28 Αυγ 2015

Αξιοπιστία αυτοκινήτων: Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει ένα αυτοκίνητο; Μέρος 1ο: Alfa Romeo εως Ford

Στο 1ο μέρος του άρθρου μας παρουσιάζουμε τα δεδομένα που συλλέξαμε στο carblogger.gr για τις μάρκες Alfa Romeo εως Ford


Τα υπόλοιπα μέρη της έρευνας μας μπορείτε να τα βρείτε ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:


No
Μοντέλο
Έτος
Χιλιό-μετρα
Χρήστης (σελίδα /θέμα)
Σχόλια / προβλήματα
1
 
ALFA ROMEO 146

 

220.000
rogue4ever(10/5)
βαση μηχανης, μπουζοκαλωδια, δυναμο, μηχανισμος ηελκτρικου παραθυρου, βαση σασμαν, χαλασμένες  βασεις απο τα φωτα μπροστα, χταποδι και τελικο, πισω δαγκανες δισκοφρενων χαλασμενες ,υδραυλικο τιμονι, πολλαπλασιαστης

2
ALFA ROMEO 146 1.4 boxer

1996

~200.000
theo13(3/1)
κυριως σε ταξιδια. μηχανικα  προβληματα 0

3

ALFA ROMEO 147 1.6

2001

109.000

 paokkerkir(8/1)

κάηκε το μοτέρ στα χλμ αυτά. Πολλά προβλήματα εξαρχής

4

ALFA ROMEO 147 1.6

2001

313.000

dsaraf(26,61/1)
αξιόπιστο. Τα τελευταία 30.000 χλμ καίει υγραέριο. Μια φορά ακινητοποίηση από ηλεκτρικά. Μικροπροβλήματα με τα ηλεκτρικά

5

ALFA ROMEO 156 1.8

1999

214.000

 sakisalfa(8/1)
Πριν δυο μηνες της αλλαχτηκαν τα ελατηρια στα πιστονια και τις τσιμουχες στο μοτερ. Τιποτα αλλο περαν των προκαθορισμενων

6

ALFA ROMEO 156 1.8

1998

310.000
bebes(26/1)

αξιόπιστη, χωρίς προβλήματα, δεν έκαιγε λάδια. Μόνη βλάβη κάποιο πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στον 1ο χρόνο

7

ALFA ROMEO 156 1.8

1999

208.000
nonos(77/1)
αξιοπιστη μ εξαιρεση εναν MAF και οτι στις 195.000km εκανε ρεκτιφιε γιατι ετρωγε 1l λαδι / 1000km.

8

ALFA ROMEO 156 f/l 1.6

2005

58.000

dsaraf(27/1)

Μέχρι τα 40.000 xlm ok. Μετά έχανε όλο τα λάδι κάθε 3000χλμ. Κάθε βδομάδα στο μάστορα. Πουλήθηκε στις 58.000χλμ

9

ALFA ROMEO 156 f/l 1.6

bebes(26/1)

αλλαγη πιστονιου στον 2ο χρονο και γενικα εκαιγε λαδια

10

Alfa Romeo 33 1,2

1989

300.000

nonos(23/1)
Πριν φτασει 200000km εκανε ρεκτιφιε. Αποσύρθηκε

11

Alfa Romeo 33 1.4ie

1992

200.000
dr.spiderman(2/1)
με συνεπή συντήρηση, και σκληρή χρήση είναι στην εντελεια
12

Alfa Romeo Alfa 33 1.4 4X4

1992

218.000

elvet(18/1)
 τακτική συντήρηση και σκληρή γενικά χρήση (πόλη, χωματόδρομοι, αρκετή χρήση τετρακίνησης) ο κινητήρας δούλευε άψογα έως τα χλμ αυτά

13

Alfa Romeo Alfetta 2.0

1977

440.000

Δούκας(2/1)

είχε βαρέσει μπιέλα (άγνωστα χλμ)

13

Alfa Romeo Giulia 1,3

1971

228.000

nonos(85/1)
Αγορα το '05 απο Ιταλια σε αριστη κατασταση με 59.000km με πληρες ιστορικο.. Μηδενικα προβληματα μεχρι τα χιλιομετρα αυτα με καλη και προσεκτικη συντηρη

