ζωντανό τον θρύλο του γυρνόντας ταινίες που ακόμη εμφανίζεται στην πρώτη εκδοχή του. Για όσους έχουν το μεράκι να το συντηρήσουν καλογιαλυσμένο, το Mini θα τους ανταμοίψει απλόχερα!


Opel Corsa 3 (2000-05)

To Corsa της 3ης γενιάς ακολούθησε τα χνάρια του προκατόχου του και διαφοροποιούνταν επίσης από την σοβαρή αισθητική των έταιρων γερμανών κατασκευαστών. Με κόμπατκ διαστάσεις, στρογγυλεμένες και αεροδυναμικές φόρμες στη γραμμή του, to Corsa καταφέρνει να ΄στέκται χωρίς συμπλέγματα δίπλα στα σύγχρονα σουπερμίνι. Από άποψη ποιότητας κατασκευής και οδικής συμπεριφοράς, το Corsa τα κατάφερνε εξίσου καλά φλερτάροντας με την κορυφή της κατηγορίας. Ένα άλλο χαρακτηριστικό του είναι ότι η πεντάπορτη έκδοση του δείχνει αρκετά ελκυστική, όσο η τρίπορτη.

Opel vectra 2 (1995-02)


Η δεύτερη γενιά του Vectra διατήρησε την πολύ καλή αεροδυναμική της πρώτης δίνοντας ταυτόχρονα και ενδιαφέρουσα εξωτερική εμφάνιση. Το πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα του Vectra 2 έιναι ο σχεδιασμός των πλευρικών καθρεπτών που προεκτείνονται και πάνω στο καπώ προσφέροντας εκτός από ομαλή ροή του αέρα και ξεχωριστή αισθητική. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θυμίζει λίγο το σημερινό Insignia. Εκτός από τον όμορφο σχεδιασμό, το Vectra έχει να προσφέρει καλούς χώρους, πολύ καλή ποιότητα και οδική συμπεριφορά και καλή αξιοπιστία.

Peugeot 106 Rallye (1996-03)
 



To 106 Rallye είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που συνδυάζουν πολύ καλές επιδόσεις, άριστη οδική συμπεριφορά και στυλ. Το αυτοκίνητο διαφοροποιείται από τα "ταπεινά" 106 έχοντας τονισμένα τα φτερά των τροχών, σιδερένιες ζάντες σε άσπρο χρώμα και το αυτοκόλλητο με τα τρία χρώματα -σήμα κατατεθέν του 106 Rallye- πλευρικά. Ο οκταβάλβιδος (και αργότερα δεκαεξαβάλβιδος) κινητήρας των 1,6 λίτρων μπορούσε να κινήσει πολύ ζωηρά το όμορφο αμάξωμα κερδίζοντας σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα. Προσοχή θέλει στο ιστορικό του αυτοκινήτου καθώς οι ιδιοκτήτες δεν φημιζόταν για ήρεμη οδήγηση!

Peugeot 206 (1998-10)


Το 206 αποτέλεσε σχεδιαστικό σταθμό τόσο για την Peugeot, όσο και για την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα καθώς επηρέασε τη μορφή όλων των μετέπειτα μοντέλων της μάρκας για πολλά χρόνια. Φώτα σε σχήμα αμυγδάλου, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, καμπύλο οπίσθιο μέρος και σπορτίφ γραμμή που δε συναντάμε στα τότε αυτοκίνητα της σουπερμίνι κλάσης, ήταν τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του 206 που ακόμη και σήμερα καταφέρνει να συγκινεί.

Peugeot 306 cabrio (1994-02)


Η εικόνα μιλάει μόνη της. Το 306 cabrio είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα cabrio, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τη μικρή διαφορά τιμής ως μεταχειρισμένο σε σύγκριση με το αυτοκίνητο που το αντικατέστησε (206 CC). Εκτός από την ομορφιά, ατού του είναι και οι τέσσερις κανονικές θέσεις που έχει, όπως επίσης και οι κινητήρες που αρχίζουν από τα 1,6 λίτρα και φτάνουν (στην Ελλάδα) μέχρι τα 1,8.

Γενικά θεωρούμε στυλάτα όλα τα κάμπριο αυτοκίνητα. Για να δείτε τις επιλογές σε κάμπριο με τιμή ως 2000 διαβάστε το σχετικό άρθρο μας ακολουθώντας το σύνδεσμο

Renault clio 2 (1998-02) (προ facelift)


To Clio της δεύτερης γενιάς ήταν η έτερη πρόταση των Γάλλων στην κατηγορία των σούπερμίνι  (η πρώτη ήταν το Peugeot 206) στο τέλος της δεκαετίας του '90. Καμπύλες παντού, ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικά πίσω μέρος που υπογράφει τη ταυτότητα του μοντέλου και μεγάλα οβάλ φώτα μπροστά, ήταν και είναι τα στοιχεία που κάνουν το Clio ακόμη και σήμερα ξεχωριστό. Το αυτοκίνητο εκτός από το όμορφο σχήμα του είχε και πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής και κύλισης αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας.

Suzuki vitara (1988-98)

To 1988 που παρουσιάστηκε το Vitara στην αγορά, έμοιαζε σαν κύκνος ανάμεσα στα υπόλοιπα ασχημόπαπα 4Χ4 οχήματα. Ξέφευγε κατά πολύ από την τετράγωνη αισθητική τους και είχε και καλή αεροδυναμική. Το Vitara έτσι χάραξε πορεία που ακολουθήθηκε σιγά σιγά από τους υπόλοιπους κατασκευαστές αυτοκινήτων 4Χ4 και SUV. Εκτός από την συμπαθητική εμφάνιση, το Vitara προσφέρει πολύ καλές δυνατότητες εκτός δρόμου, αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και ιαπωνική αξιοπιστία.


VW Passat (1996-01)


To VW Passat που παρουσιάστηκε το 1996 προκαλώντας ρήξη σε σχέση με ότι είχε παρουσιάσει εμφανισιακά η VW ως τότε. Η εμφάνιση του ήταν εμπνευσμένη περισσότερα από τα πρωτοποριακά Audi A6 και Audi A7 της εποχής και όχι από το συντηρητικό παρελθόν της στη μεσαία κατηγορία. Η εμφάνιση του σε συνδυασμό με τις αυξημένες διαστάσεις του τραβούσαν και ακόμη και σήμερα τραβούν το μάτι. Κατά τα άλλα ακολούθησε τα υψηλά γερμανικάσ στανταρ σε ποιότητα κατασκευής και ασφάλεια. Οι κινητήρες αρχίζουν από 1,6 λίτρα και ολοκληρώνονται με τους 1,8  και 1,8 turbo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...