Στο 1ο μέρος του άρθρου μας παρουσιάζουμε τα δεδομένα που συλλέξαμε στο carblogger.gr για τις μάρκες Alfa Romeo εως Ford
Τα υπόλοιπα μέρη της έρευνας μας μπορείτε να τα βρείτε ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:
No
|
Μοντέλο
|
Έτος
|
Χιλιό-μετρα
|
Χρήστης (σελίδα /θέμα)
|
Σχόλια / προβλήματα
|
1
|
ALFA ROMEO 146
|
220.000 |
rogue4ever(10/5)
|
βαση μηχανης, μπουζοκαλωδια, δυναμο, μηχανισμος
ηελκτρικου παραθυρου, βαση σασμαν, χαλασμένες βασεις απο τα φωτα μπροστα,
χταποδι και τελικο, πισω δαγκανες δισκοφρενων χαλασμενες ,υδραυλικο τιμονι,
πολλαπλασιαστης
|
|
2 |
ALFA ROMEO 146 1.4 boxer
|
1996 |
~200.000 |
theo13(3/1)
|
κυριως σε ταξιδια. μηχανικα προβληματα 0
|
3 |
ALFA ROMEO 147 1.6 |
2001 |
109.000 |
paokkerkir(8/1) |
κάηκε το μοτέρ στα χλμ αυτά. Πολλά προβλήματα εξαρχής |
4 |
ALFA ROMEO 147 1.6 |
2001 |
313.000 |
dsaraf(26,61/1) |
αξιόπιστο. Τα τελευταία 30.000
χλμ καίει υγραέριο. Μια φορά ακινητοποίηση από ηλεκτρικά. Μικροπροβλήματα με τα
ηλεκτρικά
|
5 |
ALFA ROMEO 156 1.8 |
1999 |
214.000 |
sakisalfa(8/1) |
Πριν δυο μηνες της αλλαχτηκαν
τα ελατηρια στα πιστονια και τις τσιμουχες στο μοτερ. Τιποτα αλλο περαν των
προκαθορισμενων
|
6 |
ALFA ROMEO 156 1.8 |
1998 |
310.000 |
bebes(26/1)
|
αξιόπιστη, χωρίς προβλήματα, δεν έκαιγε λάδια. Μόνη βλάβη κάποιο πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στον 1ο χρόνο |
7 |
ALFA ROMEO 156 1.8 |
1999 |
208.000 |
nonos(77/1)
|
αξιοπιστη μ εξαιρεση εναν MAF και οτι στις 195.000km
εκανε ρεκτιφιε γιατι ετρωγε 1l λαδι / 1000km.
|
8 |
ALFA ROMEO 156 f/l 1.6 |
2005 |
58.000 |
dsaraf(27/1) |
Μέχρι τα 40.000 xlm ok. Μετά έχανε όλο τα λάδι κάθε 3000χλμ. Κάθε βδομάδα στο μάστορα. Πουλήθηκε στις 58.000χλμ |
9 |
ALFA ROMEO 156 f/l 1.6 |
bebes(26/1) |
αλλαγη πιστονιου στον 2ο χρονο και γενικα εκαιγε λαδια |
||
10 |
Alfa Romeo 33 1,2 |
1989 |
300.000 |
nonos(23/1) |
Πριν φτασει 200000km εκανε ρεκτιφιε. Αποσύρθηκε
|
11 |
Alfa Romeo 33 1.4ie |
1992 |
200.000 |
dr.spiderman(2/1)
|
με συνεπή συντήρηση, και σκληρή χρήση είναι στην
εντελεια
|
12
|
Alfa Romeo Alfa 33 1.4 4X4 |
1992 |
218.000 |
elvet(18/1) |
τακτική συντήρηση και σκληρή γενικά χρήση (πόλη,
χωματόδρομοι, αρκετή χρήση τετρακίνησης) ο κινητήρας δούλευε άψογα έως τα χλμ
αυτά
|
13 |
Alfa Romeo Alfetta 2.0 |
1977 |
440.000 |
Δούκας(2/1) |
είχε βαρέσει μπιέλα (άγνωστα χλμ) |
13 |
Alfa Romeo Giulia 1,3 |
1971 |
228.000 |
