Στο παρόν άρθρο γίνεται μια έρευνα σε σχέση με την αξιοπιστία των αυτοκινήτων με βάση τα χιλιόμετρα που μπορεί να διανύσει ένα αυτοκίνητο. Η πηγή για τη συλλογή στοιχείων για την έρευνα αυτή αποτέλεσε υλικό από το forum του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ. Στο 3ο μέρος του άρθρου μας παρουσιάζουμε τα δεδομένα που συλλέξαμε στο carblogger.gr για τις μάρκες Rover εως Volvo
Τα υπόλοιπα μέρη της έρευνας μας μπορείτε να τα βρείτε ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:
289 | Rover 45 |
? |
? |
aggelos3232(53/1) |
αλλαγή τρόμπα βενζίνης,Αλλαγή
ABS,Αλλαγή ψυγείου,Αλλαγή θερμοστάτη 2 φορές, Αλλαγή φλάντζας... 3 φορές
|
290 |
Rover 620 ti
|
1997
|
310.000
|
nonos(45,48/1)
|
τουρμπινα, εγκεφαλος και ψυγειο.
Αποσύρθηκε στα χλμ αυτά χωρίς πρόβλημα
|
291 | Renault Megane Coupe 1,4 |
2000 |
200.000 |
cosneo(1/1) |
κάποια προβλήματα από τα 100000 χλμ και μετά
|
292 |
Seat Cordoba 1,4 16V
|
1999
|
225.000
|
cordoba_turbogt(43/1)
|
ο κινητήρας δουλεύει άψογα
|
293 |
Seat Cordoba 1,4 8V
|
1996
|
181.000
|
nonos(80/1)
|
μοναδα κεντρικου κλειδωμας,-γρυλλος ηλ.παραθυρου
οδηγου,-εμεινε απο δυναμο, αλλαγη αντλιας υδραυλικου τιμονιου, επισκευη σασμαν,
καμμενος εγκεφαλος. πουλήθηκε στα χλμ αυτά
|
294 |
Seat Cordoba 1.4 16v
|
2004
|
228.000
|
nonos(80/1)
|
ελλειπης συντηρηση γενικως και αλλαγη μοτερ λογω
κομμενου ιμαντα εκκεντροφορων.. ταπετσαριες πορτων ξεκολλημενες και ξεφλου-δισμενα
πολλα πλαστικα και λαβες του εσωτερικου.. μηδενικα αλλα προβληματα
|
295 | seat ibiza GLX |
1987 |
591.000 |
nonos(82/1) |
Με προσοχη στη συντηρηση ακομα αποτελει καθημερινο οχημα σε περιποιημενη κατασταση χωρις βλαβες σε μοτερ - σασμαν |
296 | seat ibiza s4 1.4 101hp |
1999 |
245.000 |
dr.spiderman(2/1) |
με σωστη συντηρηση αλλα σκληρή χρήση.στην εντελεια |
297 | seat ibiza ΜΚ4 1,4 101 PS |
2003
|
210.000
|
chemic(47/1) |
καίει λάδι 200-300ml/1000km από τις 50.000km που
αγοράστηκε μεταχειρισμένο. Αλλαγή σασμάν-δίσκο πλατό στα 160.000. Αλλαγή 3
πολλ/τών κ βάσεων μηχανής. Σκληρή χρήση μέχρι τα 155.000, πολύ πιο χαλαρά μετά την προσθήκη Lpg στα 155.000 χλμ |
298 | seat ibiza 1,4 75PS |
2004 |
220.000 |
r200(82/1) |
στα 90.000χλμ χαλασε η ηλεκτρικη κλειδαρια του
πορτμπαγκαζ. στα 120.000χλμ σινεμπλοκ. στα 160.000χλμ μπηκε υγραεριο, και
αντικατασταθηκε ο θερμοστατης. στα 170.000χλμ φυσουνες μπιλιοφορου. 220.000χλμ
σχισμενες τσιμουχες των ακρομπαρων
|
299 | seat inca 1,9 sdi |
2004 |
250.000 |
bmw 520i dual vanos(26/1) |
πετρελαιοκίνητο. Κόλλησε ο κινητήρας στα χλμ αυτά
|
300 | Seat Leon 1,6 |
2006 |
200.000 |
raptispan(61,84/1) |
Το μόνο
προβλημα σπασμενο κομπρεσσερ clima, γιατί ηταν
προβληματικο το ανταλλακτικο. Γενικά αξιόπιστο. Από τα 169000
υγραεριο
|
301 | Seat Leon 1,6 8V |
1999 |
397.000 |
raptispan(61/1) |
Πολύ
αξιοπιστο. Δεν εχει παει ποτε ποτε στο συνεργειο παρα
μονο καθε 7500 για τακτικη συντηρηση.
