Όταν κάποιος έχει χρήματα, μπορεί να πραγματοποιήσει όλες τις επιθυμίες του όσον αφορά την αγορά ενός αυτοκινήτου. Ιδιαίτερα αν θέλει να κινηθεί με στυλ μπορεί να αποκτήσει ένα από τα trendy νέα μοντέλα όπως τα Fiat 500, BMW Mini, Alfa Romeo MiTo και Giulietta, Mazda MX5, VW Beetle, Nissan Juke, Toyota IQ, Smart ForTwo κλπ.
Τι γίνεται όμως όταν τα χρήματα είναι λίγα; Πολύ απλά συμβουλεύεται το εν λόγω άρθρο για τα στυλάτα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς με μόλις 1000 ευρώ!
Στο άρθρο αυτό, βάζουμε σε πρώτη μοίρα το στυλ των αυτοκινήτων και σε δεύτερη άλλα κριτήρια όπως αξιοπιστία, οικονομία καυσίμου κάνοντας όμως μια μικρή αναφορά για κάθε αυτοκίνητο πάνω στα θέματα αυτά. Στην αναζήτηση που κάναμε στο carblogger.gr σε δημοφιλείς σελίδες αγγελιών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θέσαμε ως άνω όριο τιμής κτήσης τα 1000 ευρώ.
Τελευταία ενημέρωση 3/7/2022
Alfa Romeo Alfa 145 (1994-2001)
Audi 80
Οταν παρουσιάστηκε το 1986 η σειρά 80 από την Audi, κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ένας συντηρητικός γερμανός κατασκευαστής θα μπορούσε να ρίξει στην παραγωγή ένα τόσο πρωτοποριακό σχήμα. Καμπύλες παντού, εντυπωσιακή αεροδυναμική ακόμα και με τα σημερινά μέτρα και σταθμά, και σιλουέτα που προσδιόρισε τη σχεδιαστική γραμμή στα μετέεπιτα μοντέλα της εταιρίας για τα επόμενα 20 χρόνια. Ακόμη και σήμερα, τα αυτοκίνητα της σειράς 80 παρκάρουν άνετα και χωρίς ντεμοντέ συμπλέγματα δίπλα σε σύγχρονα αυτοκίνητα. Ιδιαίτερα η τελευταία γενιά του μοντέλου (1991-96) επέβαλλε τη μόδα των μεγαλύτερης διάστασης τροχών που ακολουθήθηκε από όλους τους κατασκευαστές στα μετέπειτα μοντέλα τους. Το αυτοκίνητο εκτός από όμορφο και αειθαλές σχήμα, έχει να επιδείξει και πολύ καλή αξιοπιστία σύμφωνα και με τη δική μας έρευνα στο carbloggergr.
Ένα Audi της σειράς 80 σε καλή κατάσταση μπορεί να αποκτήσει κανείς με τιμή κάτω των 1000 ευρώ.
BMW 3 E36 (1991-1998)
H σειρά 3 της BMW με κωδικό E36 ήταν ένα αυτοκίνητο που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα. Το σχήμα της είναι το πλέον αναγνωρίσμο το οποίο δεν είχε καμιά σχέση με τα συντηρητικά αμαξώματα των μέχρι τότε μοντέλων της. Σύγχρονο και αεροδυναμικό, δεν αποτασόταν τα χαρακτηριστικά που προσδιότιζαν μια ΒMW. Παράλληλα, η ποιότητα κατασκευής και η οδική συμπεριφορά ήταν πάρα πολύ καλές. Στον στάνταρ αξοπλισμό του αυτοκινήτου υπήρχε αερόσακκος οδηγού και ABS. 'Ενα πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο που μπορείτε να το βρείτε με τιμές που αρχίζουν από 1000 ευρώ
Chrysler Stratus (1995-2000)
Να και ένας εκπρόσωπος του αμερικάνικου ονείρου. Το Stratus έρχεται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και σίγουρα έχει ξεχωριστό στυλ. Όποιος είναι οπαδός της φιλοσοφίας big is beautiful ,θα αγαπήσει το stratus που δίνει απλόχερα εμφάνιση, χώρους, πλήρη εξοπλισμό (υδραυλικό τιμόνι a/c, 2 αερόσακκους) καλή οδική συμπεριφορά, και καλές επιδόσεις αλλά και σχετικά καλή αξιοπιστία. Στα μείον θα συγκαταλέγαμε τον κυβισμό του που είναι στα 2 λίτρα (με ότι συνεπάγεται αυτό σε τέλη κυκλοφορίας), την τσιμπημένη κατανάλωση και τα σχετικά ακριβά σέρβις. Με 1000 ευρώ όμως to Stratus φαντάζει "κελεπούρι"!
