Προσιτά πισωκίνητα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μέχρι 1500 ευρώ!

Όποιος έχει έστω και ελάχιστα το μικρόβιο της οδήγησης σίγουρα θα έχει ονειρευτεί πιο νέος τον εαυτό του πίσω από το τιμόνι ενός δυνατού πισωκίνητου να πατάει τέρμα γκάζι και να ξεκολλάει το πίσω μέρος του αφήνοντας ένα σύννεφο από μπλε καπνό πίσω του..Τα χρόνια όμως πέρασαν και η λογική επικράτησε της καρδιάς με αποτέλεσμα να ψάχνουμε σήμερα γλυκανάλατα προσθιοκίνητα με χαμηλές εκπομπές ρύπων φιμωμένα με δεκάδες ηλεκτρονικά συστήματα που πνίγουν κάθε διάθεση "αποσταθεροποίησης". Κι όμως τα πισωκίνητα ακόμη και σήμερα δηλώνουν το "παρών" ως μεταχειρισμένα με πολύ δελεαστικές τιμές μάλιστα, ικανά να κάνουν αληθινά τα νεανικά όνειρά μας!


Προσδεθείτε λοιπόν και πάμε να δούμε μαζί τα αυτοκίνητα που που κοστίζουν μέχρι ..1500 ευρώ και μπορούν να κάνουν την καρδιά μας να χτυπήσει δυνατά, την ανδρεναλίνη να βαρέσει κόκκινο και το κοντέρ του χρόνου να μας γυρίσει πολλά χρόνια πίσω!

Alfa Romeo 75



Η Alfa 75 παρουσιάστηκε το 1985 στα 75α γενέθλια της Alfa Romeo, παράχθηκε μέχρι το 1992 και ήταν το τελευταίο μοντέλο που κυκλοφόρησε η Alfa Romeo πριν εξαγοραστεί από την Fiat. Γνήσια Alfa Romeo χωρίς τεχνολογικές προσμίξεις του Groupο  Fiat η 75 πρόσφερε ατόφια οδηγική απόλαυση έχοντας πίσω κίνηση και κατανομή βάρος που πλησίαζε το ιδανικό 50-50. Στην Ελλάδα κυκλοφόρησε περισσότερο με κινητήρες 1,6 (μη καταλυτική έκδοση) και 1,8 (καταλυτική έκδοση). Και στις 2 περιπτώσεις η ισχύς ήταν αρκετή για να κάνει τον οδηγό της να χαμογελάει. Οι τιμές μιας καλοσυντηρημένης Alfa 75 αρχίζουν λίγο κάτω από 1500 ευρώ.

BMW σειρά 3 (Ε30)


Η σειρά 3 της BMW με κωδικό Ε30 παράχθηκε από το 1982 ως το 1991. Εμείς όμως αναφερόμαστε στο τελευταίο facelift που έγινε το 1987 διότι τότε έγινε και μια σημαντική αναβάθμιση στους κινητήρες του μοντέλου. Οι κινητήρες με τους οποίους κυκλοφόρησε στην Ελλάδα ήταν των 1,6 λίτρων έφτανε τους 102 ίππους και των 1,8 λίτρων τους 122. Στην δεκαεξεβάλβιδη εκδοχή του αυτός των 1,8 λίτρων με κωδικό IS έπιανε τους 143 ίππους κάτι που έδινε στο αυτοκίνητο φτερά. Σε συνδυασμό με την πίσω κίνηση ο οδηγός που ήξερε και ξέρει την τέχνη, μπορούσε να πάει "με το πλάι" και να απολαύσει τα χαρίσματα της. Οι τιμές που μπορεί να βρει κανείς μια καλοσυντηρημένη σειρά 3 με κωδικό Ε30 είναι κάτω από 1000 ευρώ.

BMW σειρά 3 (Ε36)


Η σειρά 3 με κωδικό Ε36 αντικατέστησε το 1992 την Ε30 που αναφέραμε πιο πάνω και παράχθηκε μέχρι το 1998.Το αμάξωμα έγινε πιο σύγχρονο και πιο αεροδυναμικό, παράλληλα όμως μεγάλωσε και το βάρος του αφαιρώντας κάπως από τον σπιρτόζικο χαρακτήρα της προηγούμενης έκδοσης. Παρόλα αυτά έδινε τη δυνατότητα στον οδηγό να την οδηγήσει όπως μπορεί να οδηγηθεί ένα πισωκίνητο στερώντας όμως λόγω βάρους μέρος της απόλαυσης. Οι κινητήρες είναι ίδιοι με της σειρά Ε30. Και στην περίπτωση της Ε36 υπάρχει η έκδοση IS με τα ανάλογα χαρίσματα. Οι τιμές μιας Ε36 σε καλή κατάσταση αρχίζουν από 1000 ευρώ.