|
302 | Seat Toledo 1,6 75PS |
1992 |
710.000 |
dsaraf(28/1) |
γενικά αξιόπιστο. Σχεδόν όλα τα χλμ με υγραέριο |
303 | skoda favorit |
270.000 |
panos3(/1) |
καιει λαδι αλλα συνεχιζει και παει καλα |
|
304 | Skoda Octavia 1,6 |
2002 |
270.000 |
dsaraf(28/1) |
ραγισμένος κύλινδρος στα χλμ αυτά και αλλαγή μηχανής. Γενικά αξιόπιστο |
305 | Skoda Octavia 1,6 |
2002 |
640.000 |
dsaraf(28/1) |
το ίδιο με το παραπάνω αυτοκίνητο πήγε τα χλμ αυτά με
την αλλαγμένη μηχανή. Αλλαγή σασμάν στα 610.000 χλμ. Γενικά αξιόπιστο
|
306 |
Skoda Octavia station 4X4 ABT
|
2002
|
200.000
|
bujinkan(21/3)
|
έχουν αλλαχτεί 2 πολλαπλασιαστες
Και 5 φορές γρυλλοι παραθύρων |
307 |
Skoda Octavia5
1,6
fsi
|
2005
|
204.000
|
iii(85/1)
|
χρειάστηκε αλλαγή η egr(μετάχειρο ανταλλακτικό) γιατί
έσπασε ένα πλαστικό γρανάζι
|
308 | Skoda Octavia5 1,8 tsi |
2008 |
206.000 |
nonos(84/1) |
Εσπασε μοτερ εντελως απροειδοποιητα
με 206.000km σε ταξιδι πριν 2 μηνες. Η συντηρηση ηταν τυπικη
|
309 | Simca Ariane |
1955 |
1.250.000 |
antonis-team(27/1)
|
Το 1978, έκαψε βαλβίδες, και φτιάχτηκε καπάκι.
Το 1989, παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα. Λειτουργεί ακόμη |
310 | Subaru Vivio 600 |
1992 |
600.000 |
Tsixlemporas(18/1) |
αξιόπιστο |
311 | Subaru WRX |
2004 |
200.000 |
Lemon3(20/1) |
αξιόπιστο |
312 | Suzuki Alto 543cc |
1987 |
297.000 |
paokkerkir (6/1) |
μόνο αλλαγή λάδια,και πρόσφατα πλατίνες κ πολλαπλασιαστή. αξιόπιστο |
313 |
Suzuki Baleno 1.3
|
1996
|
302.500
|
cform2gr(38/1)
|
2 φορές βλάβη στο σασμάν, αλλαγη αντλίας βενζίνης
,αλλαγή αντλίας νερού, καταστροφή εξωτερικής τροχαλίας στροφάλου, καταστροφή
ασφάλειας-βίδας στροφάλου .Αλλαγή μπιλιοφόρων στο μροστινό σύστημα
|
314 |
Suzuki Baleno
|
1998 |
200.000 |
lazaros(15/1) |
κανένα πρόβλημα |
315 |
Suzuki Carry
|
?
