Δέκα αυτοκίνητα του παρελθόντος που θα θέλαμε να παράγονται και σήμερα

Κανένας δεν πρόκειται να φέρει αντίρρηση στο γεγονός ότι τα αυτοκίνητα σε κάθε νεώτερη γενιά φτιάχνονται φιλικότερα στο περιβάλλον, οικονομικότερα, ασφαλέστερα, ανετότερα..Ωστόσο, πολλοί όμως από εμάς αν είχαμε ένα τζίνι, μια από τις ευχές μας σίγουρα θα ήταν να έχουμε ολοκαίνουργιο ένα αυτοκίνητο του παρελθόντος.και όχι ένα σύγχρονο. Για να πάμε να δούμε ποια αυτοκίνητα θα έκαναν αληθινό το όνειρό μας!




Toyota Supra




Κανένας δεν περίμενε το 1993 από την Toyota να ρίξει στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο ικανό να ανταγωνιστεί και ενίοτε να ταπεινώσει στο δρόμο Porsche και Ferrari ειδικά με τον turbo κινητήρα των 320 ίππων. Το αυτοκίνητο είχε επίσης εντυπωσιακές πλευρικές επιταχύνσεις. Λόγω του turbo, ήταν και είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο των βελτιωτών καθώς πουσαρισμένες του εκδόσεις φτάνουν μέχρι και 1000 ίππους! Και από πλευράς σχεδιασμού η Supra ακόμη και σήμερα εντυπωσιάζει με το χαμηλό ρύγχος της, τη σφηνοειδή γραμμή και την αεροτομή τύπου..σιδερώστρας!


Mazda RX-7 (3ης γενιάς)




Άλλο ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο που ο αδαής χαλαρά μπορεί να πιστέψει ότι μόλις βγήκε από την γραμμή παραγωγής. Και όμως το RX-7 κλείνει 25 χρόνια από τότε που πρωτοεμφανίστηκε στους δρόμους! Ο κινητήρας Wankel με διπλό turbo, έστελνε ισχύ 280 ίππων στους πίσω τροχούς και παράλληλα έδινε φτερά στο αυτοκίνητο καθώς οι επιδόσεις ήταν καταιγιστικές. Η οδική συμπεριφορά απαιτούσε έμπειρα χέρια, αλλά η ευχαρίστηση έφτανε στο ζενίθ πίσω από το τιμόνι του!

Pontiac Firebird Transam




Ο "KIT" το αυτοκίνητο που πρωταγωνιστούσε στην τηλεοπτική σειρά "knight rider" (Ο ιππότης της ασφάλτου στα ελληνικά) για όλους εμάς που μεγαλώσαμε την δεκαετία του '80 αποτελεσε και αποτελεί ένα σύμβολο ομορφιάς, δύναμης και στύλ. Και όλα αυτά το..1982! Παρόλο που παράχθηκε από την άλλη μεριά του ατλαντικού και οι επιδόσεις του δεν προκαλούν ρίγος συγκρινόμενες με ευρωπαικά υπεραυτοκίνητα, εντούτοις το στύλ είναι ακόμη και σήμερα ξεχωριστό!

Honda S2000




 Ότι και να γράψουμε γι' αυτό το αυτοκίνητο είναι λίγο. Εκπληκτικός κινητήρας, πίσω κίνηση, απίστευτη αξιοπιστία και οδηγική απόλαυση όλα σε υπερθετικό βαθμό. Ο κινητήρας των 220 ίππων στροφάρει μέχρι τις 9000 στροφές παράγοντας έναν αρρενωπό ήχο που σε κάνει να μη θέλεις να πάρεις το πόδι σου από το γκάζι. Το όλο πακέτο ντύνεται με ένδυμα ανοιχτό τύπου ροουντστερ κάτι που το κάνει ξεχωριστό ακόμη και σήμερα!


την Saab




Η εταιρία που έχει πρωτοπορήσει στο παρελθόν με μια σειρά απο αυτοκίνητα, δεν υπάρχει πιά. Αν και δεν μιλάμε για ένα συγκεκριμένο μοντέλο της εταιρίας, πολύ θα θέλαμε να ζει η εταιρία αυτή και να παράγει τα ξεχωριστά αυτοκίνητα της.

Peugeot 106 Rallye / GTI




Έχουμε γράψει ουκ ολίγες φορές για τα Rallye και GTI (που στην πραγματικότητα είναι ένα αυτοκίνητο με διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού) τα αυτοκίνητα που τρέλλαναν δημοσιογράφους, κοντράκησες, οδηγούς αγώνων και γενικά λάτρεις της αυτοκίνησης. Ακόμη και ο Jeremy Clarkson στην εκπομπή Top Gear, κατέταξε το 106 GTI 3ο αυτοκίνητο στον κόσμο τη δεκαετία του '90 σε οδική συμπεριφορά όταν συγκρίθηκε με υπεραυτοκίνητα της εποχής! Εκτός από αυτό ήταν και πανέμορφο είτε με τις άσπρες σιδερένιες ζάντες ως Rallye, είτε με τις αλουμινένιες ως GTI.

Lancia Delta Integrale




Η  Lancia Delta Integrale έχει γράψει τη δική της ιστορία στην αυτοκίνηση ως νικήτρια 3 φορές στο παγκόμιο πρωτάθλημα Ράλυ. Κι εδώ έχουμε καταιγιστικές επιδόσεις και άριστη οδική συμπεριφορά στην έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου, κάτι που την κάνει να χτυπάει αστρονομικές τιμές σε δημοπρασίες αυτοκινήτων.

Honda Civic Type-R (2001)



 Το Type-R της πρώτης γενιάς ήταν ένα αυτοκίνητο αγωνιστικών προδιαγραφών ντυμένο με το "μανδύα" ενός αυτοκινήτου παραγωγής. Έβγαζε άνετα την ισχύ των 200 ίππων στο δρόμο παρότι προσθιοκίνητο και κρατούσε απίστευτα καλά.


Ford Focus RS (πρώτης γενιάς)



Η Ford με την έκδοση RS του ταπεινού Focus πέτυχε το ακατόρθωτο. Δημιούργησε ένα πολύ δυνατό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο με εντυπωσιακές επιδόσεις και ρυθμίσιμη οδικη συμπεριφορά


Toyota MR2

 
 Ένα πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο ήταν και το Toyota MR2. Το μοναδικό του χαρακτηριστικό ήταν ότι είχε κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, κάτι που συναντάμε (σχεδον) αποκλειστικά σε πανάκριβα υπεραυτοκίνητα. Είχε το μοναδικό ΄ζύγιμα που μόνο ένα κεντρομήχανο αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει και ως εκτούτου άριστη οδικη συμπεριφορά. Εκτός από αυτά το αυτοκίνητο ήταν τύπου ρόουντστερ κάτι που προσέθετε αρκετούς πόντους στην γοητεία του.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...