nonos(85/1) |
Αγορα το '05 απο Ιταλια σε αριστη κατασταση με
59.000km με πληρες ιστορικο.. Μηδενικα προβληματα μεχρι τα χιλιομετρα αυτα με
καλη και προσεκτικη συντηρη
|
14 |
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
|
2005
|
10.000
|
xristos69(3/3)
|
βάρεσε μπιέλα. Διάγνωση αστοχία
υλικού
|
15 |
Audi A2 1.4 |
2003 |
100.000
|
618RR(2,5/1) |
από τα 40,000 χλμ και μετά καίει 1lt
λάδι ανά 1500-2000 χλμ
|
16 |
Audi 80 1.6 |
1991 |
300.000+ |
nrg_polini(2,5/1) |
καποια μικροπροβλήματα, πλημελή συντήρηση |
17 |
Audi 80 1.6 |
1991 |
300.000+ |
dimik(6/1) |
δεν έβγαλε προβλήματα, τυπική συντήρηση |
18 |
Audi 80 1.6 |
1991 |
365.000 |
sos80(55/1) |
αξιόπιστο
|
19 |
Audi 80 1600 |
1992 |
230.000 |
doom1983(4/1) |
μηδαμινη συντηρηση,μονο λαδια στην ωρα τους, κάποια προβλήματα με τα ηλεκτρικά |
20 |
audi 80 quattro 16v |
1991 |
210.000 |
audipassion(7/1) |
|
21 |
Audi 80 |
1991 |
300.000 |
καλή συντήρηση, κανένα πρόβλημα |
|
22 |
Audi 80 1,9TDI
|
199;
|
710,000
|
Thomas_C200K(46/1)
|
σερβις δεν τηρουνται σχεδον ποτε, μονη βλάβη
βραχυκυκλωσε η μπαταρια και επιασε φωτια
|
23 |
Audi 80 B4 1.6 |
1984 |
520.000 |
Drosxo(8/1) |
To 80% εκτός πόλης. Χωρίς πρόβλημα |
24 |
AUDI 100 1.6 85ps |
1979 |
160.000 |
tomario(28/1) |
αλλαγή μοτέρ σ' αυτά τα χλμ από λάθος
|
25 |
AUDI 100 1.6 85ps |
1979 |
400.000 |
tomario(28/1) |
όλα τα χλμ με υγραέριο. Σκληρή χρήση, αξιόπιστο
|
26
|
audi a3 tsi 125 ps |
2009 |
103.000 |
nons(78/1) |
Σπασμενη πλατη καθισματος
οδηγου, σπασμενος τεμπελης, σπασμενο σκιαστρο πανοραμικης ηλιοροφης,
αντικατασταση σασμαν στην εγγυηση στα πρωτα 5.000km λογω δυσκολιας κουμπωματος
2ας,μικρη καταναλωση λαδιου + ξεκολλημενη πλαστικη πλατη καθισματος συνοδηγου +
δε ξεκλειδωνει η πισω κλειδαρια συνοδηγου +δε φερνει νερο ο πισω
υαλοκαθαριστηρας +κολλημενη λειτουργια-κουμπι στο clima +σπασμενη αριστερη
στηριξη σκιαδιου συνοδηγου +σπασμενη δεξια στηριξη-μπρατσο στο ντουλαπακι του
συνοδηγου
|
27 |
audi a4 1.6 |
1999 |
269.300 |
Drosxo(8/1) |
ικανοποιημένος(;) |
28 |
Audi A4 1.8 B5
|
1995
|
180.000
|
Thomas_C200K(46/1)
|
απαραδεκτο! Οτι εχει αυτο το αμαξι πανω του εχει
χαλασει
|
29
|
Audi A4 1.8
|
1995
|
223.000
|
thanosB(56/1)
|
αξιόπιστο. Τελευταία, ελλιπή συντήρηση
|
30 |
Audi ΤΤ roadster 1.8 180 ps
|
2001
|
182.000
|
nonos(83/1)
|
Ραγισμενη πολλαπλη εξαγωγης και αντικατασταση turbo,
καμμενο καντραν και δυσλειτουργικο κεντρικο κλειδωμα.
|
31 |
BMW 2000
|
1972 |
1.300.000 |
206xs(15/1) |
έιχε γίνει μια φορά ρεκτιφιέ |
32 |
bmw 116i |
2004 |
225.000 |
nonos(64/1) |
Τρυπιος σωληνας φρεον. Σπασμενη τροχαλια συμπιεστη
κλιματισμου Χαλασμενος αισθητηρας βαρους συνοδηγου Αισθητηρας αυτοματης
ανακυκλωσης κλιματισμου Τροχαλια στροφαλου. 2 φορες επισκευη μιζας
Επισκευη κρεμαγιερας. Αλλαγη βολαν. MAF. Καταναλωση λαδιου 1 λιτρο ανα 10.000km πλέον. Θεματα με σκορτσαρισματα αλυτα εδω και καιρο. Πολλά χρήματα σε επισκευές |
33 |
bmw 116i |
2006 |
420.000 |
nonos(80/1) |
χτυπησε μπιελα στις 420.000km λογω ελλειπους λιπανσης
και πολυ αραιων διαστηματων service
|
34
|
bmw 316i e36 coupe |
1998 |
175.000 |
chris palas(19/1) |
δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα και περα απο τα
τυπικα σερβις δεν εχει χρειαστει παρα μονο μια αντλια νερου
|
35 |
bmw 316i
|
1993
|
299.000
|
dr.spiderman(2/1)
|
καλη συντηρηση,σκληρή χρηση .μοτερ αψογο
|
36 |
bmw 316i
|
1996
|
180.000
|
raptispan(61/1)
|
πουλήθηκε στα χλμ αυτά. Αξιόπιστο
|
37 |
BMW 318i compact |
μετά το 2000 |
200.000 |
nonos(23/1) |
άψογο
|
38
|
BMW 318 E46
|
1998
|
200.000
|
(17/3)
|
(αποκλειστικά σε ταξίδια και
χωρίς ακρότητες ) του έχει κοστίσει + 4 με 5 εκατομύρια σε βλάβες, από κινητηρα,
ηλεκτρονικά, αναρτήσεις (αστοχίες)
|
39
|
BMW 318i luxus |
1998 |
405000 |
koubeast(23/1) |
Το πρώτο ετος εντός εγγύησης αλλάχθηκε εγκέφαλος και
καταλύτης. Κατα τ αλλα κανένα μηχανικό προβλημα. Κινειται και εντός και εκτός
πόλης
|
40
|
BMW 318is coupe |
1992 |
230.000 |
Tomario(28/1) |
σκληρή χρήση, αξιόπιστο |
41
|
BMW 318is e36 |
1998 |
273.000 |
nonos(79/1) |
απολυτα αξιοπιστη |
42
|
BMW 318i e30 |
1986 |
530.000 |
pad(2/1) |
αξιόπιστο. κανένα πρόβλημα ως τώρα |
43
|
BMW 3 |
2005 |
80.000 |
ethnikofron471(2/1) |
Συνεχόμενα προβλήματα με τους
αερόσακους.Προβλ στις φύσες,στους αισθητήρες και τελικώς στον εγκέφαλο των
αερόσακων.
1 λίτρο λάδι ανα 10.000 χλμ. Άπειροι τριγμοί σε όλο το
εσωτερικό του. Πρόβλ στα ΜΠΕΚ. Πρόβλ με πολλ/τές
2 φορές. Πρόβλ στην μονάδα ABS. Αλλαγή ψαλίδια στα 80.000χλμ. Πρόβλ στο δυναμό.
Πρόβλ στα ηλεκτρικά με κύριο πρόβλ διαρροές ρεύματος. Πρόβλ απο το εργοστασιακό
ηχοσύστημα.
|
44 |
bmw 518i |
1994 | 370.000 |
diosak(66/1) |
χωρις να εχει ανοιχτει ποτε κινητηρας. Δουλεύει κανονικά |
45 |
bmw 520i e34 |
400.000 |
alexm(3/2) |
αξιόπιστο χωρίς ουσιαστικά πρόβληματα | |
46 |
BMW 520i |
1997
|
220.000
|
dsaraf(49/1) | πολύ αξιόπιστο, δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα έχοντας τυπική συντήρηση |
47
|
BMW 730 |
1985 |
600.000 |
chris palas(19/1) |
αρκετα αξιοπιστο αλλα αρκετα ακριβο στη συντηρηση του. |
49
|
BMW M5 |
1988 |
320.000 |
206xs(15/1) |
στα χιλιόμετρα αυτά αλλαγή κινητήρα |
50
|
Citroen berlingo 1,6 |
2004 |
270.000 |
MacGyver(6/1) |
σχεδόν όλα σε πόλη. Δεν εχει βγαλει σοβαρές βλάβες |
51 |
Citroen berlingo 1,4 |
2003 |
517.000 |
geoponos86(83/1) |
σκληρή χρήση τυπικά τα σερβις, 3 ρεκτιφιέ ως τώρα |
52 |
Citroen ΒΧ
|
1990
|
280.000
|
skullone(3/3)
|
Αξιόπιστο. Μόνο μίζα, καταλύτης, μπουκάλες ανάρτησης
και ψυγείο αλλάχτηκαν σε 280.000 δύσκολα χλμ.
|
53 |
Citroen ΒΧ 1,4 kat
|
1991
|
204.000
|
nons(82/3)
|
Ρηγμα στον κορμο του μοτερ στις 189.000km..Κολληθηκε
με προσεκτικη δουλεια και συνεχιζει.. Απολυτως αξιοπιστο εκτος αυτου και
αγορασμενο με πληρες ιστορικο πριν 8 μηνες, 3ο χερι και εχοντας
κανει 28.000km εκτοτε
|
54 |
Citroen C2 1,1 |
2004
|
197.000 |
dsaraf(57/1)
|
Γενικά αξιόπιστο με μόνη "αβαρία" την αλλαγή σασμάν
στα 140.000 χλμ. Ο κινητήρας αποδίδει σαν τον πρώτο καιρό και δεν καιει λάδια.
