Ήδη περίπου το 14% των αυτοκινήτων αγοράζονται πλέον μέσω Διαδικτύου, σύμφωνα με στοιχεία του τεχνολογικού κολοσσού
Ο αριθμός των Ευρωπαίων αγοραστών αυτοκινήτων που επιθυμούσαν να κάνουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο αυξήθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας και παρέμεινε σε αυτό το επίπεδο, ακόμη και όταν επέστρεψαν στην κανονικότητα, δήλωσε κορυφαίο στέλεχος της Google.
«Έχουμε διαπιστώσει σημαντική άνοδο των διαδικτυακών αγορών αυτοκινήτων μετά την COVID-19», είπε ο Christian Richte...
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr