Η Honda έχει παραδόσει κατα καιρούς μαθήματα τεχνολογίας και έχει τολμήσει να ρίξει στην παραγωγή μοντέλα με χαρακτηριστικά που άλλοι κατασκευαστες ούτε που ονειρεύονται. Ποιός δεν θυμάται το Honda NSX to S2000 ή το CRX; Η παράδοση αυτή συνεχίστηκε με το CRZ που σήμερα αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση ως μεταχειρισμένο σύμφωνα με την έρευνά μας στο carblogger.gr
Ας αρχίσουμε από τα μονάδικα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Διαθέτει κινητήρα κινητήρα 1,5 L i-VTEC 16 βαλβίδων, με το υβριδικό-ηλεκτρικό σύστημα Integrated Motor Assist (IMA) της Honda. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο εξατάχυτο κόντρα στα σύγχρονα και παλιότερα υβρυδικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο, δίνοντας πολύ πιο γνήσια αίσθηση στην οδήγηση. Το σύστημα αποδίδει συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 123 PS στις 6000 rpm και ροπή 174 Nm στις 1000 έως 1500 στροφές. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 113 PS στις 6000 rpm.
Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου χωρίς να είναι συνταραχτικές, είναι .. ενδιαφέρουσες με 0-100 χλμ στα 9.9 δλ και τελική ταζχύτητα 200 χλμ / ώρα. Το πιο ενδιαφέρον από όλα είναι ότι οι εν λόγω επιδόσεις συνδυάζονται με μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5.1 λίτρα / 100 χλμ!
Ως αυτοκίνητο κουπε, έχει εντυπωσιακό αεροδυναμικό αμάξωμα που είναι χαμηλό και φαρδύ, με τις πίσω θέσεις να είναι πιο κατάλληλες για μικρά παιδιά παρά για ενήλικες.
Ο πίνακας οργάνων είναι φουτουριστκός με πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά και πολλές πληροφορίες για οικονομική οδήγηση και κατανάλωση καυσίμου.
Η τιμή του ως μεταχειρισμένο (παράχθηκε μεταξύ 2011-2016) κυμαίνεται μεταξύ 10000 και 13000 ευρώ που κατα τη γνώμη μας στο carblogger.gr είναι πολύ καλή για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Αν λοιπόν επιθυμείτε να κυκλοφορήσετε με κάτι διαφορετικό από την SUVομανία της σημερινής εποχής και παράλληλα σας ενδιαφέρει να μην περνάτε απαρατήρητος έχοντας παράλληλα οικολογική συνείδηση, το CRZ είναι ίσως μονόδρομος!