Αρχική ιδέα σ' αυτό το άρθρο ήταν να ασχοληθώ με μια πονεμένη (ακόμα) ιστορία: την ιστορία του αυτοκινήτου εδώ στην πατρίδα μας. Διαβάζοντας λοιπόν την ιστορία του ελληνικού αυτοκινήτου είτε μέσα από σελίδες περιοδικών, είτε από κάποιες ιστοσελίδες όπως οι
Ελληνικό αυτοκίνητο – Μια φορά κι έναν καιρό…
Ελληνικό αυτοκίνητο και Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία
απογοητευτηκα και δεν θέλησα να γράψω για ένα ακόμα δυσάρεστο άρθρο σαν αυτά όλα που μας κατακλύζουν από όλα τα media και αφορούν τη γκρίζα ελληνική πραγματικότητα. Σήμερα όμως διάβασα επιτέλους ένα ευχάριστο νέο που αφορά -τι άλλο- το αυτοκίνητο. Και μάλιστα το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!
Μπαίνοντας την ιστοσελίδα της εταιρίας NAMCO, πληροφορήθηκα ότι είναι έτοιμο το νέο PONY ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο από ελληνικά χέρια!
Ελληνικό αυτοκίνητο – Μια φορά κι έναν καιρό…
Ελληνικό αυτοκίνητο και Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία
απογοητευτηκα και δεν θέλησα να γράψω για ένα ακόμα δυσάρεστο άρθρο σαν αυτά όλα που μας κατακλύζουν από όλα τα media και αφορούν τη γκρίζα ελληνική πραγματικότητα. Σήμερα όμως διάβασα επιτέλους ένα ευχάριστο νέο που αφορά -τι άλλο- το αυτοκίνητο. Και μάλιστα το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!
Μπαίνοντας την ιστοσελίδα της εταιρίας NAMCO, πληροφορήθηκα ότι είναι έτοιμο το νέο PONY ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο από ελληνικά χέρια!
Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την NAMCO, πληροφορήθηκα ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο και το μόνο που εκκρεμεί είναι η έγκριση τύπου από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (για να δούμε ποοοόσο θα πάρει αυτή η έγκριση!)
Το αμάξωμα του αυτοκινήτου έχει σχεδιαστεί και θα κατασκευάζεται από ελληνικά χέρια. Το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με τρεις κινητήρες. Αυτοί θα είναι των
- Hyundai
- Peugeot
- Toyota Yaris ή Volkswagen
Ο υπεύθυνος της NAMCO μίλησε για ένα διάστημα 2-3 μηνών μέχρι υπάρξει η έγκριση από το Υπουργείο. Το αυτοκίνητο θα πωλείται σε πολύ ανταγωνιστική τιμή και θα έχει πολύ φθηνή συντήρηση.
Να και κάτι λοιπόν που θα μας κάνει να αισιοδοξήσουμε. Ελπίζω η προσπάθεια της NAMCO να είναι λοιπόν μια επιτυχημένη προσπάθεια η οποία θα ανοίξει το δρόμο και σε άλλες τέτοιες προσπάθειες.
Με την ευκαιρία λοιπόν της αναφοράς στο ελληνικό αυτοκίνητο, δεν πρέπει να παραλείψω και κάποιες άλλες προσπάθειες ανθρώπων με μεράκι που γίνονται στον τομέα αυτόν σήμερα.
Μια εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο της Replica και κατασκευής παλαιών μοντέλων, αντίγραφων αυτοκινήτων της PORSCHE και βελτιώσεις αυτών, είναι η Replicar Hellas. H κατασκευή των αυτοκινήτων γίνεται από την ίδια την εταιρία, εδώ στην Ελλάδα, από την αρχή μέχρι το τελικό στάδιο, χωρίς τη χρήση έτοιμων Κit που προέρχονται από το εξωτερικό.
Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με ένα project για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία. Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.
Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες.