BMW σειρα 5 (Ε34)


Σε οποίον αρέσουν τα πολυτελή αυτοκίνητα θα γοητευτεί απο την αρχοντιά και το στυλ της σειράς 5 της BMW με κωδικό E34. Παράλληλα μπορεί να απολαύσει τα χαρακτηριστικά της πίσω κίνησης καθώς ο κινητήρας των 1,8 λίτρων με τους 115 ίππους δεν τα κατάφερνε άσχημα. Η Ε34 παράχθηκε απο το 1988 ως το 1996 και προτιμήθηκε πολύ από το ελληνικό αγοραστικό κοινό οπότε υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα ως μεταχειρισμένα θέτοντας ως οροφή τα 1500 ευρώ.

Ford Sierra



Το Sierra ήταν ένα μοντέλο της Ford που παράχθηκε από το 1982 ως το 1993 και διακρίθηκε για το πρωτοποριακό του σχήμα και την αεροδυναμική του. Ήταν επίσης και το τελυταίο πισωκίνητο μοντέλο της Ford στην Ευρώπη. Το Sierra μετά το φρεσκάρισμα του (facelift) το 1987 πωλούνταν στην Ελλάδα με βασικό κινητήρα 1,6 λίτρων και 80 ίππων. Η έκδοση αυτή σίγουρα δεν προκαλεί ρίγη συγκίνησης λόγω της χαμηλής ιπποδύναμης. Οι εκδόσεις όμως με τους κινητήρες των 2 λίτρων και πάνω ήταν πραγματικά γρήγορες και αξιόλογες. Οι τιμές του Sierra με τον ταπεινό 1,6 αρχίζουν κάτω από 1000 ευρώ.

Mercedes 190



Η 190 έτυχε ιδιαίτερης εκτίμησης στη χώρα μας καθώς παρόλο που ήταν το μικρότερο μοντέλο της φίρμας τα χρόνια που παράχθηκε (1982-93), δεν είχε να ζηλέψει τίποτα σε επίπεδο κύρους, ποιότητας και αξιοπιστίας από τα μεγαλύτερα μοντέλα. Από το 1990 προσφέρεται σε καταλυτική έκδοση με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων και 105 ίππων που μπορεί να κινήσει αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο, οπότε υπάρχουν κάποιες fun to drive δυνατότητες. Αν κάποιος επιθυμήσει κάτι περισσότερο σε ιπποδύναμη θα πρέπει να το πληρώσει ακριβά σε τέλη κυκλοφορίας καθώς ο επόμενος δυνατότερος κινητήρας έχει κυβισμό 2 λίτρων. Οι τιμές της 190 αρχίσουν από 1000 ευρώ περίπου.

Toyota Starlet KP60




Η πρώτη γενιά του Toyota Starlet με κωδικό εργοστασίου KP60 ήταν η πρώτη προσπάθεια της Toyota στην κατηγορία των σουπεμίνι. Παρ όλη την παλαιότητα του μοντέλου (1978-84) αρκετά αυτοκίνητα σώζονται σήμερα και διατίθενται ως μεταχειρισμένα λόγω της παροιμοιώδους αξιοπιστίας του αυτοκινήτου. Έχουμε λοιπόν ένα ελαφρύ πισωκίνητο σουπερμίνι που του χρειάζεται ελάχιστη ιπποδύναμη για να μας κάνει τα γούστα μας. Παράλληλα αν το βρούμε σε καλή κατάσταση θα έχουμε ένα αξιόπιστο και οικονομικό αυτοκίνητο για να ικανοποιεί τις πισωκίνητες οδηγικές αναζητήσεις μας! Διατίθεται με κινητήρα 1 και 1,3 λίτρων αλλά υπάρχουν πολλά που έχουν υποστεί μετατροπή και φορούν κινητήρα Toyota Celica 1,6 λίτρων και συμμετέχουν σε αγώνες drift! Οι τιμές αρχίζουν κάτω από 1000 ευρώ.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...