Ο κανονισμός εκπομπών ρύπων Euro 7 θα τεθεί σε ισχύ το 2025 και τα όρια που περιλαμβάνει ειδικά για τους κινητήρες ντίζελ είναι ασφυκτικά που μπορεί να κάνουν την εξέλιξή τους ασύμφορη. Γιατί αυτό μπορεί να σημάνει το τέλος τους και πώς μπορεί να είναι η αφορμή για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση.
Η πλειοψηφία των κατασκευαστών αγωνίζεται να προσαρμοστεί στο νέο και αυστηρότερο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 7. Ένας κανονισμός που θα ξεκινήσει να ισχύει το 2025, αλλά θα τεθεί σε πλήρη ισχύ το 2026 και όχι μόνο μειώνει τα μέσα όρια εκπομπών CO2 ακόμα περισσότερο, αλλά δυσκολεύει και τις διαδικασίες μέτρησης και δοκιμών...
Διαβάστε περισσότερα στο www.caranddriver.gr