20 Δεκ 2013

Αυτοκίνητα μεσαία με 1000 ευρώ!

Πριν μερικά χρόνια δεν πιστεύαμε ποτέ ότι με 1000 ευρώ θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε αυτοκίνητα "κούρσες" όπως συνηθίζουμε να τα λέμε, αυτοκίνητα ευρύχωρα, ασφαλή και καλά εξοπλισμένα με τιμή μόνο 1000 ευρώ! Οι καιροί άλλαξαν και η κρίση μαζί με την έλλειψη χρημάτων, έφερε και πολλές ευκαιρίες στο χώρο του μεταχειρισμένου. Ο οικογενειάρχης μπορεί πλέον με το εν λόγω ποσό να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο με τα όλα του χωρίς συμβιβασμούς στους χώρους, άνεση και ασφάλεια που δεν μπορεί να παρέχει ένα μικρό ή μικρομεσαίο αυτοκίνητο και συνάμα εξοπλισμένο με συστήματα άνεσης και ασφάλειας όπως κλιματισμό, ABS και αερόσακο οδηγού. Με το σκεπτικό αυτό σας παρουσιάζουμε την έρευνα μας ΄για αυτοκίνητα μεσαίας κλάσης που μπορεί να αποκτήσει κανείς μόνο με 1000 ευρώ!

Παρακάτω θα αναφέρουμε τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων αυτών. Επιλέξαμε τα αυτοκίνητα αυτά που έχουν κυβισμό μέχρι 1800 κ.εκ

Audi 80 (1986-96)



Το Audi 80 ιδιαίτερα μετά το "φρεσκάρισμα" του το 1991, είναι ένα αυτοκίνητο που ακόμη και σήμερα το σχήμα του παραμένει επίκαιρο. Έχει επιδείξει πολύ καλή αξιοπιστία και αντοχή στο χρόνο σύμφωνα με την έρευνα μας. Διατίθεται με κινητήρες 1,6 (75 και 101 ίππων) και 1,8 (90 ίππων). Με τον κινητήρα των 75 ίππων το αυτοκίνητο είναι αργό, οπότε θα σας συνιστούσαμε αυτό των 101 ίππων.

Alfa Romeo 155 (1992-98)



Το 1992 η Alfa Romeo έβγαλε στην αγορά την 155, ένα αυτοκίνητο που δεν είχε το μπριο άλλων μοντέλων της ιταλικής φίρμας. Το αμάξωμα είχε ώς βάση το Fiat Tipo / Tempra της εποχής, οι κινητήρες 1,7 και 1,8 λίτρων όμως ήταν αρκετά δυνατοί και μπορούσαν να κινήσουν το αυτοκίνητο σε ζωηρούς ρυθμούς.

BMW σειρά 3 (1991-98)



Η σειρά 3 της BMW είναι ένα πολύ δημοφιλές αυτοκίνητο στη χώρα μας που έχει διακριθεί στους τομείς της εξιοπιστίας ποιότητας και οδικής συμπεριφοράς. Ακόμη και στις μέρες μας μπορεί το σχήμα της να χαρακτηριστεί όμορφο. Από πλευράς εξοπλισμού διέθετε στάνταρ ABS και αερόσακκο οδηγού, όχι όμως και A/C. Οι κινητήρες 1,6 και 1,8 λίτρων είναι αρκετά δυνατοί, ικανοί να κινήσουν το αυτοκίνητο σε γράγορους ρυθμούς.

Citroen Xantia (1993-01)

Η Xantia ήταν το αυτοκίνητο της Citroen που εξοπλιζόταν με την υδροπνευματική ανάρτηση -μαγικό χαλί της εταιρίας και παρείχε τον τέλειο συνδυασμό άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Από πλευράς επιδόσεων, ο κινητήρας των 1,6 ΄λίτρων και 90 ίππων ήταν οριακός, αυτός όμως των 1,8 λίτρων μπορεούσε να κινήσει με ικανοποιητικούς ρυθμούς το αυτοκίνητο. Και η Xantia έχει διακριθεί στην  έρευνα μας αξιοπιστίας σαν ένα από τα αυτοκίνητα που αντέχει στο χρόνο

Ford Mondeo (1992-01)


Το Mondeo ήτσν το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της Ford που το 1992 αντικατέστησε το Sierra. Καλό ποιοτικά, με μεγάλους χώρους και ικανό στο δρόμο, το Mondeo τα πήγε ικανοποιητικά στη χώρα μας. Αρκετά μεταχειρισμένα και καλή κατάσταση υπάρχουν στην αγορά καθώς λόγω του συντηρητικού προφίλ του αυτοκινήτου είχε και συντηρητικούς ιδιοκτήτες. Από πλευρά κινητήρων δεν υπήρχε κάτι ξεχωριστό καθώς αυτός των 1,6 λίτρων απέδιδε 90 μόνον ίππους.