Νορμάλ οδήγηση με τα 2/3 των χιλιομέτρων εκτός πόλης και τυπική συντήρηση.
|
55 |
Citroen C3 1,1 |
2003
|
249.000 |
nonos(84/1)
|
Γενικά αξιόπιστο. Βλάβη στον εγκέφαλο
στις 220.000 χλμ και αλλαγή μπεκ
|
56
|
Citroen C3 1.4 |
2003 |
250.000 |
nonos(66,73/1) |
ελλιπη συντηρηση καποια στιγμη.. στους 4 μηνες
ζωής προβληματικο μπεκ. Απο τοτε
μονο φλατζα στις 220.000km περιπου.. Προσφατα αλλαχθηκε
και πολλαπλασιαστης.
|
57 |
Citroen C3 1.4 hdi |
2006 |
226.000 |
nonos(84/1) |
αξιοπιστο μ εξαιρεση μια πλακετα διακοπτη φωτων και
μια βαλβιδα egr.
|
58
|
Citroen C3 1.4 |
2005(?) |
247.000 |
gziogas2001(80/1) |
Τα περισσότερα χλμ έχουν γίνει στην εγνατία οδο. Στον
πρώτο χρονο, εντος εγγύησης, έκαψε λόγω βενζίνης νοθευμενης την αντλία βενζίνης.
Ένα καμένο πολλαπλα-σιαστή τον Μάιο που μας ποια πέρασε, και τέλος ελαφρώς
ραγισμενη πολλαπλή εξαγωγής.
|
59 |
Citroen C4 2.0 |
2006 |
210.000 |
nonos(66/1) |
χρειαστηκε μονο μηχανισμο μπουτον πορτμπαγκαζ στις
70.000km και τρυπησε κολλαρο ψυγειου καλοριφερ στις 150.000km
|
60 |
Citroen C4 1,6 |
2007 |
243.000 |
nonos(85/1) |
απολυτως μηδενικα προβληματα με καλη και συστηματικη
συντηρηση και καλα χιλιομετρα ανοιχτου δρομου
|
61
|
Citroen C4 1,6 hdi (taxi) |
2013 |
205.000 |
nonos(83/1) |
αξιόπιστο μόνη βλάβη επισκευή δυναμό
|
62 |
Citroen C5 1.8 16V |
2002 |
259.000 |
nonos(3,82/1) |
αλλαγή κινητηρα στις 235.000km λογω υπερβολικης
καταναλωσης λαδιου.
αλλαγμενο μοτερακι ρελαντι και ενα αλλαγμενο δυναμο
|
63 |
Citroen C5 2,0 |
2009 |
210.000 |
nonos(61,66,73/1) |
υγραεριο 4ης γενιας απο τα 45.000km..Ουτε ενα
προβλημα
|
64
|
Citroen GS 1015 cc |
1977 |
250.000 |
nonos(2,66/1) |
Δεν έμεινε ποτέ στο δρόμο τυπική
συντήρηση,αξιόπιστο
|
65
|
Citroen GSA 1129 cc
|
1984 |
160.000 |
nonos(2,66/1)
|
Δεν έμεινε ποτέ στο δρόμο τυπική
συντήρηση,αξιόπιστο
|
66 | Citroen GS |
1978 |
200.000 |
saxon_747(3/1) |
Τυπικη συντηρηση, καμμια βλαβη στον κινητήρα
|
67 |
Citroen GSA
|
1984 |
250.000 |
saxon_747(3/1)
|
Τυπικη συντηρηση, καμμια βλαβη
|
68
|
Citroen GSA |
1984(;) |
700.000 |
Gez(8/1)
|
ρεκτιφιέ στα χλμ αυτά και συνεχίζει κανονικά
|
69
|
citroen saxo 1,1 |
2000 |
520.000 |
GeZ,nonos(8,80/1) |
μια φορα φλατζα στις 200,000, επισκευη δυναμο στις
250,000. συντηρηση μετρια, δεν καιει λαδι
|
70 |
citroen saxo 1,1 |
2004 |
109.000 |
nonos(84/1) |
Φλατζα κεφαλης και ανοιγμα σασμαν
|
71
|
citroen saxo 1,4 vts |
1997 |
287.000 |
bebes(67/1) |
μια το 2001 το εδωσα στον αδερφο μου με 187000
χιλιομετρα χωρις κανενα μηχανικο προβλημα.
