Μετά από τη συλλογή 1000 περίπου καταχωρήσεων τόσο από στοιχεία που συμπληρώνετε στο ερωτηματολόγιο μας, όσο από δικές μας έρευνες, ήρθε η ώρα να δημοσιοποιήσουμε τα στοιχεία αυτά. Λόγω του ότι δεν είναι δυνατόν να συμπεριλάβουμε όλα τα δεδομένα σε ένα άρθρο, τα ταξινομήσαμε ανά κατασκευαστή και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα. Στο άρθρο αυτό θα παρουσιάσουμε λοιπόν όλα τα στοιχεία που έχουμε για τα αυτοκίνητα της Citroen.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται όλες οι εγγραφές από τη βάση μας που αφορούν σε αυτοκίνητα της γαλλικής φίρμας. Στην στήλη "Ενότητα" αναφέρουμε το άρθρο από το blog μας από όπου πήραμε την αναφορά. Έτσι με τον κωδικό 1 αναφερόμαστε στα στοιχεία που συλλέξαμε από τα δικά σας στοιχεία που συμπληρώσατε στο ερωτηματολόγιο μας, με τον κωδικό 2 αναφερόμαστε στο άρθρο μας Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει ένα αυτοκίνητο; με τον κωδικό 3 στο άρθρο Βλάβες που έχουν βγάλει τα αυτοκίνητα μας και με τον κωδικό 4 στο άρθρο Οι φίλοι μιλάνε για τα αυτοκίνητα τους με τον κωδικό 5 στο άρθρο Ποιο ήταν το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε; και με τον κωδικό 6 στο άρθρο Ποιο ήταν το πιο αναξιόπιστο / ζημιάρικο αυτοκίνητο που είχατε;
ΕΝΟΤΗΤΑ | Μάρκα / μοντέλο | Έτος / χιλιόμετρα | Αξιοπιστία | Ευχαριστημένος; | Λοιπές παρατηρήσεις |
---|---|---|---|---|---|
3 | Citroen 2CV | 1976 / ? | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | τιποτα |
6 | Citroen AX | ? / ? | Κακή | Όχι και τόσο | αρκετά προβλήματα |
6 | Citroen AXEL | ? / ? | Πολύ κακή | Καθόλου | πολλά προβλήματα |
2 | Citroen Berlingo | 2004 / 270000 | Πολύ καλή | Πολύ | σχεδόν όλα τα χλμ σε πόλη. Δεν εχει βγαλει σοβαρές βλάβες |
2 | Citroen BX | 1990 / 280000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Αξιόπιστο. Μόνο μίζα, καταλύτης, μπουκάλες ανάρτησης και ψυγείο αλλάχτηκαν σε 280.000 δύσκολα χλμ. |
6 | Citroen BX | ? / ? | Κακή | Όχι και τόσο | αρκετά προβλήματα |
6 | Citroen BX | 1988 / ? | Κακή | Όχι και τόσο | αρκετά προβλήματα |
1 | Citroen C1 68PS | 2006 / Περίπου 75.000 | Πολύ καλή | Πολύ | Ένα απλό αυτοκίνητο πόλης,που εξυπηρετεί απόλυτα τον σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε..!!Δεν διακρίνεται σε κάποιο τομέα (πιστεύω μάλιστα πως δεν επιδιώχθηκε κάτι τέτοιο από την εταιρία),παρά μόνο στην εξωτερική του εμφάνιση. Προβλήματα σε: Άλλο Ποιότητα κατασκευής: Καλή Οδική συμπεριφορά: Μέτρια Κατανάλωση εντός: '6-7 Κατανάλωση εκτός: '5-6 |
3 | Citroen C2 | ? / ? | Μέτρια | Έτσι κι έτσι | πολύ σκληρή χρήση: 1) ανοιγμα κιβωτιου 5-6 φορες. Αλλαγη γραναζιου 2ας, 3ης , 4ης συγχρονιζε διαφορων ταχυτητων καποιων περισσοτερες από μια φορες 2) από το διαφορικο εφυγε δοντακι από ένα γραναζι δορυφορο και σφηνωθηκε αναμεσα στα γραναζια και στο καβουκι , ραγιζει το καβο |
