Στις εποχές που διανύουμε οι περισσότεροι από εμάς ψάχνουμε ένα προσιτό αυτοκίνητο μικρής ή μικρομεσαίας κατηγορίας που πρώτα πρώτα να είναι λίγα κυβικά εκατοστά έτσι ώστε να έχει χαμηλά πάγια έξοδα αλλά και χαμηλή κατανάλωση. Είναι όμως πάντα η κατανάλωση καυσίμου προνόμιο των αυτοκινήτων της μικρής / μεσαίας κατηγορίας και των κυβικών εκατοστών; Όχι απαραίτητα. Στο άρθρο αυτό σας παρουσιάζουμε προσιτά αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας που τα καταφέρνουν εξίσου καλά ή και καλύτερα από κάποια μικρότερα στον τομέα της κατανάλωσης!
Το αγοραστικό κοινό για να κάνει οικονομία στο καύσιμο ψάχνει αυτοκίνητα μικρά με λίγα κυβικά και όχι αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας. Η μειωμένη ζήτηση μεσαίων αυτοκινήτων τα καθιστά κατά κανόνα αρκετά φθηνότερα από τα μικρά αυτοκίνητα! Στο άρθρο αυτό λοιπόν σας παρουσιάζουμε στο carblogger.gr αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας που έχουν κατανάλωση αυτοκινήτων μικρότερης κατηγορίας και λόγω της χαμηλής τιμής αγοράς τους σε σύγκριση με μικρότερα αυτοκίνητα συμφέρουν.
Στην αναζήτηση μας αυτή θέσαμε ως όριο την κατανάλωση 8 λίτρων βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα που τη συναντάμε και σε αυτοκίνητα μικρότερης κατηγορίας και κυβισμό 1,3 - 1,4 λίτρων.
Οι πραγματικές τιμές κατανάλωσης των αυτοκινήτων λήφθηκαν από το site www.spritmonitor.de. Στον ιστότοπο αυτόν, μπορεί να βρει κανείς στατιστικά στοιχεία για τιμές κατανάλωσης για όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανά τον κόσμο. Οι μέσες τιμές κατανάλωσης για κάθε μοντέλο προκύπτουν με βάση τις καταχωρίσεις πολλών οδηγών (κυρίως Ευρωπαίων), κάτι που εγγυάται κατά κάποιον τρόπο την εγκυρότητα των τιμών αυτών.
Αυτός που γνωρίζει λοιπόν κερδίζει.
Toyota Carina E 1,6 (1992-98): 7,2
H Carina ετκός από την παροιμοιώδη αξιοπιστία της παρουσιάζει και πολύ μικρή κατανάλωση βενζίνης που ανέρχεται στα 7,2 λιτρα / 100 χλμ. Τέτοια τιμή κατανάλωσης συναντάμε σε αυτοκίνητα με κινητήρες 1,3-1,4 λίτρων!
Mitsubishi Carisma (2002-04): 7,4
Το Carisma είναι ένα ακόμη αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας που διακρίνεται για την χαμηλή του κατανάλωση. Το αυτοκίνητο μέχρι το 1999 είχε έναν βασικό κινητήρα 1,6 λίτρων και 90 ίππων. Μετά το 1999 ο κινητήρας αναβαθμίστηκε στους 100 ίππους. Και στις δυο περιπτώσεις, η πραγματική κατανάλωση που παρατηρήσαμε ήταν στα 7,5 λιτ / 100 χλμ. Το Carisma ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως που εξοπλίστηκε με κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1,8 λίτρων έχοντας κατανάλωση μόλις 7,4 λίτρα / 100 χλμ!
Toyota Avensis 1 1,6 (1997-03):7,7
Ο αντικαταστάτης της Toyota Carina κληρονόμησε τις καλές επιδόσεις σε κατανάλωση καταναλώνοντας 7,7 λίτρα / 100 χλμ
Nissan Primera P11 (1995-02):7,8
Γενικά τα ιαπωνικά αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας φαίνεται να τα καταφέρνουν αρκετά καλά στον τομέα της κατανάλωσης. Ένα από αυτά είναι και το Primera της δεύτερης γενιάς με κινητήρα 1,6 λίτρων και κατανάλωση 7,8 λίτρων / 100 χλμ.
Opel Vectra B 1,6 (1995-02):7,8
Ο εκπρόσωπος της γερμανικής σχολής ακούει στο όνομα Opel Vectra της 2ης γενιάς. Η καλή αεροδυναμική του αυτοκινήτου και ο οικονομικός κινητήρας του συντέλεσαν στο να καταναλώνει μόλις 7,8 λίτρα / 100 χλμ
Ο εκπρόσωπος της γερμανικής σχολής ακούει στο όνομα Opel Vectra της 2ης γενιάς. Η καλή αεροδυναμική του αυτοκινήτου και ο οικονομικός κινητήρας του συντέλεσαν στο να καταναλώνει μόλις 7,8 λίτρα / 100 χλμ
Renault Laguna 1,6 (1998-00):7,8
Το Laguna της 1ης γενιάς μετά το φρεσκάρισμά του το 1998, εξοπλίστηκε με τον δυνατό και συνάμα οικονομικό κινητήρα της Renault με ισχύ 110 ίππω και κατανάλωση 7,8 λιτρα / 100 χλμ
Το Laguna της 1ης γενιάς μετά το φρεσκάρισμά του το 1998, εξοπλίστηκε με τον δυνατό και συνάμα οικονομικό κινητήρα της Renault με ισχύ 110 ίππω και κατανάλωση 7,8 λιτρα / 100 χλμ
Citroen C5 1,8(2000-07):8,0
Ο έταιρος Γάλλος στη λίστα μας ακούει στο όνομα Citroen C5 και καταναλώνει 8 λίτρα / 100 χλμ με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων και 125 ίππων.
Ο έταιρος Γάλλος στη λίστα μας ακούει στο όνομα Citroen C5 και καταναλώνει 8 λίτρα / 100 χλμ με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων και 125 ίππων.