Έπειτα εκαψε φλαντζα κεφαλης (χαλασε η τρομπα νερου και δεν το πηρε χαμπαρι) εκανε κι αυτος μερικες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρων και το πουλησε μετα απο 2-3 χρονια |
72
|
Citroen Saxo 1,4 VTS
|
2000
|
200.000
|
nonos(45,47,63,82/1)
|
Μέχρι τα 110.000km αξιόπιστο. Μετά μέχρι τα 165.000km
μοτερακι ρελαντι,ψυγειο,αντλια βενζινης,δυο συγχρονιζε σασμαν,φλατζα κεφαλης,
ραγισμενος κορμος μοτερ,κολωνα τιμονιου, πολλαπλασιαστής +ντιζακια σασμαν
|
73
|
Citroen Saxo 1.6 |
1998 |
140.000 |
reefdiver76/1)
|
Χτύπησε μπιέλα στα χλμ αυτά.
|
74
|
Citroen Xantia 1.6 |
1995 |
295.000 |
citastak(3,14,19/1)
|
Ρεκτιφιε 243.000χλμ, κίνηση πιο πολύ εντός πόλης |
75
|
Citroen Xantia 1.6 |
1997 |
263.000 |
nonos(82/1)
|
Φλατζα κεφαλης, ψυγειο μοτερ και καλοριφερ, μαρκουτσι
παροχης lhm υγρου στην αντλια του τιμονιου
|
76
|
Citroen Xantia 1.8 16v |
1996 |
445.000 |
nonos(72/1)
|
στις 100.000km κομμενη φουσκα ημιαξονιου. απο τις
220.000km ορισμενες αντικαταστασεις μαρκουτσιων επιστροφης και υψηλης πιεσης
αναρτησης. 290.000km τρομπα βενζινης. 420.000km τσιμουχα στροφαλου, 2 εδρες
βαλβιδων και φλατζα κεφαλης..σωθικα αψογα-τα ιδια! 430.000km διακοπτης φωτων και
αλαρμ. 445.000km αντικατασταση αυτοματου σασμαν
|
77
|
Citroen Xantia II 1.8 |
1998 |
265.000 |
nonos(23,28,63,81/1) |
σκληρή χρήση, καταναλωση λαδιου 1 λιτρο ανα 10.000km.
Αλλαγη ψυγειου, αντικραδασμικη τροχαλια στροφαλου-aircondition,καταλυτη,
καθαρισμος μπεκ. πριν 1 μηνα φλατζα κεφαλης και ψυγειο καλοριφερ,
σερπαντινα αεροσακου οδηγου και επισκευη δυναμο
|
78
|
Citroen Xantia II 1.8
|
1999
|
457.000 |
nonos(23,48,54,63/1)
|
κανενα προβλημα στο μοτερ-σασμαν..τακτικη και
προληπτικη συντηρηση
|
79
|
Citroen Xantia II 1.8
|
1999
|
193.000
|
nonos(28,63,66/1)
|
Καλα χιλιομετρα ολα ,απολυτως κανενα προβλημα μονο
μελανο σημειο οι γρυλλοι στα ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος, 5 φορες, +φλασιερα
|
80
|
Citroen Xantia II 1.6
|
1999
|
289.000
|
nonos(50,66,82/1)
|
Tα τελευταια 10.000km με αεριο και πολλα
χλμ με τροχοσπιτο.
Αντλια βενζινης ,αλλαγη σωληνα θερμανσης καλοριφερ ,καταλυτης, ντιζα συμπλεκτη.
Εγινε και στεγανοποιηση αντλιας υψηλης πιεσης υδραυλικης αναρτησης και
αντικατασταση κλειδαριας πορτμπαγκαζ.
+ αλλαγη στα πισω "ταφ" του κυκλωματος της αναρτησης.
|
81
|
Citroen Xsara 1.6
|
2004
|
212.000
|
Thomas_C200K (61/1)
|
ο κινητήρας παρέδωσε ψυχή στα
212.000χλμ. Αλλαγή ψυγείο, σαζμάν στα ~ 80.000χλμ.
|
82
|
Citroen Xsara 1.6
|
2002
|
202.000
|
nonos (67/1)
|
απολυτως καμια βλαβη με εξαιρεση εναν
πολλαπλασιαστη.
|
83
|
Citroen Xsara 1.6
|
2003
|
359.000
|
nonos (84/1)
|
Δυο φορες φλατζα κεφαλης, ανακατασκευη
ημιαξονιων , ψυγειο καλοριφερ και μηχανης
|
84
|
Citroen Xsara 1.4
|
2000
|
452.000
|
nonos (73/1)
|
Απο το 2002 ,καθημερινα σχεδον ,πολλα χιλιομετρα
εθνικης οδου..