6 | Citroen C2 | ? / ? | Κακή | Όχι και τόσο | αρκετά προβλήματα |
4 | Citroen C2 | 2004 / 197000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Η συντήρηση του είναι τυπική και o φίλος μας γενικά το κρίνει αξιόπιστο. Το μόνο που έχει χρειάστηκε εκτός της προγραμματισμένης συντήρησης είναι μια αλλαγή σασμάν στα 140.000 χλμ με κόστος γύρω στα 500€ |
2 | Citroen C2 | 2004 / 197000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Γενικά αξιόπιστο με μόνη "αβαρία" την αλλαγή σασμάν στα 140.000 χλμ. Ο κινητήρας αποδίδει σαν τον πρώτο καιρό και δεν καιει λάδια. Νορμάλ οδήγηση με τα 2/3 των χιλιομέτρων εκτός πόλης και τυπική συντήρηση. |
4 | Citroen C2 | 2005 / 75000 | Πολύ καλή | πολύ | Η συντήρηση του είναι τυπική και δεν έχει παρουσιάσει βλάβες και προβλήματα εκτός της προγραμματισμένης συντήρησης. Τον τελευταίο καιρό, ο φίλος μας παρατήρησε ότι ενώ βάζει όπισθεν, αρχίζει να δουλεύει ο πίσω υαλοκαθαριστήρας (!!) |
2 | Citroen C3 | 2003 / 250000 | Πολύ καλή | Πολύ | ελλιπη συντηρηση καποια στιγμη.. στους 4 μηνες ζωής προβληματικο μπεκ. Απο τοτε μονο φλατζα στις 220.000km περιπου.. Προσφατα αλλαχθηκε και πολλαπλασιαστης. |
4 | Citroen C3 | 2002 / 140000 | Άριστη | Πάρα πολύ | δεν τον έχει απασχολήσει πέραν της προγραμματισμένης συντήρησης και το χαρακτηρίζει "γιαπωνέζικο" για το λόγο αυτόν. |
3 | Citroen C4 | 2007 / 66500 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | κανένα πρόβλημα |
2 | Citroen C4 | 2006 / 210000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | χρειαστηκε μονο μηχανισμο μπουτον πορτμπαγκαζ στις 70.000km και τρυπησε κολλαρο ψυγειου καλοριφερ στις 150.000km |
1 | Citroen C4 | 2012 / 17000 | Άριστη | Πάρα πολύ | diesel uber alles Ποιότητα κατασκευής: Καλή Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '5-6 Κατανάλωση εκτός: '4-5 |
3 | Citroen C4 | 2005 / 49000 | καλή | Έτσι κι έτσι | Θεμα με την ταπετσαρια στην πορτα του οδηγου, αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση, Πισω αμορτισερ, ειχαν τελειωσει πολυ νωρις |
6 | Citroen C4 | 2005 / ? | Κακή | Όχι και τόσο | αρκετά προβλήματα |
4 | Citroen C4 | 2006 / 60000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Αν και είναι σχετικά νωρίς να αποφανθεί κανείς για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου καθώς έχουν διανυθεί λίγα χιλιόμετρα, το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα κατά το διάστημα κατοχής του |
1 | Citroen C4 | 2005 / 120000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | To μοναδικό πρόβλημα που έχει εμφανίσει είναι όταν κόπηκε ο ιμάντας δυναμό και το ακινητοποίησε... Δεν έχει εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα με τα ηλεκτρικά- ηλεκτρονικά του παρ' όλο που έχει πλούσιο εξοπλισμό και ψηφιακό ταχύμετρο και στροφόμετρο Ποιότητα κατασκευής: Άριστη Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '8-9 Κατανάλωση εκτός: '6-7 |