14
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
2005
10.000
xristos69(3/3)
βάρεσε μπιέλα. Διάγνωση αστοχία υλικού

15

Audi A2 1.4

2003
100.000

618RR(2,5/1)
από τα 40,000 χλμ και μετά καίει 1lt λάδι ανά 1500-2000 χλμ

16

Audi 80 1.6

1991

300.000+

nrg_polini(2,5/1)

καποια μικροπροβλήματα, πλημελή συντήρηση

17

Audi 80 1.6

1991

300.000+

dimik(6/1)

δεν έβγαλε προβλήματα, τυπική συντήρηση

18

Audi 80 1.6

1991

365.000

sos80(55/1)
αξιόπιστο

19

Audi 80 1600

1992

230.000

doom1983(4/1)

μηδαμινη συντηρηση,μονο λαδια στην ωρα τους, κάποια  προβλήματα με τα ηλεκτρικά

20

audi 80 quattro 16v 

1991

210.000

audipassion(7/1)

σε πολύ καλή κατάσταση

21

Audi 80 

1991

300.000

καλή συντήρηση, κανένα πρόβλημα

22
Audi 80 1,9TDI
199;
710,000
 Thomas_C200K(46/1)
σερβις δεν τηρουνται σχεδον ποτε, μονη βλάβη βραχυκυκλωσε η μπαταρια και επιασε φωτια

23

Audi 80 B4 1.6

1984

520.000

Drosxo(8/1)

To 80% εκτός πόλης. Χωρίς πρόβλημα

24

AUDI 100 1.6 85ps

1979

160.000

tomario(28/1)
αλλαγή μοτέρ σ' αυτά τα χλμ από λάθος

25

AUDI 100 1.6 85ps

1979

400.000

tomario(28/1)
όλα τα χλμ με υγραέριο. Σκληρή χρήση, αξιόπιστο
26

audi a3 tsi 125 ps

2009

103.000

nons(78/1)
Σπασμενη πλατη καθισματος οδηγου, σπασμενος τεμπελης, σπασμενο σκιαστρο πανοραμικης ηλιοροφης, αντικατασταση σασμαν στην εγγυηση στα πρωτα 5.000km λογω δυσκολιας κουμπωματος 2ας,μικρη καταναλωση λαδιου + ξεκολλημενη πλαστικη πλατη καθισματος συνοδηγου + δε ξεκλειδωνει η πισω κλειδαρια συνοδηγου +δε φερνει νερο ο πισω υαλοκαθαριστηρας +κολλημενη λειτουργια-κουμπι στο clima +σπασμενη αριστερη στηριξη σκιαδιου συνοδηγου +σπασμενη δεξια στηριξη-μπρατσο στο ντουλαπακι του συνοδηγου

27

audi a4 1.6 

1999

269.300

Drosxo(8/1)

ικανοποιημένος(;)

28
Audi A4 1.8 B5
1995
180.000
Thomas_C200K(46/1)
απαραδεκτο! Οτι εχει αυτο το αμαξι πανω του εχει χαλασει
29
Audi A4 1.8
1995
223.000
thanosB(56/1)
αξιόπιστο. Τελευταία, ελλιπή συντήρηση

30
Audi ΤΤ roadster 1.8 180 ps
2001
182.000
nonos(83/1)
Ραγισμενη πολλαπλη εξαγωγης και αντικατασταση turbo, καμμενο καντραν και δυσλειτουργικο κεντρικο κλειδωμα.

31
BMW 2000

1972

1.300.000

206xs(15/1)

έιχε γίνει μια φορά ρεκτιφιέ

32

bmw 116i

2004

225.000

nonos(64/1)
Τρυπιος σωληνας φρεον. Σπασμενη τροχαλια συμπιεστη κλιματισμου Χαλασμενος αισθητηρας βαρους συνοδηγου Αισθητηρας αυτοματης ανακυκλωσης κλιματισμου Τροχαλια στροφαλου. 2 φορες επισκευη μιζας
Επισκευη κρεμαγιερας. Αλλαγη βολαν.
MAF. Καταναλωση λαδιου 1 λιτρο ανα 10.000km πλέον.  Θεματα με σκορτσαρισματα αλυτα εδω και καιρο. Πολλά χρήματα σε επισκευές

