Ποια αυτοκίνητα αντέχουν περισσότερο στο χρόνο; Μέρος 1ο

Με αφορμή το άρθρο της εφημερίδας "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" με τίτλο "Ποια αυτοκινήτα αντέχουν περισσότερο στο χρόνο" , σ' αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε κι εμείς με τη σειρά μας στο carbloggergr τη δικιά μας έρευνα για τα μοντέλα αυτοκίνητων που αντέχουν περισσότερο στο χρόνο. Δεν βασιζόμαστε σε ξένα δημοσιεύματα, αλλά στη δική μας συλλογή στοιχείων από δημόσιες συζητήσεις (forum) με αντικείμενο το αυτοκίνητο καθώς και αναφορές φίλων του blog. Μοντέλα αυτοκινήτων που προσφέρουν ακούραστα τις υπηρεσίες τους στον Έλληνα οδηγό οδηγούμενα στους ελληνικούς δρόμους κάτω από ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες. 



Έτσι λοιπόν βασιζόμενοι στην έρευνα που έχουμε κάνει και δημοσιεύσει στα άρθρα

 Ποιο ήταν το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε;
 Ποιο ήταν το πιο αναξιόπιστο / ζημιάρικο αυτοκίνητο που είχατε;
 Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει ένα αυτοκίνητο;
Οι φίλοι μιλάνε για τα αυτοκίνητα τους

 σας παρουσιάζουμε τα μοντέλα που βρήκαμε να αντέχουν περισσότερο στο χρόνο. Στο 1ο μέρος, θα παρουσιάσουμε τα Renault 19, Audi 80 B4, Toyota Carina

Renault 19 (1988-95)



Η εξέλιξη του Renault 19 ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 1984 και διήρκεσε 42 μήνες. Το πρότζεκτ «Х53» είχε ως επείγοντα στόχο να βγάλει την εταιρεία από την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική θέση που είχε βρεθεί τότε. Η Renault ήταν κυριολεκτικά στο χείλος της καταστροφής, λόγω της πολύ κακής ποιότητας των προϊόντων της, που είχαν χτυπήσει εξαιρετικά χαμηλούς δείκτες αξιοπιστίας. Ιδιαίτερα τα Renault 14 και Renault 25, θεωρούνται ως η κορύφωση των προβλημάτων ποιότητας.
Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία είχε αντιληφθεί ότι έπρεπε να βελτιώσει ριζικά την αξιοπιστία των μοντέλων της για να σπάσει το αδιέξοδο.
Για να το πετύχει αυτό, υπέβαλε σε εξαντλητικές δοκιμές προτού ρίξει το αυτοκίνητο στην παραγωγή, επί 2 ολόκληρα χρόνια επιπλέον παρόλο που το μοντέλο ήταν πρακτικώς έτοιμο από τον Απρίλιο του 1986! Διάφορα αντίτυπα του νέου αυτοκινήτου διήνυσαν συνολικά 7,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα, τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές, όσο και σε όλων των ειδών τα κλίματα και εξωτικά μέρη, από την Σαχάρα έως την Αρκτική, σε ακραίες συνθήκες (βροχή, χιόνι, υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες). Το αυτοκίνητο λανσαρίστηκε τελικά τον Μάιο του 1988.
Διαβάζοντας το παραπάνω κείμενο (πηγή Wikipedia), εύκολα μπορούμε να καταλάβουμε γιατί στις έρευνες μας οι αναφορές για το Renault 19 συνοδεύονται από υπερθετικά σχόλια για την αξιοπιστία του. Αναφορές που μιλούν ακόμη και για 300.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα με πολλές φορές πλημμελή συντήρηση αλλά και σκληρή χρήση!'
Το Renault 19 παράχθηκε από το 1988 μέχρι το 1996 που αντικαταστάθηκε στην Ευρώπη από το Renault Megane,. Μπορεί να βρει κανείς ως μεταχειρισμένο με τιμές κάτω των 1000 ευρώ.

Audi 80 B4 (1991-95)


Το Σεπτέμβρη του 1986, η Audi έβγαλε στην παραγωγή το Audi 80, ένα αυτοκίνητο που έσπασε τη συντηρητική ως τότε εικόνα της Audi και προκάλεσε αίσθηση με το αεροδυναμικό του σχήμα. Το αμάξωμά του ήταν 100% από γαλβανισμένο χάλυβα, κάτι που έδωσε μεγάλη αντοχή στο αμάξωμα του στη σκουριά.
Το 1991 υπέστη ένα εκτεταμένο facelift και βγήκε στην παραγωγή με τον κωδικό B4. Το αυτοκίνητο διακρίθηκε εκτός από το αεροδυναμικό αμάξωμα και την ποιότητα κατασκευής του και για την ταχύτητα και οδική συμπεριφορά των γρήγορων εκδόσεων του.
Και στη περίπτωση του Audi 80 B4, έχουμε αρκετές αναφορές από Έλληνες οδηγούς που έχουν φτάσει τα 300.000 χλμ με μηδενικά ή με ελάχιστα προβλήματα.
Και στην περίπτωση του Audi 80, το αυτοκίνητο μπορεί να αποκτηθεί ως μεταχειρισμένο με τιμές γύρω στα 1000 ευρώ. Είναι ένα αυτοκίνητο που λόγω της ποιότητας κατασκευής του αλλά και του αεροδυναμικού σχήματος του έχει ακόμα ζήτηση!

Toyota Carina (1988-96)


Toyota Carina II (1088-92)



                                                               Toyota Carina E (1992-98)

H Toyota Carina II παρουσιάστηκε το 1988 από την Toyota και είχε μέτρια επιτυχία στη χώρα μας. Η επόμενη έκδοση (Toyota Carina E) λανσαρίστηκε στην αγορά το 1992. Σε αντίθεση με τον προκάτοχο της, η Carina E ήταν ένα αυτοκίνητο που ο σχεδιασμός του έγινε με γνώμονα την ευρωπαϊκή αγορά. Το αμάξωμα του αυτοκινήτου ήταν μοντέρνο και αεροδυναμικό και οι κινητήρες που εξοπλιζόταν διακρινόταν τόσο για την τεχνολογία τους, όσο και για την απόδοση τους. Ιδιαίτερα η ο κινητήρας των 1,6 λίτρων είχε 16 βαλβίδες και 2 εκκεντροφόρους επικεφαλείς και ισχύ 115 ίππων, τιμή κορυφαία για την εποχή εκείνη. Το αυτοκίνητο επιτάχυνε από 0-100 σε 10 δλ, τιμή κορυφαία ακόμη και για αυτοκίνητο με κινητήρα 2,0 λίτρων! Παράλληλα, ήταν αρκετά οικονομικός σε καύσιμο.
Η Toyota Carina Ε έχει διακριθεί σε πολλές έρευνες αξιοπιστίας από διάφορους οργανισμούς. Στις δικές μας αναφορές από Έλληνες οδηγούς, πουθενά δεν έχει αναφερθεί πρόβλημα και επισκευής εκτός της προγραμματισμένης συντήρησης, με όλες τις αναφορές να αφορούν αυτοκίνητα με διανυθέντα ακόμα και με 300.000 χλμ.
Η Carina E παράχθηκε από το 1992 ως το 1998 και είχε μεγάλη απήχηση στο αγοραστικό κοινό της χώρας μας. Έτσι, μπορεί να βρει κανείς ένα αυτοκίνητο με καλό εξοπλισμό άνεσης με τιμές που κυμαίνονται από 1000 ως 1500 ευρώ περίπου.

Η συνέχεια στο 2ο μέρος εδώ

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...