5 Αυγ 2021

Κατεστραμμένο κιβώτιο ταχυτήτων σε Toyota Yaris 2009!

Ο μύθος γενικά για την αξιοπιστία των ιαπωνικών αυτοκινήτων καλά κρατεί. Ωστόσο και οι καλύτεροι κάνουν πολλές φορές σφάλματα. Ένα από αυτά απασχόλησε μια φίλη του blog μας, κάτοχο ενός Toyota Yaris μοντέλου 2009.


To Toyota Yaris λίγο πολύ όλοι το γνωρίζουμε. Είναι ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας Β (σόυπερμινι) με πολλούς άσους στο μανίκι του που το κρατάνε στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων ειδικά στη χώρα μας. Ένας από τους σημαντικούς άσους του Yaris είναι αυτός της αξιοπιστίας. Στην περίπτωση της φίλης μας όμως, παρότι το αυτοκίνητο της γενικά, δεν την απασχόλησε με προβλήματα αξιοπιστίας, έβγαλε μια σημαντική βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων. Αφορά τη δεύτερη γενιά του μοντέλου που είναι αφοδιασμένο με σύτημα start-stop και με το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων
Το αυτοκίνητο παρουσίασε πρόβλημα στο κιβώτιο και δεχόταν μόνο την τρίτη και την έκτη ταχύτητα. Δυστυχώς το πρόβλημα παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια των διακοπών της με αποτέλεσμα να αναγκαστεί οδηγήσει μόνο κάνωντας χρήση των δυο αυτών σχέσεων, κάτι που έφθειρε τον δίσκο του αυτοκινήτου ο οποίος στο τέλος του ταξιδιού, χρειαζόταν κι αυτός αντικατάσταση!
Η επίσκεψη στο πρώτο συνεργείο (όχι το εξουσιοδοτημένο), είχε πολύ "πόνο" καθώς η φίλη μας πληροφορήθηκε ότι το κιβώτιο δεν επισκευαζόταν. Το κόστος ενός μεταχειρισμένου εξατάχυτου κιβωτίου κόστιζε 700 ευρώ. Σε ερώτηση σε δεύτερο συνεργείο της είπαν τιμή πάντα για μεταχειρισμένο κιβώτιο στα 400 ευρώ. Έτσι αποφάσισε να το αντικαταστήσει με το μεταχειρισμένο των 400 ευρώ. Το "κουστούμι" συμπλήρωσε και το σετ δίσκου-πλατο (150 ευρώ). Στο συνεργείο πληροφορήθηκε ότι το εξατάχυτο κιβώτιο στα Yaris της γενιάς αυτής αποδείχθηκε προβληματικό και πολλά αυτοκίνητα παρουσίασαν αυτό το πρόβλημα. Η βλάβη στη φίλη μας παρουσιάστηκε στα 97000 χιλιόμετρα.
Γενικά, η φίλη μας είναι ευχαριστημένη από το αυτοκίνητο καθώς δεν έχει παρουσιάσει στα 11 χρόνια κατοχής του άλλη σημαντική βλάβη. Το μόνο που χρειάστηκε σε όλα αυτά τα χρόνια που είχε το αυτοκίνητο ήταν μια αντικατάσταση του διακόπτη του υαλοκαθαριστήρα στο όγδοο έτος κατοχής του αυτοκινήτου. Ένα άλλο σημείο που την "ξενέρωσε" ήταν η στιγμή της αντικατάστασης της μπαταρίας του αυτοκινήτου που κόστισε 200 ευρώ, καθώς όλα τα αυτοκίνητα με σύστημα start-stop χρειάζονται ειδική μπαταρία που έχει πολλαπλάσιο κόστος σε σύγκριση με τις συμβατικές.
Κατά τα άλλα το Yaris της, παρότι είναι ένα αυτοκίνητο που αριθμεί 11 χρόνια, καταφέρνει να κρύβει την ηλικία του σε σύγκριση με τα σύγχρονα μοντέλα καθώς το σχήμα του είναι ιδιαίτερα ελκυστικό, οι χώροι και η παρακτικότητά του κορυφαία για την κατηγορία Β ακόμη και σήμερα, η οικονομία του στο καύσιμο μεγάλη, και οι επιδόσεις του και η οδική του συμπεριφορά πολύ καλές και με τα σημερινά κριτήρια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...