Hyundai Lantra (1995-00)


Την εποχή εκείνη τα Hyundai τα έβλεπε κανείς με μισό μάτι. Δεν είχαν και τόσα πολλά χρόνια στην ελληνική αγορά οπότε υπήρχε δισπιστία στο όνομα της Κορεάτικης φίρμας. Το Lantra της εποχής όμως γύρισε σελίδα για την εταιρία. Είχε αρκετά καλή οδική συμπεριφορά και ήταν καλοφτιαγμένο. Φορούσε 2 κινητήρες 1,6 115 ίππων και 1,8 130 ίππων που ήταν πολύ δυνατοί και μπορούασν να κινήσουν πολύ γρήγορα το αυτοκίνητο. Το Lantra, το έχουμε συμπεριλάβει για το λόγο αυτό στα γρήγορα αυτοκίνητο που δεν τους φαίνεται της δεκαετίας του '90

Lancia Dedra (1989-00)


Ακόμα ένας κλώνος μετά την Alfa 155 του Fiat Tipo / Tempra της εποχής. Βέβαια, ως Lancia, τόσο η ποιότητα όσο και το επίπεδο εξοπλισμού άνεσης δεν είχε καμιά σχέση με τα ξαδέρφια Fiat. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων με τους 80 ίππους κάθε άλλο παρά έβαζε φωτιά στην άσφαλτο. Η κατάσταση σωζόταν με τον 1,8 που απέδιδε καλά και μπορούσε να κινήσει ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Ιταλική οδική συμπεριφορά και άνεση σε υψηλά επίπεδα ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της Dedra

Mercedes 190 (1982-93)



Ακόμη ένα αυτοκίνητο που έχει διακριθεί στην έρευνα μας ως προς την αξιοπιστία και την αντοχή του στο χρόνο. Η 190, ειδικά όταν απέκτησε τον κινητήρα των 1,8 λίτρων, προτιμήθηκε πολύ από τους έλληνες καταναλωτές που πάντα είχαν μια αγάπη στα αυτοκίνητα με το άστρο. Η πιο προσιτή Mercedes της εποχής δεν έκανε καμιά έκπτωση σε ποιότητα και αξιοπιστία.

Nissan Primera (1990-95)


Το Primera ήταν το ευρωπαϊκότερο Nissan εκείνης της εποχής από άποψη χώρων, ποιότητας και οδικής συμπεριφοράς. Εκτός από τα παραπάνω ατού, είχε και ένα αρκετά δυνατό 1600άρη κινητήρα που με 102 ίππους κινούσε αρκετά γρήγορα το αυτοκίνητο.Και στον τομέα της αξιοπιστίας ως γνήσιο γιαπωνέζικο το Primera τα πάει πολύ καλά χωρίς να έχει ούτε μια αρνητική αναφορά.

Opel Vectra (1988-95)


Το Vectra εντυπωσίασε όταν παρουσιαστηκε με την πολύ καλή αεροδυναμική του. Σαν γερμανικό αυτοκίνητο, είχε ατού την ποιότητα κατασκευής. ¨οχι κάτι ιδιαίτερο σε οδική συμπεριφορά, και επιδόσεων καθώς ο βασικός κινητήρας των 1,5 λίτρων με τους 90 ίππους κινούσε μόλις αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο. Άλλη επιλογή ήταν αυτή με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων όπου η κατάσταση καλυτέρευε σε επίπεδο επιδόσεων.

Renault Laguna (1993-00)



Το Laguna έθεσε νέα στάνταρ σε επίπεδο παθητικής ασφάλειας. Ή Renault τη μέρα της παρουσίασης στους δημοσιογράφους έκανε επίδειξη της παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου συγκρούοντας δυο Laguna με 120 χλμ / ώρα χωρίς να πάθουν κάτι οι επιβαίνοντες - ανδρίκειλα. Είχε επίσης αεροδυναμικό και σφηνοειδές σχήμα, αμάξωμα αποκλειστικά 5 θυρών και βασικό κινητήρα που άρχιζε από 1,8 λίτρα και 90 ίππους. Αργότερα ακολούθησε έκδοση με κινητήρα 1,6 λίτρων και 110 ίππων με πολύ καλύτερες επιδόσεις. Σαν παραδοσιακό Renault,  διακρίνεται για την άνεση και την οδική συμπεριφορά, τα σέρβις όμως είναι ακριβά.

Toyota Carina (1992-96)


Η Carina ήταν ένα αυτοκίνητο της Toyota που επιβεβαίωσε ακόμα πιο πολύ τη φήμη της στην αξιοπιστία. Ένα αυτοκίνητο που έχει επιδείξει μεγάλη αντοχή στο χρόνο ακόμα και με σκληρή χρήση. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει 115 ίππους που μπορούν να κινήσουν πολύ γράγορα το αυτοκίνητο κερδίζοντας έτσι μία θέση στην έρευνα μας για τα γρήγορα αυτοκίνητα που δεν τους φαίνεται της 10ετίας του '90. Και η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή ακολουθώντας τα στάνταρ της φίρμας. Αν δεν σας χαλάει η απρόσωπη εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου, είναι μια πολύ καλή επιλογή.

VW Passat (1988-96)


Το Passat της εποχής ήταν αρκετά μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τιυς ανταγωνιστλες του, παρέχοντας άπλετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές που είναι συγκρίσιμοι ακόμη και με αυτούς των σημερινών μεσαίων αυτοκινήτων. Οι κινητήρες των 1,6 και 1,8 λίτρων κατάφερναν να κινήσουν μόλις αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο. Η ποιότητα κατασκευής ήταν πολύ καλή, όπως επίσης και η παθητική του ασφάλεια.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...