Οι Ιταλοί πάντα είχαν τις μαγικές πένες που σχεδίαζαν αυτοκίνητα με ξεχωριστό στυλ. Και η περίπτωση του πρώτου Fiat Punto έρχεται να επιβεβαιώσει αυτόν τον κανόνα. Σχεδιασμένο από τον ευφυή Giugaro, το Punto ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής που είχε τα πίσω φώτα κάθετα τοποθετημένα στις πίσω κολώνες στυλ που υιοθετήθηκε από τότε σε πολλά μεταγενέστερα μοντέλα.. Το Punto ήταν επίσης από τα πρώτα αυτοκίνητα που έκανε χρήση της φιλοσοφίας του ψηλού αυτοκινήτου με στόχο τη μέγιστη εκμετάλλευση χώρου, κάτι που επίσης υιοθετήθηκε από σχεδόν όλα τα μετέπειτα μοντέλα της κατηγορίας. Εκτός εκτός από ανεξίτηλο στυλ προσφέρει πολύ καλούς χώρους, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, οικονομία στο καύσιμο, μέχρι και εκρηκτικές επιδόσεις στην έκδοση GT με τον turbo κινητήρα των 1,4 λίτρων. Άλλοι κινητήρες που είναι διαθέσιμο είναι αυτοί των 1,1 λίτρων και 55 ίππων, 1,3 λίτρων και 75 ίππων και αργότερα 86 ίππων. Εδώ οφείλουμε να ενημερώσουμε για την όχι και τόσο καλή αξιοπιστία του αυτοκινήτου όσον αφορά τα ηλεκτρικά του συστήματα. Ωστόσο με μια καλή έρευνα, μπορεί κανείς να βρει ένα καλοδιατηρημένο Punto παίρνοντας και ρέστα από το χιλιάρικο.
Fiat Tempra sedan και Station Wagon (1990-96)
Και στην περίπτωση του Fiat Tempra οι Ιταλοί σχεδιαστές δημιούργησαν ένα σχήμα που έδειξε το δρόμο όχι μόνο σε μετέπειτα μοντέλα της Fiat αλλά και άλλων κατασκευαστών. Αρκετά μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τους ανταγωνιστές του στη δεκαετία του '90, δεν δείχνει ακόμη και σήμερα "λίγο" σταθμευμένο δίπλα σε σύγχρονα αυτοκίνητα. Ιδιαίτερα η έκδοση station που έχει ακόμη μαγαλύτερο ύψος, πλησιάζει ακόμη πιο κοντά στα σύγχρονα μοντέλα καθώς έχει πολύ ελκυστικά "οπίσθια". Οι τιμές του Tempra ως μεταχειρισμένο, αρχίζουν κάτω από 1000 ευρώ.
Hyundai SCoupe facelift (1992-96)
Τελικά όπου βάζουν την πένα τους οι Ιταλοί το αποτέλεσμα είναι (σχεδόν) πάντα ένα καλαίσθητο αυτοκίνητο. Ένα λοιπόν από τα πάρα πολλά αυτοκίνητα που έχει σχεδιάσει ο ταλαντούχος σχεδιαστής Giugiaro, ήταν και το SCoupe. Ειδικά στην facelift εκδοχή του το SCoupe δείχνει ομορφότερο σχεδιαστικά από πολλά μεταγενέστερα μοντέλα της Hyundai. Φορούσε έναν κινητήρα 1,5 λίτρων στην απλή έκδοση και στην γρήγορη τον ίδιο κινητήρα με turbo. Ηταν επίσης αξιόπιστο και στην έκδοση turbo γρήγορο, όχι όμως και με αντίστοιχα καλή οδική συμπεριφορά.
Kia Sportage (1993-04)
Το Sportage είναι ένα SUV από την Kia που διαθέτει όλα τα στοιχεία που μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας. Επιβλητικό στυλ, μεγάλους τροχούς και απόσταση από το έδαφος. Εκεί που τα χαλάει είναι στον κινητήρα του που έχει χωρητικότητα 2 λίτρων οπότε τα τέλη κυκλοφορίας είναι τσουχτερά όπως και η κατανάλωση σε καύσιμο. Με 1000 ευρώ όμως έχετε ένα αυτοκίνητο με στυλ που ανταγωνίζεται επάξια σύγχρονα SUV και όχι μόνο.
Τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo, ποτέ δεν διακρίθηκαν στον τομέα της αξιοπιστίας. Αυτό όμως δεν ήταν ποτέ εμπόδιο στο να είναι Νο1 στην καρδιά πολλών από εμάς για πολλούς άλλους λόγους. Ένας από αυτούς είναι και αυτός του στυλ που έχουν. Ειδικά στην περίπτωση της 145, οι σχεδιαστές της (συμμετείχε και ο "δικος μας" Ανδρέας Ζαπατίνας) πρέπει να είχαν μεγάλη έμπνευση. Γι' αυτό και πολλά μεταγενέστερα μοντέλα ενσωμάτωσαν σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από αυτήν. Μοναδικό εμπρός μέρος με το έμβλημα της Alfa Romeo στο προσκήνιο, σφηνοειδές αμάξωμα, μοναδικά οπίσθια με σημεία αναφοράς το πλατύ V, που σχηματίζει το πίσω τζάμι, και τα "γατίσια" πίσω φώτα. Η 145 εκτός από στυλάτη, έσπασε το 1994 την αρνητική παράδοση των Alfa Romeo στην ποιότητα κατασκευής. Το αμάξωμα της δείχνει ακόμη και με τα σημερινά κριτήρια στιβαρό, και οι Boxer κινητήρες της (1.35, 1.6 και 1.7 λίτρων) ακούγονται υπέροχα. Στον τομέα της αξιοπιστίας ειδικά στα πρώτα μοντέλα υπάρχει θέμα με τα ηλεκτρικά. Μια καλοσυντηρημένη Alfa 145 μπορεί να γίνει δική σας με αρχική τιμή κάτω από 1000 ευρώ.
Audi 80
(1986-1991)
(1991-1996)
Οταν παρουσιάστηκε το 1986 η σειρά 80 από την Audi, κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ένας συντηρητικός γερμανός κατασκευαστής θα μπορούσε να ρίξει στην παραγωγή ένα τόσο πρωτοποριακό σχήμα. Καμπύλες παντού, εντυπωσιακή αεροδυναμική ακόμα και με τα σημερινά μέτρα και σταθμά, και σιλουέτα που προσδιόρισε τη σχεδιαστική γραμμή στα μετέεπιτα μοντέλα της εταιρίας για τα επόμενα 20 χρόνια. Ακόμη και σήμερα, τα αυτοκίνητα της σειράς 80 παρκάρουν άνετα και χωρίς ντεμοντέ συμπλέγματα δίπλα σε σύγχρονα αυτοκίνητα. Ιδιαίτερα η τελευταία γενιά του μοντέλου (1991-96) επέβαλλε τη μόδα των μεγαλύτερης διάστασης τροχών που ακολουθήθηκε από όλους τους κατασκευαστές στα μετέπειτα μοντέλα τους. Το αυτοκίνητο εκτός από όμορφο και αειθαλές σχήμα, έχει να επιδείξει και πολύ καλή αξιοπιστία σύμφωνα και με τη δική μας έρευνα στο carbloggergr.
Ένα Audi της σειράς 80 σε καλή κατάσταση μπορεί να αποκτήσει κανείς με τιμή κάτω των 1000 ευρώ.
BMW 3 E36 (1991-1998)
H σειρά 3 της BMW με κωδικό E36 ήταν ένα αυτοκίνητο που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα. Το σχήμα της είναι το πλέον αναγνωρίσμο το οποίο δεν είχε καμιά σχέση με τα συντηρητικά αμαξώματα των μέχρι τότε μοντέλων της. Σύγχρονο και αεροδυναμικό, δεν αποτασόταν τα χαρακτηριστικά που προσδιότιζαν μια ΒMW. Παράλληλα, η ποιότητα κατασκευής και η οδική συμπεριφορά ήταν πάρα πολύ καλές. Στον στάνταρ αξοπλισμό του αυτοκινήτου υπήρχε αερόσακκος οδηγού και ABS. 'Ενα πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο που μπορείτε να το βρείτε με τιμές που αρχίζουν από 1000 ευρώ
Chrysler Stratus (1995-2000)
Να και ένας εκπρόσωπος του αμερικάνικου ονείρου. Το Stratus έρχεται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και σίγουρα έχει ξεχωριστό στυλ. Όποιος είναι οπαδός της φιλοσοφίας big is beautiful ,θα αγαπήσει το stratus που δίνει απλόχερα εμφάνιση, χώρους, πλήρη εξοπλισμό (υδραυλικό τιμόνι a/c, 2 αερόσακκους) καλή οδική συμπεριφορά, και καλές επιδόσεις αλλά και σχετικά καλή αξιοπιστία. Στα μείον θα συγκαταλέγαμε τον κυβισμό του που είναι στα 2 λίτρα (με ότι συνεπάγεται αυτό σε τέλη κυκλοφορίας), την τσιμπημένη κατανάλωση και τα σχετικά ακριβά σέρβις. Με 1000 ευρώ όμως to Stratus φαντάζει "κελεπούρι"!