|
250.000
|
ELTASSOS(29/1)
|
κίνηση εντός πόλης, μονο τα τακτικα σερβις και βασεις
μηχανης πριν 2000 χλμ. πολύ αξιόπιστο
|
316 |
Suzuki Grand Vitara
|
1999
|
120.000
|
ELTASSOS(29/1)
|
φλάντζα κεφαλής στα 120.000
|
317 |
Suzuki Ignis
|
? |
180.000 |
giorgos_krhth_91(52,57/1)
|
σκληρή χρήση
πολύ αξιόπιστο
|
318 | Suzuki Jimny 1,3 |
250.000 |
giorgos_krhth_91(52/1) |
σκληρή χρήση πολύ αξιόπιστο
|
|
319 | Suzuki Jimny 1,3 |
1998 |
250.000 |
reefdiver(76/1) |
εχουν γινει αλλαγες: στο καπακι του κινητηρα, εχουν
αλλαχτεί πισω και κεντρικό διαφορικό και σε λιγο καιρο αλλάζω αξονα.αλλαγη
λαδιων καθε 10000 Km
|
320 | Suzuki Jimny 1,3 |
2004 |
300.000 |
giorgos_krhth_91(49/1) |
τυπική συντήρηση, σκληρή χρήση. αλλαγή μπιλιοφόρων,
προωρες αλλαγές σε συμπλέκτη, έχει
αλλάξει όλες τις αντλίες
|
321 | Suzuki Swift 1,3 gl |
1993 |
200.000 |
ace69(5/1) |
αλλαγή ημιαξονίων, και αλλαγή κιβωτίου στα 150000 χλμ
|
322 | Suzuki Swift 1,0 |
1991 |
220.000 |
Chocoholix(7/1) |
Τα χιλιομετρα κατα 90% στην πολη. Αλλαγή μίζας και αλλαγή πολλ/τη |
323 | Suzuki Swift |
1992
|
196.000 |
Makamar(63/1)
|
αξιόπιστο, συνεχίζει κανονικά να κυκλοφορεί
|
324 | Suzuki Swift GTI |
1991
|
250.000 |
XENO(2/1)
|
συνεπής συντήρηση, αξιόπιστο. Στα χλμ αυτά ράγισε το
καπάκι
|
325 | suzuki swift 1,3 |
1996 |
300.000 |
gustom2008(3/2) |
ρουλεμαν σασμαν,μπιλιοφοροι,θερμοστατης και
μπουζοκαλωδια
|
326 | Suzuki Vitara 1,6 8V |
1998
|
170.000 |
pilotos(3/1) |
πολύ αξιόπιστος ο κινητήρας του
|
327 | Suzuki Vitara 2.0 V6 |
1999
|
500.000 |
bebes(2,52/1) |
αξιόπιστο στα 390000 αλλάχτηκε καταλύτης
και πριν 4 χρόνια αλλαγή ψυγείου
|
328 |
Toyota Auris 1.33
|
2011 |
50.000
|
leonp(66/1)
|
καίει λάδια και θέλει επισκευή
|
329 |
Toyota Avensis mk1
|
1999
|
310.000
|
nonos(28,60,63/1)
|
1 γρυλλος παραθυρου οδηγου ,αρκετη καταναλωση λαδιου
πλεον. Αφεθηκαν τα ιδια λαδια για 40.000 km καποια
στιγμη.Επισκευή σασμάν & αλλαγή ψυγείου. Αξιοπιστο
γενικά.
|
329 | Toyota Avensis |
1999 |
400.000 |
rx8_drifter(4,28/1) |
τραβάει σαν καινούργιο, με κατανάλωση λαδιού μηδεν.
