15 Φεβ 2022

Euro 7: Πόσο θα ωφελήσουν οι επόμενες προδιαγραφές ρύπων;

 Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν πλέον ημερομηνία λήξης. Ως τι στέκεται όμως το Euro 7/VII στην πορεία της αυτοκίνησης; Σαν σκαλοπάτι προς τον εξηλεκτρισμό ή σαν εμπόδιο που θα δυσχεράνει ακόμα περισσότερο τα πράγματα;

Κοιτάζοντας πίσω στην Ιστορία, τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών ρύπων για επιβατικά αυτοκίνητα -τα επονομαζόμενα Euro- υιοθετήθηκαν από την ΕΕ στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Το Euro 1 που ξεκίνησε να ισχύει την πρώτη Ιανουαρίου του 1993, πατούσε επάνω σε μία σειρά από παλαιότερες ντιρεκτίβες, με στόχο τη μείωση των ρύπων από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, βενζίνης και ντίζελ. Μάλιστα, εκείνη η πρώτη προσπάθεια έθετε κοινά όρια και για τα δύο καύσιμα, πράγμα που άλλαξε από το αμέσως επόμενο στάδιο, το Euro 2.

Τα χρόνια πέρασαν και μαζί με αυτά ανέβαινε και η αρίθμηση, κάνοντας τους κανονισμούς ολοένα και πιο αυστηρούς, με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. ..

Διαβάστε περισσότερα στο www.drive.gr



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...