33

bmw 116i 

2006

420.000

nonos(80/1)
χτυπησε μπιελα στις 420.000km λογω ελλειπους λιπανσης και πολυ αραιων διαστηματων service
34

bmw 316i  e36 coupe

1998

175.000

chris palas(19/1)
δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα και περα απο τα τυπικα σερβις δεν εχει χρειαστει παρα μονο μια αντλια νερου

35
bmw 316i 
1993
299.000
dr.spiderman(2/1)
καλη συντηρηση,σκληρή χρηση  .μοτερ αψογο

36
bmw 316i 
1996
180.000
raptispan(61/1)
πουλήθηκε στα χλμ αυτά. Αξιόπιστο

37

BMW 318i compact

μετά το 2000

200.000

nonos(23/1)
άψογο
38
BMW 318 E46
1998
200.000
(17/3)
(αποκλειστικά σε ταξίδια και χωρίς ακρότητες ) του έχει κοστίσει + 4 με 5 εκατομύρια σε βλάβες, από κινητηρα, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις (αστοχίες)
39

BMW 318i luxus

1998

405000

koubeast(23/1)
Το πρώτο ετος εντός εγγύησης αλλάχθηκε εγκέφαλος και καταλύτης. Κατα τ αλλα κανένα μηχανικό προβλημα. Κινειται και εντός και εκτός πόλης
40

BMW 318is coupe

1992

230.000

Tomario(28/1)

σκληρή χρήση, αξιόπιστο
41

BMW 318is e36

1998

273.000

nonos(79/1)

απολυτα αξιοπιστη
42

BMW 318i e30

1986

530.000

pad(2/1)

αξιόπιστο. κανένα πρόβλημα ως τώρα
43

BMW 3

2005

80.000

ethnikofron471(2/1)
Συνεχόμενα προβλήματα με τους αερόσακους.Προβλ στις φύσες,στους αισθητήρες και τελικώς στον εγκέφαλο των αερόσακων. 1 λίτρο λάδι ανα 10.000 χλμ. Άπειροι τριγμοί σε όλο το εσωτερικό του. Πρόβλ στα ΜΠΕΚ. Πρόβλ με πολλ/τές 2 φορές. Πρόβλ στην μονάδα ABS. Αλλαγή ψαλίδια στα 80.000χλμ. Πρόβλ στο δυναμό. Πρόβλ στα ηλεκτρικά με κύριο πρόβλ διαρροές ρεύματος. Πρόβλ απο το εργοστασιακό ηχοσύστημα.

44

bmw 518i
1994

370.000

diosak(66/1)
 χωρις να εχει ανοιχτει ποτε κινητηρας. Δουλεύει κανονικά

45

bmw 520i e34

400.000

alexm(3/2)
αξιόπιστο χωρίς ουσιαστικά πρόβληματα

46
BMW 520i
1997
220.000
dsaraf(49/1) πολύ αξιόπιστο, δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα έχοντας τυπική συντήρηση
47

BMW 730

1985

600.000

chris palas(19/1)

αρκετα αξιοπιστο αλλα αρκετα ακριβο στη συντηρηση του.
49

BMW M5

1988

320.000

206xs(15/1)

στα χιλιόμετρα αυτά αλλαγή κινητήρα
50

Citroen berlingo 1,6

2004

270.000

MacGyver(6/1)

σχεδόν όλα σε πόλη. Δεν εχει βγαλει σοβαρές βλάβες

51

Citroen berlingo 1,4

2003

517.000

geoponos86(83/1)

σκληρή χρήση τυπικά τα σερβις, 3 ρεκτιφιέ ως τώρα

52
Citroen ΒΧ
1990
280.000
 skullone(3/3)
Αξιόπιστο. Μόνο μίζα, καταλύτης, μπουκάλες ανάρτησης και ψυγείο αλλάχτηκαν σε 280.000 δύσκολα χλμ.

