11 Νοε 2017

Εξουσιοδοτημένο συνεργείο η όχι για το service του αυτοκινήτου μας;

 Ενα ερωτημα που προβληματιζει πολλους απο εμας σε σχεση με το αυτοκινητο μας ειναι πού να κανουμε το service του.  Στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της αντιπροσωπειας ή σε κάποιο αλλο συνεγειο; Ιδιαιτερα οταν το αυτοκινητο μας βγει εκτος εγγύησης, ο προβληματισμος αυτος ειναι ακομα πιο εντονος, ειδικα οταν συμβαινουν καποια περιστατικα σαν αυτα που θα αναφερουμε.

Διαβαζοντας πολλα απο τα αρθρα που αφορουν τι πρεπει να προσεχουμε οταν αγοραζουμε μεταχειρισμενο αυτοκινητο, βλεπουμε οτι ως επι το πληστον συνισταται τα service του αυτοκινητου προς αγορα να εχουν γινει σε εξουσιοδοτημενο του εκαστοτε κατασκευαστη. Τι γινεται ομως στην περιπτωση που εξουσιοδοτημενο συνεργειο αισχροκερδει εις βαρος του πελατη κανωντας εργασιες που δεν διορθωνουν το προβλημα χρεωνονυας εργασια και ανταλλακτικα αντιστοιχα;

Εχουμε δυο τετοια προσφατα παραδειγματα απο προσωπικους μας  φιλους οπου εξουσιοδοτημενα συνεργεια αποπειραθηκαν να χρεωσουν αρκετα εως πολλα περισσοτερα στους πελατες τους. 

1)
Πριν 3 η 4 χρονια προσωπικη μας φιλη κατοχος ενος Seat Ibiza 1,4 αντιμετωπισε ενα προβλημα με τον αυτοματο κλιματισμο του αυτοκινητου της. Το εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Seat στην ανατολικη θεσσαλονικη διεγνωσε προβλημα στον εγκεφαλο του αυτοματου κλιματισμου και της ειπε οτι χρηζει αντικαταστασης με κοστος..700 ευρω! Ευτυχως δεν εμπιστευτηκε την αντιπροσωπεια αλλα εναν ηλεκτρολογο που της συστησαν ο οποιος ελυσε το προβλημα αμεσα αποσυνδεοντας για λιγο τους πολους της μπαταριας!

2)
Πριν εναν μηνα ενας αλλος προσωπικος μας φιλος κατοχος ενος Hyundai i20 αντιμετωπιζε προβλημα στο αυτοκινητο του καθως ετρεμε το τιμονι καθώς οδηγουσε.
Στην πρωτη επισκεψη του στην αντιπροσωπεια της Hyundai στην ανατολικη θεσσαλονικη, του αντικατεστησαν τις δαγκανες των φρενων. Καθως το προβλημα δεν διορθωθηκε, επισκεφτηκε για δευτερη φορα το εξουσιοδοτημενο συνεργειο οπου του αλλαξαν τις δισκοπλακες. Το προβλημα συνεχιζοταν και στην τριτη επισκεψη του η αντιπροσωπεία τον ενημέρωσε ότι έχει πρόβλημα το αριστερό μουαγιέ και πρέπει να αλλαχτεί και η κρεμαγιέρα, κάτι που ήταν πολύ δαπανηρό, όσον αφορά την κρεμαγιέρα! Να σημειώσουμε εδώ ότι το αυτοκίνητο του φίλου μας ήταν εκτός εγγύησης, οπότε πλήρωσε στις δυο παραπάνω περιπτώσεις.
Τελικά ο φίλος μας απευθύνθηκε σε έναν μηχανικό στη γειτονιά του και όχι στην αντιπροσωπεία ο οποίος και βρήκε ότι είχε πρόβλημα το δεξί μουαγιέ μόνο, το οποίο και αντικατέστησε με πολύ μικρό κόστος!


Και στις 2 περιπτώσεις βλέπουμε ότι οι αντίστοιχες αντιπροσωπείες, είτε δεν πολυδίνουν σημασία στο πρόβλημα και προβαίνουν σε επισκευές που δεν το λύνουν, είτε προτείνουν λύσεις για να γεμίσουν το ταμείο τους εις βάρος του πελάτη.

Οφείλουμε ωστόσο να ομολογήσουμε ότι όλες οι αντιπροσωπείες δεν εμπίπτουν στις παραπάνω περιπτώσεις, και υπάρχουν ευσυνείδητα και έμπειρα εξουσιοδοτημένα συνεργεία που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.

Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, δεν πρέπει να είμαστε εφισυχασμένοι. Όταν η αντιπροσωπεία αξιολογεί μια μεγάλου κόστους επισκευή για το αυτοκίνητο μας, πρέπει να πάρουμε σίγουρα και μια δεύτερη γνώμη.

Ωστόσο, δεν θα πρέπει να απευθυνόμαστε στον οποιονδήποτε, αλλά το καλύτερο είναι να επιλέξουμε κάποιο συνεργείο που επισκευάζει αυτοκίνητα της μάρκας που έχουμε.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...