Fiat Panda Ι (1980-2003)
Τι γυρεύει -θα σκεφτεί κανείς- το τετράγωνο Panda στη λίστα των στυλάτων αυτοκινήτων; Κι όμως το Panda είναι το αυτοκίνητο που είναι πλεον all time classics δίπλα σε θρύλους όπως τα Mini Couper, Citroen 2CV και τον σκαραβαίο της VW κατά τη γνώμη μας. Σχεδιασμένο από τον Giugaro πρωτοβγήκε στην παραγωγή το 1980 και παραγόταν για 23 ολόκληρα χρόνια(!!). Μπορεί το εσωτερικό του να είναι σπαρτιάτικο με ελάχιστα χαρακτηριστικά άνεσης, δεν παύει όμως να είναι ξεχωριστό σε σχεδίαση και φιλοσοφία, φθηνό στη συντήρηση και οικονομικό στην κατανάλωση. Είναι ένα αυτοκίνητο που πρεσβεύει τη φιλοσοφία του σύγχρονου αυτοκινήτου του λαού, το αυτοκίνητο του φοιτητή και του παντοτινού νέου. Δικό σας με κινητήρες 750, 903 και 1000 κυβικών εκατοστών και τιμή κάτω των 1000 ευρω.
Fiat Punto Ι (1993-1999)
Fiat Tempra sedan και Station Wagon (1990-96)
Και στην περίπτωση του Fiat Tempra οι Ιταλοί σχεδιαστές δημιούργησαν ένα σχήμα που έδειξε το δρόμο όχι μόνο σε μετέπειτα μοντέλα της Fiat αλλά και άλλων κατασκευαστών. Αρκετά μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τους ανταγωνιστές του στη δεκαετία του '90, δεν δείχνει ακόμη και σήμερα "λίγο" σταθμευμένο δίπλα σε σύγχρονα αυτοκίνητα. Ιδιαίτερα η έκδοση station που έχει ακόμη μαγαλύτερο ύψος, πλησιάζει ακόμη πιο κοντά στα σύγχρονα μοντέλα καθώς έχει πολύ ελκυστικά "οπίσθια". Οι τιμές του Tempra ως μεταχειρισμένο, αρχίζουν κάτω από 1000 ευρώ.
Honda Civic 3d
(1988-1991)
(1991-1995)
Οι άνθρωποι της Honda δημιουργούσαν από πάντα ξεχωριστά αυτοκίνητα από όλες τις απόψεις. Κινητήρες διαμάντια και αμαξώματα που μόνο αδιάφορα δεν χαρακτηριζόταν. Τα Civic στα οποία αναφερόμαστε έχουν και το ατού της αξιοπιστίας καθώς έχουν διακριθεί τόσο στις έρευνες αξιοπιστίας μεγάλων οργανισμών (TUV, ADAC, Warranty Direct κλπ) όσο και στη δική μας έρευνα. Τα Civic της εποχής φορούσαν κινητήρες 1.2, 1.3, 1.5 και 1.6 λίτρων γεγονός που διευκολύνει την επιλογή του αγοραστή. Και στην περίπτωση αυτή, παίρνουμε ρέστα από το χιλιάρικο.
Hyundai SCoupe facelift (1992-96)
Τελικά όπου βάζουν την πένα τους οι Ιταλοί το αποτέλεσμα είναι (σχεδόν) πάντα ένα καλαίσθητο αυτοκίνητο. Ένα λοιπόν από τα πάρα πολλά αυτοκίνητα που έχει σχεδιάσει ο ταλαντούχος σχεδιαστής Giugiaro, ήταν και το SCoupe. Ειδικά στην facelift εκδοχή του το SCoupe δείχνει ομορφότερο σχεδιαστικά από πολλά μεταγενέστερα μοντέλα της Hyundai. Φορούσε έναν κινητήρα 1,5 λίτρων στην απλή έκδοση και στην γρήγορη τον ίδιο κινητήρα με turbo. Ηταν επίσης αξιόπιστο και στην έκδοση turbo γρήγορο, όχι όμως και με αντίστοιχα καλή οδική συμπεριφορά.
