Τα καλύτερα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα όλων των εποχών

Πολλοί παραδοσιακοί οπαδοί της πίσω κίνησης δηλώνουν προκλητικά "μπροστινή κίνηση = λάθος κίνηση" σε ένα αυτοκίνητο. Είναι όμως έτσι; Εχουν φτιαχτεί προσθιοκίνητα που ήταν ικανά να συγκινήσουν τους γνώστες του οδηγείν όχι μόνο με τις επιδόσεις τους αλλά και με την οδική συμπεριφορά και το κράτημα τους; Κι όμως υπάρχουν και μάλιστα πολύ αξιόλογα!


Αυτοκίνητα που όχι μόνο έβγαζαν τη δύναμη τους στο δρόμο μέσω των δυο μπροστινών κινητήριων τροχών αλλά και είχαν αυτό το μαγικό κοκκαλάκι της νυχτερίδας που τα έδινε κράτημα τρένου στις στροφές και ισορροπημένη οδική συμπεριφορά που έκανε τον πραγματικό οδηγό να αισθάνεται ότι το αυτοκίνητο ήταν προέκταση του σώματος του.
Μελετώντας πολλές και διάφορες λίστες περιοδικών και ιστότοπων καταλήξαμε στο carblogger.gr στη δική μας λίστα με τα καλύτερα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα με κριτήριο την οδική τους συμπεριφορά που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα. Τα αυτοκίνητα αυτά θεωρούμε ότι είναι καλύτερο να τα κατατάσσουμε κατά χρονολογική σειρά που παράχθηκαν και όχι με βάση κάποια αξιολόγηση τους.

Citroen Traction Avant 


Ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα στην ιστορία της αυτοκίνησης με την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς ήταν η Traction Avant που τη συνδύαζε με αυτοφερόμενο πλαίσιο και ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση. Παρόλο που με τα σημερινά δεδομένα η ισχύς του κινητήρα της δεν εντυπωσιάζει, είχε πολύ καλή οδική συμπεριφορά και κράτημα για τα μέτρα της εποχής, κάτι που την έκανε αγαπημένο αυτοκίνητο των gangsters αλλά και της αστυνομίας!

Citroen DS 


Ο διάδοχος της Traction Avant ήταν η ακόμη πιο πρωτοποριακή DS. Διαθέτοντας υδροπνευματική ανάρτηση (παγκόσμια πατέντα της Citroen) εκτός από άνεση έδινε στο αυτοκίνητο και εκπληκτική οδική συμπεριφορά. Αν ο οδηγός δεν τρόμαζε από τις μεγάλες κλήσεις που έπαιρνε το αυτοκίνητο στις στροφές, μπορούσε να κινηθεί με εξωπραγματικές ταχύτητες!

Mini Mk1 


Παρόλο που το Mini δεν ήταν φτιαγμένο για αυτοκίνητο με σπορ χαρακτηριστικά, είχε τροχούς στις άκρες του αμαξώματος, χαμηλό κέντρο βάρους και οδική συμπεριφορά που του χάρισε πολλές διακρίσεις σε αγώνες.

Lancia Fulvia Coupe


Παρόλο που η Fulvia με τα σημερινά μέτρα και σταθμά δεν θεωρείται δυνατό αυτοκίνητο, την εποχή που παράχθηκε ήταν ικανή να "κοντράρει" πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα. Οι πισωκίνητες Alfa Romeo και οι BMW ήχαν αποκτήσει έναν καθ' όλα υπολογίσιμο αντίπαλο!

Alfa Romeo Alfasud 


Παρότι η Alfasud δεν έγινε ποτέ μπεστ σέλλερ για την Alfa Romeo λόγω των προβλημάτων ποιότητας, διέθετε ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τεσσερεις τροχούς, 4 δισκόφρενα και δυνατούς κινητήρες. Η οδική της συμπεριφορά έμελλε να είναι σημείο αναφοράς και σύγκρισης για όποιο προσθιοκίνητο παράχθηκε για τα επόμενα 20 χρόνια!