εχει αλλαχτει σασμαν
|
330 | Toyota Avensis |
1999 |
250.000 |
P@ulet@(55/1) |
αξιόπιστο με τα περισσότερα χλμ εκτός πόλης
|
331 |
TOYOTA CARINA E 1.6
|
1993
|
180,000
|
chazlp1989(18/3)
|
πολύ αξιόπιστο
|
332 |
TOYOTA CARINA E 1.6 GLI
|
1992 |
247.000
|
johnaudi(1/1) |
κανένα
|
333 | TOYOTA CARINA E 1.6 |
1993 |
250.000 |
pik(3/1) |
πολύ αξιόπιστο |
334 | TOYOTA CARINA E 1.6 |
1993 |
215.000 |
popol@ros(1/3) |
πολύ αξιόπιστο |
335 |
TOYOTA CARINA E 1.6
|
1992
|
246.000
|
johnaudι(20/3)
|
πολύ αξιόπιστο
|
336 | Toyota Carina II 1.6 GLi |
1986 |
294.000 |
mgsoft(4/1) |
και συνεχίζει |
337 |
toyota carina II 1.6
|
1989
|
200.000
|
tifo45(/1)
|
πολύ αξιόπιστο
|
338 | Toyota Celica |
1992 |
263.000 |
futureshock(27/1) |
πολύ αξιόπιστο |
339 | Toyota Celica STI 1,6 |
1992 |
200.000 |
nonos(82/1) |
Πουληθηκε με 200.000km το '97 με απολυτως μηδενικα προβληματα. |
340 |
Toyota Corolla e70
|
1981
|
400.000
|
alexeft (46/1)
|
Άλλαξε μια φορά φλάντζα κεφαλής
|
341 | Toyota Corolla 1.3 xli H/B |
1992 |
275.000 |
nonos(23,28,47,50,70,82/1) |
Μπιλιοφοροι,αντλια νερου αλλαγμενα, αξιόπιστο.
Στις 166.000km ανοιχτηκε για φλατζα και αντικατασταση
τσιμουχια βαλβιδων γιατι εκαιγε λαδι !
|
342 | Toyota Corolla 1,6 |
1990 |
400.000 |
Orestis.D(1/1) |
πολύ αξιόπιστο
|
343 | Toyota Corolla |
1989 |
280.000 |
Orestis.D(1/1) |
μονη βλαβη 1 αντλια νερου |
344 | Toyota Corolla 1.3 88 Hp |
1993 |
290.000 |
panos3 (23/1) |
μειωμένη απόδοση, καψιμο λαδιων που φαινονται απο
εξατμιση,πολυς θορυβος
απο το κινητηρα στα χλμ αυτά |
345 | Toyota Corolla 1.3 xli H/B | 1994 |
268.000
|
kskordos(7/1) | τρόμπα νερού 1 φορά στα 185.000 km. Στα 250.000 km έγινε αντικατάσταση στα καρβουνάκια της μίζας. Καιει λιγο λαδι |
346 | Toyota Corolla 1.3 111 |
2000 |
378.000 |
S3(22/1) |
χωρις σημαντικες φθορες με απλη συντηρηση και χωρις να καιει λαδι. |
347 | Toyota corolla G6 |
1998 |
395.000 |
v@silis(26/1) |
πολύ αξιόπιστο |
348 | Toyota corolla |
1996 |
210.000 |
alexeft(63/1) |
Ένας θερμοστάτης,
Αισθητήρας κοντέρ, Έσπασε ένα ελατήριο μέσα σε κουμπί των
ηλ. παραθύρων. Αντικαταστάθηκε το ελατήριο.