53
Citroen ΒΧ 1,4 kat
1991
204.000
 nons(82/3)
Ρηγμα στον κορμο του μοτερ στις 189.000km..Κολληθηκε με προσεκτικη δουλεια και συνεχιζει.. Απολυτως αξιοπιστο εκτος αυτου και αγορασμενο με πληρες ιστορικο πριν 8 μηνες, 3ο χερι και εχοντας κανει 28.000km εκτοτε

54

Citroen C2 1,1
2004
197.000
dsaraf(57/1)
Γενικά αξιόπιστο με μόνη "αβαρία" την αλλαγή σασμάν στα 140.000 χλμ. Ο κινητήρας αποδίδει σαν τον πρώτο καιρό και δεν καιει λάδια. Νορμάλ οδήγηση με τα 2/3 των χιλιομέτρων εκτός πόλης και τυπική συντήρηση.

55

Citroen C3 1,1
2003
249.000
nonos(84/1)
Γενικά αξιόπιστο. Βλάβη στον εγκέφαλο στις 220.000 χλμ και αλλαγή μπεκ
56

Citroen C3 1.4

2003

250.000

nonos(66,73/1)
ελλιπη συντηρηση καποια στιγμη.. στους 4 μηνες ζωής προβληματικο μπεκ. Απο τοτε μονο φλατζα στις 220.000km περιπου.. Προσφατα αλλαχθηκε και πολλαπλασιαστης.

57

Citroen C3 1.4 hdi

2006

226.000

 nonos(84/1)
 αξιοπιστο μ εξαιρεση μια πλακετα διακοπτη φωτων και μια βαλβιδα egr.
58

Citroen C3 1.4

2005(?)

247.000

 gziogas2001(80/1)
Τα περισσότερα χλμ έχουν γίνει στην εγνατία οδο. Στον πρώτο χρονο, εντος εγγύησης, έκαψε λόγω βενζίνης νοθευμενης την αντλία βενζίνης. Ένα καμένο πολλαπλα-σιαστή τον Μάιο που μας ποια πέρασε, και τέλος ελαφρώς ραγισμενη πολλαπλή εξαγωγής.

59

Citroen C4 2.0

2006

210.000

nonos(66/1)
χρειαστηκε μονο μηχανισμο μπουτον πορτμπαγκαζ στις 70.000km και τρυπησε κολλαρο ψυγειου καλοριφερ στις 150.000km

60

Citroen C4 1,6

2007

243.000

nonos(85/1)
απολυτως μηδενικα προβληματα με καλη και συστηματικη συντηρηση και καλα χιλιομετρα ανοιχτου δρομου
61

Citroen C4 1,6 hdi (taxi)

2013

205.000

nonos(83/1)
αξιόπιστο μόνη βλάβη επισκευή δυναμό

62

Citroen C5 1.8 16V

2002

259.000

nonos(3,82/1)
αλλαγή κινητηρα στις 235.000km λογω υπερβολικης καταναλωσης λαδιου. αλλαγμενο μοτερακι ρελαντι και ενα αλλαγμενο δυναμο

63

Citroen C5
2,0

2009

210.000

nonos(61,66,73/1)
υγραεριο 4ης γενιας απο τα 45.000km..Ουτε ενα προβλημα
64

Citroen GS 1015 cc

1977

250.000

 nonos(2,66/1)
Δεν έμεινε ποτέ στο δρόμο τυπική συντήρηση,αξιόπιστο
65
Citroen GSA 1129 cc

1984

160.000
nonos(2,66/1)
Δεν έμεινε ποτέ στο δρόμο τυπική συντήρηση,αξιόπιστο
66

Citroen GS

1978

200.000

 saxon_747(3/1)
Τυπικη συντηρηση, καμμια βλαβη στον κινητήρα
67
Citroen GSA

1984

250.000
saxon_747(3/1)
Τυπικη συντηρηση, καμμια βλαβη
68

Citroen GSA

1984(;)

700.000
Gez(8/1)
ρεκτιφιέ στα χλμ αυτά και συνεχίζει κανονικά
69

citroen saxo 1,1

 2000

520.000

 GeZ,nonos(8,80/1)
μια φορα φλατζα στις 200,000, επισκευη δυναμο στις 250,000. συντηρηση μετρια, δεν καιει  λαδι

