Στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης που έλαβε χώρα πριν από λίγες μέρες, παρουσιάστηκαν ένα σύνολο από ενδιαφέροντα μοντέλα και για τον Έλληνα καταναλωτή. Ένα από τα πιο σημαντικά με γνώμονα τις ανάγκες λοιπόν του Έλληνα καταναλωτή ήταν το νέο Kia Picanto
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, το νέο Picanto "μιλάει" στην ευρωπαϊκή σχεδιαστική γλώσσα και δε θυμίζει πουθενά προϊόν της Άπω Ανατολής. Πως θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά, αφού υπεύθυνος για τη σχεδίαση του είναι ο Peter Schreyer, που έχει εργαστεί πριν από την Kia στην Audi και στη Volkswagen και είναι υπεύθυνος για τη σχεδίαση πολλών πετυχημένων μοντέλων όπως τα
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, το νέο Picanto "μιλάει" στην ευρωπαϊκή σχεδιαστική γλώσσα και δε θυμίζει πουθενά προϊόν της Άπω Ανατολής. Πως θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά, αφού υπεύθυνος για τη σχεδίαση του είναι ο Peter Schreyer, που έχει εργαστεί πριν από την Kia στην Audi και στη Volkswagen και είναι υπεύθυνος για τη σχεδίαση πολλών πετυχημένων μοντέλων όπως τα
- Audi TT, 1998
- Audi A6, 1998
- Audi A3, 1996
- Volkswagen New Beetle, 1998
- Volkswagen Golf, IV, 1998
- Volkswagen Concept R, 2004
- Volkswagen Eos 2006
Το Picanto λοιπόν εκτός από ευρωπαϊκό, έχει και σπορτίφ πινελιές στο σχεδιασμό του που κατά τη γνώμη μου κρίνεται πετυχημένος. Είναι μακρύτερο (+60 χλστ.) από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο (+15 χλστ.), γεγονός που επιδρά θετικά και στο χώρο των επιβατών και των αποσκευών.
Σύμφωνα με τα γραφόμενα στον δικτυακό τόπο του Autotriti και των 4Τ στα πλαίσια σύντομης δοκιμής του μοντέλου, το Picanto έχει και καλή οδική συμπεριφορά και ποιοτικό εσωτερικό.
Το μεγαλύτερο ατού του όμως είναι οι κινητήρες που το κινούν. Αυτοί είναι
- Ένας νέος 3κύλινδρος, 12βάλβιδος 1.0 λίτρου με απόδοση 69 ίππων και μέση κατανάλωση στα 4,2 λ./100 χλμ. (99 γρ./χλμ και άρα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας!).
- Ο 4κυλινδρος 1.25 με 85 ίππους που κινεί και τα Hyundai 110 και i20 με εξίσου χαμηλή μέση κατανάλωση της τάξης των 4,5 λ./100 χλμ.
- Μια έκδοση Bi-Fuel που βασίζεται στον 1.000άρη κινητήρα και λειτουργεί με συνδυασμό βενζίνης και υγραερίου, για ακόμα χαμηλότερες εκπομπές ρύπων CO2. Η έκδοση αυτή θα εφοδιάζεται με ένα 10λιτρο ρεζερβουάρ βενζίνης και ένα 30 λίτρων υγραερίου
Σύμφωνα επίσης με το autotriti, οι τιμές θα ξεκινούν από τα 9.600-9.700 ευρώ για το βασικό επίπεδο εξοπλισμού. Αυτό θα περιλαμβάνει: 6 αερόσακους, ABS, 2 ηλ. παράθυρα, ζάντες 14´´, Α/C, R-CD με MP3/USB/Aux, και υδραυλικό τιμόνι, ενώ η έκδοση LPG θα κοστίζει επιπλέον 1.200 ευρώ.
Το Picanto θα συνοδεύεται από 7ετή εγγύηση των μηχανικών μερών του.
Συμπέρασμα: Το νέο Picanto έρχεται με ό,τι μπορεί να ζητήσει σήμερα ο Έλληνας καταναλωτής. Πολύ καλή τιμή, χαμηλή κατανάλωση, εναλλακτικό μοτέρ για κίνηση και με υγραέριο, πολύ καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία του, 7ετή εγγύηση, και ελκυστικό σχεδιασμό!