Καίει ελάχιστα λάδια |
349 | Toyota corolla |
1996 |
311.000 |
Angel!!!!(64/1) |
χωρίς βλάβη
|
350 | Toyota Corolla 1.6 Xli |
1990 |
280.000 |
georgetz(1/1) |
τα περισσότερα χλμ σε πόλη. προσοχή το λαδάκι του,κοντά στα 200000χλμ. |
351 | Toyota Corolla 1200 |
1975 |
440.000 |
dstou(1/1) |
αλλαγή ελατηρίων στα 130.000 χλμ. Προς το τέλος είχε
αρχίσει να ξανατρώει λάδι
|
352 |
Toyota Corolla
Ε30
station wagon
|
1976
|
1.600.000
|
ambient(7/1)
|
Ίδιο μοτέρ με μια αλλαγή φλάντζα κεφαλής και ένα
πιστόνι
|
353 | Toyota Hilux |
1995 |
740.000 |
Μηχανη Γκαζον(23/1) |
αρχίσε να κάνει διαρροές λαδιού,ψυκτικού κλπ.Μέχρι τα χλμ αυτά πολύ καλά |
354 |
Toyota Hilux D
|
1997
|
680.000
|
manosfr(29/1)
|
μηδενικά προβλήματα
|
355 | Toyota Land Cruiser |
1999 |
205.000 |
ELTASSOS(26/1) |
πολύ καλός κινητήρας. Τα τελευταία 30.000 εκαιγε υγραέριο μετά από μετατροπή |
356 | Toyota Prius Ι |
320.000 |
BEAMS(11/1) |
χωρίς πρόβλημα με μπαταρίες |
|
357 | Toyota Prius ΙΙ |
170.000 |
BEAMS(10/1) |
απροβλημάτιστα χωρίς αλλαγή μπαταρίας |
|
358 | Toyota Prius ΙΙ |
500.000 |
BEAMS(11/1) |
χωρίς αλλαγή μπαταριών |
|
359 | Toyota Prius |
2004
|
250.000 |
alexeft(76/1) |
Υγραεριοκίνητο από τις 125000 χλμ.
Ανοίχτηκε μόνο μια φορά το καπάκι των βαλβίδων για ρύθμιση βαλβίδων λόγω υγραερίου. Καίει 100ml λάδι στα 1000 χλμ |
360 | Toyota RAV4 |
2004 |
250.000 |
Angel!!!!(64/1) |
μια
αντλία νερού με αλλαγή στην εγγύηση.
|
361 | Toyota RAV4 |
2004 |
239.000 |
nonos(80/1) |
μονη
βλαβη εκτος προγραμ-ματισμενης συντηρησης η επισκευη κρεμαγιερας.
|
362 | Toyota Starlet 1,3 |
1994 |
312.000 |
lazaros(15/1) |
τσιμουχακια βαλβιδων στα 200000 |
363 | Toyota Starlet 1,3 |
1992 |
390.000 |
dsaraf(27/1) |
τυπική συντήρηση και ελάχιστα προβλήματα. Τα
τελευταία 40.000 χλμ καίει λιγο λάδι..
|
364 |
Toyota Starlet 1,3
|
1992
|
180.000
|
priusprius(17/3)
|
μονο ενας θερμοστατης και μια λαμπα στην πλαφονιερα ,
λαδι δεν τρωει ουτε γραμμαριο
|
365 | Toyota starlet 1.0 |
1986 |
320.000 |
johnkyr(/1) |
κινητήρας καίει λίγα λαδάκια |
366 | toyota starlet 1000cc |
1982 |
400.000 |
theo13(3/1) |
πλημελή συντήρηση καιει λίγο λάδι |
367 | toyota starlet 1.3 |
1981 |
1.200.000 |
dstou(3/2) |
παρα πολύ αξιοπιστο, μια φορά αλλαγή μηχανής |
368 | toyota starlet kp61 |
1982 |
500.000 |
theo13(3/2) |
παρα πολύ αξιοπιστο |
369 | Toyota Yaris |
1999 |
235.000 |
Atel...(9/1) |
μια αντλια βενζινης εχω αλλαξει και μια διαρροη απο
το ψυγειο
|
370 | Toyota Yaris 1,0 |
1999 |
205.000 |
nonos(66/1) |
πολύ αξιόπιστο,
χρειαστηκε μονο τα προγραμματισμενα service
|
371 | Toyota Yaris 1,0 |
1999 |
232.000 |
Triton(83/1) |
πολύ αξιόπιστο,
μονο τα προγραμματισμενα service,
αλλαγή λαδιών κάθε 7500 χλμ
|
372 |
Volvo S40 1,8
|
2005
|
250.000
|
dsaraf(61/1)
|
Πολύ αξιόπιστο. Στην αρχή ένα μικροπρόβλημα
με το κλείδωμα του τιμονιού
|
373 |
Volvo V70 2.0t (5c)
|
200?