70

citroen saxo 1,1

 2004

109.000

nonos(84/1)
Φλατζα κεφαλης και ανοιγμα σασμαν
71

citroen saxo 1,4 vts

 1997

287.000

 bebes(67/1)
μια το 2001 το εδωσα στον αδερφο μου με 187000 χιλιομετρα χωρις κανενα μηχανικο προβλημα.
Έπειτα εκαψε φλαντζα κεφαλης (χαλασε η τρομπα νερου και δεν το πηρε χαμπαρι) εκανε κι αυτος μερικες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρων και το πουλησε μετα απο 2-3 χρονια
72
Citroen Saxo 1,4 VTS
2000
200.000
nonos(45,47,63,82/1)
Μέχρι τα 110.000km αξιόπιστο. Μετά μέχρι τα 165.000km μοτερακι ρελαντι,ψυγειο,αντλια βενζινης,δυο συγχρονιζε σασμαν,φλατζα κεφαλης, ραγισμενος κορμος μοτερ,κολωνα τιμονιου, πολλαπλασιαστής +ντιζακια σασμαν
73

Citroen Saxo 1.6

1998

140.000
reefdiver76/1)
Χτύπησε μπιέλα στα χλμ αυτά.
74

Citroen Xantia 1.6

1995

295.000
citastak(3,14,19/1)

Ρεκτιφιε 243.000χλμ, κίνηση πιο πολύ εντός πόλης
75

Citroen Xantia 1.6

1997

263.000
nonos(82/1)
Φλατζα κεφαλης, ψυγειο μοτερ και καλοριφερ, μαρκουτσι παροχης lhm υγρου στην αντλια του τιμονιου
76

Citroen Xantia 1.8 16v

1996

445.000
nonos(72/1)
στις 100.000km κομμενη φουσκα ημιαξονιου. απο τις 220.000km ορισμενες αντικαταστασεις μαρκουτσιων επιστροφης και υψηλης πιεσης αναρτησης. 290.000km τρομπα βενζινης. 420.000km τσιμουχα στροφαλου, 2 εδρες βαλβιδων και φλατζα κεφαλης..σωθικα αψογα-τα ιδια! 430.000km διακοπτης φωτων και αλαρμ. 445.000km αντικατασταση αυτοματου σασμαν
77

Citroen Xantia II 1.8

1998

265.000

 nonos(23,28,63,81/1)
σκληρή χρήση, καταναλωση λαδιου 1 λιτρο ανα 10.000km. Αλλαγη ψυγειου, αντικραδασμικη τροχαλια στροφαλου-aircondition,καταλυτη, καθαρισμος μπεκ. πριν 1 μηνα φλατζα κεφαλης και ψυγειο καλοριφερ,  σερπαντινα αεροσακου οδηγου και επισκευη δυναμο
78
Citroen Xantia II 1.8
1999

457.000
 nonos(23,48,54,63/1)
κανενα προβλημα στο μοτερ-σασμαν..τακτικη και προληπτικη συντηρηση
79
Citroen Xantia II 1.8
1999
193.000
nonos(28,63,66/1)
Καλα χιλιομετρα ολα ,απολυτως κανενα προβλημα μονο μελανο σημειο οι γρυλλοι στα ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος, 5 φορες, +φλασιερα
80
Citroen Xantia II 1.6
1999
289.000
nonos(50,66,82/1)
Tα τελευταια 10.000km με αεριο και πολλα χλμ με τροχοσπιτο. Αντλια βενζινης ,αλλαγη σωληνα θερμανσης καλοριφερ ,καταλυτης, ντιζα συμπλεκτη. Εγινε και στεγανοποιηση αντλιας υψηλης πιεσης υδραυλικης αναρτησης και αντικατασταση κλειδαριας πορτμπαγκαζ. + αλλαγη στα πισω "ταφ" του κυκλωματος της αναρτησης.
81
Citroen Xsara 1.6
2004
212.000
Thomas_C200K (61/1)
ο κινητήρας παρέδωσε ψυχή στα 212.000χλμ. Αλλαγή ψυγείο, σαζμάν στα ~ 80.000χλμ.
82
Citroen Xsara 1.6
2002
202.000
nonos (67/1)
απολυτως καμια βλαβη με εξαιρεση εναν πολλαπλασιαστη.
83
Citroen Xsara 1.6
2003
359.000
nonos (84/1)
Δυο φορες φλατζα κεφαλης, ανακατασκευη ημιαξονιων , ψυγειο καλοριφερ και μηχανης
84
Citroen Xsara 1.4
2000
452.000
nonos (73/1)
Απο το 2002 ,καθημερινα σχεδον ,πολλα χιλιομετρα εθνικης οδου..
115.000km πολλαπλασιαστης και στις 380.000km εμεινε απο δυναμο, αλλαγη και ενος κολλαρου του aircondition.λαδια-φιλτρο ανα 10.000km και απο τις 350.000km ανα 15.000km. Μηδενικη καταναλωση λαδιου.
85
Citroen Xsara 1.6
2004
93.000
nonos (67/1)
αντλια βενζινης, φλατζα κεφαλης, πολλαπλασιαστης, μοναδα BSI.
86