Lancia Ypsilon (1996-2003)
Όπως έγινε αντιληπτό, τα Ιταλικά μοντέλα έχουν την τιμητική τους στη λίστα μας. Το Lancia Y λοιπόν δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα αυτή. Βασισμένο στο σασί του πρώτου Fiat Punto, ξεχωρίζει για το νεανικό του στυλ τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό του. Φοράει τους κινητήρες του Punto εξαιρουμένου του Turbo των 1,4 λίτρων και είχε κλέψει καρδιές ιδιαίτερα του γυναικείου φύλου. Διαθέτει τα χαρακτηριστικά του Punto που αναφέραμ προηγουμένως. Δικό σας με τιμή έναρξης κάτω από 1000 ευρώ
Kia Sportage (1993-04)
Το Sportage είναι ένα SUV από την Kia που διαθέτει όλα τα στοιχεία που μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας. Επιβλητικό στυλ, μεγάλους τροχούς και απόσταση από το έδαφος. Εκεί που τα χαλάει είναι στον κινητήρα του που έχει χωρητικότητα 2 λίτρων οπότε τα τέλη κυκλοφορίας είναι τσουχτερά όπως και η κατανάλωση σε καύσιμο. Με 1000 ευρώ όμως έχετε ένα αυτοκίνητο με στυλ που ανταγωνίζεται επάξια σύγχρονα SUV και όχι μόνο.
Mazda 121 (1991–1998)
Ενδεχομένως να ξένισε το αγοραστικό κοινό όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 1991 μη θυμίζοντας κανένα άλλο αυτοκίνητο της τότε εποχής καθώς είχε πολλές καμπύλες και ήταν ασυνήθιστα ψηλό για τα τότε στάνταρ. Σήμερα όμως φαίνεται μοντέρνο και ξεχωριστό και δύσκολα ένα απαίδευτο μάτι μπορεί να καταλάβει ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ίσως και 20ετίας! Ο κινητήρας είναι 1,3 λίτρων και 55 ή 75 λιππων, συνεπάγεται χαμηλά πάγια έξοδα (τέλη κυκλφορίας και ασφάλειας), ωστόσο είναι ικανός να κινήσει με ικανοποιητικούς ρυθμούς το ελαφρύ αμάξωμα. Δίνοντας 1000 ευρώ, παίρνετε και ρέστα! Μην περιμένετε όμως τις σύγχρονες ανέσεις (υδραυλικό τιμόνι, A/C), παίρνετε όμως ένα προσιτό και αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Mazda 323F (1989-1994)
Πάλι Mazda! Αυτή τη φορά το μοντέλο 323F. Σπορ γραμμή ανακλινόμενα φώτα, φαρδύ, χαμηλό, καταφέρνει ακόμη και σήμερα να γυρίζει κεφάλια. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων και 90 ίππων δύναται να κινήσει ζωηρά το αυτοκίνητο διαθέτοντας πολύ καλά αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές και είναι αρκετά οικονομικός. Το αυτοκίνητο διαθέτει καλορυθμισμένη ανάρτηση όμως παρόλο την σπορ εμφάνιση, το κράτημα στο δρόμο είναι απλά καλό καθώς επιτρέπει το αμάξωμα να παίρνει κλίσεις στις στροφές. Από άποψη αξιοπιστίας το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο.
Ένα ελκυστικό πακέτο λοιπόν που μπορεί να γίνει δικό σας με τιμή μόλις κάτω από 1000 ευρώ!
Mazda 323 (1994-1998) coupe και F
Οι σχεδιαστικές ακροβασίες της Mazda τη δεκαετία του '90, μπορεί να μην είχαν και τόσο μεγάλη απήχηση, ωστόσο δημιούργησαν κάποια πολύ ενδιαφέροντα οπτικά αυτοκίνητα που έλκουν το μάτι ακόμη και σήμερα, όπως τα 323F και coupe της 8ης σειράς του 323. Εκτός από τη σχεδίαση -ιδιαίτερα του coupe που παραπέμπει σχεδιαστικά σε αυτοκίνητα που δημιουργήθηκαν 10 και 15 χρόνια μετά- μεγάλο ατού είναι η διάθεση τους με κινητήρα 1,3 λίτρων (λόγω τελών κυκλοφορίας) και η παροιμοιώσης αξιοπιστίς τους ως γνήσια ιαπωνικά!
Mazda MX3 (1991-1998)
Ακόμη ένα Mazda στη λίστα με προσιτά στυλάτα αυτοκίνητα. Το MX3 βγήκε στην παραγωγή όταν οι κατασκευαστές είχαν ξεχάσει την κατηγορία των προσιτών κουπε. Με το μοναδικό του σχήμα έκλεψε καρδιές. Εκτός από στυλ το αυτοκίνητο ήταν προικισμένο και με καλή οδική συμπεριφορά αλλά και με αξιοπιστία, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για όποιον βρίσκεται σε αναζήτηση προσιτού στυλάτου σπορ αυτοκινήτου. Οι κινητήρες που φοράει είναι των 1,6 και 1,8 λίτρων, κάτι που δεν το καθιστά ασύμφορο από άποψη πάγιων εξόδων. Οι τιμές του MX3 αρχίζουν από 1000 ευρώ.