115.000km πολλαπλασιαστης και στις 380.000km εμεινε απο δυναμο, αλλαγη και ενος κολλαρου του aircondition.λαδια-φιλτρο ανα 10.000km και απο τις 350.000km ανα 15.000km. Μηδενικη καταναλωση λαδιου. |
85
|
Citroen Xsara 1.6
|
2004
|
93.000
|
nonos (67/1)
|
αντλια βενζινης, φλατζα κεφαλης,
πολλαπλασιαστης, μοναδα BSI.
|
86
|
Citroen ZX 1,6 |
1991 |
341.000 |
nonos(59/1) |
Κινητηρας και κιβωτιο εντελως εργοστασιακα και σε
αψογη λειτουργια.
Εχει αλλαξει καρβουνακια μιζας, δυναμο,ψυγειο,καταλυτη και Λ,αντλια βενζινης και σερβο |
87
|
Citroen ZX 1,4 |
1993 |
200.000 |
saxon_747(3/1) |
Ακομα δουλευει, ο κινητηρας ακουγεται και αποδιδει
σαν καινουργιος
|
88
|
Citroen ZX 1,6 |
1992 |
372.500 |
nonos(77/1) |
πολυ αξιοπιστη και εκτακτως χρειαστηκε φουσκες
ημιαξονιων στις 175.000km μεταχειρισμενο πισω αξονα λογω φθορας των μεσα
ρουλεμαν στις 225.000km
-Ελατηρια πιστονιων και τριψιμο βαλβιδων λογω καταναλωσης 0.5 l λαδιου /1000km στις 336.500km -ψυγειο νερου στις 360.000km |
89
|
citroen zx 2.0 16v |
1993 |
207.000 |
nonos(26,28,63/1) |
αξιόπιστο. Βλάβες ως τώρα αλλαγη σωληνωσεων
κυκλωματος ψυξης και ραγισμενο σωληνακι βενζινης
|
90
|
Daewoo Espero 1.5 16v |
1996 |
222.000 |
gusdim(19/1) |
στα 100.000 χλμ αλλαξε αντλια βενζινης.στα 220.000
χλμ Εσπασε μια βαλβιδα, και μετα φλαντζα ψευδοκαπακου, χαμηλωμα
|
91
|
Daewoo Lanos
|
1999
|
340.000
|
iROC(30,82/1)
|
χωρίς προβλήματα,
καίει λίγο λάδι, βλάβες σε δευτερεύοντα συστήματα όπως της
θέρμανσης της καμπίνας
|
92
|
Daewoo matiz |
1998 |
300.000 |
mousatos(2,21,65/1) |
χρήση μεικτή. Κανένα πρόβλημα, δεν
καίει λάδια
|
93
|
Daihatsu Applause |
1991 |
249.000 |
nonos(81/1) |
Αποσυρθηκε με 249.000km μετα απο ατυχημα και αποδειχθηκε απολυτως αξιοπιστο |
94
|
Daihatsu Rocky |
1994 |
215.000 |
dimsabas(2/1) |
με τον μαμά συμπλέκτη και χωρίς μία βλάβη στο ενεργητικό του |
95
|
fiat 124 special T |
600.000 |
coupeas(15/1) |
στα χιλιομετρα αυτά ρεκτιφιέ |
|
96
|
fiat Bravo 1,6 |
1996
|
250.000 |
aggelos3232(53/1) |
ασξιόπιστο. Μοναδικά προβλήματα στις 150.00χλμ ήταν μια αντλία νερού και ένα πρόβλημα στο κλιματιστικό που δεν έφερνε καθόλου αέρα |
97
|
fiat Bravo 1,6 |
1996
|
310.000 |
dsaraf(54/1) |
αξιόπιστο, χωρίς κανένα σημαντικό πρόβλημα |
98
|
Fiat Cinquecento Sporting
|
1997
|
170.000
|
tsilis(5/3)
|
Καίει λάμπες οπισθίων φανών ανά 8μηνο - Αλλαγή
κολλάρων ψυγείου - Aντλία νερού -Βλάβη μπεκ ψεκασμού στα 92000 χλμ.
Επαναπρογραμματισμός κλειδιών -Βηματικό μοτέρ στα 155000 χλμ.