Citroen ZX 1,6

1991

341.000

nonos(59/1)
Κινητηρας και κιβωτιο εντελως εργοστασιακα και σε αψογη λειτουργια.
Εχει αλλαξει καρβουνακια μιζας, δυναμο,ψυγειο,καταλυτη και Λ,αντλια βενζινης και σερβο
87

Citroen ZX 1,4

1993

200.000

saxon_747(3/1)
Ακομα δουλευει, ο κινητηρας ακουγεται και αποδιδει σαν καινουργιος
88

Citroen ZX 1,6

1992

372.500

nonos(77/1)
πολυ αξιοπιστη και εκτακτως χρειαστηκε φουσκες ημιαξονιων στις 175.000km μεταχειρισμενο πισω αξονα λογω φθορας των μεσα ρουλεμαν στις 225.000km
-Ελατηρια πιστονιων και τριψιμο βαλβιδων λογω καταναλωσης 0.5 l λαδιου /1000km στις 336.500km
-ψυγειο νερου στις 360.000km
89

citroen zx 2.0 16v

1993

207.000

 nonos(26,28,63/1)
αξιόπιστο. Βλάβες ως τώρα αλλαγη σωληνωσεων κυκλωματος ψυξης και ραγισμενο σωληνακι βενζινης
90

Daewoo Espero 1.5 16v

1996

222.000

gusdim(19/1)
στα 100.000 χλμ αλλαξε αντλια βενζινης.στα 220.000 χλμ Εσπασε μια βαλβιδα, και μετα φλαντζα ψευδοκαπακου, χαμηλωμα
91
Daewoo Lanos
1999
340.000
 iROC(30,82/1)
χωρίς προβλήματα, καίει λίγο λάδι, βλάβες σε δευτερεύοντα συστήματα όπως της θέρμανσης της καμπίνας
92

Daewoo matiz

1998

300.000

mousatos(2,21,65/1)
χρήση μεικτή. Κανένα πρόβλημα, δεν καίει λάδια
93

Daihatsu Applause

1991

249.000

nonos(81/1)

Αποσυρθηκε με 249.000km μετα απο ατυχημα και αποδειχθηκε απολυτως αξιοπιστο
94

Daihatsu Rocky

1994

215.000

dimsabas(2/1)

με τον μαμά συμπλέκτη και χωρίς μία βλάβη στο ενεργητικό του
95

fiat 124 special T

600.000

 coupeas(15/1)

στα χιλιομετρα αυτά ρεκτιφιέ
96

fiat Bravo 1,6
1996

250.000

 aggelos3232(53/1)

ασξιόπιστο. Μοναδικά προβλήματα στις 150.00χλμ ήταν μια αντλία νερού και ένα πρόβλημα στο κλιματιστικό που δεν έφερνε καθόλου αέρα
97

fiat Bravo 1,6
1996

310.000

 dsaraf(54/1)

αξιόπιστο, χωρίς κανένα σημαντικό πρόβλημα
98
Fiat Cinquecento Sporting
1997
170.000
 tsilis(5/3)
Καίει λάμπες οπισθίων φανών ανά 8μηνο - Αλλαγή κολλάρων ψυγείου - Aντλία νερού -Βλάβη μπεκ ψεκασμού στα 92000 χλμ. Επαναπρογραμματισμός κλειδιών -Βηματικό μοτέρ στα 155000 χλμ. Συνολικά αξιόπιστο
99

Fiat Duna

1987

239.000

 kotetsi(1,22/1)
ρεκτιφιέ μηχανής στα 161000 καιει λίγο λάδι. γενικά ξιόπιστο με τυπική
συντήρηση.Αποσύρθηκε λειτουργώντας κανονικά
100

