17 Νοε 2017

Κατάλογος: Ολα τα προσιτά μικρομεσαία αυτοκινητα με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας 135€ (1990-2010)

Ως γνωστο, τα τελη κυκλοφοριας των αυτοκινητων μεχρι το Νοεμβριο του ετους 2010 υπολογιζοταν με βαση τα κυβικα εκατοστα. Στο αρθρο αυτο παρουσιαζουμε στο carblogger.gr ολα τα προσιτα ως μεταχειρισμενα μικρομεσαια αυτοκινητα που εχουν κυβισμο κατω απο 1358 κ.εκ και πληρωνουν χαμηλα τελη κυκλοφοριας (135 ευρώ)


Παρόλο που έχει περάσει ουκ ολίγος καιρός από το 2010 που μέχρι τότε τα τέλη κυκλοφορίας υπολογιζόταν με βάση τον κυβισμό, πολλοί από εμάς ενδιαφέρονται για ένα πολύ προσιτό αυτοκίνητο με λίγα πάγια έξοδα. Καθώς τα τέλη κυκλοφορίας αποτελούν έναν πονοκέφαλο για τους ιδιοκτήτες κάθε τέλος ενός έτους, στο άρθρο αυτό στο carblogger.gr 'ολα τα προσιτά μεταχειρισμένα μικρομεσαία αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν μέχρι το 2010 και έχουν πολύ χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (135 ευρώ)

 Τελευταία ενημέρωση 11ος 2022

Alfa Romeo 145 / 146 (1993-97)


Η Alfa 145 / 146 οταν βγηκε στην παραγωγη ειχε τον Boxer κινητηρα των 1,35 λιτρων μεχρι το 1997.

Daihatsu YRV ( 2001-05)


Το YRV ηταν στην πραγματικοτητα ενα mini MPV αυτοκινητο, προσφερε ωστοσο χωρους μικρο.εσαιου. Ειχε τον κινητηρα 1,3 λιτρων της Toyota

Fiat Bravo / Brava / Marea (1999-01)


Η σειρα των Bravo /Brava /Marea βγηκε στην παραγωγη απο το 1995 με βασικο κινητηρα στα 1,4 λιτρα. Το 1999 ο κινητηρας αυτος αντικατασταθηκε με τον 1,24 λιτρων του Fiat Punto.

Fiat Stilo (2001-07)


Το Stilo φορουσε τον ιδιο κινητηρα των Bravo /Brava /Marea πων 1,24 λιτρων που προερχοταν απο το Punto.

Hyundai Accent (1994-2005)


Οι δυο πρωτες γενιες του Accent φορουσαν τον κινητηρα των 1,34 λιτρων.

Kia Rio (2000-05)


Το Rio της 1ης γενιας φορουσε τον κινητηρα των 1,3 λιτρων.

Mazda 323 (1989-03)


Όλα τα μοντέλα της σειράς 323 από το 1989 μέχρι το τέλος της παραγωγής του το 2003, είχαν ως βασικό κινητήρα αυτόν των 1,3 λίτρων της εταιρίας.

Mitsubishi Lancer (1990-07)


Οι γενιες του Lancer που παραχθηκαν μεταξυ 1990-2007 φορουσαν ως βασικο κινητηρα αυτον των 1,3 της εταιριας.

Mitsubishi Carisma (2002-04)


Το Carisma στην πραγματικοτητα επαιζε με βαση το μηκος του μεταξυ της μικρομεσαιας και της μεσαιας κατηγοριας. Αν και παραγοταν απο το 1995, στη χωρα μας διατιθετο μεταξυ 2002-04 που σταματησε η παραγωγη του με βασικο κινητηρα αυτον των 1,3 λιτρων.

Mitsubishi Space Star (1998-05)


Το Space star ηταν η πρωτη αποπειρα της Mitsubishi στην κατηφορια των μικρων πολυμορφικων. Σε ολη τη διαρκεια παραγωγης του διατιθετο με βασικο κινητηρα αυτον των 1,3 λιτρων της εταιριας.

Suzuki Baleno (1995-02)


Το Baleno φορουσε καθ ολη τη διαρκεια διαθεσης του τον κινητηρα 1,3 λιτρων της εταιριας.

Suzuki Liana (2001-07)


Το Liana ηταν ο αντικαταστατης του Baleno και ειχε κι αυτο ως βασικο κινητηρα αυτον των 1,3 λιτρων.

Toyota Corolla (1990-98)


Η Corolla της 7ης γενιας και της 8ης (μεχρι το 1998) φορουσε κινητηρα 1,3 λιτρων. Μετα το facelift της 8ης γενιας εγινε και αλλαγη στον βασικο κινητηρα στα 1,4 λιτρα.

Οπως διαπιστωσατε κι εσεις υπαρχουν ουκ ολιγα μοντελα που με κινητηρες 1,3 λιτρων πληρωνουν χαμηλα τελη κυκλοφοριας!

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...