1 | Citroen c5 | 2002 / 520000 | Πολύ καλή | Πολύ | Στα 152000 χλμ τοποθετηθηκε υγραεροκινηση ICOM (υγρου ψεκασμου), αλλαγη 2 φορες σετ συμπλεκτου, 2 φορες σφαιρες αναρτησης, στα 350000 αλλαγη καταλυτη και αισθητηρας λ, και 1 ημιαξονιο αριστερο στα 280000. Ηλεκτρικα μεχρι σημερα μονο μερικες φορες κανει Προβλήματα σε: Άλλο Ποιότητα κατασκευής: Άριστη Οδική συμπεριφορά: Καλή Κατανάλωση εντός: '10-11 Κατανάλωση εκτός: '8-9 |
2 | Citroen C5 | 2009 / 210000 | Πολύ καλή | Πολύ | υγραεριο 4ης γενιας απο τα 45.000km..Ουτε ενα προβλημα |
2 | Citroen C5 | 2002 / 245000 | Πολύ καλή | Πολύ | αλλαγή κινητηρα στις 235.000km λογω υπερβολικης καταναλωσης λαδιου. αλλαγμενο μοτερακι ρελαντι και ενα αλλαγμενο δυναμο |
4 | Citroen C5 | 2008 / 90000 | Κακή | Όχι και τόσο | Από τον 1ο χρόνο το αυτοκίνητο παρουσίασε προβλήματα. Πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρικά. Αλλάχτηκε 2 φορές ο πολλαπλασιαστής και παρουσίασςε πρόβλημα και το ηλεκτρικό παράθυρο του οδηγού. Από ηλεκτρικά προβλήματα ακινητοποιήθηκε 2 φορές |
1 | Citroen c-crosser 160 PS | 2009 / 58000 | Άριστη | Πολύ | Ποιότητα κατασκευής: Καλή Οδική συμπεριφορά: Καλή Κατανάλωση εντός: '8-9 Κατανάλωση εκτός: '7-8 |
2 | Citroen GS | 1977 / 250000 | Πολύ καλή | Πολύ | Δεν έμεινε ποτέ στο δρόμο τυπική συντήρηση,αξιόπιστο |
2 | Citroen GS | 1978 / 200000 | Πολύ καλή | Πολύ | Τυπικη συντηρηση, καμμια βλαβη στον κινητήρα |
5 | Citroen GS | 1975 / ? | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | πολύ αξιόπιστο |
3 | Citroen GS | 1977 / | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | αξιοπιστο..μόνο ενα καμμενο ντιστριμπιτερ. |
2 | Citroen GSA | 1984 / 160000 | Πολύ καλή | Πολύ | Τυπικη συντηρηση, καμμια βλαβη στον κινητήρα |
2 | Citroen GSA | 1978 / 250000 | Πολύ καλή | Πολύ | Τυπικη συντηρηση, καμμια βλαβη |
2 | Citroen GSA | 1984 / 700000 | Πολύ καλή | Πολύ | ρεκτιφιέ στα χλμ αυτά και συνεχίζει κανονικά |
3 | Citroen GSA | 1984 / | Άριστη | Πάρα πολύ | Αψογη-πραγματικα κανενα προβλημα |
5 | Citroen GSA | 1982 / ? | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | πολύ αξιόπιστο |
2 | Citroen Saxo | 1998 / 140000 | Μέτρια | Έτσι κι έτσι | Χτύπησε μπιέλα στα χλμ αυτά. |
4 | Citroen Saxo | 1997 / 150000 | Κακή | Έτσι κι έτσι | έχει ταλαιπωρηθεί από ατελειωτες ηλεκτρολογικες και μηχανολογικες βλαβες που γινανε ιδιαιτερα εντονες την τελευταια πενταετια μετα τις 110000χλμ. 1. Κεντρικο κλειδωμα (ανεβοκατεβαινανε οι κλειδαριες) 2. Μοτερ ανακυκλωσης αερα (εκανε θορυβο) 3. Φλασιερα (εβγαινε καπνος απο την κολωνα τιμονιου) 4. Αντλια τιμονιου(εμεινε στο δρομο...) 5. Καηκε ο ενας απο τους 2 ανεμιστηρες στο ψυγειο 6. Μιζα (καρβουνακια) 7. Δυναμο (αναβε το λαμπακι στον πινακα οργανων) 8. Δισκο πλατω (130000χλμ) 9. Εξατμιση (2φορες) 10.Ανεμιστηρας καλοριφερ 11.Οπισθιος αξονας και διαφορα αλλα μικροβληματα |
