H σκέψη είχε βάση και λογική: κατασκευή ενός πολύ φτηνού αυτοκινήτου για την τεράστια αγορά της Ινδίας, όπου ακόμα και ολόκληρες οικογένειες μετακινούνται με μοτοποδήλατα.
Μάλιστα αρχικά ήταν τέτοιες οι προοπτικές που οι υπεύθυνοι της Tata, της κολοσσιαίας ινδικής εταιρείας στην οποία ανήκουν μεταξύ άλλων οι Jaguar και Land Rover, έκαναν λόγο για πωλήσεις τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου μονάδων το χρόνο.
Έτσι το 2009 παρουσίασαν το Tata Nano ένα λιλιπούτειο αυτοκίνητο που είχε και τον επίζηλο τίτλο του πιο φτηνού του κόσμου, μιας και η τιμή εκκίνησής του ήταν περίπου 1.500 ευρώ...
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο economy365.gr