Οι φίλοι εκτός από ότι μας στέκονται στις δύσκολες στιγμές, μας δίνουν και πολύτιμες πληροφορίες. Ένας από αυτούς μας έδωσε το πλήρες ιστορικό για το αυτοκίνητο του ένα Opela Astra Η μοντέλο του 2005
Ο φίλος μας αγόρασε το αυτοκίνητο καινούργιο το 2005, οπότε και γνωρίζει τα πάντα γι' αυτό. Είναι από τα πρώτα Astra που φόρεσαν το κινητήρα τύπου Twinport.
Όταν είχαμε πρωτομιλήσει μαζί του, το αυτοκίνητο είχε 116000 και ήταν πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα και τους χώρους του. Η γκρίνια του μόνο είχε να κάνει με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου καθώς οι 90 ίπποι του κινητήρα είναι λίγοι για το συγκεκριμένο αμάξωμα.
Όπως μας λέει ο φίλος μας από σχετικά νωρίς (90.000 χλμ) ο κιηνητήρας χρειαζόταν συμπλήρωμα σε λάδι. Το πρόβλημα οξυνόταν καθώς περνούσε ο καιρός με αποκορύφωμα στις 190.000 χλμ που ο κινητήρας χρειάστηκε φλάντζα κεφαλής. Ο φίλος μας αν και το επισκεύασε, ο κινητήρας πάλι χρειαζοταν προσαθήκη λαδιού.
Σήμερα, το αυτοκίνητό του έχει διανύσει 230.000 χλμ και χρειάζεται ξανά φλάντζα κεφαλής. Ο φίλος μας ωστόσο μάλλον δεν θα το επισκευάσει ξανά διότι το κόστος είναι μεγάλο. Ψάχνει είτε για νέο κινητήρα για το υπάρχον, είτε για..νέο αυτοκίνητο!
Βλέπουμε ακόμη μια περίπτωση που τα μηχανικά μέρη όταν δεν είναι δοκιμασμένα, δεν έχουν την αναμενόμενη αξιοπιστία αναφερόμενοι στον κινητήρα τύπου Twinport του αυτοκινήτου του φίλου μας. Ενδεικτικά, για το Astra της προηγούμενης γενιάς που φορούσε την προηγούμενη γενιά κινητήρα της Opel (Ecotec) έχουμε αναφορες για μέχρι και 750.000 χλμ χωρίς κάποια σοβαρή επισκευή!
Περισσότερες τέτοιες αναφορές μπορείτε να βρείτε στο άρθρο μας Οι φίλοι μιλάνε για τα αυτοκίνητά τους