1 | Citroen Saxo | 1998 / 268000 | Καλή | Πολύ | Προβλήματα σε: Ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά Ποιότητα κατασκευής: Καλή Οδική συμπεριφορά: Μέτρια Κατανάλωση εντός: '6-7 Κατανάλωση εκτός: '5-6 |
2 | Citroen Saxo | 2000 / 439000 | Πολύ καλή | Πολύ | μια φορα φλατζα στις 200,000, επισκευη δυναμο στις 250,000. συντηρηση μετρια, δεν καιει λαδι |
2 | Citroen Saxo | 1997 / 287000 | Πολύ καλή | Πολύ | το 2001 το εδωσα στον αδερφο μου με 187000 χιλιομετρα χωρις κανενα μηχανικο προβλημα. Έπειτα εκαψε φλαντζα κεφαλης (χαλασε η τρομπα νερου και δεν το πηρε χαμπαρι) εκανε κι αυτος μερικες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρων και το πουλησε μετα απο 2-3 χρονια |
1 | Citroen saxo | 2003 / 120000 | Καλή | Έτσι κι έτσι | Πολλές παρατηρήσεις έχω για τά ηλεκτρικά οπως ηλεκτρ. κλειδαριές,διακόπτες ηλ.παραθύρων,πίσω φανούς,φλάς.Επίσης έχει αλλαχθεί με μεταχ.το μοτέρ αιρκοντίσιον. Τριξίματα πολλά στο εσωτερικό που δεν τα προλαβαίνεις να τα φτιάχνεις αν είσαι ψείρας. Απο κινητή Ποιότητα κατασκευής: Μέτρια Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '7-8 Κατανάλωση εκτός: '5-6 |
2 | Citroen Saxo | 2000 / 197000 | Μέτρια | Έτσι κι έτσι | Μέχρι τα 110.000km αξιόπιστο. Μετά μέχρι τα 165.000km μοτερακι ρελαντι,ψυγειο,αντλια βενζινης,δυο συγχρονιζε σασμαν,φλατζα κεφαλης, ραγισμενος κορμος μοτερ,κολωνα τιμονιου, πολλαπλασιαστής |
6 | Citroen Saxo | ? / ? | Πολύ κακή | Καθόλου | πολλά προβλήματα |
6 | Citroen Saxo | 2000 / ? | Κακή | Όχι και τόσο | αρκετά προβλήματα |
1 | Citroen Saxo vts | 2003 / 121000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Ποιότητα κατασκευής: Μέτρια Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '9-10 Κατανάλωση εκτός: '8-9 |
3 | Citroen Xantia | 1999 / 395000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | 70.000 ψυγειο στην εγγυηση.2 φορές ημιαξόνια.2 φορές δίσκο-πλατώ. μετά τις 220.000 αλλαγή σταδιακά σε καποια ελαστικά σωληνάκια της αναρτησης.230.000 πολλαπλασιαστής, καταλύτης. 250.000 αντλία βενζίνης. 250.000 πίσω βάση μηχανής. 1 φορά σινεμπλόκ στα μπροστινά ψαλίδια μετά τις 250.000. 280.000 αλλαγή top mounts.300.000 αντλια νερου.350.000 επισκευη μιζας. 370.000 Στεγανοποίηση τρόμπας υψηλής υδροπνευματικης αναρτησης. ενας γρυλος παραθυρου. ανα 80.000+ σφαιρες αναρτησης. ανα 80.000 ιμαντες. |
2 | Citroen Xantia | 1998 / 445000 | Πολύ καλή | Πολύ | στις 100.000km κομμενη φουσκα ημιαξονιου. απο τις 220.000km ορισμενες αντικαταστασεις μαρκουτσιων επιστροφης και υψηλης πιεσης αναρτησης. 290.000km τρομπα βενζινης. 420.000km τσιμουχα στροφαλου, 2 εδρες βαλβιδων και φλατζα κεφαλης..σωθικα αψογα-τα ιδια! 430.000km διακοπτης φωτων και αλαρμ. 445.000km αντικατασταση αυτοματου σασμαν |