Συνολικά αξιόπιστο
|
99
|
Fiat Duna |
1987 |
239.000 |
kotetsi(1,22/1) |
ρεκτιφιέ μηχανής στα 161000 καιει λίγο λάδι. γενικά
ξιόπιστο με τυπική
συντήρηση.Αποσύρθηκε λειτουργώντας κανονικά |
100
|
Fiat Fiorino |
345.000 |
takinen(20/1) |
αξιόπιστο |
|
101
|
Fiat Fiorino |
230.000
|
ELTASSO(29/1) | αξιόπιστο.καίει λάδι πλέον | |
102
|
Fiat Grande Punto 1,4 95PS |
2006
|
167.000
|
nonos(82/1) | 2 φορες πολλαπλασσιαστη, καμμενος εγκεφαλος ,προβληματα με τον συναγερμο. Με υγραεριο εδω και αρκετα χιλιομετρα. |
103
|
Fiat Panda 1,2 |
2005
|
235.000 |
pandaros(73/1)
|
Προβληματα: το γνωστο προβλημα με το τιμονι σε ολα τα
panda που καλυφθηκε μεσα στην εγγυηση,μια ντιζα χειροφρενου και μια καμμενη
λαμπα
|
104
|
Fiat Punto 1,1 |
1994
|
600.000 |
ethnikofron471(50/1)
|
πάρα πολύ
αξιόπιστο. τελευταία άρχισε να καίει πολύ λάδι και έβγαλε
φλάντζα κεφαλής και αποσύρθηκε
|
105
|
Fiat Punto 1,1 |
1998
|
200.000 |
vasvo(81/1)
|
απόλυτα αξιόπιστο και με ασφαλή οδική συμπεριφορά
|
106
|
FIAT PUNTO 1,24 8V |
2000 |
300.000 |
kyr80(13/1) |
Φλάντζα κυλινδροκεφαλής μια φορά στις 80.000χλμ λόγω
μάλλον κακής συντήρησης. Από τότε μέχρι τα χλμ αυτά πολύ καλό
|
107
|
FIAT PUNTO 1,24 16V |
2000 |
280.000 |
anemosgr(13/1) |
κανένα πρόβλημα μέχρι τα 250000 χλμ. αλλαγή φλάντζας
κεφαλής στα 250000
|
108
|
fiat punto sporting |
1998 |
300.000 |
κανένα(?) |
|
109
|
fiat punto sporting |
2004 |
295.000 |
dim67(71/1) |
Εχει 295.000 καιγοντας αεριο απο τα 215.000. αλλαζω
λαδια στα 20.000.Εκαψε 3 πολλαπλασιαστες εναν καθε καλοκαιρι. στα 190.000 στα
225.000 και στα 245.000 χλμ
|
110
|
Fiat Regata |
1987 |
420.000 |
koubeast(8/1) |
Κυκλοφορεί κανονικά και σε καθημερινή βάση χωρίς κανένα πρόβλημα |
111 | Fiat Stilo |
2002 |
220.000 |
ethnikofron471(50/1) |
πολύ αξιόπιστο. |
112
|
Fiat Tempra | 1993 | 365.000 | geo1230(54/1) | αξιόπιστο χωρίς σοβαρές βλάβες με ελλιπή συντηρηση |
113
|
Fiat Tempra 1,6 | 1994 | 178.000 | kotetsi(82/1) | Αρκετά αξιόπιστο (ποτέ πχ δεν άλλαξε βάσεις μηχανής, καίει ~1l λάδι στα 5000km, το σασμάν είναι μια χαρά, δεν καίει λάμπες, δε χρειάστηκε καταλύτη ούτε αισθητήρα λ, οι εκπομπές καυσαερίων είναι υποδειγματικές και τα ψαλίδια αντικαταστάθηκαν μόλις τον περασμένο μήνα με 172450km). Η μεγάλη ταλαιπωρία έχει προέλθει από ό,τι μπήκε ιμιτασιόν ή ανακατασκευασμένο (με ιμιτασιόν εξαρτήματα) |
114
|
FIAT TIPO |
1992 |
200.000 |
christos.dimou(5/1) |
1 λίτρο λάδι τα 7500 χιλιόμετρα από την αρχή. Πρόβλημα στο συγχρονιζέ της 2ας. Κινητήρας οκ. Πολλά άλλα προβλήματα |
115
|
fiat uno 1.0 45s fire
|
1992 |
245.000 |
dr.spiderman(2/1)
|
πλημελη συντηρηση, και σκληρή χρήση.