Mercedes 190
Τα αυτοκίντα της Mercedes πάντα είχαν μια αρχοντική αύρα και τύχαιναν ιδιαίτερης εκτίμησης στον Έλληνα καταναλωτή. Η 190 αν και για πολλά χρόνια της σειράς μοντέλων της φίρμας, είχε όλα εκείνα τα εμφανισιακά στοιχεία που προσδιόριζαν τότε αλλά και τώρα μια Mercedes. Μια καλογιαλυσμένη 190 σίγουρα ακόμη και σήμερα δεν περνάει απαρατήρητη ακόμη και αν είναι 20 (ή και περισσότερων) ετών. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ακόμη ένα ατού: Είναι 1800 κυβικών και άρα δε χρειάζεται να πληρώσουμε τα παράλογα τέλη κυκλοφορίας των δίλιτρων. Είχε επίσης την παροιμοιώδη αξιοπιστία των μοντέλων με το άστρο του παρελθόντος που μόνο με ιαπωνικά μοντέλα συγκρινόταν. Οι τιμές μιας 190 σε καλή κατάσταση αρχίζουν περίπου απο 1000 ευρώ.
Nissan 100NX (1990-1996)
Το 100NX παρουσιάστηκε σχεδόν ταυτόχρονα με το MX3 που παρουσιάσαμε προηγουμένως. Φορούσε κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων και είχε αρκετή απήχηση στη χώρα μας λόγω του ελκυστικού σχήματος του. Όπως και στο MAZDA MX3 το 100ΝΧ ήταν αρκετά ικανό στο δρόμο, αξιόπιστο και με χαμηλές απαιτήσει συντήρησης. Οι τιμές αρχίζουν από 1000 ευρώ περίπου για καλοδιατηρημένα 100ΝΧ 1,6 λίτρων.
Nissan Sunny N14 3d (1990-95)
Εδώ θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι αναφερόμαστε αποκλειστικά στην τρίθυρη έκδοση του μοντέλου που έχει ιδιαίτερο στυλ. Ο σχεδιασμός του πίσω μέρους του αυτοκινήτου σίγουρα αποτέλεσε πόλος έλξης και επηρέασε τη μορφή αυτοκινήτων ακόμη και ευρωπαίων κατασκευαστών όπως της Renault! Παράλλληλα ο κάτοχος του, εκτός από στυλ θα απολαύσει οικονομικούς κινητήρες αλλά και ιαπωνική αξιοπιστία. Οι τιμές ενός μεταχειρισμένου τρίθυρου Sunny με τον κωδικό Ν14 αρχίζουν λίγο κάτω από τα 1000 ευρώ.
Opel Corsa 2 (1993-2000)
Το 1993 η Opel έριξε στην αγορά το Opel Corsa της δεύτερης γενιάς, ένα αυτοκίνητο που ξέφευγε αισθητικά από την πεπατημένη γερμανική κουλτούρα που ήθελε (και θέλει) τα αυτοκίνητα με ένα σοβαρό προφίλ, χωρίς εξεζητημένες στιλιστικές επιλογές. Το Corsa είχε καμπύλες παντού, με το σχήμα της έλλειψης να κυριαρχεί στο σχήμα των φώτων, της οροφής και των πλευρικών παραθύρων. Παράλληλα το εσωτερικό του δεν θύμιζε τα σοβαρά εσωτερικά άλλων αυτοκινήτων και υιοθετούσε επίσης καμπύλες. Εκτός από στυλ, το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλά φτιαγμένο με υψηλά στάνταρ παθητικής ασφάλειας για την εποχή του. Παρόλο που δεν είχε την κοφτερή οδική συμπεριφορά κάποιων άλλων ανταγωνιστών του (Peugeot 106, Renault Clio), το Corsa κέρδισε το αγοραστικό κοινό με το στυλ την ποιότητα και την αξιοπιστία του. Με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων και 45 ίππων είναι πολύ αργό. Με τους άλλους κινητήρες (1,4 και1,6 λίτρων) το προ facelift facelift Opel Corsa κινείται σβέτα. Δικό σας με τιμές που αρχίζουν κάτω από 1000 ευρώ.
Peugeot 206 (1998-2012)
Ακόμη ένα Mazda στη λίστα με προσιτά στυλάτα αυτοκίνητα. Το MX3 βγήκε στην παραγωγή όταν οι κατασκευαστές είχαν ξεχάσει την κατηγορία των προσιτών κουπε. Με το μοναδικό του σχήμα έκλεψε καρδιές. Εκτός από στυλ το αυτοκίνητο ήταν προικισμένο και με καλή οδική συμπεριφορά αλλά και με αξιοπιστία, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για όποιον βρίσκεται σε αναζήτηση προσιτού στυλάτου σπορ αυτοκινήτου. Οι κινητήρες που φοράει είναι των 1,6 και 1,8 λίτρων, κάτι που δεν το καθιστά ασύμφορο από άποψη πάγιων εξόδων. Οι τιμές του MX3 αρχίζουν από 1000 ευρώ.
