Aν οι γερασμένες νοοτροπίες δεν σκέπαζαν τον ουρανό του Maranello τη δεδομένη στιγμή, αυτό το μικρό coupe θα ήταν σήμερα διάσημο με το όνομα Ferrarina. Kαι πάλι όμως, η Ferrari των πολλών δεν πήγε χαμένη...
Τον Δεκέμβριο του 1959, η Ferrari σκανδάλισε τον κόσμο του αυτοκινήτου, παρουσιάζοντας ένα νέο τετρακύλινδρο κινητήρα των 854 κ.εκ. Με υπεύθυνο τον πολύ δημιουργικό σχεδιαστή-μηχανικό Giotto Bizzarini και την ομάδα του, χρησιμοποιώντας τεχνογνωσία από τον μεγάλο V12 του Colombo που κινούσε τα grand turismo μοντέλα της, η Scuderia ανακοίνωσε ότι αναλόγως των ρυθμίσεων το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο μπορούσε να παράγει ισχύ από 64 έως 82 ίππους. Ήταν η πρώτη φορά που το εργοστάσιο του Μαρανέλο κατασκεύαζε..
Διαβάστε περισσότερα στο www.4troxoi.gr