Fiat Fiorino

345.000

 takinen(20/1)

αξιόπιστο
101
Fiat Fiorino
230.000
ELTASSO(29/1) αξιόπιστο.καίει λάδι πλέον
102
Fiat Grande Punto 1,4 95PS
2006
167.000
nonos(82/1) 2 φορες πολλαπλασσιαστη, καμμενος εγκεφαλος ,προβληματα με τον συναγερμο. Με υγραεριο εδω και αρκετα χιλιομετρα.
103

Fiat Panda 1,2
2005

235.000
pandaros(73/1)
Προβληματα: το γνωστο προβλημα με το τιμονι σε ολα τα panda που καλυφθηκε μεσα στην εγγυηση,μια ντιζα χειροφρενου και μια καμμενη λαμπα
104

Fiat Punto 1,1
1994

600.000
ethnikofron471(50/1)
πάρα πολύ αξιόπιστο. τελευταία  άρχισε να καίει πολύ λάδι και έβγαλε φλάντζα κεφαλής και αποσύρθηκε
105

Fiat Punto 1,1
1998

200.000
vasvo(81/1)
απόλυτα αξιόπιστο και με ασφαλή οδική συμπεριφορά
106

FIAT PUNTO 1,24 8V

2000

300.000

  kyr80(13/1)
Φλάντζα κυλινδροκεφαλής μια φορά στις 80.000χλμ λόγω μάλλον κακής συντήρησης. Από τότε μέχρι τα χλμ αυτά πολύ καλό
107

FIAT PUNTO 1,24 16V

2000

280.000

 anemosgr(13/1)
κανένα πρόβλημα μέχρι τα 250000 χλμ. αλλαγή φλάντζας κεφαλής στα 250000
108

fiat punto sporting 

1998

300.000

κανένα(?)
109

fiat punto sporting

2004

295.000
dim67(71/1)
Εχει 295.000 καιγοντας αεριο απο τα 215.000. αλλαζω λαδια στα 20.000.Εκαψε 3 πολλαπλασιαστες εναν καθε καλοκαιρι. στα 190.000 στα 225.000 και στα 245.000 χλμ
110

Fiat Regata

1987

420.000

 koubeast(8/1)

Κυκλοφορεί κανονικά και σε καθημερινή βάση χωρίς κανένα πρόβλημα
111

Fiat Stilo

2002

220.000

  ethnikofron471(50/1)
πολύ αξιόπιστο.
112
Fiat Tempra 1993 365.000 geo1230(54/1) αξιόπιστο χωρίς σοβαρές βλάβες με ελλιπή συντηρηση
113
Fiat Tempra 1,6 1994 178.000 kotetsi(82/1) Αρκετά αξιόπιστο (ποτέ πχ δεν άλλαξε βάσεις μηχανής, καίει ~1l λάδι στα 5000km, το σασμάν είναι μια χαρά, δεν καίει λάμπες, δε χρειάστηκε καταλύτη ούτε αισθητήρα λ, οι εκπομπές καυσαερίων είναι υποδειγματικές και τα ψαλίδια αντικαταστάθηκαν μόλις τον περασμένο μήνα με 172450km). Η μεγάλη ταλαιπωρία έχει προέλθει από ό,τι μπήκε ιμιτασιόν ή ανακατασκευασμένο (με ιμιτασιόν εξαρτήματα)
114

FIAT TIPO

1992

200.000

christos.dimou(5/1)

1 λίτρο λάδι τα 7500 χιλιόμετρα από την αρχή. Πρόβλημα στο συγχρονιζέ
της 2ας. Κινητήρας οκ. Πολλά άλλα προβλήματα
115
fiat uno 1.0 45s fire

1992

245.000
dr.spiderman(2/1)
πλημελη συντηρηση, και σκληρή χρήση. πολύ αξιοπιστο
116

ford escort 1.1

1984

340.000
nikos2004dj(19/1)
2 στραβομενες βαλβιδες μετα από πολύ γρήγορη διαδρομή
117

ford escort

1996

190.000

 nonos(23,71/1)
Θερμοστατης αλλαγμενος,εξατμιση,τρομπα υδραυλικου τιμονιου. Εμεινε απο καμμενο βεντιλατερ (πεταξε τα νερα ολα) + θελει συμπλεκτη συμπιεστη aircondition.
118
Ford fiesta courier 1.8 D
2000
250.000+
maik79(44/1)
τρόμπα πετρελαίου πριν 2 χρόνια. πάει πολύ καλά δεν καιει λάδι
119
Ford fiesta 1.0
1986
350.000
iROC(30/1)
πολύ ανθεκτικό, σκληρή χρήση
120