|
230.000
|
kostis20(46/1)
|
Δεν έχει παρουσιάσειβλάβη
|
374 | VW Bora 1.6 |
2002 |
213.000 |
dsaraf(27/1) |
Αξιόπιστο, τυπική συντήρηση |
375 | VW Jetta (Bora) |
2001
|
804.000
|
dsaraf(48/1) | Αξιόπιστο, τυπική συντήρηση |
376 |
VW Caddy D
|
1999
|
400.000
|
nonos(30/1)
|
2 αλλαγες σασμαν, πολύ σκληρή χρήση, επισκευη μπεκ,
αντλια υδραυλικου τιμονιου
|
377 | VW Golf II 1,3 |
1989 |
220.000 |
Tomario(28/1) |
χώρίς κανένα πρόβλημα ουσίας με κακή συντήρηση.
Πουλήθηκε στα χλμ αυτά
|
378 | VW Golf II 1,8 8V G60 |
1991 |
170.000 |
Tomario(28/1) |
απροβλημάτιστο παρ όλη την τυπική συντήρηση και τη
σκληρή χρήση
|
379 |
VW Golf GTI 8v
|
1986
|
330.000
|
panosft(46/1)
|
Στα 100.000 χλμ αλλαγή υδραυλικής κρεμαργιέρας. Στα
150.000 χλμ δίσκο πλατό. Στα 300.000 χλμ αλλαγή σασμάν. σκληρή χρήση
|
380 | VW Golf ΙΙΙ 1.4 |
1993 |
300.000 |
leonp(8/1) |
ικανοποιημένος(;) |
381 | VW Golf ΙΙΙ 1.4 |
1994 |
430.000 |
karpaths(52/1) |
Αξιόπιστο. Κατά τη χρήση του αλλαχτηκαν
αρκετές φορές μπιλιοφοροι,
μια τρόμπα νερού και μια
τρόμπα βενζίνης
|
382 |
VW Golf III VR6 2.7
|
1995(;)
|
400.000
|
206xs(15/1)
|
στα χιλιομετρα αυτά ρεκτιφιέ
|
383 |
VW Golf IV 1.4
|
1999
|
370.000
|
dsaraf(44/1)
|
Τα μόνα προβλήματα που έβγαλε ήταν στο τζαμι του
συνοδηγού που είχε χαλάσει κάπου 7-8 φορές
|
384 |
VW Golf IV 1.4
|
2002
|
50.000
|
evo471(80/1)
|
απο την 1η μέρα είχαμε πάσης φύσεως ηλεκτρολογικά και
μηχανικά προβλήματα κάποια απο τα οποία ήταν πολύ σοβαρά.Μέχρι τις 50.000 χλμ το
2006 πουλήθηκε
|
385 |
VW Golf IV 1.4
|
2001
|
181.000
|
nonos(84/1)
|
Γενικη ανακατασκευη μοτερ στις 170.000km
περιπου(φλατζα, τσιμουχακια, ελατηρια και διαφορα αλλα) λογω καταναλωσης λαδιου
1l /1000km + ενας γρυλλος παραθυρου οδηγου
|
386 | VW Golf IV 1.6 8V |
1999 |
430.000 |
sonath(13,27/1) |
καίει λίγα λαδάκια.αξιόπιστο |
387 | VW Golf V 1,4 GT | 2007 | 65.000 | pipitopapaki (54/1) | Αλλαγή Ν75, σκαστρα, βαλβιδα πολλαπλης εισαγωγης, ηλεκτρικο προβλημα στον διακοπτη αναφλεξης και το καλυτερο......: καπνα στις βαλβιδες, μπεκ και απωλειες συμπιεσης |
388 | vw golf mk1 gti |
1981 |
320.000 |
audipassion(7/1) |
πρόβλημα στο injection και στο σασμάν |
389 | VW Passat 1.6 |
2004 |