Ο Δημήτρης Κορρές και οι συνεργάτες του βρίσκονται σε αναζήτηση χρηματοδότη για να μπορέσουν τα πρωτότυπα αυτοκίνητά του να βγουν στο εμπόριο από ελληνικά χέρια. Περισσότερες πληροφορίες για το project του Δημήτρη Κορρέ στους παρακάτω συν΄δεσμους
gocar.gr - Πρόσωπα: Συνέντευξη: Δημήτρης Κορρές
Το θαυμαστό αυτοκίνητο του Δημήτρη Κορρέ
Επιτέλους ας κατασκευάσουμε κάτι ελληνικό. Οδηγιούμε αυτοκίνητα φτιαγμένα στην Ουγγαρία, Τουρκία, Σλοβακία, Σερβία Βουλγαρία Ρουμανία.. Τι έχουν αυτές οι χώρες περισσότερο από μας; Ας ελπίσουμε ότι το Ελληνικό κράτος δεν θα βάλει αυτή τη φορά τρικλοποδιά με περίεργους νόμους, καθυστερήσεις και γραφειοκρατία στα όνειρα των ανθρώπων που θέλουν να φτιάξουν ένα ελληνικό αυτοκίνητο.
Να και κάτι λοιπόν που θα μας κάνει να αισιοδοξήσουμε. Ελπίζω η προσπάθεια της NAMCO να είναι λοιπόν μια επιτυχημένη προσπάθεια η οποία θα ανοίξει το δρόμο και σε άλλες τέτοιες προσπάθειες.
Με την ευκαιρία λοιπόν της αναφοράς στο ελληνικό αυτοκίνητο, δεν πρέπει να παραλείψω και κάποιες άλλες προσπάθειες ανθρώπων με μεράκι που γίνονται στον τομέα αυτόν σήμερα.
Replicar Hellas
Μια εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο της Replica και κατασκευής παλαιών μοντέλων, αντίγραφων αυτοκινήτων της PORSCHE και βελτιώσεις αυτών, είναι η Replicar Hellas. H κατασκευή των αυτοκινήτων γίνεται από την ίδια την εταιρία, εδώ στην Ελλάδα, από την αρχή μέχρι το τελικό στάδιο, χωρίς τη χρήση έτοιμων Κit που προέρχονται από το εξωτερικό.
Τα μοντυέλα της PORSCHE που κατασκευάζονται από την Replicar Hellas είναι τα
- Speedster με μεταξόνιο 2400 mm 4θεσιο.
- Spyder με Boxter κινητήρα 2500 cm, 2700 cm, 3200 cm με πιστοποίηση και έγκριση Ευρώπης.
- Speedster και με Subaru κινητήρες EJ 20 και turbo, Golf 4 kai Golf 5
- speedster με type 4 κινητήρα από 2400 cm -3200 cm
Το αυτοκίνητο του Δημήτρη Κορρέ
Το αυτοκίνητο ήταν για τον Δημήτρη Κορρέ από πάντα μια αγάπη και ταυτόχρονα ένα πεδίο έρευνας. Ξεκινώντας από το θρυλικό διαφανές 2CV του (αμάξωμα απο plexiglass) και τις μοτοσυκλέττες, δεν έπαψε ποτέ να αναζητά το απόλυτο αυτοκίνητο.Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με ένα project για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία. Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.
Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες.
Ο Δημήτρης Κορρές και οι συνεργάτες του βρίσκονται σε αναζήτηση χρηματοδότη για να μπορέσουν τα πρωτότυπα αυτοκίνητά του να βγουν στο εμπόριο από ελληνικά χέρια. Περισσότερες πληροφορίες για το project του Δημήτρη Κορρέ στους παρακάτω συν΄δεσμους
gocar.gr - Πρόσωπα: Συνέντευξη: Δημήτρης Κορρές
Το θαυμαστό αυτοκίνητο του Δημήτρη Κορρέ
Επιτέλους ας κατασκευάσουμε κάτι ελληνικό. Οδηγιούμε αυτοκίνητα φτιαγμένα στην Ουγγαρία, Τουρκία, Σλοβακία, Σερβία Βουλγαρία Ρουμανία.. Τι έχουν αυτές οι χώρες περισσότερο από μας; Ας ελπίσουμε ότι το Ελληνικό κράτος δεν θα βάλει αυτή τη φορά τρικλοποδιά με περίεργους νόμους, καθυστερήσεις και γραφειοκρατία στα όνειρα των ανθρώπων που θέλουν να φτιάξουν ένα ελληνικό αυτοκίνητο.