Γρήγορα αυτοκίνητα που δεν..τους φαίνεται: Μέρος 2ο - 2000-2005

Στο 2ο μέρος του αφιερώματος μας (το 1ο μέρος θα το βρείτε εδώ) θα ασχοληθούμε με τα γρήγορα αυτοκίνητα από το έτος 2000 μέχρι και το έτος 2005 με κυβισμό ως 1,8 λίτρα που δεν προδιαθέτουν με την εμφάνιση τους. αλλά είναι ικανά να μας συγκινήσουν με τις επιδόσεις τους.



Alfa Romeo 156 1,8: 9,3δλ


Η μπερλίνα της Alfa Romeo παρουσιάστηκε το 1999 και έκλεψε καρδιές με την εμφάνιση της. Δεν ήταν μόνο όμως αυτό το ατού της. Είχε και πολύ καλή οδική συμπεριφορά και αξιόλογες επιδόσεις. Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 ήταν 9,3 δλ μετρημένα από το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ

Audi A2 1,6 FSI 110 PS: 9,8 δλ


Πως θα νιώθατε αν σας προσπερνούσε χαλαρά ένα μικρό πολυμορφικό αυτοκίνητο; Μάλλον περίεργα. Το A2 όμως χάρη στο αλουμινένιο του αμάξωμα που του δίνει μικρό βάρος καταφέρνει να επιταχύνει κάτω από 10 δλ από 0 ως 100 με 110 ίππους κάτω από το καπώ του.

Audi A3 1,8T 150-225 PS από 9,0 δλ ως και κάτω από 7 δλ


Όταν τα αυτοκίνητα του ομίλου VW άρχισαν να διατίθενται με τον πεντακύλινδρο 20βάλβιδο τούρμπο κινητήρα των 1,8 λίτρων απόκτησαν φτερά και αξιόλογες επιδόσεις σε όλες τις περιπτώσεις.

Audi A4 1,8T 150 PS: 9,3 δλ


Η ίδια περίπτωση με το Audi A3 καθώς εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα και έχει επίσης αξιόλογες επιδόσεις.

Citroen Xsara 1,6 110 PS 10,4 δλ


Προσοχή! μιλάμε για την έκδοση με τα αμυγδαλωτά φώτα που εικονίζεται (facelift) και όχι την αρχική. Η συγκεκριμένη έκδοση που αναφερόμαστε φορούσε τον 16βάλβιδο κινητήρα του Peugeot 106 Rallye με ηπιότερες ρυθμίσεις και 110 ίππους και όχι τον 8βάλβιδο της αρχικής έκδοσης που απέδιδε 90 ίππους. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκτός από το πολύ καλό κράτημα είχε και εξίσου καλές επιδόσεις.

Ford Mondeo II 1,8 10,0 125 PS

 
Το Mondeo όταν παρουσιάστηκε στη 3η γενιά του το 2002, εκτός από την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του διέθετε και πολύ καλές επιδόσεις. 0-100 μόλις 10 δλ!

Honda Civic 1,6 110 PS: 10.3 δλ


Λίγο πολύ, κάθε Honda Civic με κινητήρα 1,6 λίτρων και άνω τα πάει πολύ καλά με τα χρονόμετρα. Το συγκεκριμένο έπιασε τα 10,3 δλ στα 0-100

Mercedes A190 125 PS: 9,3 δλ


Μπορεί η Α 190 να μην ήταν το πιο σταθερό αυτοκίνητο στο δρόμο, στην έκδοση του με τον κινητήρα 1,9 λίτρων τα κατάφερνε μια χαρά στις επιταχύνσεις από 0-100 σε 9,3 δλ.

Mercedes C200 Kompressor 1,8 163 PS 9,6 δλ



Η C200 ήταν η 1η Mercedes που είχε ενδιαφέρουσα σχεδίαση φώτων και όχι μόνο. Η Harchback εκδοχή της (δ=γιατί υπήρχε και sedan) ήταν και σχεδιαστικά ενδιαφέρουσα. Συν όλοις τοις άλλοις τα 163 άλογα που απέδιδε ο κινητήρας της με τη βοήθεια κομπρέσορα, της έδιναν φτερά!

Opel Meriva 1,8 125 PS 10,3 δλ


Να ακόμη ένα πολυμορφικό που εκπλήσει με τις επιδόσεις του. Βέβαια, η πρώτη επιλογή για τον αγοράστή ήταν αυτή με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, ωστόσο αυτοί που προτίμησαν τον 1,8 θα έχουν αποζημιωθεί από τις επιδόσεις.

Renault Clio II 1,6 16V 10,0


Η 2η γενία του Clio εντυπωσίασε με το χαριτωμένο σχήμα της, την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και όταν φόρεσε τους 16βάλβιδους κινητήρες της φίρμας και με τις επιδόσεις. Ο 1,4 16V επιτάχυνε από 0-100 σε 10,6 δλ και ο 1,6 μόλις σε 10 δλ!

Renault Megane II 1,6 115 PS


Το Megane με τον περίεργο "ποπό" έκανε την έκπληξη με τον 16βάλβιδο κινητήρα των 1,6 λίτρων με επιδόσεις που πλησίαζαν αυτές των (αργών) GTI

Skoda Octavia 1,8T


To Octavia γινόταν αρκετά ενδιαφέρον με τον πασπαρτού κινητήρα των 1,8 λίτρων της VAG. Αν οι ιδιοκτήτες δεν προσέθεταν θεόρατες αεροτομές στην 5η πόρτα τότε δύσκολα ξεχώριζε από τα υπολοιπα Octavia. Μ΄νο όταν ο οδηγός τους πίεζε το γκάζι μέχρι τέρμα, οι υπόλοιποι τρίβανε τα μάτια τους.

Skoda Superb 1,8T 150 PS: 9,9 δλ

Ισχύουν τα ίδια με το Octavia

Toyota Avensis 1,8 9,8 129 PS


Πολλές βαλβίδες και μεταβλητός χρονισμός τους συνέθεσαν έναν ενδιαφέροντα κινητήρα που έκανε την μεσαία λιμουζίνα της Toyota τα μη μασάει ακόμα και στις κόντρες φανάρι-φανάρι. Βέβαια ελάχιστοι θα ήταν οι ιδιοκτήτες των Avensis που θα έκαμναν κάτι τέτοιο.. οι γιοί τους όμως;

Toyota Corolla 1,6 110 PS: 10,3 δλ



Παρόμοια η συνταγή με αυτή του Avensis σε εκδοχή 1,6 λίτρων όμως. Υπήρχε και μια ακόμη εκδοχή αυτή με τα 1,8 λίτρα και 192 άλογα που είχε το διακριτικό TS στην 5η πόρτα. Όποιος δεν ήξερε τη συγκεκριμένη έκδοση, μάλλον απογοητευόταν οικτρά αν αποφάσιζε να την κοντράρει.

VW Bora 1,8T 150-180 PS: 9,3 δλ  και κάτω


Ο κινητήρας που γράψαμε για τα A3, Octavai, Superb έδωσε φτερά και στη sedan εκδοχή του Golf

VW Passat 1,8T 150 PS: 9.6 δλ


..και στο Passat

VW new Beetle 1.8T 150 PS: 9,3 δλ


..και στο Beetle

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...