40.000 |
ethnikofron471(50/1)
|
Έκαιγε 1 λίτρο λάδι
ανά 10.000χλμ
Πρόβλημα με τα παράθυρα και τις κλειδαριές.Τριξιματα στο ταμπλό και στο κάθησμα του οδηγού.Αλλαγή αισθητήρα στροφών.Αλλαγή 2 φορές ακρόμπαρα και ημίμπαρα.πρόβλημα στα σινεμπλοκ. Ανέβασε θερμοκρασία χωρίς να το δείξει το καντράν και έμεινε.Στο συνεργείο εντοπίστικε και χαλασμένος εγκέφαλος. |
390 | VW Passat 1.6 |
1997 |
340.000 |
sial85(59/1)
|
340.000 Km άρχισε να καίει λάδια. Απόσυρση το 2012
λόγο περιφερειακών προβλημάτων σχετικά μεγάλου κόστους
|
391 | VW Passat 1.8 |
1998 |
225.000 |
Thanix(2/1)
|
Χρήση στην πόλη ,δεν καιει λάδι.
Αξιόπιστο
|
392 | VW Passat 1.8 |
1992 |
690.000 |
georgemv(58/1)
|
Στις ~480.000 km άρχισε να καίει λάδια, στις
550.000km γενική επισκευή κινητήρα Τώρα έχει 690.000km,
δεν καίει λάδια, βγάζει κάρτα καυσαερίων και περνάει ΚΤΕΟ
κανονικά
|
393 |
VW Passat CC 1.8 TSI
|
2009
|
200,000
|
Thomas_C200K(46/1)
|
απροβλημάτιστο
|
394 | VW Polo |
1999 |
282.000 |
polo1999(19/1) |
τα μισά χιλιόμετρα στη πόλη (σπάνια σε κίνηση ) τα
άλλα μισά σε ταξίδια. Ρεκτιφιέ στα 270000χλμ. Γενικά αξιόπιστο, κατανάλωνε
αρκετό λάδι
|
395 | VW Polo 1.4 100 PS |
1998 |
309.000 |
panorg(19,28/1) |
ολα τα εχω αλλαξει τουλαχιστον απο 1φορα(σασμαν,
αντλιες, δυναμο,μιζα κλπ).οτι χειροτερο ειχα σε οτι αφορα την αξιοπιστια.
|
396 | VW polo 1.4 8v |
1996 |
535.000 |
giorgosvet(19/1)
|
στα χλμ αυτά έμεινε από σασμάν. εχανε 1λ λάδι / 5000
χλμ
|
397 | VW polo 1.4 16v |
2004 |
222.000 |
nonos(85/1)
|
Μολις αλλαξε τσιμουχακια βαλβιδων και ελατηρια
πιστονιων λογω καταναλωσης ανω του 1L λαδιου /1000km-Γρυλλος παραθυρου
οδηγου-Ολοι οι εργοστασιακοι πολλαπλασσιαστες
-Πολλοι τριγμοι και ξεφλουδισματα στο εσωτερικομ |
398 | VW Scirocco |
2010 |
45.000 |
nonos(63/1)
|
εχει βγαλει αντλια βενζινης, κομπρεσσερ
aircondition, γρυλλο παραθυρου και αντικατασταθηκε και το καθισμα του οδηγου
λογω σπασιματων και τριξιματων στα ελατηρια του
|
399 | VW Vento |
1992 |
217.000 |
nonos(23,28/1)
|
μετα τις 200.000km προβληματα θερμοκρασιων. Εκαψε
φλατζα στις 216.000km και εχει προβλημα με τα συγχρονιζε 1ης-2ας πλεον
|
400 | VW σκαραβαίος |
1966 |
600.000 |
Coyot(4/1) |
συνεχίζει ακάθεκτος |