Ford fiesta 1.0 L  

1983

230.000

Κ.Γ(5/2)

πολύ αξιόπιστο
121

Ford Fiesta ST

248.000

JimClark(26,63/1)
αξιόπιστο. Από 120000-150000 έκαιγε λάδια, μετά σταμάτησε να καίει χωρίς
κάποια επισκευή. Χαλασμένη κόρνα στα 246000 χλμ
122

Ford Fiesta  1,4
2010

24.000
REALZEUS(64/1)
καμμένη φλάντζα κεφαλής.
123
ford focus I 1.6

1999

175.000

 necd(16/1)
στα 175.000χλμ χρειάστηκε αλλαγή block κινητήρα λόγω φθοράς των θρος του στροφάλου με αποτέλεσμα να μετατοπίζεται στις στροφές και να τρώει το ματάκι
124

ford focus I 1.6

2003

220.000

REALZEUS(14,16,40,63/1)
μέχρι τα 120000 χλμ καλά... στα 150000 καίει 1 λίτρο λάδι στα 5000 χλμ και έχει αισθητά μειωμένη απόδοση. Στα 194500 ρετάρισμα 3ου κυλίνδρου. Είχε χάσει συμπίεση από τα 200.000 χλμ και στα 220.000 χλμ τίναξε τα πέταλα, δουλεύοντας με δυόμιση κυλίνδρους
125
ford focus I 1.6
2003
180,000
 Ερνέστος(28/1)
τα 100.000χιλ με βάναυση μεταχείριση. έχει κάποιες ελαφρές μετατροπές. Αξιόπιστο
126
ford focus I 1.6
2003(?)
186,000
 akis_drive(47,48/1)
Αξιόπιστο. Τελευταία πρόβλημα με την κρεμαγιέρα. Γύρω στα 175000χλμ ανεβοκατέβαζε στροφες το ρελαντί και έγινε. αλλαγή maf
127
ford focus I 1.6
2002
220,000
anastasis_k13(47,48/1)
Αξιόπιστο. Μοναδικά προβλήματα 2 πολλαπλασιαστές + 1 τρόμπα νερού
128
ford focus I 1.6
1999
280,000
fordakias_focus(55/1)
αξιόπιστο, δεν καίει λάδια
129
ford focus I 1.6
2000
193,500
 Thomas_C200K(73/1)
βάρεσε μπιέλα στα χλμ αυτά
130
ford focus I 1.4
2002
211,500
nonos(84/1)
Αντικατασταση σασμαν, 2 φορες εμεινε και τις 2 απο αντλια βενζινης, συχνα προβληματα με την εργοστασιακη πηγη ηχου ή οποια και εχει αλλαχθεί
131
ford Mondeo 1.8
2001
210.000
  neoklis1961(48/1)
δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, τυπική συντήρηση
132
ford Mondeo 1.8
2002
244.000
  nonos(82/1)
Εμεινε μια φορα απο αντλια βενζινης, εχει κανει επισκευη δυναμο και εχουν σπασει και καποια κλαπετα της εισαγωγης. Έχει εγκατεστημένο κιτ υγραερίου
133
ford Mondeo 1.8
2001
278.000
  nonos(84/1)
Εχουν αλλαχθει σχεδον ολα τα κολλαρα θερμανσης-ψυξης ,ακινητοποιηθηκε 2 φορες τη μια απο δυναμο και τη δευτερη απο σπασμενο συμπιεστη aircondition ενω εχει χρειστει και 2 φορες αλλαγη πολλαπλασσιαστη.
134

ford sierra 1.6

1989

246.000

 nikos2004dj(19/1)
λιγο λαδακι τσιμπουσε απο αλλαγη σε αλλαγη 2 φορες υδραργυρο κ θερμοστατη



Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...