To come back ενός θρύλου όπως η Toyota Supra δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολη υπόθεση, καθώς ο νέος πρέπει να είναι καλύτερος από τον παλιότερο. Με αφορμή λοιπόν την παρουσίαση της 5ης γενιάς του μοντέλου, κάνουμε μια ανασκόπηση στο παρελθόν της.
Η ιστορία της Supra αρχίζει από το το 1978, όταν παρουσιάστηκε η 1η γενιά του μοντέλου, το 1978. Το όνομα του μοντέλου ωστόσο ήταν Celica Supra, κάτι που υποδήλωνε ότι επρόκειτο για μια δυνατότερη Celica, παρά μια καθαρόαιμη υλοποίηση ενός ξεχωριστού μοντέλου.
Το ίδιο συνέβη και με την 2η γενιά του μοντέλου ως προς το όνομα που ξεκίνησε την "καριέρα" του στο τέλος του 1981.
H 3η γενιά του μοντέλου αποποιήθηκε το όνομα Celica και έμεινε σχέτη "Supra". Η εξέλιξη του μοντέλου ήταν λοιπόν ανεξάρτητη από την Celica, τονίζοντας τον απόλυτο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Η 4η γενιά όμως ήταν η γενιά που παρουσιάστηκε το 1993 και έχτισε τον θρύλο της Supra. Η εξέλιξη της επίσης ήταν ανεξάρτητη από τη Celica. Στόχος των Ιαπώνων ήταν να ανταγωνιστούν τις Porsche και τις Ferrari της εποχής. Και τα κατάφεραν. Η κορυφαία έκδοση της Supra εξοπλιζόταν με κινητήρα 3 λίτρων turbo και ιπποδύναμης 320 ίππων έχοντας επιτάχυνση 4,1 δλ στα 0-100 και τελική ηλεκτρονικά περιορισμ΄νη στα 250 χλμ / ώρα
Η πέμπτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε πριν μερικές μέρες και φιλοδοξεί να διατηρήσει τα σκήπτρα της προηγούμενης γενιάς. Θα τα καταφέρει; Αν και δεν είναι αμιγώς εξελιγμένη από την Toyota (το σασί της βασίζεται στην BMW Z4) έχει μια καλή βάση. Θα έχει όμως την καθαρόαιμη αίσθηση της 4ης γενιάς; Για να δούμε..