3 | Citroen Xantia | 1995 / 200000 | Μέτρια | Έτσι κι έτσι | Αγορασμενο μεταχειρισμενο το 2000. Φλατζα, γρυλλος οδηγου μια φορα, ενας διακλαδωτηρας (πρόβλημα με τα νερα του καλοριφερ μεσα στο ταμπλω) ,ντιζακια σασμαν, το aircondition εχει χασει το φρεον εδω και χρονια αλλα ο παππουλης ειναι παραδοσιακος τυπος..χρίζει αλλαγής και η φουσκα του εμβολου του υδραυλικου τιμονιου που εχει σκιστει |
3 | Citroen Xantia | 1999 / 170000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Γρυλλοι παραθυρων οδηγου και συνοδηγου απο μια φορα..Καμμενη λαμπα stop και η μια μπροστα των θεσεως..Μια μικροδιαρροη στις πισω επιστροφες της αναρτησης, 20e ενα λαστιχακι.. |
2 | Citroen Xantia | 1995 / 295000 | καλή | Πολύ | Ρεκτιφιε 243.000χλμ, κίνηση πιο πολύ εντός πόλης |
2 | Citroen Xantia ΙΙ | 1999 / 193000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Καλα χιλιομετρα ολα ,απολυτως κανενα προβλημα μονο μελανο σημειο οι γρυλλοι στα ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος, 5 φορες, +φλασιερα |
2 | Citroen Xantia ΙΙ | 1999 / 274000 | καλή | Πολύ | Tα τελευταια 10.000km με αεριο και πολλα χλμ με τροχοσπιτο. Αντλια βενζινης ,αλλαγη σωληνα θερμανσης καλοριφερ ,καταλυτης, ντιζα συμπλεκτη. Εγινε και στεγανοποιηση αντλιας υψηλης πιεσης υδραυλικης αναρτησης και αντικατασταση κλειδαριας πορτμπαγκαζ. |
2 | Citroen Xantia ΙΙ | 1999 / 457000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | κανενα προβλημα στο μοτερ-σασμαν..τακτικη και προληπτικη συντηρηση |
2 | Citroen Xantia ΙΙ | 1998 / 260000 | καλή | Πολύ | στις 100.000km κομμενη φουσκα ημιαξονιου. απο τις 220.000km ορισμενες αντικαταστασεις μαρκουτσιων επιστροφης και υψηλης πιεσης αναρτησης. 290.000km τρομπα βενζινης. 420.000km τσιμουχα στροφαλου, 2 εδρες βαλβιδων και φλατζα κεφαλης..σωθικα αψογα-τα ιδια! 430.000km διακοπτης φωτων και αλαρμ. 445.000km αντικατασταση αυτοματου σασμαν |
2 | Citroen Xsara | 2004 / 93000 | Μέτρια | Έτσι κι έτσι | αντλια βενζινης, φλατζα κεφαλης, πολλαπλασιαστης, μοναδα BSI. |
2 | Citroen Xsara | 2002 / 202000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | απολυτως καμια βλαβη με εξαιρεση εναν πολλαπλασιαστη. |
2 | Citroen Xsara | 2000 / 452000 | Πολύ καλή | Πολύ | Απο το 2002 ,καθημερινα σχεδον ,πολλα χιλιομετρα εθνικης οδου.. 115.000km πολλαπλασιαστης και στις 380.000km εμεινε απο δυναμο, αλλαγη και ενος κολλαρου του aircondition.λαδια-φιλτρο ανα 10.000km και απο τις 350.000km ανα 15.000km. Μηδενικη καταναλωση λαδιου. |
3 | Citroen Xsara | 2001 / | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | τρόμπα νερού στα 115.000 οπότε συνδιάστηκε με μεγάλο σέρβις με ιμάντες και στα 125.000χλμ γρύλλο παραθύρου οδηγού με κόστος 80€ σε Valeo. Στη συνέχεια στα 130.000 και συνοδηγού με ίδιο κόστος και μόλις εχθές αλλάχτηκαν τα λαμπάκια της εσωτερικής οθόνης πληροφοριών |
