Καθώς τα αυτοκίνητα εξελισσόταν με το πέρασμα του χρόνου, πολλές καινοτομίες εμφανίστηκαν αλλά έσβησαν είτε λόγω κόστους, είτε λόγω νέων κανονισμών και προδιαγραφών, είτε λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος από το αγοραστικό κοινό. Τα αναδιπλούμενα φώτα στα αυτοκίνητα ήταν μια από αυτές.
Τα Αναδιπλούμενα φώτα πρωτοεμφανίστηκαν στο μοντέλο Duesenberg Cord 810 το 1936. Ήταν ένας όμορφος και μοντέρνος τρόπος να κρυφτούν τα μεγάλα κυκλικά φώτα των αυτοκινήτων της εποχής.
H ευρεία εφαρμογή τους έγινε τις δεκαετίες του '60 και του '70 στις ΗΠΑ όπου υπήρχε νόμος που απαγότευε στα αυτοκίνητα αεροδυναμικά σχεδιασμένα φώτα, οπότε ένα πλήθος από μοντέλα υιοθέτησε Αναδιπλούμενα ή καλυπτόμενα φώτα. Ένας άλλος λόγος που υιοθετήθηκαν από πολλά μοντέλα ήταν η δυνατότητα σχεδιασμού ενός χαμηλότερου και πιο σφηνοειδούς ρύγχους.
Τα Αναδιπλούμενα φώτα έγιναν ιδιαίτερα αγαπητά από του ιάπωνες κατασκευαστές που την δεκαετία του '80 και του '90 τα τοποθέτησαν σε μια σειρά από μοντέλα.
Τα τελευταία μοντέλα που είχαν ανακλινόμενα φώτα ήταν η Lotus Esprit μέχρι το 2004
και η Chevrolet Corvette μέχρι την ίδια χρονιά επίσης.
Παρακάτω παραθέτουμε φωτογραφίες από μια σειρά από μοντέλα που υιοθέτησαν τα ανακλινόμενα φώτα
1969 Dodge Charger Daytona
1970 Porsche 914
1973-1981 Lamborghini Countach
1986 Porsche 944 Turbo coupe
1986 Honda Prelude
1989 Mazda MX5
1993 Porsche 968
Σιγά σιγά η μόδα των αναδιπλούμενων φώτων άρχισε να εμφανίζεται όλο και λιγότερο σε αυτοκίνητα καθώς οι νόμοι των ΗΠΑ επέτρεψαν τον σχεδιασμό αεροδυναμικά σχεδιασμένων φώτων αφενός και αφετέρου τα αεροδυναμικά σχεδιασμένα φώτα έγιναν κομμάτι της αισθητικής του αυτοκινήτου.