πολύ αξιοπιστο
|
116
|
ford escort 1.1 |
1984 |
340.000 |
nikos2004dj(19/1)
|
2 στραβομενες βαλβιδες μετα από πολύ γρήγορη διαδρομή
|
117 | ford escort |
1996 |
190.000 |
nonos(23,71/1) |
Θερμοστατης
αλλαγμενος,εξατμιση,τρομπα υδραυλικου τιμονιου. Εμεινε απο
καμμενο βεντιλατερ (πεταξε τα νερα ολα) + θελει συμπλεκτη συμπιεστη
aircondition.
|
118
|
Ford fiesta courier 1.8 D
|
2000
|
250.000+
|
maik79(44/1)
|
τρόμπα πετρελαίου πριν 2 χρόνια. πάει πολύ καλά δεν
καιει λάδι
|
119
|
Ford fiesta 1.0
|
1986
|
350.000
|
iROC(30/1)
|
πολύ ανθεκτικό, σκληρή χρήση
|
120
|
Ford fiesta 1.0 L |
1983 |
230.000 |
Κ.Γ(5/2) |
πολύ αξιόπιστο |
121 | Ford Fiesta ST |
248.000 |
JimClark(26,63/1) |
αξιόπιστο. Από 120000-150000 έκαιγε λάδια, μετά
σταμάτησε να καίει χωρίς
κάποια επισκευή. Χαλασμένη κόρνα στα 246000 χλμ |
|
122
|
Ford Fiesta 1,4 |
2010 | 24.000 |
REALZEUS(64/1)
|
καμμένη φλάντζα κεφαλής.
|
123
|
ford focus I 1.6
|
1999 |
175.000 |
necd(16/1) |
στα 175.000χλμ χρειάστηκε αλλαγή block κινητήρα λόγω
φθοράς των θρος του στροφάλου με αποτέλεσμα να μετατοπίζεται στις στροφές και να
τρώει το ματάκι
|
124
|
ford focus I 1.6 |
2003 |
220.000 |
REALZEUS(14,16,40,63/1) |
μέχρι τα 120000 χλμ καλά... στα 150000 καίει 1 λίτρο
λάδι στα 5000 χλμ και έχει αισθητά μειωμένη απόδοση. Στα 194500 ρετάρισμα 3ου
κυλίνδρου. Είχε χάσει συμπίεση από τα 200.000 χλμ και στα 220.000 χλμ τίναξε τα
πέταλα, δουλεύοντας με δυόμιση κυλίνδρους
|
125
|
ford focus I 1.6
|
2003
|
180,000
|
Ερνέστος(28/1)
|
τα 100.000χιλ με βάναυση μεταχείριση. έχει κάποιες
ελαφρές μετατροπές. Αξιόπιστο
|
126
|
ford focus I 1.6
|
2003(?)
|
186,000
|
akis_drive(47,48/1)
|
Αξιόπιστο. Τελευταία πρόβλημα με την κρεμαγιέρα. Γύρω
στα 175000χλμ ανεβοκατέβαζε στροφες το ρελαντί και έγινε. αλλαγή maf
|
127
|
ford focus I 1.6
|
2002
|
220,000
|
anastasis_k13(47,48/1)
|
Αξιόπιστο. Μοναδικά προβλήματα 2
πολλαπλασιαστές + 1 τρόμπα νερού
|
128
|
ford focus I 1.6
|
1999
|
280,000
|
fordakias_focus(55/1)
|
αξιόπιστο, δεν καίει λάδια
|
129
|
ford focus I 1.6
|
2000
|
193,500
|
Thomas_C200K(73/1)
|
βάρεσε μπιέλα στα χλμ αυτά
|
130
|
ford focus I 1.4
|
2002
|
211,500
|
nonos(84/1)
|
Αντικατασταση σασμαν, 2 φορες εμεινε και τις 2 απο
αντλια βενζινης, συχνα προβληματα με την εργοστασιακη πηγη ηχου ή οποια και εχει
αλλαχθεί
|
131
|
ford Mondeo 1.8
|
2001
|
210.000
|
neoklis1961(48/1)
|
δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, τυπική συντήρηση
|
132
|
ford Mondeo 1.8
|
2002
|
244.000
|
nonos(82/1)
|
Εμεινε μια φορα απο αντλια βενζινης, εχει κανει
επισκευη δυναμο και εχουν σπασει και καποια κλαπετα της εισαγωγης.
Έχει εγκατεστημένο κιτ υγραερίου
|
133
|
ford Mondeo 1.8
|
2001
|
278.000
|
nonos(84/1)
|
Εχουν αλλαχθει σχεδον ολα τα κολλαρα θερμανσης-ψυξης
,ακινητοποιηθηκε 2 φορες τη μια απο δυναμο και τη δευτερη απο σπασμενο συμπιεστη
aircondition ενω εχει χρειστει και 2 φορες αλλαγη πολλαπλασσιαστη.
|
134
|
ford sierra 1.6 |
1989 |
246.000 |
nikos2004dj(19/1) |
λιγο λαδακι τσιμπουσε απο αλλαγη σε αλλαγη 2 φορες
υδραργυρο κ θερμοστατη
|
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!