Mercedes 190
Τα αυτοκίντα της Mercedes πάντα είχαν μια αρχοντική αύρα και τύχαιναν ιδιαίτερης εκτίμησης στον Έλληνα καταναλωτή. Η 190 αν και για πολλά χρόνια της σειράς μοντέλων της φίρμας, είχε όλα εκείνα τα εμφανισιακά στοιχεία που προσδιόριζαν τότε αλλά και τώρα μια Mercedes. Μια καλογιαλυσμένη 190 σίγουρα ακόμη και σήμερα δεν περνάει απαρατήρητη ακόμη και αν είναι 20 (ή και περισσότερων) ετών. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ακόμη ένα ατού: Είναι 1800 κυβικών και άρα δε χρειάζεται να πληρώσουμε τα παράλογα τέλη κυκλοφορίας των δίλιτρων. Είχε επίσης την παροιμοιώδη αξιοπιστία των μοντέλων με το άστρο του παρελθόντος που μόνο με ιαπωνικά μοντέλα συγκρινόταν. Οι τιμές μιας 190 σε καλή κατάσταση αρχίζουν περίπου απο 1000 ευρώ.
Nissan 100NX (1990-1996)
Το 100NX παρουσιάστηκε σχεδόν ταυτόχρονα με το MX3 που παρουσιάσαμε προηγουμένως. Φορούσε κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων και είχε αρκετή απήχηση στη χώρα μας λόγω του ελκυστικού σχήματος του. Όπως και στο MAZDA MX3 το 100ΝΧ ήταν αρκετά ικανό στο δρόμο, αξιόπιστο και με χαμηλές απαιτήσει συντήρησης. Οι τιμές αρχίζουν από 1000 ευρώ περίπου για καλοδιατηρημένα 100ΝΧ 1,6 λίτρων.
Nissan Sunny N14 3d (1990-95)
Εδώ θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι αναφερόμαστε αποκλειστικά στην τρίθυρη έκδοση του μοντέλου που έχει ιδιαίτερο στυλ. Ο σχεδιασμός του πίσω μέρους του αυτοκινήτου σίγουρα αποτέλεσε πόλος έλξης και επηρέασε τη μορφή αυτοκινήτων ακόμη και ευρωπαίων κατασκευαστών όπως της Renault! Παράλλληλα ο κάτοχος του, εκτός από στυλ θα απολαύσει οικονομικούς κινητήρες αλλά και ιαπωνική αξιοπιστία. Οι τιμές ενός μεταχειρισμένου τρίθυρου Sunny με τον κωδικό Ν14 αρχίζουν λίγο κάτω από τα 1000 ευρώ.
Opel Corsa 2 (1993-2000)
Το 1993 η Opel έριξε στην αγορά το Opel Corsa της δεύτερης γενιάς, ένα αυτοκίνητο που ξέφευγε αισθητικά από την πεπατημένη γερμανική κουλτούρα που ήθελε (και θέλει) τα αυτοκίνητα με ένα σοβαρό προφίλ, χωρίς εξεζητημένες στιλιστικές επιλογές. Το Corsa είχε καμπύλες παντού, με το σχήμα της έλλειψης να κυριαρχεί στο σχήμα των φώτων, της οροφής και των πλευρικών παραθύρων. Παράλληλα το εσωτερικό του δεν θύμιζε τα σοβαρά εσωτερικά άλλων αυτοκινήτων και υιοθετούσε επίσης καμπύλες. Εκτός από στυλ, το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλά φτιαγμένο με υψηλά στάνταρ παθητικής ασφάλειας για την εποχή του. Παρόλο που δεν είχε την κοφτερή οδική συμπεριφορά κάποιων άλλων ανταγωνιστών του (Peugeot 106, Renault Clio), το Corsa κέρδισε το αγοραστικό κοινό με το στυλ την ποιότητα και την αξιοπιστία του. Με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων και 45 ίππων είναι πολύ αργό. Με τους άλλους κινητήρες (1,4 και1,6 λίτρων) το προ facelift facelift Opel Corsa κινείται σβέτα. Δικό σας με τιμές που αρχίζουν κάτω από 1000 ευρώ.