Golf GTI Mk1


Όταν η VW άρχισε την παραγωγή του πρώτου GTI στην ιστορία της αυτοκίνησης, είχε προγραμματίσει την παραγωγή μερικών εκατοντάδων μονάδων ετησίως. Η ζήτηση όμως ήταν τόσο μεγάλη που η εταιρία δεν μπορούσε για πολύ καιρό να ανταπεξέλθει! Φυσικά ο λόγος ήταν πέρα από το ελκυστικό σουλούπι του, ο δυνατός κινητήρας, το άριστο κράτημα σε συνδυασμό με την προσιτή για τις δυνατότητες του τιμή.

Peugeot 205 GTI


Άλλος ένας φονέας γιγάντων το 205 GTI έγραψε τη δική του ιστορία στις σελίδες της αυτοκίνησης. Άκαμπτο σασί, ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά και πολύ καλές επιδόσεις συνέθεταν το εκρηκτικό κοκτέιλ του 205 που μόνο αδιάφορο δεν άφηνε τον ψαγμένο οδηγό. Και στους αγώνες το 205 διέπρεψε κάνοντας το αξέχαστο στις μνήμες πολλών ανθρώπων του χώρου.

Honda Prelude 4WS


Το Prelude είναι ένα από τα ξεχωριστά αυτοκίνητα στην ιστορία της αυτοκίνησης λόγω του επαναστατικού χαρακτηριστικού του αυτού της ενεργητικής τετραδιεύθυνσης. Οι πίσω τροχοί του αυτοκινήτου έστριβαν ανάλογα με την διεύθυνση των μπροστινών και την ταχύτητα του αυτοκινήτου δίνοντας του ευελιξία εντός πόλης, σταθερότητα στις καμπές και εκπληκτικό κράτημα σε δρόμους με στροφές.

Lotus Elan


Το αυτοκίνητο που για πολλούς ειδικούς έχει χαρακτηριστεί το καλύτερο προσθιοκίνητο όλων των εποχών έρχεται από τη Lotus με κινητήρα 1,6 λίτρων turbo από..την Isuzu! Κι εδώ έχουμε εκπληκτικό πάτημα στο δρόμο, άριστο κράτημα και ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά.

Renault Clio Williams


Οι Γάλλοι δίνουν το "παρών" στη λίστα μας με τα περισσότερα αυτοκίνητα και το Clio Williams έρχεται να επιβεβαιώσει τον κανόνα. Καλοφτιαγμένο και δυνατό είχε καλορυθμισμένη ανάρτηση που το έκανε να σημειώνει εκπληκτικούς χρόνους στην πίστα και πολλές νίκες στα ράλλυ.

Alfa Romeo GTV


Οι άνθρωποι της Alfa Romeo έχουν φτιάξει αυτοκίνητα-διαμάντια και η GTV είναι ένα από αυτά. Άριστο οδηγικά, έκανε τον οδηγό του να αναζητά τα όρια του και να απολαμβάνει την κάθε διαδρομή.

Peugeot 106 Rallye / GTI


Το λιλιπούτειο αυτό αυτοκίνητο ήταν ένα ακόμη καταπληκτικό δείγμα της Peugeot που έφτιαχνε αυτοκίνητα με γνώμονα την οδηγική ευχαρίστηση. Ακόμα και ο εκκεντρικός Jeremy Clarkson, παρουσιαστής της Αγγλικής εκπομπής Top Gear το κατέταξε τρίτο σε οδική συμπεριφορά παγκοσμίως το 1998 συγκρινόμενο με υπεραυτοκίνητα της εποχής.

Honda Civic Type-R


Το Type-R της πρώτης γενιάς ήταν ένα αυτοκίνητο αγωνιστικών προδιαγραφών ντυμένο με το "μανδύα" ενός αυτοκινήτου παραγωγής. Έβγαζε άνετα την ισχύ των 200 ίππων στο δρόμο παρότι προσθιοκίνητο και κρατούσε απίστευτα καλά.

Ford Focus RS


Το Focus RS (μαζί με το Civic Type-R) ήταν το αυτοκίνητο που ονειρευόταν οι φανς του Peugeot 106 GTI καθώς είχε την ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά του με πολύ περισσότερους ίππους και δυνατότητες. 

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...