Renault 19: Το αυτοκίνητο που έσωσε τη Renault από τη χρεωκοπία

Το 1984, η Renault ήταν κυριολεκτικά στο χείλος της καταστροφής, λόγω της πολύ κακής ποιότητας των προϊόντων της, που είχαν χτυπήσει εξαιρετικά χαμηλούς δείκτες αξιοπιστίας. Ιδιαίτερα τα Renault 14 και Renault 25, θεωρούνται ως η κορύφωση των προβλημάτων ποιότητας. Έπρεπε να βγάλει στην παραγωγή, ένα αυτοκίνητο που να ανατρέψει αυτό το κακό κλίμα εις βάρος της. Το ρόλο αυτό ανέλαβε το Renault 19


Η εξέλιξη του Renault 19 ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 1984 και διήρκεσε 42 μήνες. Το πρότζεκτ «Х53» είχε ως επείγοντα στόχο να βγάλει την εταιρεία από την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική θέση που είχε βρεθεί τότε. Η Renault ήταν κυριολεκτικά ένα βήμα πριν τη χρεωκοπία.


Στο πρότζεκτ εξέλιξης του 19, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή. Παρόλο που το  μοντέλο ήταν πρακτικώς έτοιμο από το 1986, η εταιρεία το υπέβαλε σε εξαντλητικές δοκιμές προτού το ρίξει στην παραγωγή, επί 2 ολόκληρα χρόνια! Διάφορα αντίτυπα του νέου αυτοκινήτου διήνυσαν συνολικά 7,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα, τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές, όσο και σε όλων των ειδών τα κλίματα και εξωτικά μέρη, από την Σαχάρα έως την Αρκτική, σε ακραίες συνθήκες (βροχή, χιόνι, υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες).

Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα εξέλιξης, δεν είχε αποφασιστεί το όνομα του νέου μοντέλου, ούτε καν το είδος του ονόματος, αριθμητικό ή λεκτικό. Μόλις μερικές εβδομάδες πριν την κυκλοφορία, έλαβε τελικά ένα όνομα: Renault 19, το οποίο έμελλε να είναι και το τελευταίο μοντέλο της εταιρείας με αριθμητικό όνομα.


Διαβάζοντας τα παραπάνω, εύκολα μπορούμε να καταλάβουμε γιατί και στις δικές μας έρευνες στο carblogger.gr οι αναφορές για το Renault 19 συνοδεύονται από υπερθετικά σχόλια για την αξιοπιστία του. Αναφορές που μιλούν ακόμη και για 300.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα με πολλές φορές πλημμελή συντήρηση αλλά και σκληρή χρήση!' 

Το Renault 19 παράχθηκε από το 1988 μέχρι το 1996. Σε κάποιες χώρες της λατινικής Αμερικής, η παραγωγή συνεχίστηκε μέχρι το 1999 To 1992 υπέστη μια μερική ανανέωση (facelift) όπου εμφανίστηκε με ανασχεδιασμένους μπροστινούς προβολείες και μάσκα και με ανασχεδιασμένα πίσω φώτα.


Αντικαταστάθηκε στην Ευρώπη από το Renault Megane. Μπορεί να βρει κανείς ως μεταχειρισμένο με τιμές κάτω των 1000 ευρώ.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...