Πετρελαιοκίνηση στα επιβατικά στα 2 μεγάλα αστικά κέντρα

Μόλις διάβασα το νέο για την επικείμενη εξίσωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης με αυτόν του πετρελαίου κίνησης, μου ήρθε στο νου ότι είναι τωρα ευκαιρία να αρθεί η απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων επιβατικών Ι.Χ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Και αυτό διότι θα μπει τέλος στο εκτεταμένο λαθρεμπόριο και στην παράνομη χρήση πετρελαίου θέρμανσης για την κίνηση Ι.Χ, οπότε δεν υπάρχει και λόγος απαγόρευσης τους. Για ακόμα μια φορά, πονάει κεφάλι - κόψει κεφάλι το ελληνικό κράτος..Αφού δε μπορεί να γίνει έλεγχος στη λαθράια χρήση του πετρελαίου θέρμανησς, ας εξισωσουμε λοιπόν τους φόρους!!

Από τη στιγμή λοιπόν που δεν υπάρχει φόβος λαθρεμπορίου στο πετρέλαιο, είναι θέμα μηνών, η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσ/νίκη..Και να λοιπόν διαβάζω ότι το θέμα συζητιέται έντονα στους κύκλους της κυβέρνησης..Αντε να δούμε!! Ίσως είναι τότε ευκαιρία σε συνδυασμό με το μέτρο της απόσυρσης να αγοράσουμε ένα diesel αυτοκινητάκι που είναι γεγονός ότι καταναλώνει αρκετά λιγότερο από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο, και να γλιτώσουμε κάπως από το κρατικό χαράτσι στη βενζίνη

Για του λόγου το αληθές, παραθέτω τις τιμές κατανάλωσης μεταξύ ίδιων μοντέλων με κινητήρες παραπλήσιας ιπποδύναμης βενζίνης και πετρελαίου αντίστοιχα (πηγή in.gr/auto, φωτογραφίες opel.com, renault.com):

OPEL ASTRA



OPEL ASTRA 1.4 ECOTEC 100PS τιμή: 16000€

Κατανάλωση (Λίτρα / 100 χλμ)
Πόλη 7,2
Μέση 5,5
Εκτός 4,5

OPEL ASTRA 1.3 CDTi ECOTEC 95PS τιμή: 18100€
Πόλη 5,1
Μέση 4,2
Εκτός 3,6


RENAULT CLIO



RENAULT CLIO 1.2 TURBO TCE 101PS τιμή:13800€

Πόλη 7,6
Μέση 5,8
Εκτός 5,0

RENAULT CLIO 1.5 dCi 105PS τιμή:15750€
Πόλη 5,7
Μέση 4,6
Εκτός 4,2

Βεβάια, στην περίπτωση που κάποιος επιλέξει diesel αντί για βενζινοκίνητο, μάλλον θα πρέπει να κάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο για να αποσβέσει τη διαφορά τιμής που όπως φαίνεται υπάρχει σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Λαμβάνοντας υπ' όψη -από την προσωπική μου εμπειρία αλλά και από τις μετρήσεις κατανάλωσης που βλέπω στα τεστ αυτοκινήτων σε περιοδικά του αυτοκινητιστικού τύπου- ότι οι τιμές κατανάλωσης ενός αυτοκινήτου είναι κάπου 50% πάνω από τις αναγραφόμενες εργαστασιακές τιμές, έχουμε για τα τέσσερα μοντέλα που συγκρίνουμε τα παρακάτω για 15000 χλμ το χρόνο:

OPEL ASTRA 1.4 ECOTEC 100PS 8.25 l/100km
OPEL ASTRA 1.3 CDTi ECOTEC 95PS 6.3 l/100km
ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 1.6€/L η αμόλυβδη και 1.4€/L το πετρέλαιο και 15 000 χλμ / ετος έχουμε κέρδος 657€/έτος
ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ DIESEL - BENZINHS =2100€ ΑΡΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΕ 3.2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ

RENAULT CLIO 1.2 TURBO TCE 101PS 8.7 l/100km
RENAULT CLIO 1.5 dCi 105PS 6.9 l/100km
ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 1.6€/L η αμόλυβδη και 1.4€/L το πετρέλαιο και 15 000 χλμ / ετος έχουμε κέρδος 639€/έτος
ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ DIESEL - BENZINHS =1950€ ΑΡΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ

Συμπέρασμα: Πάρτε αυτοκίνητο που καίει πετρέλαιο και σε 3 χρόνια και κατι χρήσης ή σε 45000-50000 χλμ θα έχετε αποσβέσει τη διαφορά τιμής σε σχέση με το βενζινοκίνητο και θα μπείτε στα κέρδη!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...