Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αγωνίζονται να "πιάσουν" τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6!

Σε λιγότερο από ένα χρόνο θα αρχίσουν να ισχύουν οι δοκιμές εκπομπών ρύπων σε πραγματικές συνθήκες. Ωστόσο, μερικά σημερινά μοντέλα έχουν βρεθεί να μολύνουν μέχρι και 15 φορές περισσότερο από τα όρια των προδιαγραφών ρύπων Euro 6!


Σήμερα, όλοι οι κατασκευαστές κάνουν έναν αγώνα δρόμου ώστε τα μοντέλα τους να πληρούν τις εκπομπές ρύπων Euro 6 σε συνθήκες δρόμου.
Από την 1, Σεπτεμβρίου 2017 σύμφωνα με τις πηγές μας στο carblogger.gr, όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να υποβληθούν σε δοκιμή εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, ώστε να λάβουν την έγκριση τύπου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στις δοκιμές εκπομπών ρύπων σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης θα χρησιμοποιηθεί ένα φορητό σύστημα για την καταγραφή των ρύπων NOx και των ρύπων αιωρούμενων σωματιδίων (PM).
Παρόλο που σε λιγότερο από ένα χρόνο, οι εκπομπές ρύπων προδιαγραφών Euro 6 θα γίνονται σε συνθήκες "πραγματικού κόσμου" και θα αντικαταστήσουν τις σημερινές εργαστηριακές δοκιμές, μια νέα μελέτη από τον οργανισμό Transportation & Environment (T&E) διαπίστωσε ότι μερικά μοντέλα που παράγονται σήμερα, ρυπαίνουν πάνω από 15 φορές περισσότερο από τα σημερινά όρια Euro 6 οξειδίων του αζώτου υπό πραγματικές συνθήκες οδήγησης. 
Πιο συγκεκριμένα, ο T&E ανέλυσε τα δεδομένα των δοκιμών εκπομπών από περίπου 230 μοντέλα αυτοκινήτων diesel. Τα δεδομένα λήφθηκαν από τις έρευνες που πραγματοποιούνται από τις βρετανικές, γαλλικές και γερμανικές κυβερνήσεις, καθώς και από μια μεγάλη δημόσια βάση δεδομένων. Η κατάταξη των κατασκευαστών αυτοκινήτων δημιουργήθηκε με στοιχεία ρύπων σε συνθήκες οδήγησης. Τα βασικά ευρήματα ανά μάρκα αυτοκινήτου είναι:
  • Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα των Fiat και Suzuki ρυπαίνουν κατά μέσο όρο 15 φορές περισσότερο από το νόμιμο όριο NOx.
  • Τα πετρελαιοκίνητα των Renault-Nissan υπερβαίνουν το όριο πάνω από 14 φορές
  • Οι μάρκες της General Motors Opel / Vauxhall ρυπαίνουν 10 φορές περισσότερο 
  • Τα αυτοκίνητα diesel της Volkswagen ρυπαίνουν διπλάσια από το πρότυπο Euro 6

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι oi πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των Fiat 500Χ Suzuki ρυπαίνουν έως και 15 φορές πάνω από το ισχύον νομικό όριο για το NOx. Παρεμπιπτόντως, η Volkswagen, η οποία έχει εμπλακεί στο σκάνδαλο όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων Euro 5, βρέθηκε να μολύνει μόνο δύο φορές πάνω από το νόμιμο όριο σ'υμφωνα με τις προδιαγραφές Euro 6.
Το Volkswagen Polo 1.4 TDI βρέθηκε να έχει το χαμηλότερο αποτέλεσμα από όλα τα αυτοκίνητα των 26 κατασκευαστών που ελέγχθηκαν.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...