Η PSA μετά την CX επέτρεψε στην Citroen να βγάλει τις BX,ΧΜ, Xantia και C6 που όλες είχαν υδροπνευματική ανάρτηση, όμως ήταν εμφανές ότι ο πρωτοποριακός-σχεδόν τρελός-σχεδιασμός των απογόνων της Traction Avant, του 2CV και της DS, χάθηκε μετά την CX καθώς οι λογιστές διαδεχτήκαν τους μηχανικούς στην διαχείριση της εταιρείας.
Όλες οι εκδόσεις της CX είχαν την υδροπνευματική ανάρτηση της Citroën που είχε ανεξαρτήτους βραχίονες σε όλους τους τροχούς εντυπωσιάζοντας τόσο με την οδική συμπεριφορά της άλλα κυρίως με την και την άνεσή της-σε τέτοιο βαθμό που είχε περιγραφεί από τον Τύπο και το κοινό της εποχής ως ένα «μαγικό χαλί»...
Διαβάστε περισσότερα στο autoholix.com