14 Δεκ 2016

Έρευνα Folksam: Η "μαύρη λίστα" με τα αυτοκίνητα με τη χειρότερη πραγματική παθητική ασφάλεια!

Το θέμα "παθητική ασφάλεια" φαίνεται ότι δεν απασχολεί πολλούς από εμάς στην επιλογή ενός καινούργιου ή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά κατά τη γνώμη μας θα πρέπει να είναι ένα πολύ σημαντικό κριτήριο αξιολόγησης του, ιδιαίτερα γι' αυτούς που αναζητούν ένα προσιτό μεταχειρισμένο. Στο άρθρο αυτό σας παρουσιάζουμε τα αυτοκίνητα των τελευταίων 30 χρόνων που σύμφωνα με την έρευνα της ασφαλιστικής εταιρίας Folksam είναι τα λιγότερα ασφαλή σε περίπτωση ατυχήματος.

Η σουηδική ασφαλιστική εταιρία Folksam είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κλάδο της ασφάλειας αυτοκινήτου. Στην έρευνα που διεξάγει για περισσότερο από 30 χρόνια,  συλλέγει δεδομένα για κάθε ατύχημα που συμβαίνει σε ασφαλισμένα της αυτοκίνητα.
Τα στοιχεία από την έρευνα της Folksam βασίζονται λοιπόν σε πραγματικά ατυχήματα και όχι σε εργαστηριακές μετρήσεις όπως αυτές των crash tests του οργανισμού EuroNCAP. 
Η έρευνα αυτή αποκαλύπτει μεγάλες διαφορές στις πιθανότητες επιβίωσης των επιβαινόντων, ανάλογα με τα μοντέλα των εμπλεκόμενων αυτοκινήτων. Στα λιγότερο ασφαλέστερα αυτοκίνητα, υπάρχει αρκετές φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να σκοτωθούν ή να τραυματιστούν σοβαρά, σε σύγκριση με τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα. Λόγω του ότι οι στατιστικές αφορούν πραγματικά ατυχήματα, χρειάζονται τουλάχιστον τρία χρόνια μέχρι ένα νέο μοντέλο να εισαχθεί στην αναφορά της Folksam.


Για το έτος 2015, εκδόθηκε από τον σουηδικό ασφαλιστικό οργανισμό Folksam  η έκθεση  που αφορά την πραγματική παθητική ασφάλεια των επιβατικών αυτοκινήτων. Τα αποτελέσματα της έκθεσης αυτής προέκυψαν από 178.000 πραγματικά ατυχήματα και είναι αποκαλυπτικά αλλά και ανατρεπτικά για πολλά μοντέλα.

Ο Folksam στην έκθεση που αναφερόμαστε (και τη δημοσιεύσαμε στο carblogger.gr σε προηγούμενο άρθρο) αξιολογεί κάθε μοντέλο με βάση το ποσοστό προστασίας των επιβατών του σε ατύχημα σε σχέση με τον μέσο όρο. 

Με βάση την έρευνα αυτή η Folksam δημοσιοποίησε τα χειρότερα αυτοκίνητα σε παθητική ασφάλεια των τελευταίων 30 ετών, τα οποία και σας παρουσιάζουμε:

12  RENAULT 19 89-95     -50%
11  OPEL OMEGA 87-93     -51%
10  TOYOTA CARINA 92-98     -51%
9    SAAB 900 88-93     -55%
8    FORD SCORPIO 85-98     -58%
7    HYUNDAI ACCENT 99-06     -61%
6    FORD FIESTA 96-02     -62%
5    TOYOTA PREVIA 91-99     -98%
4    PEUGEOT 309 87-93     -111%
3    HONDA ACCORD 86-93     -116%
2    PEUGEOT 405 88-96     -125%
1    VW POLO 82-94     -233% 

Έτσι η μεγαλύτερη "καρμανιόλα" σύμφωνα με την έρευνα της Folksam πάντα, είναι το Volkswagen Polo που παράχθηκε μεταξύ 1982-94 και προστατεύει..233% χειρότερα από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους.
 

Από την παραπάνω λίστα παρατηρούμε ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι πάνω των 20ετών. Εξαίρεση αποτελεί το Hyundai Accent που παράχθηκε μεταξύ 1999-06 που προστατεύει 61% λιγότερο από τον μέσο όρο τους επιβάτες του του σε περίπτωση ατυχήματος.


 Άλλο ένα σχετικά σύγχρονο αυτοκίνητο με πολύ κακή παθητική ασφάλεια που συναντάμε πολύ στους δρόμους της χώρας μας και παράχθηκε μέχρι και το 2002, είναι το Ford Fiesta που προστατεύει 62% λιγότερο από τον μέσο όρο τους επιβάτες του του σε περίπτωση ατυχήματος. Άξιο μνείας είναι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν τα πήγε άσχημα στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP κερδίζοντας 3 αστέρια, επίδοση πολύ καλή για την εποχή του.
 


Εμείς θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή των αναγνωστών μας στο θέμα της παθητικής ασφάλειας όσον αφορά την επιλογή αυτοκινήτου, ειδιότερα όταν προκειται για την αγορά μεταχειρισμένου.
 
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...