Πρόσθετα στη βενζίνη για οικονομία και επιδόσεις

Λίγο πολλοί όλοι μας γνωρίζουμε ότι υπάρχουν κάποια πρόσθετα που προμηθευόμαστε από τα πρατήρια βενζίνης και μπορούμε να τα αναμίξουμε με τη βενζίνη με σκοπό να εχουμε καλύτερη καύση της και καλύτερη απόδοση του κινητήρα, αύξηση οκτανίων της βενζίνης ή καθαρισμό της μηχανής, των μπεκ ψεκασμού κ.α.
Υπάρχουν πολλά τέτοια πρόσθετα βενζίνης που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Οι εταιρίες που τα προωθούν υπόσχονται πολλά και διάφορα. Οι τιμές των προιόντων είναι αρκετά τσουχτερές και τα αποτελέσματα τους αμφίβολα.
Mια έρευνα που έχει κάνει η εκπομπή 5th gear στην οποία έχει δοκιμάζει 4 δημοφιλή πρόσθετα στη βενζίνη για αύξηση της απόδοσης, καταλήγει ότι όχι μόνο δεν αυξάνεται η απόδοση, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει και μια μικρή μείωση.
Όμως υπάρχουν ουσίες που είναι γνωστές στους ανθρώπους που εμπλέκονται στους αγώνες αυτοκινήτου και έχουν σίγουρα αποτελέσματα εδώ και πολλά χρόνια. Τις ουσίες αυτές μπορεί να τις προμηθευτεί ο καθένας σε πολύ χαμηλότερες τιμές σε φαρμακεία, χρωματοπωλεία και σε αποθήκες χημικών.
Για ακόμη μια φορά ψάχνοντας στα διάφορα forums γύρω από το αυτοκίνητο, ανακάλυψα μια λίστα από τα πρόσθετα αυτά. Το forum που μπορεί να το επισκεφθεί και να εγγραφεί όποιος επιθυμεί είναι αυτό του Greek Tuned Cars Club και η δημοσίευση είναι του κ. Δημήτρη Φυλακτού στην ενότητα "Μέθοδος για νερωμένη βενζίνη"
Από την ενότητα του forum που ανέφερα παραθέτω απόσπασμα από τη δημοσίευση του κ. Δημήτρη Φυλακτού, που αφορά στα πρόσθετα αυτά τα ποσοστά ανάμιξης με τη βενζίνη και τα αποτελέσματα τους:

1ο: Νιτροπαραφινη
Ειναι το Ασετον 100% ανυδρο δηλαδη χωρις νερο,ελαια,χρωστικα κλπ αρα οχι αυτο για τα νυχια πρεπει να ειναι "καθαρο" με δοσολογια 2-3 ml σε 1 ltr βενζινης.
Καλυτερη εκκινηση,λιγο καλυτερη ευστροφια σε σχεση με την απλη 95αρα & το κυριοτερο οικονομια στην καταναλωση,εγω ειδα 8-10 % !!!

2ο: Αλκοολη
Ειναι η Ισοπροπανολη που βαζουμε σαν μετρο προληψης της νερωμενης βενζινης με δοσολογια 100-200 ml σε 1 τεποζιτο βενζινης η' 500 ml σαν καταστολη αν για κακη τυχη πεσουμε πανω σε νερωμενη καυσιμο.
Λιγο παραπανω ευστροφια,ελαχιστη αυξηση της καταναλωσης στο 1 ltr παραπανω απο την συνηθη & μια σιγουρια προστασιας μοτερ απο "υποπτο" πρατηριο.

3ο: Αρωματικος υδρογονανθρακας
Ειναι η γνωστη μας Τολουολη για την οποια να προσεξουμε να ειναι Ανυδρη αν & 100% δεν μπορουμε να βρουμε στο εμποριο γιατι θα θεωρηθει Καυσιμο σε δοσολογια 500 ml ανα τεποζιτο αν & σιγουρα μπορουμε ανετα να παμε σε πολλαπλασια δοση με ασφαλεια οπως εχω αναφερει με σχετικο πινακα.
Ποιο πολλη ευστροφια,ομοιως λιγη παραπανω καταναλωση,αυξηση Οκτανιων με οτι ευεργετικο συνεπαγεται για τους εχοντες αυξημενη συμπιεση.

4ο: Συνδιασμος
Ειναι μιξη αρωματικων υδρογονανθρακων,ασετον & εστερων,στην αγορα το βρισκουμε ως Διαλυτικο Νιτρου χωρις φυσικα να σημαινει οτι ολα εχουν την ιδια ποσοστιαια συσταση,αυτο που βαζω ειναι οτι ποιο "δυνατο" βρηκα με δοσολογια 500 ml σε 1 τεποζιτο βενζινης.
Ακομα καλυτερη εκκινηση,απιστευτη ευστροφια,αυξηση ιπποδυναμης & αδιακοπη αποδοση κινητηρος σε ολο το φασμα των στροφων εχοντας απλως μεχρι 1 ltr παραπανω καταναλωση απο την συνηθη.

Από τα παραπάνω πρόσθετα, εγώ προσωπικά έχω δοκιμάσει:

Το ασετόν
και τα αποτελέσματα τα έχω αναφέρει, σε παλιότερη μου δημοσίευση. Ο κινητήρας τραβάει καλύτερα από χαμηλές στροφές και έχω ποαρατηρήσει και κάποια οικονομία στη βενζίνη, λιγότερο από το μισο λίτρο στα 100 χλμ που είχα αναφέρει στην πρώτη μου δημοσίευση

Το διαλυτικό νίτρου
το οποίο είχε και σε μένα τα αποτελέσματα που γράφει και ο Δ. Φυλακτός στο forum του gtclub, δηλαδή ο κινητήρας εμφανίζεται ακόμα πιο εύστροφος και ελαστικός σε σύγκριση με το ασετόν, κάτι που μου επιτρέπει να οδηγάω με μια σχέση πάνω σε κάποιες περιπτώσεις. Επιπρόσθετα, παρατήρησα και οικονομία στη βενζίνη κάπου 0.5 λίτρα / 100 χλμ
Έχω δοκιμάσει διαλυτικό νίτρου από δυο εταιρίες. Αποτέλεσματα είχα με το προιόν αυτής που παράγει "καρμικά" προιόντα..
Εγώ το χρησιμοποιήσα σε μια αναλογία 1% με τη βενζίνη σε 5 ή 6 φουλαρίσματα του ρεζερβουάρ και θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ.

Στο ασετόν, σύμφωνα με κάποιες αναφορές στο διαδίκτυο, η υπέρβαση της δοσολογίας που αναφέρθηκε προηγουμένως έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Στα υπόλοιπα πρόσθετα κάποιοι χρησιμοποιούν και πολύ μεγαλύτερες αναλογίες σε αγώνες, σύμφωνα πάλι με γραφόμενα στην προαναφερθείσα ενότητα του forum
Γενικά από αυτά που έχω διαβάσει, δεν έχει παρατηρηθεί κάποια φθορά ή δυσλειτουργία στον κινητήρα από τη χρήση των παραπάνω πρόσθετων. Το αντίθετο μάλιστα, κάποια από αυτά καθαρίζουν τη μηχανή. Φυσικά αν αποφασίσετε να τα χρησιμοποιήσετε, θα το κάνετε με δική σας ευθύνη!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...