2 Νοε 2014

Αυτοκίνητο με 500 ευρώ: Η δικιά μας περίπτωση!

Όπως θα έχετε διαπιστώσει όσοι παρακολουθείτε την αρθρογραφία μας, ασχολούμαστε στο carblogger.gr με θέματα που αφορούν ως επί το πλείστον προσιτά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς με ελάχιστα χρήματα! Και όταν λέμε ελάχιστα, εννοούμε ποσά της τάξης ακόμη και των 500 ευρώ! Σας παραθέτουμε την δικιά μας εμπειρία σε σχέση με την αγορά ενός αυτοκινήτου που είχε κόστος αυτής της τάξης μεγέθους!


Τον Νοέμβριο του 2012, αγοράσαμε από έναν ηλικιωμένο κύριο το εικονιζόμενο αυτοκίνητο: Ένα Honda Civic του 1990 1200 κυβικών εκατοστών μη καταλυτικό με μόλις 88.000 χλμ σε πολύ καλή μηχανική κατάσταση με κόστος μόνο 400 ευρώ! Δεν περιμέναμε βέβαια τις ανέσεις σύγχρονων αυτοκινήτων όπως την ύπαρξη κλιματισμού, ωστόσο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διέθετε υδραυλικό τιμόνι, γεγονός που δεν απαιτούσε γερά μπράτσα στους ελιγμούς εντός πόλης Εξωτερικά το αυτοκίνητο είχε κάποια θέματα όπως το καπώ που ήθελε βάψιμο, το πλευρικό μπροστινό φτερό του οδηγού που είχε και κάποια βαθουλώματα, ο ουρανός του αυτοκινήτου που είχε σκουριές από κουτσουλιές πουλιών που δεν καθαρίστηκαν. Όλα τα παραπάνω τα διορθώθηκαν από μας με τη βοήθεια  ενός φίλου που "έπιαναν τα χέρια του".
Χρειαστήκαμε όπως φαίνεται και στη σχετική φωτογραφία (τα υλικά αναφέρονται με τη σειρά από τα αριστερά προς τα δεξιά στη φωτογραφία) μπογια σε σπρέυ (4 τεμάχια), αστάρι σε σπρέυ (4 τεμάχια), σιδηρόστοκο (μαζί με τη σχετική αλοιφή), σπάτουλα, και αρκετά γυαλόχαρτα. Τα υλικά αυτά μας κόστισαν περίπου 150 ευρώ.


Έτσι με λίγο κόστος αλλά με αρκετή προσωπική εργασία καταφέραμε να βάψουμε το Honda μας και να το φέρουμε στην κατάσταση που φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία. Η εργασία μας παρότι σίγουρα δεν έφτανε σε ποιότητα αυτή ενός επαγγελματία, έκανε το αυτοκίνητο μας να είναι πλέον αξιοπρεπές. Από πλευράς σέρβις, το αυτοκίνητο αρχικά χρειάστηκε μια αλλαγή λαδιών και φίλτρων, αντικατάσταση 2 σκισμένων φισούνων, και κάποιων άλλων μικρού κόστους αναλωσίμων με συνολικό κόστος 150 ευρώ. Το αυτοκίνητο το κρατήσαμε 2 χρόνια και στα χέρια μας και διάνυσε άλλα 20.000 χλμ χωρίς να παρουσιάσει κάποια σημαντική βλάβη. Κατά τη διάρκεια της συμβίωσης μας εκτός της προγραμματισμένης συντήρησης, οι μικροβλάβες του ήταν 

  • Ένα βραχυκυκλωμένο ντουί του εμπρός αριστερού φλάς 
  • Αντικατάσταση των μπουζοκαλώδιων 
  • Αντικατάσταση του διακόπτη των φλας 
  • Αντικατάσταση τα σωληνάκια των φρένων 
  • Αντικατάσταση μπαταρίας. 


Επίσης χρειάστηκε να περάσουμε το αυτοκίνητο από έλεγχο ΚΤΕΟ όπου πέρασε τους σχετικούς ελέγχους με επιτυχία. Καθ' όλη τη διάρκεια της συμβίωσης μας το χρησιμοποιήσαμε ως πρώτο αυτοκίνητο χωρίς να μας απασχολήσει με κάποια ακινητοποίηση. Πριν από λίγες μέρες, αποφασίσαμε να το πουλήσουμε. Το αυτοκίνητο λόγω του καλού ονόματος της μάρκας του της πολύ καλής μηχανικής κατάστασης του και της αξιοπρεπούς εμφάνισης του πουλήθηκε έναντι του ποσού των 600 ευρώ (!) δηλαδή 200 περισσότερα από το ποσό αγοράς του. 


 Σαν συμπέρασμα όλων των παραπάνω θα λέγαμε ότι υπάρχουν αυτοκίνητα - ευκαιρίες για να εξυπηρετηθούμε με πολύ χαμηλό κόστος κτήσης! Στα αυτοκίνητα αυτά πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η συντήρηση που είχε από τον ιδιοκτήτη του. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης στη μηχανική του κατάσταση και η μάρκα του. Η αξιοπιστία των παλιότερων αυτοκινήτων Ιαπώνων κατασκευαστών είναι παροιμιώδης, οπότε η αγορά ενός παλιού ιαπωνικού αυτοκινήτου έχει λιγότερο ρίσκο.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...