3 | Citroen ZX | ? / 350000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Ενισχυτής πολλαπλασιαστή και μια αντλία βενζίνης. |
3 | Citroen ZX | ? / ? | Μέτρια | Έτσι κι έτσι | μόλις πάρθηκε είχε ήδη πρόβλημα στην μπατάρια. Κάθε φορά που είχε 40+ βαθμούς υπερθερμενόταν και έμενε να κρυώσει στην άκρη. Πόμολα έχουν επίσης αλλάχτεί μυριάδες φορές. Κάντράν έχει σβήσει 2 φορές. Φώτα δεν λειτούργησαν ποτέ σωστά. Χρώμα ξέφτησε στα 4 χρόνια. Ξαναβάφτηκε - Ξαναξέφτυσε. Παράθυρο συνοδηγού σφράγισε οριστικά και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Φρένα έχοουν χαλάσει καμιά 10 φορές. Και χιλιάδες άλλα θέματα. Δόθηκε για ανταλλακτικά |
4 | Citroen ZX | 1996 / 151000 | καλή | πολύ | Στον 4ο χρόνο χρήσης του έκαψε φλάντζα. Παράπονο του φίλου μας ήταν επίσης ότι χτυπούσαν πειράκια. Λόγω της διαρροής λαδιού από μια φλάντζα της μηχανής μύριζε στην καμπίνα λάδι όταν άνοιγε τον εξαερισμό. |
5 | Citroen ZX | 1992 / 120000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | πολύ αξιόπιστο |
1 | Citroen zx 1.4 monte carlo | 1995 / 162500 | Άριστη | Πάρα πολύ | Θα ηθελα να συμπληρωσω τα εξης σε συνεχεια του προηγουμενου mail. :)Σχετικα με τους χωρους ενδεικτικο ειναι οτι το εσωτερικο πλατος ειναι ιδιο με της μεγαλης αδελφης xantia...Στα αρνητικα θα εβαζα την λαστιχενια αισθηση του κιβωτιου που ειναι ομως δεκτι Ποιότητα κατασκευής: Καλή Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '7-8 Κατανάλωση εκτός: '6-7 |
1 | Citroen zx 1.4 monte carlo | 1995 / 162500 | Άριστη | Πάρα πολύ | Μετρια φρενα..εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα και χαρακτηρας..πολυ καλο μπροστινο συστημα και τιμονι..πολυ καλοι χωροι..τελειως ορθογωνιος και εκμεταλλευσιμος χωρος αποσκευων..Ο πρωτος ιδιοκτητης αλλαξε ψυγειο και φλατζα κεφαλης. Ποιότητα κατασκευής: Καλή Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '7-8 Κατανάλωση εκτός: '6-7 |
2 | Citroen ΖΧ | 1993 / 200000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Ακομα δουλευει, ο κινητηρας ακουγεται και αποδιδει σαν καινουργιος |
2 | Citroen ΖΧ | 1992 / 372000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | πολυ αξιοπιστη και εκτακτως χρειαστηκε φουσκες ημιαξονιων στις 175.000km μεταχειρισμενο πισω αξονα λογω φθορας των μεσα ρουλεμαν στις 225.000km -Ελατηρια πιστονιων και τριψιμο βαλβιδων λογω καταναλωσης 0.5 l λαδιου /1000km στις 336.500km -ψυγειο νερου σ |
2 | Citroen ΖΧ | 1993 / 207000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | αξιόπιστο. Βλάβες ως τώρα αλλαγη σωληνωσεων κυκλωματος ψυξης και ραγισμενο σωληνακι βενζινης |
2 | Citroen ΖΧ | 1991 / 341000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Κινητηρας και κιβωτιο εντελως εργοστασιακα και σε αψογη λειτουργια. Εχει αλλαξει καρβουνακια μιζας, δυναμο,ψυγειο,καταλυτη και Λ,αντλια βενζινης και σερβο |