Peugeot 206 (1998-2012)
Το 206 όλοι το γνωρίζουμε. Ήταν το αυτοκίνητο που σχεδιαστικά δημιούργησε το στυλ που ακολούθησαν αργά ή γρήγορα όλοι οι κατασκευστές. Αμάξωμα που ήταν λίγο ψηλότερο από τα μοντέλα της εποχής του με εξαιρετικά κεκλιμένο παρμπρίτσ, αμυγδαλωτά φώτα και καμπύλες παντού, σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζεται παρωχημένο ακόμη και σήμερα. Οι κινητήρες είναι 1.1, 1.4,1.6 και 2.0 λίτρων (GTI). To 206 τα καταφέρνει καλά και στην οικονομία στο καύσιμο και στην οδική συμπεριφορά, παρόλο που δεν μπορεί να φτάσει το αδερφάκι του 106 στον τομέα αυτόν.
Renault Twingo (1992-2007)
To Twingo ήταν κι αυτό ένα αυτοκίνητο που τάραξε τα νερά της αυτοκίνησης με το ξεχωριστό στυλ του. Καμπύλες παντού, πρόσοψη που παραπέμπει σε χαμογελαστό πρόσωπο, σχεδίαση ενός όγκου και πολύχρωμο και πρωτότυπο εσωτερικό, ήταν χαρακτηριστικά άγνωστα το 1992 που παρουσιάστηκε. Σήμερα όμως το Twingo δείχνει ακόμα επίκαιρο και συνεχίζει να είναι ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο που χωράει παντού και ταυτόχρονα χωράει πολλά! Το Twingo κυκλοφόρησε κινητήρα 1,2 λίτρων με ισχύ αρχικά 55 ίππων και αργότερα με 60 και με 75 ίππους. Δυτυχώς κι εδώ υπάρχουν κάποια προβλήματα αξιοπιστίας συν το υψηλό κόστος των σέρβις που είναι και χαρακτηριστικό γενικά των αυτοκινήτων της Renault. Ένα καλόδιατηρημένο Twingo κανείς να βρει με τιμή κάτω των 1000 ευρώ.
Renault Megane Coupe (1996-2003)
Οι Γάλλοι έχουν ρίξει στην παραγωγή κατά καιρούς αυτοκίνητα στιλάτα που θα μείνουν αξέχαστα. Αν ρίξει κανείς μια ματιά στο παλιότερο Fuego, θα δυσκολευτεί πάρα πολύ να πιστέψει ότι ήταν ένα κουπέ που βγήκε στην παραγωγή το 1984. Στην περίπτωση του Megane Coupe το στυλ υπάρχει και το διαφοροποιεί αρκετά από το πεντάπορτο αδερφάκι του. Αρχικά ο βασικός κινητήρας ήταν αυτός των 1,6 λίτρων και αργότερα προστέθηκε και ο δεκαεξαβάλβιδος των 1,4 λίτρων. Χωρίς να βάζει φωτιά στο δρόμο το Megane Coupe εκτός από στύλ διέθετε και πολύ καλή οδική συμπεριφορά και καλή ποιότητα κατασκευής. Μπορείτε να το αποκτήσετε με τιμές κάτω των 1000 ευρώ.
Suzuki Swift
Το Swift παρουσιάστηκε το 1988 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το..2003 για 15 χρόνια δηλαδή! Αυτό από μόνο του δείχνει ότι το αυοκίνητο ήταν ανταγωνιστικό για 15 χρόνια από τη μέρα παρουσίασης του. Ειδικά η τρίθυρη έκδοση με τη σφηνοειφή γραμμή και το σπορτιφ look και τις καμπύλες παντού είναι πανέμορφη. Το Swift έχει διακριθεί και για τις επιδόσεις του ειδικά στην έκδοση GTI αλλά και στην αξιοπιστία του. Μπορείτε να το αποκτήσετε με τιμές κάτω των 1000 ευρώ.
Toyota Celica
(1985-1989)
(1989-1993)
Όποιοι από μας ήταν έφηβοι ή νέοι στα τέλη της δεκαετίας του '80 και τις αρχές του '90, σίγουρα θα θυμούνται τις εντυπωσιακές Celica της εποχής. Χαμηλές, φαρδιές και με ανακλινόμενα φώτα, εξαιρετικά κεκλιμένο παρμπριτς και σφηνοειδές σχήμα, ήταν το must του κάθε νέου στην ηλικία και στην καρδιά. Τα χρόνια πέρασαν και το σχήμα των Celica μόνο ξεπερασμένο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Η τιμή τους σήμερα ως μεταχειρισμένες όμως μπορεί να κάνει το τότε άπιαστο όνειρο μια πραγματικότητα με το αντίτιμο των 1000 (ή και λιγότερο) ευρώ! Εδώ το όνομα Toyota σημαίνει εγγύηση. Αν το μεταχειρισμένο που σας ενδιαφέρει είναι καλοσυντηρημένο, δεν θα σας προδώσει καθώς τα αυτοκίνητα σαν την Celica της Toyota έχουν δημιουργήσει το σημερινό image του κατασκευαστή.