Η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan του ομίλου Θεοχαράκη, βραβεύτηκε με το βραβείο Best Customer Experience της Nissan Europe, για τη σχέση που έχει δημιουργήσει με τους πελάτες της.
O όμιλος Θεοχαράκη κουβαλά μια πολύ βαριά ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν έναν αιώνα δυναμικής παρουσίας στα αυτοκινητικά δρώμενα της χώρας. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας....
Διαβάστε περισσχότερα στο www.gocar.gr